سوال(جواب بدین)

  • ۱۲:۱۹

زندگی براتون چه معنی داره؟

  • ۳۶۸
BJSNJ TJKBA

خفنه

"bahareh tt":
اوهوممم... خوبه
راستی تو تارایی دیگه؟
🍉 Pusheen 🍉

به نام خدا

سوال انحرافیه و جواب میشه

*معنی ندارد*

😂🤷🏻‍♂️

"bahareh tt":
ولی برا هر کی متفاوته!
yashita :)

معنی خاصی نداره

"bahareh tt":
اوهومم:/
...AYAN... jk

مث عشقه

"bahareh tt":
واووو...
●~●saba :)

شاد بودن

"bahareh tt":
🤔🤔
...AYAN... jk

چی گفتم امدم یکم دراماتیکش کنم

هیچی یاه یاه

"bahareh tt":
اره 😂
چه خبر ایان چطوری؟
MiN. eli

زندگی...خوبه

ولی نه همیشه

یه بازیه...یه فیلمه ک ما بازیگراشیم

 

 

خوبی لاو؟

"bahareh tt":
درسته👌🏻
کجا بودی تو الی دوباره پدر شدی!
"Rita|•• |¥lonel∆

خودم و خونوادم و دوستام و رویاهام😐💖🔫

"bahareh tt":
👌🏻👌🏻
●~●saba :)

من واقعا نمیدونم یعنی چی؟!

"bahareh tt":
میدونی به نوعی هر کی زندگی خودشو توصیف میکنه:)
...AYAN... jk

اوکیم تو چطوری بهاره

یاه یاه

 

"bahareh tt":
^^
من خوبم یاه یاه
(دیگه داره به من سرایت میکنه)
Arefeh Kpoper ❤🌹

پر از سختی که اگه ازش بیای بیرون شیرین میشه اما خیلی تلخه حتی شیرینیش چون یه عالمه چیز از دست میدی و در اخر ممکنه هیچ وقت به اون چیزی که واقعا دوسش داشتی نرسی 🤧🤧

"bahareh tt":
توصیف خوبی بود**
●~●saba :)

پ چرا من نمت تعریف کنم؟!🤧🤧🤔🤔

"bahareh tt":
الان دلت میخواد گریه کنی په گریه کن حالت بهتر میشه:)
بعدا تعریف میکنی
تو کلا چطور میبینی زندگیتو !
BJSNJ TJKBA

به همین زودی منو یادت رفت؟😂

"bahareh tt":
نه از یاد رفتن نی 
ولی فک کنم از هم دور شدیم!
درست نی یا من فقط این حسو دارم
...AYAN... jk

خوبه بزار سرایت کنه یاه یاه

خداروشکر خوبی

"bahareh tt":
ممنون یاه یاه
تازگیا کشف کردم هر کی باهام چطور حرف بزنه منم مث اون باهاش حرف میزنم
یاه یاه🤦🏼‍♀️
●~●saba :)

اخ زدی تو خال دلم میخواد عر بزنممممم

 

 

 

 

"bahareh tt":
پس گریه کن حالت خوب شه^^
MiN. eli

نبودم ی مدت بیب

پدر شدم باز؟

خدایی؟

کی هس فرزندم؟

"bahareh tt":
دیگه هستی دیگه نه؟
اسمش ساراست تازه وب باز کرده 
🍉 Pusheen 🍉

ولی برا من سوال انحرافی بود جوابشم گفتم😂😂

"bahareh tt":
راس میگی:))
●~●saba :)

دارم عر میزنم اکنون

"bahareh tt":
بیا باهم عررر بزنیم سبا😭
MiN. eli

اره هستم:)

هممم...ادرس وبشو میدی لاولی؟

"bahareh tt":
اها پس خوبه دیگه نریااا دلم برا تنگ میشه😭
منم تو نبود تو فعال بودم امیدوارم اینجوری ادامه بد
lonely-girl.blog.ir
Dark _Queen👑

متضاده

"bahareh tt":
متفاوته !..
●~●saba :)

سبا:)

 

باش😭

"bahareh tt":
چش سبا:)
😭😭
Queen halsey

انسانیت ^^

 

"bahareh tt":
اهومم!👌🏻
Shiva (:

اگ اتفاقا بدشو سانسور کنیم 

جالبه

مث فیلمه ولی امیدوارم فیلممون پایان باز یا غمگین نباشه 

داداشم و مامانم و ارزوهام و موسیقی ینی زندگی واس من 

"bahareh tt":
چقد قشنگ توصیف کردی ! :)
Kim Ala

کسا و چیزایی که دوسشون دارم...

و همینطور یه امتحان که میخوام ازش سربلند بیرون بیام :)

"bahareh tt":
قبول دارم که برا همه ما یه امتحانه:)!
MiN. eli

منم دلم برات تنگ میشد💕

 

"bahareh tt":
♡♡
Maedeh 💗😇

گذشته حال آینده

و اینکه آدمی باشم که تو خاطر ها به خوبی یاد بشه

"bahareh tt":
:)
💗Selena🖤 💚F💛

مضخرفه

پی پی اِ

مسخرس

هزارسال یک باریک اتفاق خوب میوفته توش😁😁😁

"bahareh tt":
موافقم 😂
roma ,

واف واف

سلاااااااااااامم بهاره جونیییییییی

خوبی؟

دلم برات تنگ شده بود 

 

خب واقعا نمیدونم یهویی پرسیدن این سوال ینی چی ولی خب زندگی کلش معنیه^^

من نمیتوم الان تو ی جمله توصیفش کنم ولی خب خودش ی معنای خاصیه

"bahareh tt":
سلا:م چطوری
منم عزیز
خوبم :)
نیستی !
نمیدونم همینجوری به ذهنم اومد خواستم ببینم چطور توصیف میکنید^^
💗Selena🖤 💚F💛

همه بامن موافقن:)

"bahareh tt":
بعله دیگه!😂
💗Selena🖤 💚F💛

جغدهای شب دارن نمایان می شن😂😂😂😂

"bahareh tt":
عه په خوبه که...
ولی من این جغدو نمیشناسم !
کی هستی ای جغد؟
💗Selena🖤 💚F💛

به من می گویندسلناولیکن اسم اصلیم تاراست😃😃😄

"bahareh tt":
به منم میگن بهاره
خوشبختم تارایییی
راستی تو کدوم دوس داری صدات کنم؟
💗Selena🖤 💚F💛

خوشبختم بهارییییییی

اوممممم تاراصدام کن چون اسم اصلیمه راحت ترم:)

"bahareh tt":
باشه تارایی
roma ,

هق هق

ن من همیشه هستم ک 

همیشم حالتو از هلیا میپرسیدم 

میگف ب خاطر وضع بیان زیاد نمیای 

ولی خب درس میشه دیگ :(

دیلم برات تنگ میشه نیستی

"bahareh tt":
عه من چن بار اومدم بهت سر بزنم نمیدونم فک کنم وبتو بسته بودی
برا همون نتونستم ببخشید
مرسی عزیز♡حالا هستم ببنیم چی میشه
منم ولی دیگه نمیزارم دلت برام تنگ شه^^

roma ,

عاااااااااااااااااوو

راس میگی

ی مدت بسته بود ولی اینور اونور بودم 

نه بابا

عیب نداره اصلا^^

هوم خودارو شکر

ووف

مرسی مرسیییییییییییی

"bahareh tt":
عه خبر نداشتم 
خوبه که هستی^^
:)
roma ,

اوهوم هرچی باشه بالاخره حداقل یکی ازم انتظار داره نرم 

شاید خودم نشنسامش

هوووومم^^

"bahareh tt":
یکیش منم یادت نره^^
roma ,

خو اگ یکیش تویی منم یکیم ک نمیخوام تو بری دیه :(

"bahareh tt":
اخی.. میسییی
roma ,

خوهش میشه من هستمااا

هوووم باشی همیشه ایشالاه^^

Maria Ponz

از نظرم

زندگی خودش به تنهایی معنا نمیده

به خودت و انتخاب ادمای اطرافت بستگی داره

اگ درست باشن زندگی برات مثل بهشته

اگ انتخابات درست باشن زندگی روی خوبشو نشونت میده

اگه ها زیادن

نمد شاید دارم کص میگم ب دلیل شدت درسا....:/

"bahareh tt":
سلام ماری
چطوری
دلم برات تنگیده هق هق
کاملا بااهات موافقم
نه لاو
Maria Ponz

سلام عزیز دلم

خوبم قشنگم تو خوبی؟

منم همینطور عزیزم عرررررر

هوم تنکس

جدی؟اخه از شدت فشار سرم درد میاد

و فک کنم سینوزیتم داقان شده....

"bahareh tt":
شکر♡
اوهومم منم خوبم :)
اره خو حرفات درس بید
اخییی انقد خودتو اذیت نکن :(

Nik

بهاره خاله سلام جرررر

شوطوری خوبی؟

وب اصلی هلیا رو داری بم بدی؟

Maria Ponz
خداروشکر همیشه خوب باش... ایح فک نمیکردم تو اون تایم ک از سردرد دادشتم میمردم همچین چیزی بگم هیح... هعی درسا سنگینن...مرسی ک بیادم بودی گلگل^^
"bahareh tt":
من همیشه به یادتم ماریا^^♡
Phati *_*

معنای زندگی رو خودت باید تعیین کنی...

همه چی دست خودته...

شاید روزگار بهت سخت بگیره ولی خب بدون شک تو توانایی ایستادن جلوش و نشون دادن انگشت وسطتتو بهش داری...نه؟!

سهم ما از زندگی چیزیه که به دنبالش میریم^^

خوب یا بد...بازم به خودمون بستگی داره*_*

roma ,

بهارههههههههههه

سیلوم سیلوم خوفی؟

Maria Ponz

عررررررررررررررررر فدا چشای قشنگا بشم گلگلیه منننن^_^

احساساتم فوران کرد فین فین... دستمال بدین:/

"bahareh tt":
عزیزی ماریا
تو بیان فقط تویی که واقعا بهش اعتماد دارم البته  الی . مامان و بابام هم هستن
اینجوری بمونیااا:)
Maria Ponz

فداااایتتتت

عرعرعرعرعرعرعرععرعرعرعرعرعرررررررر *همچنان دستانش برای گرفتن دستمال درهوا مانده است* کونیای بچ دسم شکست دددددددددسسسسسسسستتتتتممممماااالللللللل بدین!

چش چش میمونم همینجوری ایح ایح:)

برگردم وات دوباره بیشترم باهم حال میکنیم^^

"bahareh tt":
بیااااااا دستمالللل
اوهوم😢😢
اها باش زود برگرد😚
بمونننن توام دیگه اگه عوض شی......

Maria Ponz

میمنان *فییییییییییییینننننننن* چته منو چرا اینطوری نگاه میکنی؟ گوشتو بگیرعه:/

چش چش سعیمو میکنم الان هزار نفر دارن ازم قول میگیرن ب والله منم دوس دارم بیام نمیشه گرفتارم اوکی شد چشم

نههه من عوض نشدم... هرچقدر میخاسم عوض شم تا الان شدم.. تغییر چندانی نکردم فقط ی مقدار بچ تر شدم جر (بگم ما بچو فحش محسوب نمیکنیم اسم منم بین رفیقام زلی بچه جررر)

"bahareh tt":
یادممم رفتتت بگم به پای هم پیر شینننن
اابته من اینجور چیزا درک نمیکنم :/
اره درسا مهم ترن ولی تو باز سعی کن بیای
میدونم:)
پس منم فحش حسابش نمیکنم **
Maria Ponz

اخه ب یکی از رفیقام (باش خیلی صمیمی نبودم ولی خب..) گفتم بچ ناراحت شد:|

کصخلن بعضیا:/

"bahareh tt":
خخخخ 
بعضی ها جنبه ندارن دیگه ماری منحرفففففف
Maria Ponz

مرسیییی ایشالا توهم نیمه گمشدتو (عوق) پیدا کنی عزیزمممم

ن جدی مرسی ک انقد لطف داری گلگلییی^^

چش چش سعیمو میکنم الانا دبیرا دارن میگاعتمون:/

یحححح توهم فحش حساب نکن یچیز خوب مثلا اگ گفتم چ بچی هسی بدون منظورم چقد باحلیه جر

"bahareh tt":
انشالله ولی حالا حالا زوده
این چه حرفیههه ماری
اها باش چ بچی😂
Maria Ponz

والا طرف اسکوله

توی گروه مدرسه رفیقم گف بچ طرف فک کرد گف بچه

ینی جر رفتیم ما

 

 

بعضی ها سگ جنبن

بعضی ها گاون

بعضی هاهم مث خودت جنبهههه  دارن جیز:)

 

اه با لپ تاپ ایموجی ندارم دسم بستس:/

"bahareh tt":
اره دقیقا 
منم خیلی جنبه دار حساب نمیشم ولی کسایی که دوسشون دارم 
فرق داره
بسی درک میکنم هییییی
Maria Ponz
یااااا کجاش زودهه¿¿ میخام یچی بگم جر بری.... بعد مدت ها ک منو نگار برگشتیم باهم با یونیفرم مدرسه ماسک و شیلد رفتیم تو کوچه و اون کوچه رو فتح کردیم... جررررر فهمیدی چطور شد ک فتح کردیم؟
"bahareh tt":
اره خو زوده😂
اوووو اره اره فهمیدم از دس تو ماری😂🤦🏼‍♀️
ماشالله بعد مدت ها عشقتون فوران کرده
Maria Ponz
قربانت گلم... فدایی داری بچی از خودوه خاهرممم....خو من چون تورو دوس و رفیق بچم محسوب میشی و برام مهمی جزو باجنبه هایی برام هیح^^ تف بش خیلی گوهه
"bahareh tt":
توام برام مهمی
پس باهام راحت باش
اره منم خیلی بچم🤦🏼‍♀️😂
اهومم...
Maria Ponz
ن نیس زود باش خودم شوهرت میدم... ارییی بعد از مدت ها از عزا دراومدییممم... باز فک کن رفیقمون داش جلو کوچه نگهبانی میداد جرررر
"bahareh tt":
چرا هس خخخ😂
چه رفیقایی دارینن چه بچ ننیدونم چرا ذوقیدممممم
شاید چون خیلی وقته نمیحرفبم برا اون باشه
:)
Maria Ponz
عر تنکس...هسم ب مولا علی ج .... تو ک اصن بچ ضربدر بچ به توان بچی بچزادم جررر
"bahareh tt":
میگممم که همیشه باشیییی ماری
اره توام بچ تر از همه😂
Maria Ponz
ن نیس عه:/ با من بحث نکن وچه.. اون خودشم دوس دختر داره خیلی ما بچیم جرر.... خودوو منم کلی خوشحال شدم ک بعد از مدت ها داریم زرزر میکنیم عزیزم
"bahareh tt":
باش نی خلاصه که چیزی عوض نمیشع😂
اکیپین دیگه 👌🏻خیلییی..
دقیقا خیلی وقت بود اینجوری نحرفیده بودیم😁
Maria Ponz
چش چش همیشه بچ راحتی میمونم... ممنان از الطاف بچگانگیت عزیزم جر
"bahareh tt":
خواهش من همیشه بچم 😂😂
Maria Ponz
دقیقا پس رو حرف من حرف نزن افرین... بعدم این ک تو اکیپ ما همه لزبین و بایسکشوالیم... فقط ی نفرمون استریته.. گلا عادی نیسیم جر.... اوهوم دلم برات تنگ شده بوود:-(
"bahareh tt":
عه چه اکیپی چطور دوم میاره استریته😂
منم خیلی:)
Maria Ponz
یححح... ب راحتی خودشم دقیق گرایششو نمد... عر فداتشم... ووویییی بهاریییی امروز همو دیدیممم عررر عصر عکسامونو تو همون وب جدیدم برات عاپ میکنم برو ببین..... اولین دیتمون بود عررررر خدای من خیلی خوب بودㅠ_ㅠ
"bahareh tt":
عرررررر چ پچ
باشه بزار که منتظرم ببینم
عرررر
Maria Ponz
عررر خیلی بچه.... چش چش الان بکپم ک از بی خابی دارم کور میشم باز میام عصری... فعلا بابای>
Maria Ponz

بهاری بیا رمز بگیر

"bahareh tt":
اومدم
Maria Ponz

خداروشکر خوبی همیشه خوب باش

من ک امروز عالی بودم کلا

عاها بش مرسی عزیزدلم

ن فدات ولش عزیزم^^

"bahareh tt":
مرسی عزیز
همچنین^^
اره بزا این کرونا بره هر روز همو میبینین دلتنگی اینا نمیمونه
نگو اینجوری**
Maria Ponz

اوه خب... امیدوارم ک تو این موقعیت های سخت گیر نکنی

هوم اره...

به هرحال من قبلا همینقدر ازادی رو هم نداشتم... الان خوشحالم

و خدارو برای داشتن اطرافیانم شاکرم^^

این بهترین چیزه... شاکر بودن همیشه خوبه

بهار

​​​​​​​​​​​​زندگی ینی درد عذاب 😐😑

"bahareh tt":
😂😂🤔
negin

چون معنی نداشتن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan