عررررر بلاخره ۲۰۰ تایی شدم

  • ۱۳:۴۶

بعد از این همه انتظار بلاخره ۲۰۰ تایی شدم هوراااااا

بزن کف قشنگرووووووو👏👏👏👏

خو میخوام به افتخار این روز یه اعترافاتی کنم

۱ اگه ایسا نبود کلا تو بیان کسی به نام بهاره اینجا نبود بازم ازش ممنونم^^خودش دلیلشو میدونه برا همونه که جای دیگه ای تو دلم داره💜

۲ اون روزهایی که هیچی از بیان نمیدونستمو میخواستم صدرا قالبمو درس کنه که خودش قبول داره رید بهش😂

۳ یه بار یه چن تا که پست گذاشتم یه پستم ۲۰ تا بازدید خورده بود که از ذوق نمیدونستم چی کار کنم🤣

۴ خیلی خوشحالم که با بیان و اعضای بیان اشنا شدم😊

  • ۱۴۳
Black pink
مبارککک
"bahareh tt":
مرسی سما جون تو اولین نفری بودی که تبریک گفتی😚
💫~ HeLiA

عخییی *-*

تبریککککک 😁💕

"bahareh tt":
مرسی مامانییییی
Sahel ‌‌

مبارکههههههههههههههه 🎊🎊🎉🎉

"bahareh tt":
بسی ممنون🤗
Black pink
تبریککککک ویژه برای بهاره جون توهم من 100تایی شدم. اولین هستی،یااخرین...
"bahareh tt":
مرسی عزیز سعی میکنم اولین نفر باشم  عرر
pani is hot و پنلوپه

تبریککککک مادرشوهر خواهرم 

 

 

ما بیشتر خوشحالیم با تو آشنا شدیم 

"bahareh tt":
مرسی 🤗

عزیزی
Roya ⁦⁦⁦ヾ

مباااارکککک باشههه💃💃🎊🎊

"bahareh tt":
ممنون:)
Maedeh ❤❤😇

عررررررر مباااااااارررررکهههه💃💃💃😘💞💞💖😍😍

"bahareh tt":
عررر ممنون
.... ....

مباااااااارکه🥳

🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉

"bahareh tt":
مرسی عروس گلم
Sepehr Army

مبارکهههههه😁🎉😁🎉🎉🎉🎉

"bahareh tt":
بسی ممنان فرزند:)
Latte cocoa

مــــــبــــــــــارڪ 💃💃💃💃💃💗💗💗💗💗💗💗💗💗

paria -chan

:)))))

تبریک اونیییی*-*

 

"bahareh tt":
مرسی پریا جون
𝐤𝐢𝐦 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐡𝐲𝐮𝐧

چوکاهه :}♡

"bahareh tt":
(:
NIKI 😎 NIK

مبااااااااارک 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈😀😀😀

"bahareh tt":
مرسی
احمدرضا مرادی

کووووووووو؟

199 تا دنبال کننده داری که !!!!

"bahareh tt":
یکی که کرم داره منو انفالو کرده یا نه ۲۰۰ تایی شده بودم

sana army

موفالکت باشههههههههههههههههههههههه^^

"bahareh tt":
میسیییی
احمدرضا مرادی

آهان

"bahareh tt":
...
Mr.Ghost .14

دورو به شدتتتتتتتتت موافقم XDXDXD

"bahareh tt":
😂
✞︎☠KIM AYASO ❥✞︎

خوشحالم ی کار خوب کردم :) 

"bahareh tt":
اره میخواستم بیام ازت تشکر کنم😂
✞︎☠KIM AYASO ❥✞︎

ولی باز مث اینکه انفالو کردن /:

"bahareh tt":
اره نمیدونم کی کرم داره هی فالو میکنه وقتی ۲۰۰ تایی شدم انفالو میکنه
MiN. eli

مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههه

لاو:)))))

 

"bahareh tt":
مرسی عزیزم
your spatial angel ...HELENA...

یس یس خوشحال باش 

 

واو بهاره تویی؟

"bahareh tt":
مرسی💜

اره خودمم عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan