کسایی که منو میشناسن

  • ۰۰:۳۵

کسایی که تو گروه واتن از موضوع خبر دارن

به نظرتون من چجور شخصیتی دارم؟؟؟

شینیا به من میگه یه جوری هستی و بی حسی

نمیدونم از من چی دیده که اینو میگه ازش‌پرسیدم گفت خودمم نمیدونم

بهش گفتم که‌ تو وبم میزارم تا نظر بقیه هم بدونم 

گفت که حتما بقیه هم حرف منو تایید میکنن

حالا بگید من چطوریم!!

 

 

  • ۱۴۳
Baby pari cute

بنظرم مهربونی ولی یکم جدیی

"bahareh tt":
عع بسی ممنون که نظر دادی:)
Black pink
بهم،رای بده
"bahareh tt":
چقد کامنت پر محتوایی😒
دیجی ادفا | مرجع نیازمندی های دیجیتال

سلام سایت دیجی ادفا ( Digiadfa.com ) | مرجع نیازمندی های دیجیتال ، فعالیت خود را آغاز کرد وشما می توانید خدمات و محصولات دیجیتال و مجازی خود را آگهی کنید. همچنین علاوه بر این ، شما می توانید سایت / وبلاگ / فروشگاه اینترنتی و ... خود را نیز در این سایت بصورت رایگان معرفی کنید. 
ویژگی دیگر سایت ما ، امکان درج آگهی استخدام و کاریابی در زمینه های وبمستری ، ادمینی سایت و شبکه های اجتماعی ، کارشناس سئو ؛ محتوا نویس و ... می باشد.
پروسه درج آگهی نیز بسیار ساده و آسان بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اگهی خود را ثبت نمایید.

"bahareh tt":
/:
Maria Ponz

سلااامممم بهااریییییییی

دلم خیلی برات تنگ شده بووودددد🌈🌈🌈♥♥♥♥ 

چطوری خوبی؟؟ 

 

 

از نظر من تو ی رفیق فوق گوگولی ک یه کوچولو مغروری ولی من غرورتو دوس♥

از نظرم هروقت فک کنی کسی دوستی رفیقی نیاز به کمکت داشته باشه ازش دریغ نمیکنی و حتما بش کمک میکنی

یه رفیق گلگلی مهربونو کیوت(♥ω♥*)

"bahareh tt":
سلاممم شیناااییی کجا بودی ابجیی
منم خیلی
اره خوبم تو چطوری؟
با درسا چطوری؟
مرسی عزیز بابت نظرت 
کاملا با حرفات موافقم ❤
💫~ HeLiA

هی بهت میگم ایموجی بذار گوش نمیدی که😂💔

 

جدی ای...و دارای کیوت درون *-* تسخسمسمطدسنش 

ولی بی حس نیستی /:

"bahareh tt":
تازه گیا ایموجی میزارم 😂👊
قبلا چون با لپتاب میومدم ایموجی نداشتم برا همون نمیزاشتم
قبول دارم یکم جدیم
مرسی بابت نظرت
بیا خصوصی

*🔮💜TARA💜 🔮*

بهترین خواهر و مادر شوهر دنیا!

 

"bahareh tt":
توام بهترین عروسی عزیز
Maria Ponz

عام.... شینیا؟؟؟ 

درسا؟؟... 

فدا چشات🍭🌈 ولی... 

من ماریام 😳🔥

"bahareh tt":
وای ماریااا تویی الان میخوام اب بشم برم توی زمین
تو رو خدااا ببخشید 
چون  پروفتون تقریبی شبیه همه فک کردم شینایی چون اونم مث تو کم میاد
بیا از اول
چطوری ماریاا
کجا بودی تو
همین الان از شینیا ادرس وبتو خواسته بودم
خیلی دلم برات تنگ شده بود خیلی
*🔮💜TARA💜 🔮*

وااااای سوووووتی

😂😂😂😂

"bahareh tt":
بسه نگو که میخوام خودمو بکشم😭😭😭😭😂
*🔮💜TARA💜 🔮*

😂😂😂

وای عااااشقتم

دوباره از اول!

😂😂

"bahareh tt":
واقعا تا حالا انقد حس خجالت نیومده بود 
یه جوریه میخوام گریه کنم😂😂
اره از اول
Maria Ponz

اوخیییییییی

اوخودااا ن باو گلی اشکال نداره عزیزم🍭🍭♥♥♥🌈🌈🌈

اب چیه باو من انقدر ازین سوتیای میدم حد نداره😂😂😂🔪🔪

از اول😂

مرسی گل گل تو خوبی فدات؟؟ ♥

خونه😂

والا جایی ندارم برم🔪🔥

مشغول درس و مشقم😂

بدبختمون کردن این دبیرا

هی چپ میرن راس میرن کار عملی میخان

برین تو کونم همتون

حیف ک جر میخورم واگرنه همتونو دوس باسم خود جا میدادم کونیای بچ🔥🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

 

منم دلم برات تنگ شده بود گلییییی♥♥♥♥🍭🍭🍭🍭🍭🌈🌈🌈

"bahareh tt":
بیا نزار تنهااا باشیم
گروهم که نمیای
چی بگم از دست این معلماااا انقد بدم میاد هی گیر میدم
ولی عزیز بیا اینجا 
واقعا نبودنتو اینجا پیش از حد حس میکنم
هر وقت اینجا اومدیح حتما بهم سر بطن😭❤

NIK NIK

به نظرم خیلی خوش خنده ای دائم در حال خندیدنی😂😂😂

سپهر به تو رفته😂😂

"bahareh tt":
خاله فقط این 🤔🤔
نه به نظرم از شجاعت بهم‌ رفته 😂
من که کم ایموجی خنده میزارم
Maria Ponz

اخ من ب فدات تو انقد خووبیییی♥♥♥♥

چشم چشم میام ازین ب بعد دیه میام 🌈🌈🌈🍭🍭🍭

تازه شینی بم لینک واتو داد فردا میام اد میشم تو گپ الان نمت

اوووخیییی گوگووولووووو♥♥♥🍭🍭🍭🍭

چش ازین ب بعد هستم تمام سعیمو میکنم زود ب زود بیام خوبه؟؟ 🍭🍭

"bahareh tt":
خدانکنه ماریااییییییی 
تو خوببیییی
دستش درد نکنه حتما بیا من اونجا هستم
خوب چیه عالیه بیا 
ماریا من ازدواج کردم دو تا بچه هم دارم عررر😭
NIK NIK

اره خاله فقد همین به ذهنم میرسه😂😂

خاله من چی؟😂😂😂

"bahareh tt":
یعنی انقد با هم حرفیدیم همین🤔
خیلی مهربونی‌کیوتی و هر کس باهات چطور رفتار میکنه توام باهاش همونی
همینا اومد ذهنم
NIK NIK

افرین دقیقا

هر کس باهام هر جوری رفتار کنه همونجوری باهاش رفتار میکنم😂😂

و یچی رو یادت رف.....

من دائم در حال جر خوردنم خاله😐😂

عصن به جر خوردنام معروفم جرررررررر😂😂😂😂

"bahareh tt":
اره اخ چرا اون یادم رفت 
الان میگم تو هی میگی جرر پس نمیشه گفت یادم رفت😂
Maria Ponz

🌈🌈🍭🍭🍭♥♥♥

فدات🍭🍭🍭اوهوم حتما میام♥

چش چش♥

 

..... راس میگی؟؟؟؟ 😳😳🔥🔥🔥 

فقط من اینجا سینگلم؟؟ 😂🔪

"bahareh tt":
بیاااا🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
اره منو با زور دادن گفتن ترشیدی ولی خداروشکر از زندگیم راضیم😂
اره ولی به جز تو یه چن تا دیگه ترشیده داریم😂
هر وقت خواستی ازدواج کنی بهم بگو برات پیدا کنم👊
NIK NIK

جرررررر اره خاله رامم تازگیا یاد گرفته مث من هی جر میخوره😂😂😂

فک کنم ویروس جر خوردگی از من به رامتینم سرایت کرده😂😂😂😂

"bahareh tt":
بر عکس هنوز به من سرایت نکرده😂
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

بی حس نیستی اروم و مهربونی و یکمم خجالتی:*)

"bahareh tt":
مرسی بابت نظرت نیکایی❤
LOVE ★•°~

عامم..تبلیغ دوس داری بیب؟😂

یه سر به وبلاگم بزن خیلی خوبه خفنه ممنونم از پست آموزنده و مطالب مهمت

اگه سر نزدی پا بزن

 

 

 

 

خاب فرزندم

اهم..نوه

مهربونی..راستش منم حس میکنم یه کوچولو سردی

😐ولی در کل اخلاقت دوست داشتنی بید😁⁦♥️⁩

"bahareh tt":
بله حتما سر میزنم😂👊
میدونی ننه من هر کی باهام چطور رفتار میکنه منم همونجوری باهاش رفتار میکنم
نمییدونم شاید تو مجازی اینطوری باشم ولی در کل من دختره گرمیم با هر کی زود گرم میگیرم
ولی ممنون به خاطر نظرت:)
LOVE ★•°~

عره خب خیلی وقتا بهم ثابت شد که سرد نیستی🙂⁦♥️⁩

"bahareh tt":
پس سرد نیستم ممنون ننه ژوننننن**
PARK 🌙MOON

فرزندم ایموجی بزاری حله😎👌

"bahareh tt":
باشه بابا از این به بعد ایموجی میزارم🙉🙈🙊
Min. eli

خب...چی بگم؟

"bahareh tt":
بگو دیگه تا جایی که منو میشناسی 
چطور شخصیتی دارم؟؟

mochi ^-^

تو بهاره کیوت منی خیلی هم دوستداشتنی هستی*^*

Namgar Kim

بابا خوبی اونو ولش کن😂😂😂👊🏼👊🏼

"bahareh tt":
تا تو رو دارم غم ندارم😂👊
Maria Ponz

اگ یه دختر شوهرنمای خوب پیدا کردی مهربون و لوس کن باشه بم بگو😂😂🔪🔪

"bahareh tt":
اره حتما بهت میگم ماریا جون:)
shina .em

بهارهههه من ک فک میکنم مهربونی*^* ولی خودت گفتی نگم مهربونی😐😂نمیدونم راستش خیلی نمیشناسمت انگار😭💔

"bahareh tt":
سلاممم 
شینااییی چطورییی
نه بگو اشکال نداره با اینکه بدم میاد همه میگن برا همون راحت باش عادت کردم
تو اینجا نیستی که😭
*🔮💜TARA💜 🔮*

دو تا نوه آوردم کافیست؟

"bahareh tt":
عه اره اره کافیهع😂
کیه نوه هام؟؟
.... ....

لانا و هیری

تو پست یه خبر مهم وباشون هست

"bahareh tt":
اونا کین اصلا نمیشناسم
واسا الان میام
Min. eli

خب تو خیلی خوبی لاو

"bahareh tt":
مرسی عزیز
خوبی های توعه
دیروز عکسمو دیدی گذاشتمااا
Min. eli

عه...نه 

"bahareh tt":
هنوزم هس بیا خصوصی رمز بدم 
Sepehr Army

✋✋

"bahareh tt":
سلام
زنت دو تا بچه زایید امروز پیشش بودی🤔
Sepehr Army

نه کی زایید😎😂

"bahareh tt":
فرزند تو چقد بی مسیولیتی 🤦‍♀️
امروز دو تا فرزند برات زایید تو پیشش نیستی
Sepehr Army

😂الان هستم بخداااا همسر نمونه هست 😎

عاشقشم😂😎

"bahareh tt":
فرزند خیلی از تو به عروسمون تعریف کردمااا
نری بهش‌خیانت کنی یهو منو نا امید نکنی
حالا دیروزو از یاد میبرم چه کارا نکردی دیروز
بگذریم حالا 🤔
حواست به زنت باشه
Sepehr Army

😂😂😂😂هستم دیروز!! 😐چیکار کردم خودم خبر ندارم 😐

هستم ولشم نمیکنمَ💞💞

"bahareh tt":
اره حتما خودت خبر نداری😂
ولش نکن برو سر زندگیت👊
Sepehr Army

😂😂😂خب بگو 😐

نگی خودکشی میکنم زر نم و بچم و تنها میزارم 😂😂😂

نه خداییش بگو😐

"bahareh tt":
کار خاصی نیست ولی یه نوع خیانت به عروسمه
بگذریم 
عمومی به هیچ وجه نمیتونم بگم برمیگرده به تربیت خانواده گی😂😂
فهمیدی دیگه نپرس
Sepehr Army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** ** ****

*** ** ***** **** نه عاشق کسی دیگم یعنی تارا

"bahareh tt":
فک نکنم فقط همین باشه😂
elena siwfe

از شخصیتت بگم اوممم خب 

یکم خجالتی هستی ، مغرور ولی اگه با طرف گرم باشی اوج صمیمیتو داری، با همه گرم نمیگیری ، شوخی خیلی ، درد و دل باهات عالیه، درک میکنی ولی اشتباها رم میگی ، کینه ای نیستی ولی اگه ناراحت بشی یادت میمونه ، یکم خشکی 😅ولی میدونی ت چه شرایطی پیش طرف باشی . کنجکاوی میخوای از همع چیز سر دربیاری .باراده ای یعنی اگه چیزیو بخوای باید بدستش بیاری ، دختر  برونگرای و مستقلی هستی و...

خلاصه بهترین رفیق نه بهترین خواهر منی قبلا بهت گفتم اینو ♡♡

البته بعضی هارو نگفتم 😅😁

"bahareh tt":
توام بهترین دوستمی کماله جوننننن
Sepehr Army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **** ** **** **** **** **** *****

**** ** *** ****** * **** ****

 

"bahareh tt":
فرزند تو نمیخوای بفهمی منظورم چیه پس بیخیال

من که نمیگم عاشقی تو باید همیشه عاشق زنت باشی😂
Sepehr Army

😅😂میگم این نظر و کامل سانسور کن😅

"bahareh tt":
باشه😂
Sepehr Army

😂بله عاشق زنم هستم 💞❣️

"bahareh tt":
هوممم بعله
Mr.Ghost .14

نیستی بیحس بنظرم

"bahareh tt":
ممنون بابت نظرت
Black pink
برو،به زنو،پچت،برس سپهر!!!!
"bahareh tt":
...
elena siwfe

باش فردا حرف میزنیم فعلا شب خوش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan