هر کی هست بیاد بگه

  • ۰۱:۰۶

اه چندین هفتست منتظرم ۲۰۰ تایی شم

حتی با عروسم حرفیده بودم برا افتخار ۲۰۰ تایی شدنم تا صبح بحرفیم

هیی تویی که منو انفالو کرده گوزووو چرا منو انفالو کردی😭

بیخیال فقط یه نفر اونم به زودی منو دنبال میکنه😂

بحرفیم دیگه

  • ۹۶
.... ....

همه دارن خواب 7 بنگتن می بینن😂

"bahareh tt":
با نظر تو نتیجه میگیریم کسایی هستن که خوابو نمیبینن😂
من چرا حدود یه ساله ارمیم اصلا خواب بی تی اسو ندیدم؟😭
.... ....

من فقط یه بار خوابشون رو دیدم😂

"bahareh tt":
باز اونم خوبه عروس
چه خبر تو پستتو دیدم گفتی دلت گرفته
الان بهتری؟^^
.... ....

 

یه اتاق دراز بود که یه سمتش هفت تا تخت رو به روش هفت تا حموم

بعد من رفتم تو اون اتاق

پسرا روی تخت خواب بودن

رفتم تو یکی از حموما

داشتم دوش می گرفتم که کوک در رو باز کرد جیغ کشید رفت بیرون

😂😂😂

 

آره خیلی بهترم💖

"bahareh tt":
واووو عجب خوابی😂
خداروشکر
Maedeh ❤❤😇

سلااااااااااممممم

"bahareh tt":
سلاممم
چطوری؟
Maedeh ❤❤😇

خوبم ممنان توچطوری😉

"bahareh tt":
خداروشکر
منم خوبم عزیز
توام به سوالی که از تارا پرسیدم جواب بده
.... ....

واقعا همه خوابن؟😂

تازه ساعت 1 و نیمه

"bahareh tt":
مطمعن نیستم 😂
یه موضوع بگو بحرفیم

اها پیدا کردم تو طرف مقابل اولین چیزی که توجه میکنی چیه هم اخلاقی بگو هم ظاهری**
Baby Angle kooki lover

من بیام بحرفیم ؟

"bahareh tt":
اره توام بیا
چطوری؟
چه خبر...
Baby Angle kooki lover

اوکی پایم بیاین بحرفیم...

بهترم 

داداشم فهمید ...

"bahareh tt":
چیو من امروز کلی نیومدم از هیچی خبر ندارم**
.... ....

تو ظاهر به مو معمولا دقت می کنم😂

تو رفتار به چطور نگاه کردنش به من

منظورم تو ارتباط چشمیه

"bahareh tt":
برا منم مو حرف اولو میزنه😂
خوبه
سوالی که داشتم پرسیدم توام اگه داشتی بپرس
یا حداقل چیزی برا زر زدن بگو
Maedeh ❤❤😇

اخلاقی خب نگامیکنم میشه باهاش گرم گرفت یانه

ظاهری مماخ😂😂

"bahareh tt":
هومم🤔
مائده موضوع بگو بحرفیم
Baby Angle kooki lover

امم بیخیالش امروز نیومدی وبم نه ؟

 

"bahareh tt":
نه گفتم که من همین یه چن دیقه پیش اومدم بیان
الان میرم نگا کنم
توام به سوالی که از تارا پرسیدم جواب بده عزیز:)
Maedeh ❤❤😇

من نمد خب بیاین راجب اقتصاد کشور بحث کنیم😎😎

 

 

 

چی گفتم ولش همگی بگید من چجور آدمیم به نظرتون فقط جانه من ایسگاگر نگین😂

Baby Angle kooki lover

خب ظاهری اول چشاش توجهمو جلب میکنه 

تو اخلاق بیشتر صداقتش بعدش رفاقتو صمیمیتش ینی اینکه پشتت باشه همه جوره ...

Baby Angle kooki lover

مائده به نظرم تو یه دختر سکرتی هیچی از خودت نمیگی 

خیلیی شوخ طبع و اسکل 😂😂

همیشه میخاد حاله دوستاش خوب باشه 

من چی به نظرتون ؟

Maedeh ❤❤😇

اوا خب چی بگم😂

اوهوم و امیدوارم خوب باشه چون برام خیلی عزیزین😉😘

اسکول خدایی جررر😂😂

 

تو یکی از اون مائده های خوب ومهربونی

منحرف وباوفا😉

your spatial angel ...HELENA...

چی بگه؟؟

Black pink
تبریکک برای 200شدنت.
"bahareh tt":
ملسسیی
elena siwfe

تبریک بهاررر 

بالاخره ۲۰۰ تایی شدی

"bahareh tt":
ساغول کماله
دونن زنگ ویریدیم نیه کوتورمیدون؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan