ناشناس جرات داری بیا ببینم

  • ۱۲:۳۰

عجب رویی داری

اومدی هک کردی مثلا من نمیفهمیدم هااا

الان رمزمو عوض کردم برو ببینم بازم میتونی بی شخصیت

تو با چه حقی بلاک میکنی هلیا رو از ادمینی درمیاری

چون یه هفتست حرفای چرت میگفتی جوابتو نمیدادم برو اون حرفاوو واسه کسای دیگه بزن بیشعور

جرات داری بیا اینجا هم اون حرفارو بزن ببین چی کار میکنم

هر کی هستی پیدات میکنم

مامان نام کاربریتو دوباره بده

یه چن نفرتونو بلاک کرده من امروز چک میکنم اگه بازم کرده باشه حتما درست میکنم😡

  • ۱۱۳
POKER Reyhane+❣

هم چی شده:/

"bahareh tt":
هک شدم از طرف کسی که مشکل روانی داره
Radmehr Gamer

یه پسوورد خوب برای اکانتت بذاری هیچکی نمیتونه وارد شه

من یه پسورد طولانی گذاشتم تا الان کسی نتونسته وارد شه

"bahareh tt":
رمزمو عوض کردم اینبار خیلی طولانی گذاشتم 
نمیدونم باز میتونه هک کنه یا نه/:
Radmehr Gamer

البته اینم بگم خود بیانم خیلی باگ داره

یه برنامه نویس بیاد راحت میتونه هک کنه

"bahareh tt":
نمیدونم دردش چیه اگع قصدش یه چیزه دیگه بود تا الان وب من نابود شده بود
واقعا نمیفهمم میخواد چی کار کنه
PARK 🌙MOON

.. 😐 وادافاک

"bahareh tt":
بابا هک شدم
اوایل که اومده بودم بیان هر روز یکی میومد میگفت هک شدم 
از هک شدم میترسیدم که اونم اومد سرم:(
.... ....

چقدر احمقانه...

"bahareh tt":
عروسم‌چی کار کنم با این وضع حالا هر روز باید از استرس بمیرم که نکنه بازم هک کرده باشه😭😭
.... ....

نمی دونم...

یا همون طور که گفتن رمزتو طولانی بزار یا خودتم اونو هک کن

"bahareh tt":
هوممم
همون اول رمزمو عوض کردم 
هک من چیزی از این جور چیزا سر درنمیارم
PARK 🌙MOON

یه پسوورد سخت بزار :/

بعدم تو مگ چیکار کردی اومدن هکت کردن... 😐

"bahareh tt":
اینبار خیلی سخته اگه اینم هک کنه دیگه ...
خودمم نمیدونم چی کار کردم که اومد منو پیدا کرد تا هک کنه 
فقط چیز  چرت میفرستاد من جوابشو نمیدادم
PARK 🌙MOON

بلاکش کن خو

"bahareh tt":
بلاکش کردم
.... ....

بیانی زیاد داریم هک کردن بلد باشن

"bahareh tt":
مرسی حالا ببینم چی میشه یه چن روز منتظر میمونم ...
Min. eli

کی غلط اضافی کرده لاو؟

"bahareh tt":
نمیشناسم یه مریضه😭😭😭
전💜 Raya


احتمالا اینا رو میدونی ...ولی گفتم شاید ندونی... 

"bahareh tt":
مرسی عزیز که گفتی برم زود این کار ها رو انجام بدم
전💜 Raya

بدو بدو خودت و نجات بده

"bahareh tt":
الان میرم 
ممنون که گفتی خیالم اگه کمم بشه راحت شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan