اسگلای کیوت *-*

  • ۰۱:۲۱

گودوبودوعا *^*

  • ۲۷۳
Kim Ala

وای وای وای جررررررررر😂😂😂

کیفیت اصلی شم بذار

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
درستش نمودم
‌‌𝘢𝘺𝘢𝘴𝘰⁷␋ ‌‌

:))) جاست جیمین

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
.
your spatial angel ...Helena....

خخخ

جیمین خیلی ریلکسه لعنتی😁

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
..
Paria -chan

واو:|

منم اگ اینجوری میکردن مث جیمین انگار چیزی ندیدم:|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
⁦ಠ◡ಠ⁩
MiN. eli

ای جررررر😂

فقط جیمین ک یجوری رفتار میکنه ک انگار ندیده😂😂😂

 

 

 

خوبی لاوم؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
⁦ಠ◡ಠ⁩


عایم نات یور لاو :\
Paria -chan

کامان بیب ی حرفی بزن:|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
:|💔
MiN. eli

نمد چرا افتاده تو دهنم ب همه میگم لاوم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ماسمالی نکن :\
MiN. eli

راستــــــــــــــــــــــــی

هلیا چرا ریدی ب وبت یهووو

پشمام ریخ اصن

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ایت واز عان مای مخ :/
Paria -chan

راسنی دوباره خورشید بیان شو:|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ها 😐 چ موگویی بشر
MiN. eli

بابا دیروز ب ثنا گفتم لاوم

ب پریسا گفتم لاوم

ب هلنا گفتم لاوم

ب مجید گفتم لاوم😂😂

ب همه گفتم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
مجید 😂😂😂💔
Paria -chan

من:/؟

میگم هلیا دوباره خورشید شو ریدی به قالب وبت:|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عاها :'\ 
این بهتر بید :| قبلیه بیشتر رو مخم بیدش :/ کینژنسذنس
Paria -chan

:|

خورشید:|شو》|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
یه دلیل منطقی بیار :| 
محیط اینجا افسرده و .. طبق معمول رو مخه :/ دیگه مثل قبل نیست ... وب خودمم پست میذاشتم بعد دو دقه میرف رو مخم میپاکیدمش .. اینجاعم بالاخره ادمین شدم یه گهی بخورم دیگه :/؟!.. 
من میخواستم پاک کنم :| ایح
MiN. eli

بدبخ پراش ریخ

گفتم لاوم این یوتیوبم باز نمیشه چ کنم؟

گف برو بده ب لاوت خودش برات درستش کنه😐😐😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
جواب خوبی داد 😂😐
به هر حال یه مدت زنش بودی 😎 جرر😂😂😂
Paria -chan

خا نشو ب ورم 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
:)
MiN. eli

کثافطططط😂😐

به مدت 5 دقیقه زنش بودم

برا هر صیغه یا عقد باید یه مهریه ای تعیین بشه...از مامانم پرسیدم گف هیچی تعیین نکردیم

یکی نیس بگه حداقل یه سکه مهرم میکردن.بیشهورا سر منو بی کلاه گزاشتن😐😐😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
وای جرر😂😂😂😂😂
rosi .btc

بهاره یا هلیا؟

هرکدومتونین از هیشکدوم خبری نبود نگران بودم دا

خوفین؟^^

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هلیام
عزیزم گفتم که کمتر میام (:
ممنان تو خوبی؟
rosi .btc

هووومم عیبی نداره^^

فقط باشین از حالتون باخبر شیم بسه

بهاره کجاس؟

خیلییی وقته نیست

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
.
اونم دیر به دیر سر میزنه
Shiva (:

جررررررررر😂😂😂😂

تهیونگ ک بای بای میکرد 😂😂😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
..
rosi .btc

هاااااااانن

به خاطر وضع بیانه یا درسا؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بله :\
نمیدونم والا .. میپرسم ازش
rosi .btc

هوم آره حتما بپرس^^

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
مث من .. به خاطر فضای بیان و اینا... نمیاد (:
Maria Ponz

جرم جررر:)

دانشو بزار لطفا

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
با کیفیت اصلی تو پسته D:
rosi .btc

خب با فرار کردن که نمیشه بیانو درست کرد بیاین باهم بسازیمش^^

خصوصا که شما ها پستاتون عالیه واقعا

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوم ..
واو 😂*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan