حاضریننننن

  • ۱۹:۳۵

29 حاضرین دقیقا چی کار میکنن

  • ۹۵
Baby pari cute

هروقت فهمیدی به منم بگو

منم موقعی که وبمو بسته بودم میومدم تو پنلم باورت میشه یه نفر تقریبا همش تو وب من بود ؟ :/

"bahareh tt":
باشه بهت میگم

چه میکنی
Black pink
نگاه
"bahareh tt":
یه نقطه ای یه چیزی بگو حداقل بفهمم هستی
LOVE ★•°~

هیچ "مار"😐

"bahareh tt":
....
Baby pari cute

هعی نپرس همش بیکارم

"bahareh tt":
چندان تفاوتی نداریم
فک کنم بعد چن ماه اولین باره که یه چن روزه اینجا فعالم
Aida adl

دارن چیز مار میکنن:///

چطوری عشخم؟

"bahareh tt":
هومم
خوبم اجی
تو چطوری
با ازدواج چه میکنی
کی من خاله میشم
Sepehr Army

نمد والا 😂

"bahareh tt":
فرزند تو چه میکنی
هوممم مردم ول تو وبم میگردن هییی
your spatial angel ...HELENA...

نمدونم

 

خوبی؟

 

 

"bahareh tt":
جواب خوبیه


اره خوبم تو چطوری
Baby pari cute

الهیییییییی مبارکه

"bahareh tt":
میسییییی بسی ممنون

Han haneung

اونارو نمیدانم ولی من الان اومدم^^

"bahareh tt":
کار خوبی کردی
چطوری زهرایییی
Aida adl

ویی دستم خورد خصوصی شد://

خب کپی کردم:

فدایت منم خوبم 

البته اگه چصناله های ی سریا بزاره-____-

هچ غلط کردم شوهریدم بوخودا مجبورم همش ان باشم:/

اتفاقا الان سرااون با امین میحرفیدیم://

میخایم ی پذیرش فرزند پست کنیم بینیم چ خبره

"bahareh tt":
اشکالی نداره
عه بهترین کارو میکنی
من میخوام خاله شم زود بزاریااا
Min. eli

ول میگردند

عکست را بگذار لاو

"bahareh tt":
باید برم گوشیمو بردارم عکس اپلود کنم بزارم
تو کی میزاری منم میخوام ببینمت
Min. eli

منم ب زودی

"bahareh tt":
انشالله
Aida adl

اوهوم منم تازگیا خیلی تهنااام:(

هیشکی نی باهاش بحرفم:(

حداقل چن تا بچه بیان دورم شولوخ شع:(

تو در چ حالی؟ شوهرت در چ حاله؟ بچت در چ حاله؟

"bahareh tt":
عه پس شوهرت کجاست پاشم برم ببینم چرا تنهات میزاره
خوبه گفتم حواست بهش باشه هوففف
منم هستم دیگه تو بیان میچرخم همینجوری
خداروشکر خوبه
بچه هام با یکیش که هر روز میحرفم ولی باید اون یکیو پیدا کنم
ببینم چه میکنه
Aida adl

درس داره همش میره میاد:((

بابا مامانم رفتن مسافرت کاری من شبا خونه تهنام میترسم:((

حالا یه هفته قراره تهنا بمونم:(

خب خدارو شکر 

راسی وب خاهرزاده هامو بده آشنا شیم*-*

"bahareh tt":
عههه
هر وقت ترسیدی من هستمااا اجی با افتخار جغدم اینو پیدا کردم الان گشادیم میاد برا ایسلم بفرستم
Han haneung

^^

خوبم تو چطوریییییی بهار جون 

"bahareh tt":
خداروشکر
منم خوبم عزیز
چه خبر
Sepehr Army

من بیکار هستم 😂

"bahareh tt":
مث همیشه😂
Sepehr Army

😂😂😂آره کلا😎😂

"bahareh tt":
کسی نیست که تو بیان بیکار نباشه 😂
کلا جمع بیکاراست😂
راستی کی میخوای فعالیتتو تو وبت شرو کنی
Han haneung

خوشحالم خوبی

هیچ فقط بخاطر خالم ناراحتم 

"bahareh tt":
فدات
چرا خالت کیهه
Sepehr Army

😂😂شروع شده که 😐

"bahareh tt":
عه کی شرو شد من خبر ندارم😂
Sepehr Army

😂😂😂😂پست های قبلمو و آپدیت توییتر بی تی اس و میزارم توییتر بی تی اس هم چیزی قرار نمیده دیوانه شدم 😂😂😂😂

"bahareh tt":
اره اونارو دیدم
مجبور نیستی که فقط اونارو بزاری
یه چیزای دیگه بزار
Han haneung

من مامان و خاله مجازی ندارم😂😂

خاله واقعیمو میگم

 

"bahareh tt":
عه ساری
من چه بدونم انقد اینجا عضو خاندان داریم منم موندم خخ
چیزی شده
Sepehr Army

باش امشب میزارم 😎

"bahareh tt":
هومم بزار ...
Sepehr Army

ولی درمورد بی تی اس 😂😂😂

"bahareh tt":
حالا هر چی فرقی نداره
تو وب من هر چی بخوای پیدا میشه
Black pink
هرچی،میخوای،بزار تازه بهاره،سپهر،که فقط فعالیت،میکنه؟
"bahareh tt":
بیشتر تو وب های کسای دیگست منظورم وب خودش بود
Black pink
اها من که تازه فالوش کردم. تاالانم،خودش پست نزاشته بفهمم
"bahareh tt":
عه
اره تازه گیا  نمیزاره
Black pink
عزیزم،بالاخره ساراازوب میره
"bahareh tt":
هر کاری میخواد بکنه ولی مطمعنم امروز هس
Han haneung
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

منم امیدوارم 

*** **** **** ** **** **** ***** *** ******* *** ** ****** *** بکشه:(((((

"bahareh tt":
درک میکنم عزیز خیلی سخته
خیلی
فقط دعا کن منم دعا میکنم
که خوب شه
راستی خالت چن سالشه
Han haneung
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** **** ** ***** **

**** ***** ***** **** *******

*** ** *** **** ********** ****** ***** 

******* *********** ****

*** **** **** ****** 

"bahareh tt":
وای چقد بد
متنفرم از این... لعنتی
انشالله اینو از ته دلم میگم خوب بشه برگرده پیش خانواده اش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan