دانستنی درباره ی بی تی اس

  • ۱۸:۳۹

یاد بگیرین

  • ۱۲۴۴۴
** RBE **

عرررررررررررررر 🥺😭😭😭😭😭😭😭

"bahareh tt":
عررررررررر

صدرا ...

عررررررررررررررررررررررررررررررررررر

"bahareh tt":
:):)
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

عررررررررررررررر چه خوب بیدندددد😍

"bahareh tt":
اره بهتره یاد بگیریم
کریمه کریمی

جال بودن

"bahareh tt":
👍👍👍👍👌
Sarah 🌌

اخیییی یووونکککوووک😭😭💜❤

"bahareh tt":
😊😊
❤️💙Nika 💙❤️

😍

"bahareh tt":
😂😍😍
Maria Ponz

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

"bahareh tt":
عرررررررررررررررررررررررررررررررررر
ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

هارتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

"bahareh tt":
💜💜💜
하니예 .이

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

"bahareh tt":
😍😍😍
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اخی

فقط اون یونکوک و نامجین منو کشت💔

"bahareh tt":
عه
خدا نکنه
SHARUN SEZAR

مای هارتتتتت🙂

چقد سویت:)

"bahareh tt":
هارتتتتتتتتتتت
Piece Of Skyy ... !

میگما بهاره

ناموسا بزار صبح

نمیخوام برینم تو قالبت چون گوشی دستمه

قول میدم صبح حل میکنم برات عشق دایی

"bahareh tt":
باشه دایی جون
اشکالی نداره هر وقت خواستی درست کن ولی یه چیز درست حسابی باشه
a real army

وویی خودا هارتم من مرگ😢😢😢😍😍😍😍😍😍

"bahareh tt":
خدا نکنه
الان تو رو یادم افتاد تو همونی هستی که چن بار
عذر خواهی کردی برا یه چیز چرت
اگه اشتباه نکنم اسمت روشنا بود نه
a real army

اره خودمم😐😂

یس ایم روشنا بهاره شی

"bahareh tt":
اهان برا اولین بار یکیو  بعد مدت ها شناختم
a real army

افنر😊👏👏👏

"bahareh tt":
میسی افتخاره
Ailin

وای خدا اینا چه قد خوبن

army

جیمین جونم عجب عقیده ای داره 😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😘😘😘😘😘😘

نیو

عررررررررررررررر

من بایسم تهیونگ فکر کنم شماهم  (نویسنده وبلاگ) بایسش تهیونگ ؟

"bahareh tt":
اوهوم... بایس منم ویه✌
بهار

آخ شوگاااااام

آخ هوپپپپی💜

راستی اسم منم بهاره  😅💗💗💗💗💖

"bahareh tt":
😂😂
عه په هم اسمیم🤗
Namjoon_ot7

عرررر وسیتینکسینپپ😭خعلییییی خوبن =))))) میشه بیشتر عر بزنم:/؟😂💔

Mrym

همش جالب نبود!/:

ولی بعصیاش خعلی ناناص بود💜🙁

نیو چان

 به قول یکی از اهنگ هد بی تی اس البته نمیدونم درس تلفظ میکنم یا نه ولی

مای هارت اند فار فویور لاووووو 

کبنزنرنبجسمرگننط 

تشنج

#حمایت -از -تشنج زدگان

جانههه

 

Army

ای قلبم 

چقدر اینا مهربونن  دلم رفت🥺❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

 

 

 

فاطمه

عرررررررر🥺🥺🥺🥺

تهیونگ

بایست تهیونگم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

Aytak

خب به نظرم خیلی خوبه که با هم انقدر صمیمی هستن و همو دوس دارن و با هم راحتن .

 

jimin

هق هق 💔🙃🙃🙃😭😭😭💙❣💟💞💛💜

...

قلبم گاااااد

"bahareh tt":
🙃
army -Aysana

عالی بود

مخصوصا تهیونگ 

🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

بازم بزارین 

"bahareh tt":
مرسی حتما💗
💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜

من میرم در افق محو شم 🚶‍♀️🤧

"bahareh tt":
اوهوم😅
هستی طاهرخانی

من عاشق گروه بی تی اس ای کاش دوست دختر نداشتن همشون خوشگلن عاشقتونم ای کاش الان پیششون بودم چون خیلی خیلی زیاد دوستشون دارم من عاشق شهر کره هستم😘😘❤❤💋💋ای خدااااااااااااااااااااا

هستی طاهرخانی

من عاشق گروه بی تی اس ای کاش دوست دختر نداشتن همشون خوشگلن عاشقتونم ای کاش الان پیششون بودم چون خیلی خیلی زیاد دوستشون دارم من عاشق شهر کره هستم😘😘❤❤💋💋ای خدااااااااااااااااااااا

"bahareh tt":
انشالله از نزدیک ببینی ولی به نظرت اونا هم حق زندگی ندارن؟🙃
هستی طاهرخانی

ممنون عزیزم ولی خوب چیکار کنم دوستون دارم قربونشون برم ❤❤💋ولی من مطمئن هیچ وقت از نزدیک نبیبینم ولی تو گفتی انشا الله ببینم آخه من تاکستان زندگی میکنم بچه ها میگم تو عید سال بعد گروه بی تی اس بیاد تهران آره درسته ولی من باور نمیکنم آخه مگه میشه بیان💜💚💙

"bahareh tt":
ارزوی هر ارمی ای هست ولی خوب اومدنش به ایران ممکنش زیر صفره ما کشوری زندگی نمیکنیم که به خواسته ی مردمش اهمیت بده متاسفانه🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
هستی طاهرخانی

آره آفرین حرف خیلی خوبی زدی شما کجا زندگی میکنید قطعا شما تهران زندگی میکنید آره درست میگم تهران همه چی داره خیلی دوست دارم بیام تهران ولی من فکر نمیکنم از نزدیک گروه بی تی اس ببینم آگه من گروه بی تی  اس  نبینم دیوونه میشم تو تاکستان چند نفر افغانی هست قیافشون لابد مثل کره ای هاست یکیشان به من چشمک میزنه یکیشونم نامه برای من مینویسه حالا یک مرد افغانستانی دیدم تو تاکستان لاب شبیه شوکا بود. من فکر کردم خود شوکا انقدر خوشحال شدم که دیگه نگو از خوشحالی داشتم بال در میوردم موهاشم رنگ گذاشته بود تیپ خوشگل قشنگ چرا هیچ که درک نمیکنه من عاشق گروه بی تی اس دلم میخواد با همشون ازدواج کنم من عاشق شدم بدجوری البته جیمین که دوست دختر داره اسمشم رزی جین داره وای خدا داره میمیرم مثل الماس میدرخشن مگه میشه کسی به اینا زن نده خیلی معروف شدن خیلی زیاد من براشون یک قلب خوشگل میدم خوش به حال بعضی ایرانی ها رفتن گروه بی تی اس دیدن ازیبایی بد شانسی منه دیگه من شدیدا عاشق شدم فقط گروه بی تی اس 💞💞💋💋💖💖تمام🈵🈴🈶🈳💏💏

"bahareh tt":
چه جالب اعضای بی تی اس دوست دختر ندارن در ظاهر که اینجورین از پشت صحنه خبر ندارم جیمین و رزی هم شیپ الکیه و واقعیت ندارن شایعه است حرف نمیمونه جز اینکه امیدوارم ببینیشون باهاش حرف بزنی و اینا🙃
هستی طاهرخانی

آره آفرین حرف خیلی خوبی زدی شما کجا زندگی میکنید قطعا شما تهران زندگی میکنید آره درست میگم تهران همه چی داره خیلی دوست دارم بیام تهران ولی من فکر نمیکنم از نزدیک گروه بی تی اس ببینم آگه من گروه بی تی  اس  نبینم دیوونه میشم تو تاکستان چند نفر افغانی هست قیافشون لابد مثل کره ای هاست یکیشان به من چشمک میزنه یکیشونم نامه برای من مینویسه حالا یک مرد افغانستانی دیدم تو تاکستان لاب شبیه شوکا بود. من فکر کردم خود شوکا انقدر خوشحال شدم که دیگه نگو از خوشحالی داشتم بال در میوردم موهاشم رنگ گذاشته بود تیپ خوشگل قشنگ چرا هیچ که درک نمیکنه من عاشق گروه بی تی اس دلم میخواد با همشون ازدواج کنم من عاشق شدم بدجوری البته جیمین که دوست دختر داره اسمشم رزی جین داره وای خدا داره میمیرم مثل الماس میدرخشن مگه میشه کسی به اینا زن نده خیلی معروف شدن خیلی زیاد من براشون یک قلب خوشگل میدم خوش به حال بعضی ایرانی ها رفتن گروه بی تی اس دیدن ازیبایی بد شانسی منه دیگه من شدیدا عاشق شدم فقط گروه بی تی اس 💞💞💋💋💖💖تمام🈵🈴🈶🈳💏💏

هستی طاهرخانی

راستی یادم رفت از شما بپرسم چند سالتون ببخشیدا 

"bahareh tt":
۱۵سالمه اگه رسمی حرف نزنی خوشحال میشم
عا راستی بهارم😊
هستی طاهرخانی

آهان پس همه اینا شایعه هست تو تا حالا از نزدیک گروه بی تی اس دیدی ....شما تو کدوم شهر زندگی میکنید ؟یعنی چی رسمی حرف نزنم من برای گروه بی تی اس جونم میدم خیلی به هشون علاقه دارم💖💖😻

 

راستی منم 16 سالمه از آشنایی با شما خوشبختم😊😊💋💋راستی تو با گروه بی تی اس در ارتباط هستی یا نه شماره شون میدونی 

"bahareh tt":
ن ندیدم 
اردبیل 
منظور من این بود که بهم شما نگی چون باعث میشه منم باهات اونجوری حرف برنم
ولی هر جور راحتی
🤗
عزیز چند وقته ارمی؟این سوالایی که گفتی میتونه اتفاق بیوفته اصن؟؟🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
هستی طاهرخانی

باشه حالا چرا اعصبانی میشه عزیزم

حدود 3ماه هست 

خدا کنه انشاءالله فقط دعا کن این اتفاق بیافته میگم گروه اکسو کیه من زیاد نمیشم نمیشناسمشون ولی گروه بی تی اس خیلی خوبن خیلی باحالن عاشقشونم و ........💏💏

"bahareh tt":
نه عزیز چرا عصبانی  بشم 🙃
انشالله 
منم زیاد نمیشناسم ولی زمانی غوغا کردن تو کیپاپ گروه بزرگی بود تا جایی میدونم 
قبلا به دو قسمت جدا شدن اکسو کره شمالی و جنوبی به خاطر دلایلایی بعد چن تا از اعضاشون رفتن سربازی کلا یه مدت اکسو پاشید الان زیاد فعلیتشون پر رنگ نیست🤷🏻‍♀️
هستی طاهرخانی

مرسی جیگر💋💋💚💜

آهان پس اینجوری زیاد معروف نیستن 

راستی تو احضار تهیونگ و وی انجام دادی تو خونه خیلی خوبه حتما این کار بکن عزیز 

میدونی چیه من دلم دیگه دووم نمیاره هر شب هر روز به گروه بی تی اس فکر میکنم دلم تنگ میاد نمیدونم باید چیکار کنم تا از نزدیک باهاشون حرف بزنم ای داشته 😭😭

آخه خیلی نازن خیلی صداشون قشنگه و خیلی هم زیبا هستن میدونی چیه دوست دارم باهشون ازدواج کنم خواننده کره ای اول بی تی اس عشقه😘😘🈵🈶🈳🈲💍💍💐💐😍😍

"bahareh tt":
نه انجام ندادم انشالله که میبینشون🥰
هستی طاهرخانی

ببخشید بهار خانوم چرا جواب نمیدید؟

"bahareh tt":
ببخشید سر نزدم به خاطر ازمونا🥲🥲
ارمی

😭😭😭😓

تا ابد آرمیم

بی تی اس عالیه گریهم گرفت

jana

عرررررررررررررررر

:)

عررررررررررررر جر خوردم واااااای عالیی بییییییییییییییییید

"bahareh tt":
🙌🏻🌸
아미

عررررررر قلبم اکلیل بارون شد 💜💖😍🤩🤩

أرمی

ینی میش یه رپز زن جیمین بشم:| :| 

Army

من چرا الان زنده ام ؟؟؟😑😑😚😚☺😘🤩

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan