زیاده :/؟

  • ۱۰:۰۳

 

یدونه از این فرندشیپا چیز زیادیه TvT ؟ عیح T-T سنئیتثص

من دلم برا اون بغلای ویمین که میدوییدن میپریدن بخل هم تنگولیدههه T-T

رااااااااستییییی

این دخیخن منم =_= 

شما چ :/؟ استریم میزنید دیگه 👡

  • ۳۳۴
phati ◕‿◕

هققققققققققققققققققققققققققققققققق

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
فــــــیـــــــــــــن
●~●saba :)

عاووو

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
توعمممم که به زوزه کشان پیوستی :\
●~●saba :)

ریلی؟؟

 

 

منم از اون فرندشیپا موخوام

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اری


عـعرر T_T
Paria -chan

منم از این فرند شیپاㅠ-ㅠ

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
همه ع اینا TT/:
ناشناس

میکستیپ؟:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اری
WE: TH🗝️

من دارم از این فرندا@_@

ولی نمد...بازم میخام...¥_¥ :|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ئتزیبقیسزظنت
بسه دیگه :\
Paria -chan

هوم/:

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوهوم :\
ناشناس

میکستیپ چیه؟:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
تو جیب جا نمیشه
💜Soyeon💜 ..

میکستیپ مگه فقط برای رپر لاین نبود؟:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نه🚶‍♀️
میکستیپ مجموعهای از آهنگهاست که میتونه شامل ریمیکسها ، فریاستایلها ، آهنگ هایی که برای آرتیست اولویت اصلی نیستند ولی دوس داره تو اون سبک فعالیت کنه و به گوش هوادارش برسونه و همینطور آهنگ کاور شده‌ی خواننده‌های دیگه باشه . همینطور میکستیپ شامل آهنگایی که به آلبوم قبل نرسیدن هم میشه
💜Soyeon💜 ..

اوکی فهمیدم👍

منم میکستیپ موخوام😭😭😭😭😭

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
🙂💕
2021 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
mochi ^-^

منم دلم فرند شیپ میخواد با بغلT-T ایح خادا
الان بگی سارا که هست میزنم از وسط نصفت میکنم:|سارا اصلا از این سوسول بازیا خوشش نمیاد..از این بگذریم اونقدرا هم...نزدیک بهم نیستیم دیگه:_/
و از این بگذریم مگه ته میکستیپشو داد بیرون؟0-0

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩
ایح 😂😂
نه هنوز گف آخر این ماه ولی بعدش گف نتونستم به کارام برسم می‌ره سال دیگه 🚶🏼‍♀️ البته احتمال داره که بخواد سورپرایزمون کنه مثلاً 🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️
MiN. eli

هعی...

شدیدا ب یکی مث ته نیازمندم بیاد اونجوری بغلم کنه

تهیونگ نمیاد ایران مخشو بزنم؟😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هعی هعی هعی چ روزگار بی مروتی
--________________________________--
Kim Ala

ای خدااا

کی قراره میکستیپ بیادددد😭😭😭؟؟؟؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اوایل سال جدید 🙂🚶‍♀️
MiN. eli

چ روزگار بی تهیونگی😂😐

 

ب یه چیزی دقت کردی؟...

اسم ضیپ یونتان و بنگ شی هیوک میشه بنگتن😂😎

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عره 🚶‍♀️

وااااااااوووووووووووو😂🙂
MiN. eli

چرا شیپو نوشتم ضیپ؟😐😂😂

از کشفیاتم باز در احتیارت میزارم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نمیدانم که 🙂 ..
ممنان 
roma ,

هعیییییییییییی

هقققققق

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
⁦ಥ_ಥ⁩
Maria Ponz
ویمین پسرام... هقㅠ_ㅠ
"LIa ‍ ‌‌‍ ":
T-T
نیوچانن

عرررررررررررررررر

چرا من این پست رو ندیده بودمممممممنمم

من به شدت روی تهیونگ کراشمممممنننمن

وای از بس خوشگل مهربونه ژذاب کیوت هاتهههههههه نمیدونم چیئیییییییییییییبگممممممممممممممممم

"bahareh tt":
من پست هایی که هلیا گذاشته رو جواب نمیدم
هر وق خودش اومد جوابتو میده لابلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan