فالوم کنید😂

  • ۱۳:۲۰

یه هفتست منتظر بشم ۲۰۰ تو یه هفته چون منتظرم ۱ نفر دنبال کرده

من کی میشم ۲۰۰ تا😭😭

  • ۱۳۱
DRSVHOST 32

خخخ

من هنوز تو 12 تا موندم تا 100 بشه خخخخ

"bahareh tt":
انشالله هر چه زود تر ۱۰۰ تا میشی^^
.... ....

آخی...

الان من 197 تاییت می کنم

"bahareh tt":
^^
برم ببینم 😂
عروس قضیه ی دیروز چی بود ؟
Min. eli

من منتظرم بشم 100 تا/:

چرا نمیشمممممممممم؟

12 نفر مونده

"bahareh tt":
انشالله زود میرسی به صد تا عزیز
چون منتظری مث من😂
چه خبر ؟
.... ....

کدوم قضیه خواهرم؟

"bahareh tt":
یکی میگفت باید طلاق بگیری از فرزندم

ج ح پس چی شد گذاشتی رفتی!
Baby pari cute

من با تو حرفی ندارم بهاره خانم :/ ولی انشالله به 200 میرسی :/

"bahareh tt":
مگه چی کار کردم پدر؟؟؟؟؟
Sepehr Army

https://www.aparat.com/v/euCkU?playlist=500360

اینو ببینید 😱😂

"bahareh tt":
باشه الان میبینم
.... ....

سپهررررررررررررررررر می کشممممممممممممممممت

"bahareh tt":
#سپهر
💫~ HeLiA

چ انتظار سختی...😭😂

"bahareh tt":
اره 
کی میفرستی نام کاربریتو؟
Baby pari cute

جا من نمیاییییییییی

"bahareh tt":
چرا من نمیام وبت 
من کی نیومدم پدر🤔
ببخشید از این به بعد هر روز وبت☺
بخشیدی؟
Baby pari cute

خیلی کم میاییییییییی نامردی نکنننننننن

افرین بیا پلاس بشو

اوهوم عروس به خوبی تورو چرا نبخشم؟

"bahareh tt":
باشه از این به بعد بیشتر میام
**
قربونت^^
Min. eli

سلامتی

"bahareh tt":
^^
Sepehr Army

تارا این فیلم ها که باحاله 😂

"bahareh tt":
#تارا
Sepehr Army

قبل دیدن ویدئو بگم برای جن و ارواح و پری هست 😂😁😱

بعد نگید قلبم درد گرفت😂

"bahareh tt":
دیدم خیلی ترسناک نبود کلا ترسناک نبود...
Baby pari cute

افرین عروس خوشگلم

سپهر برو تو یخچال :/

"bahareh tt":
💜...
#سپهر
Sepehr Army

😂😂😂الان برات یه چیز میفرستم شب خوابت نبره😱😂

"bahareh tt":
باشه بفرست😂
Sepehr Army

😂فکر کردی الان میفرستم شب😂

"bahareh tt":
باشه اگه داستان هایی که این پسره هستو میفرستی دیدم همشو
چرا دروغ بگم شب یکم ترسناک تر میشع 
ولی بازم بفرست😂
Sepehr Army

😂نه این پسره یه چیز دیگه😂😂😂

"bahareh tt":
اره خوبه🙃
~°•☆ LOVE

الان ۱۹۸تاییت میکنم😂⁦♥️⁩

"bahareh tt":
مرسی عزیز^^
.... ....

آها هلنا بود اومام

بدون برنامه پیش رفتیم بهش نگفتیم 

یکم روم حساسه😂😂

"bahareh tt":
عه خیالم راحت شد**
~°•☆ LOVE

عرررذ صدتایی شدییییییی

"bahareh tt":
عررر اره خیلی وقته ۱۰۰ تایی شدم😂
~°•☆ LOVE

صدتایی بودی

"bahareh tt":
اره😂😂
~°•☆ LOVE

😂😂😂😂😂جرررررررر

"bahareh tt":
عررر
~°•☆ LOVE

رد دادم

من با یه اکانت دیگه هم فالوت کردم ولی مثل اینکه قبلن فالوت کرده بودم😐💔

"bahareh tt":
اشکال نداره ننه حالا یه چن روز بعد میشم ۲۰۰ تایی😘
~°•☆ LOVE

چقد زوق کردم😂💔💔💔

شتتتت😂😐کلن گیج میزنم جدیم نگیر

"bahareh tt":
^^
نه باو
Black pink
ج. ح میزارم. شب بیاین...
"bahareh tt":
باشه
Yuki .YG.JM

فالوت کردیم 😂😂😂😂

منو چی میگی که 100 روزه منتظرم صد بشم ولی یه نفرم اضاف نمیشه :/ مثلا نویسنده مملکتم هعی

🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

سلام گفتن میتونم وقتی جیمین یه فنو بوسیده رو تو وبت پیاد کنم لینک پست رو میدی

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
سلام
فک کنم اینو میگی /:
paria -chan

۱۹۹ تاییت کردم😐

ای قربون خودم☺

"bahareh tt":
مرسی عزیز
۱۹۹ تا بودم قرار بود ۲۰۰ تایی شم یکی که کرم داره منو انفالو کرده 😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan