کجا میرید منم‌ بیام؟😭

  • ۱۴:۰۱

یعنی چی چون من یه چن روزه فعالیت میکنم همه میخوان برن تازه داشتم باز مث قبل عادت میکردم به بیان😢😢

 

به نظرتون منم همرنگ شم؟؟؟😢😭منم میخوام برم!!!😥😭

  • ۱۴۲
Min. eli

عههههههه

حرف بیخود نزن بهاره/:

همه دارن میرن توام بری؟

"bahareh tt":
😭 همه کسایی که دوسش دارم میرن مخصوصا نگار
واقعا نمیدونم چی کار کنم
امروز به خاطر اون هکر روانی عصابم خورد بود با رفتن اینا کامل شد
THE BOYZ 빵❤ 큐

خو تو بری که میشی مثل بقیه تو بمون و بگو اونا هم برگردن :)❤

"bahareh tt":
من با نگار حرف زدم ولی دلیل هایی گفت که قانع کننده بود 
چون با موندنش به خودش اسیب میزد
pani is hot و پنلوپه

عهههه تو دیگه نه اگه بری چی عوض میشه؟

"bahareh tt":
میدونم با رفتن من چیزی عوض نمیشه اینجا
ولی برا خودم خیلی چیزا عوض میشه
حالا هستم 
حداقل سعی میکنم در مورد این قضیه بی تفاوت باشم
☆♡tana ♡☆

نه تو دیگه نروووووووووو

نمیشناسمت ولی اگه بریییییی باعث میشی یه عده دیگه هم برنننننننننن

اون از ویس اون هم از نگار

😢😭😭😭😭

کاش بیان مثل یه سال پیش بود😢😭😭

"bahareh tt":
ممنون که با اینکه نمیشناسی نمیخوای برم‌
الان تصمیم گیریم هنگ کرده نه میتونم برم نه میتونم بمونم
Sepehr Army

عهههههه نننهههه 

تو به بقیه چیکار داری خانوادت که هستن 😭😭

نروووو

"bahareh tt":
😭😭😭
Baby pari cute

اگه برا کسایی که دوست داشته باشن ارزش قائل باشی نمیری

"bahareh tt":
وای اینجوری نگوووو 
نمیتونم‌که برم😭
Min. eli

ای بابا...

اصن منم میرم

این چ وضعشه؟

نگارم ک رف

"bahareh tt":
هنوز تو دو راهیم برم یا نرم!
واقعا دلیل های نگار خیلی روم‌تاثیر گذاشت
Sepehr Army

ای بابا نگار و هکر، 🧐

ول کن بمون بخاطر چند نفر که رفتن برای چی باید بری

"bahareh tt":
نه تنها دلیل وقت رفتن اونا نیست
Min. eli

نههه

نریا

بهاره ب خدا اگه بری....

تو دیگه نهههه

"bahareh tt":
نه فک نکنم‌ دیگه برم
چون نمیخوام بعد من کس دیگه ای هم بره
پس هستم
Sepehr Army

جانننن من نروووووو

"bahareh tt":
نه دیگه نرفتم 
اصلا نمیدونستم با رفتن من کسای دیگه هم میرن 
نمیخوام اونا ناراحت شن :)
Sepehr Army

بری منم میرم😭😭😭

"bahareh tt":
نه تو چرا میری هستم دیگه گریه نکن😊
☆♡tana ♡☆

نه بابا

بالاخره که آشنا میشیم

ولییییی نرو

بدی منم میرم😐

به خدا راست میگم چون هیچکس نموند😐

"bahareh tt":
باشه بیا اشنا شیم 
من بهاره 
نه چون دیدم بعد من خیلی ها میخوان برن نمیخوام اونا ناراحت شن 
برا همون هستم
Baby pari cute

حالا که اینطوره اگه شماهم برین منم میرم

"bahareh tt":
نه من نمیخوام کسی بره از بیان 
فقط امروز بدترین روزه...
POKER Reyhane+❣

تو کجا میری اصکل=/

"bahareh tt":
هنوز جایی نمیرم خیالتون راحت
Black pink
نرو.......
"bahareh tt":
):
Sepehr Army

😐اگر بری کل بیان میره نرو 😭

چون دیگه نصفمون رفتن 😐

نروووو دیوانه نشو

"bahareh tt":
برا همون میخوام بمون:)
POKER Reyhane+❣

بهار راس میگه این سپهرو یتیم نکنی=/

"bahareh tt":
نه تا مادرش هست یتیم نمیشه👊
Black pink
نرو،ازبیان
"bahareh tt":
نه هستم دوس ندارم کسی به خاطر من ناراحت شه
پس میمونم
Black pink
من زربه خوردم. واسه عشقی،که پاش یه طرف بود. تارا،بهم ارامش میده توهم همین طور
"bahareh tt":
نمیدونم چی بگم به این عشق یه طرفت 
وقتی میبینی یه طرفست چرا بیخیال نمیشی نمیفهمم شاید تا حالا تجربه نکردم برا اون باشه
:)
Sepehr Army

خداروشکر اگر میخواستی بری خفت میکردم 😂😂😂

"bahareh tt":
عه 😂 نرفتم دیگه  نمیخواد قاتل شی😂
Black pink
بهاره،راحت شدم. دیگ بهش هسی،ندارم. حالم خوب،شده بره،به جهنم....... بری،برنگری؟
"bahareh tt":
دفعه ی قبلم اینو گفته بودی ببینیم جی میشه
Black pink
چخبرا؟ مدرسه،چجوریاس؟
"bahareh tt":
ولا خبر که باید از تو پرسیده شه
مدرسه که مجازیه میتونم بگم از وقتی شرو شده جمعا یه درسم نخوندم😂
Black pink
من دارم،ریده میشم. ازاین همه،درس قران،ریاضی،زبان،علوم،عربی،امروز،داشتیم. من ننوشته،بودم. مجازی،پدرم دراومد
Han haneung

احساس میکنم نسبت به بیان سرد شدم

کم کم همه دارن میرن حس بدی دارم :(

"bahareh tt":
منم همین حسو اوایلا داشتم برا همون نمیومدم
یه چن روز بود که فعالیتم خیلی زیاد شده بود که ...
☆♡tana ♡☆

منم تانام

14 سالمه

دختر پانیم

خوشبختم^^

خوبه که نمیری*-*

"bahareh tt":
منم همیچین
مامانت یکی از بهترین دوستاما تو بیان
:)
مث مامانت مهربونی
Arian JoJo

سلام، خوبی؟بنظرم اگه کسی نمی خواد بیاد بهتره یه مدت فعال نباشه، این رفتنو اینا واقعا یه جوراییه.... :))

"bahareh tt":
سلام 
خوبم ممنون
قبول دارم واقعا برا خودمم یه جوریه 
ولی الان تصمیم گرفتم که بمونم چون بعد مدتی مطمعنن اون کسایی که رفتن حتما میان
chaklet mochi

سلام....

اگه حرفی هست بیا اینجا بهم بگو عزیزم...^-^

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هم /: کامنت خصوصیتو نمیتونم بجوابم /:
chaklet mochi

بیا اینجا...کینجانه....فهمیدم...^-^

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوم
خب به چی/کی کمک کنم /:
chaklet mochi

به من ...میشه بگی چی شده؟؟ نمی خوام فضولی کنم ....ولی ازت خواهش می کنم بگو چرا دعوا شده؟؟؟لطفا عصبانی نشو...اگه نمی خوای بگی...نگو...ولی اون کوچیکه....بچس...کمکم کن..داره یه کاری دست خودش میده...

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
همتونو اسکل کرده
chaklet mochi

چطور؟؟؟ اگه واقعی بگه چی؟؟؟ اونوقت چی کار کنیم؟؟؟ درسته همه پست مانیتوریم...شایدم به ریش هم بخندیم...ولی بعضیا دیونن ..واقعا می کنن...من دیدم....برا همین ترو خدا اگه چیزیه بگو...

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خب الان بگم گوشی دستمه دارم باهاش زر میزنم و اونه که داره ب ریش شماها می‌خنده چی میگی ؟؟
chaklet mochi

داری راست میگی؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چرا دروغ بگم ؟!
chaklet mochi

اوک ممنون..

.

فکر کنم این وسط واقعا من اسکلم.ممنون که بهم گفتی .

پس الان هر سه تاتون بهم بخندید...فقط امیدوارم....هیچی ممنون

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خواهش
chaklet mochi

پس نگران شدن دوستاش اینقدر بامزس...اینقدر حال میده بقیه رو اسکل کنید....ارزش داره واقعا؟؟؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نمیدونم...شاید دلیل خوبی داشته..یا...هممم نمیدونم
اومد ازش بپرس الان نت نداره
chaklet mochi

ممنون که بهم گفتی...نباید نگران بازی در میاوردم...اصلا مگه من کیم...شما منو ببخشید .

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عا...همممم
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan