اعلامیهه

  • ۲۲:۱۹

کی فرزند میخواد؟؟

اماده داریم😂

  • ۱۶۶
your spatial angel ...HELENA...

کیه بچتون؟

"bahareh tt":
کماله دختر داییم http://elenaarmy.blog.ir/
.... ....

من میخواااااااااام

"bahareh tt":
واسا به کماله بگم ببینم کدومو خانواده رو میخواد 🤔😂
pani is hot و پنلوپه

منم میخواممممم

"bahareh tt":
... 
Aida adl

منم میخااااام😂

"bahareh tt":
به خودش بگم بهتون میگم
💫~ HeLiA

الان بچتو گذاشتی حراج 😐😂

"bahareh tt":
نه باوووو
دیدم کمبود فرزند دارین😂
.... ....

نه

بدین من!!!!!!!!!!!

pani is hot و پنلوپه

نههه من بچه هام کمه تارا زیاد داره

.... ....

من فقط 3 تا دارمممم

😂😂

"bahareh tt":
عروسم چقد فرزندات زیاده
راستی نوه هام کیا بودن؟
PARK 🌙MOON

کی؟

"bahareh tt":
کمالهhttp://elenaarmy.blog.ir/
Black pink
من میخوام کسی هست.
Park Hae ray

امیدوارم بچه خوب و مودب باشه 

نه اینکه همش گریه کنه و درد سر درست کنه

.... ....

هه ری تو میخوای بچه بیاری؟؟؟؟

من مادرتم نباید بدونم😂

pani is hot و پنلوپه

منم دوتا دارم باید بیشتر شن

Baby Angle kooki lover

منم میخام فقط پسر باشه لطفا .

"bahareh tt":
حیف که دختره...
~°•☆ LOVE

منم میخوااامممم😂😂😑

"bahareh tt":
ننه میخوای تیم فوتبال بزنی چن تا فرزند میخوای😂
pani is hot و پنلوپه

شهلا تو که بیستا بچه داری 

.... ....

بدینش من!!!!!!!!!😂

Baby Angle kooki lover

اوه دختر یکی دارم ولی الان پسر میخام داشتی بهم خبر بده ...

"bahareh tt":
باشه حتما
.... ....

بدش به من با هم فامیل هم هستین ازش دور نمیشی😂

هه ری، لانا، روحینو

"bahareh tt":
باهاش حرف زدم گفتم بیا فرزند عروسم شو
دادم به تو😂
Baby Angle kooki lover

امم تارا بیا وبم لاولی 

امم توام بیا بحرفیم ...

.... ....

یه دختر دیگه؟ 

یووووهووووو

بیچاره سپهر هی خرجش میره بالا😂

وبش کدومه؟

"bahareh tt":
اره چه دختریههه^^ که وقتی بشناسی میفهمی چی میگم عروسم
ولی یه خورده منحرفه به باباش رفته😂
اره نگو خرجش خیلی میره بالا**
http://elenaarmy.blog.ir/

Sepehr Army

😂😂به‌به فرزنذم

"bahareh tt":
بله یه فرزند دیگه زایید زنت😂
فرزند همزادتو پیدا کردم
Sepehr Army

😂کی هست همزادم😱

"bahareh tt":
این برو ببین شبیهشی😂
https://uupload.ir/files/l7q7_96e9764614e5f9985d514cb0e4eb0e3a.jpg
Sepehr Army

😱😱😱😱من برم خودکشی کنم 😂

این چرا اینقدر شبیه منه🤦‍♂️

حالا واقعا دلم خواست آلبوم عکس بدم همینجوری😐😂😂😂😂

این کی هست حالا😂😂

ولی ننه من لپ و چونم یه جور دیگست زیاد نیست شبیه من😂

"bahareh tt":
چرا خودکشی😂
نه کمم باشه شبیهشی 
تو کی قراره البوم عکستو بزاری؟🤔
نمیشناسم یه بنده خداییه
تو پنترست داشتم ول میکشتم که دیدم شبیهتو گفتم برا توام بفرستم ببینی😂
Sepehr Army

😂1 ماه دیگه 800 تا میخوام بزارم😂😂

 

"bahareh tt":
قبلا که گفتم فوقش ۲۰ بزاری کافیه 
کی حوصله داره اخه ۸۰۰ عکسو ببینه فرزند😂🤔
Sepehr Army

😂😂😂ارواح میبینه 😂😂😂😂🤦‍♂️

"bahareh tt":
اره حتما میبینه
Sepehr Army

ننه 3 و 50 دقیقه میام با هم بحرفیم😂

نری بخوابیا 😁

"bahareh tt":
یه سریال دانلود کردم دارم اونو نگا میکنم
Sepehr Army

سلام مجدد ننه😂

"bahareh tt":
سلام ...😂
فرزند تو خواب نداری؟
Sepehr Army

😂نه

"bahareh tt":
هومم🤔
باید به بابات بگم😂
Sepehr Army

😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
....
Sepehr Army

من برم بخوسبم 😂ساعت 5 هست😂😱

بای✋😁

"bahareh tt":
حوصله نداشتم بجوابم ...
전💜 Raya

من اصن بچه ندارم من میخوامششششش

"bahareh tt":
دادیم رف
MiN. eli

واس ک همسرم؟

"bahareh tt":
من دیگه همسرت نیستم🙁
Mr.Ghost .14

من میخوام :/

"bahareh tt":
دیگه موجودی نداریم:(
MiN. eli

عه چرا؟

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چرا
چرااااااا
میپرسی چراااااااااااا //:
بیناقوص --__--
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan