حاضرین در سایت بیایید حرف بزنیم

  • ۱۵:۵۴
  • ۱۲۲
kim Jung Hyun💫♡

هلو شوطوری؟

"bahareh tt":
خوبم ممنون
چی کارا میکنی
kim Jung Hyun💫♡

هیچ بیکاری

درس

بی حوصلگی

درد

😂😂😂😂

تو چی؟

"bahareh tt":
منم حوصلم سر رفت گقتم بزار یکم بحرفیم
kim Jung Hyun💫♡

موضوع بگو

"bahareh tt":
جرعت یا حقیقت
kim Jung Hyun💫♡

ح

"bahareh tt":
بهترین و بدترین چیز دنیا چیه؟؟؟
♥♡ ♥♡

سلامون علیکوم

"bahareh tt":
سلام خوبی

میشه خود تو  معرفی کنی
kim Jung Hyun💫♡

بهترین خدا

بدترین دروغگو

ح ج؟

"bahareh tt":
......
 حقیقت!
☆●~●☆ Min Noora

صلام^-^

"bahareh tt":
سلام چطوری

میخوای به بازی جرعت حقیفت ما ملحق شی
اگه اره
بگو جرعت یا حقیقت؟؟؟؟
kim Jung Hyun💫♡

از کی تو بیان بدت میاد؟فقط ی نفر

"bahareh tt":
راستشو بخوای از هیشکی ولی مجبورم یکیو بگم خصوصی بهت میگم
♥♡ ♥♡

سلام مرسى شما خوبى؟ 

من... زهراعم ولى چون به بقیه گفتم ک اسممو تو عمومى صدام نکنن اسماى زیادى دارم:/

مثلا... پوکر... شهلا... امقزى... لاو(به خاطر اینکه اسم اکانته اصلیم لاو بى تى اس بود) 

و اینکه... این الان اکانته خودم نى ولى ب مدت با این میام

(چقد حرف زدم:/)

من هیفده سالمه....... شما شطور؟ 

"bahareh tt":
منم خوبم
باشه پس منم پوکر صدات میکنم
😂
من 15 سالمه
راستی تو ام میخوای به بازی ملحق شی پوکر جون

☆●~●☆ Min Noora

ح

"bahareh tt":
بی مصرف ترین اختراع بشر
☆●~●☆ Min Noora

کتابو دفترو مدرصه و اینجور چیزا😑😑😑😑

ج یا ح؟؟

"bahareh tt":
مدرسههههه
حقیقت
☆●~●☆ Min Noora

اصمه کصی که تو بیان ازش بدت میاد بگو😆

"bahareh tt":
خصوصی بهت میگم


ج ح؟؟؟
kim Jung Hyun💫♡

بپرس

"bahareh tt":
ج ح؟؟
☆●~●☆ Min Noora

جرعت

"bahareh tt":
باید یکم فک کنم....

حتما انجامش میدی
kim Jung Hyun💫♡

ح

"bahareh tt":
وقتی خود تو  تو اینه میبینی با خودت چی میگی
kim Jung Hyun💫♡

خیلی زشتم

ج ح؟

"bahareh tt":
چرا اخه


حقیقت
kim Jung Hyun💫♡

چون زشتم

 

 

قد و وزنXDDDDD

"bahareh tt":
بسه دیگه هی به خودت میگی زشت میکشمتااااااا
☆●~●☆ Min Noora

حتمن ولی یه چی باشه بشه انجام دادا*-*

"bahareh tt":
بایست کی بود
kim Jung Hyun💫♡

بگو از زیرش در نروXDDDD

"bahareh tt":
چیو !!
XD

☆●~●☆ Min Noora

او تی سونم ولی شوگا یه کوچولو بیشتر میدوصم

"bahareh tt":
یه عکس مسخره شوگا که خیلی زشت دراومده (هرجوری خوشگله) تا فردا تو وبت پست کن
kim Jung Hyun💫♡

چیو و درد!XDDDقد و وزن

"bahareh tt":
😂😂گفتم یکم سر به سرت بزارم😂😂😂
قد 168وزن 55
☆●~●☆ Min Noora

با گوشیم الان*-*

هیچیم ندارم*-*

"bahareh tt":
نه تا فردا

خوب پیدا کن
kim Jung Hyun💫♡

ح

"bahareh tt":
بهترین و بدترین روز زندگیتو توضیح بده
kim Jung Hyun💫♡

اه

حسش نی

بهترین وقتی ک معدلمو دیدم

بدترین وقتی عمم فوت کرد

"bahareh tt":
اع
خدا رحمت کنه
ازم بپرس
جرعتو انتخاب میکنم به چیزی نگو که نتونمااا
میترسممممم
kim Jung Hyun💫♡

اسمتو برا ۳ روز بزار اونی کاوایی ایلینی

ممنون خدا رفتگانتو بیامرزه...

"bahareh tt":
چییی
حداقل یه روز یا دو روز😭😱😱😱😱
kim Jung Hyun💫♡

خیر سه روز

بدو بدو ک منتظرم

"bahareh tt":
گذاشتم
kim Jung Hyun💫♡

کامل بزارش

اونی کاوایی ایلینی

اون تی تی هم وردار

"bahareh tt":
باشه😭
kim Jung Hyun💫♡

😏😂

ح

"bahareh tt":
یه بار توام بگو دیگه جرعت
حالا تو قد و وزنتو بگو
kim Jung Hyun💫♡

اونی رو بزارررررر:/

کاملش اینه:اونی کاوایی ایلینی

قد ۱۷۲ وزن ۷۰

ج ح

"bahareh tt":
باشه بابا برم بزارم
ح
kim Jung Hyun💫♡

تاحالا چن بار رل زدی

"bahareh tt":
هیچ


تو چی
kim Jung Hyun💫♡

۲

ج ح

"bahareh tt":
🤔


ح
♥♡ ♥♡

ببخشى نتم اونموقع رفت

"bahareh tt":
باشه اشکالی نداره
kim Jung Hyun💫♡

برات عجیبه دوبار رل زدم؟😂

 

حاضری اینجا با کی رل بزنی باید بگی فقط ی نفر

"bahareh tt":
خو اره


نه
kim Jung Hyun💫♡

چیش عجیبه؟

 

 

نگفتم بگو اره یا ن!

گفتم با کی؟

"bahareh tt":
اخه من کیو اینجا میشناسم
kim Jung Hyun💫♡

بپرس باو

"bahareh tt":
اگه بتونی نوع مرگتو انتخاب کنی چه نوع مرگیو انتخاب میکردی
kim Jung Hyun💫♡

تو خاب

چون قلبم مشکل داره دوس دارم سکته قلبی کنم

"bahareh tt":
خدا نکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan