برید ببینید اکسوال ها چیا گفتن

  • ۰۱:۵۹

از همه ارمی ها خواهش میکنم جلوی اینو بگیرید

  • ۸۲۰۲
صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

فیو ایدله !؟

"bahareh tt":
نه عزیز داره درباره ی کوک میگه
مگه خبر نداری؟
صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

کوک ک فقط رفت کلاب این چرا کص میگهههه

همه ی چیزای بهداشتی رو هم رعایتتت کررددد

"bahareh tt":
چه سوژه ای کردن اینو به خدا اونقد بزرگش کردن بیگ هیت عذر دیگه
خواهی کرد کوک بیچاره یه بار رفت یه جا ببین چی شد
صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

حالا خوبه تُوی همین کرونا بی تی اس هی تند تند لایو میگیره

بعد من رفتم یه لایو سوپر عمو ببینم پولی بود ! بعد از مدت ها ی لایو گذاشتننن

"bahareh tt":
منم چند بار خواستم لایواشونو ببینم ولی نشد 😂
این که اینارو نوشته نمیدونم فازش چیه مثلا اکسوال صفحش پر از هیت دادن به بی تی اسه 
صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

رستوران ن ... کلاب -.-

اممم

صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

فاکینگ -.-

من نمیفمم این دگیری فندوما رو

#ارمی_ال

"bahareh tt":
منم لاولی 
صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

حالا جیمینم به بار با یه ارمی بازی کرد ندیدی چیشد !؟

اصن فقط خودمون مهمیم ک میدونیم اونا پاکترین فرشتهای جهانن

"bahareh tt":
همینو بگو 😍
صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

من ب این شک ندارم ک کای کوشولو خیلی پاکه *^*

ولی خب ... همه ی ذهنیت بده ما از اونا .. بنظرم بخاطر اکسوالاست

"bahareh tt":
اره بابا ما ارمی ها چیزی نمیگیم اخه با اینکه رابطه ی اکسو بی تی اس خوبه  ولی این چرت و پرت ها رو مینویسن باز
a real army

خدایی چقد بعضی از فنا بیکارو احمقن

"bahareh tt":
کرونا کلا تو مغزشون اثر گذاشته 😂
Sonia

 ببین عزیزم تو که نباید بیای هی بگی اکسو ال ها گوه خوری میکنن ک

شما خودتون برید افتخارات آرمی هارو ببینید.....واسه چانیول سنگ قبر درست کردن😐یا مثلاً میان به بچه چن میگن حروم زاده.....

آخه این کار درستیه؟!؟

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
صلوات ختم کنید |:
Jisoo💜Jimin

ما ک میدونیم 

ما میفهمیم 

ما نفام نیستیم😂

میفهمیممممم😁

ک فقط بی تی اس خودمونو عشقه😏❤

 

ولی تو هر سایتی ک بری اکسوالا و آرمیا خیلی دعوا دارن 😐

انقدر هم ب جیمین و بی تی اس فحش میدن ک نگوووو 😭😭

میگن جیمین زشته. هیچکدوم صدا ندارن 😐 میگن صدای جیمین صدای خروسه😐

گفت جیمین زشته من گفتم وات فاز؟

خدایی اینا با ما چ مشکلی دارن ؟

والا بی تی اس و اکسو مخصوصا اکسو اگه این چیزایی ک فناشون نوشته رو بخونن ک جلوی بی تی اس از خجالتی آب میشن😐

واقعا واسه ی همچین کسایی ک خودشونو فن اکسو میدونن متاسفام😐

به قول قدیمیا اون دنیا جواب بی تی اس و چی میدن😏

"bahareh tt":
من کامنت های هیترارو خودندی دیونه میشم 
ولی دیگه اهمیت نمیدونم چون جوابشونو بی تی اس با موفقیتشون میده
سارینا

هههههعععععییییی 

من تازه اکسوال شدم 

یه چند ماهیم میشه ارمیم 

ما حق توهین به کسیو نداریم مخصوصا خود خود خود اعضای گروه هاااا اگه اتفاقی واسشون بیافته ما هم مقصریم 

کاری ندارم اوکی اشکال نداره ارمیا با اکسوال ها یا اکسوال ها با ارمیا دعوا یا بحث کنن 

ولی نباید به خود اعضای هر گروه توهین کرد یه لحظه جاشون فک کنین ببینین ادم چه حالی میشه نکنین بده هر دو گروه خوبین 

حالا اکسو مثل بی تی اس سخت گیری نداره با هر دختری تو فیلم بازی میکنه قرار میزاره شاید این موضوع هااا بیشتر باعث هیت بشه ولی یه لحظه فک کنین کسی به شما گفته واقعا دردناکه با احساسات بازی نکنین اصلا مطمئنا تو خود کره همچین چیزایی نیس

"bahareh tt":
دقیقا ولی بعضی ها اینو نمیفهمن :)
¿Aniya~

اهمیت نمیدم✌🏻

ما آرمی ها میدونیم که بی تی اس خودمونو عشقه😎

اکسوال ها هم انقد چرت و پرت بگن تا کمی از عقده هاشون خالی بشه.

وقتی بکهیون و تهیونگ اونقدر باهم صمیمی ان آرمی ها و اکسوال ها چرا باید مثل سگ و گربه بهم بپرن؟ عقده ای ان:) 

"bahareh tt":
موافقم
من این پستو خیلی وقت پیش گذاشته یودم
اون موقع ها تازه ارمی بودمو نمیتونیستم هیت اکسوال ها رو قبول کنم
که دیگه دیدم ارزش ندارن...
N.j_l

ببین عزیزم فقط اکسو الا که اینکارو نمیکنن ارمیا هم خیلی از این حرفا زدن اما لازم نیس بیای و این چیزا رو بزاری تا یه جنگ دیگه درس کنی .اصن از کجا معلون این طرف از یه فندوم دیگه نبوده باشه که بخواد جنگ راه بندازه.شمام انگار عقده دعوا داریاااا:/

"bahareh tt":
همه میدونن که این حرفا رو بیشتر اکسوالا میزنن
طرف اکسوال بوده
این پست برا 7 ماه پیشه
تو الان اومدی میگی که عقده دعوا داری
حیف مه منم حوصله دعوا ندارم
ممنون بابت نظر...
jiminshi

هعی چیزی ندارم بگم بهشون واقعااااا

ودف ما حتی برای موندن چن تو گروه امضا دادیم بخدا پدرم در اومد اینقدر لینکشو پخش کردم بقیه هم رای بدن .

من ی مولتی فنم ولی وقتی خواستم اکسو ال بشم اکسوالا بهم گفتن که اگه می خوای جزو فندوم ما باشی باید از فندوم ارمی رو بزاری کنار از اونجا بود دیگه دور اکسو رو خط کشیدم واقعا که اخه یعنی چیییی من فندوم  اصلی فندومی که بهم خیلی چیزا یاد دادو ول کنم واقعا درک نمی کنم

"bahareh tt":
واقعا فندوم عجیبی دارن اصلا نمیفهممشون
هر کی برا خودش نظری داره ولی بیشتر اکسوالا اینو قبول نمیکنن
راستش درک میکنم کلا گروه اکسو از دیسبند شدن برگشت منم اگه خدا نکنه بی تی اس اینجوری بشه واسه خودم دلیلی سعی میکنم پیدا کنم اونا هم فک میکنن با اومدن بی تی اس اکسو اینجوری شد ولی باید قبول کنن هر گروه خوبی خودشو داره 
نیو

سلاممم

میگم شما گروه استری کیدز رو میشناسین 

من یکی از فن هاشون هستم ولی توی مراسم ماما اگه دیده باشید منم خودم فیلم رو ندیده بودم درمورد سپاهیان یونان وایران که توی اون فیلم یونان اون جنگ بین ایران رو میبره در حالی که ایرا ن برده 

که بنگچان هم اومده از اون برای اهنگشون که میخوان اجرا کنن الگو گرفته  بعد همه ایرانیا ریختن سرشون اخه ما ایرانیا خیلی موزک ویدو های استری کیدز رو بازدید میزدیم  استری کیدز به خاط ما معروف شددد 

ببخشید خیلی در د دل کردممم بالاخره خالی شدم اخیششش 

میدونم خیلی حرف زدم ولی خب

"bahareh tt":
سلام اره میشناسم بایسم فیلیکسه ولی زیاد فنشون حساب نمیام
نه نمیشه گف ایران معروف کرده چون تو کشور های دیگه خیلی فن دارن میشع گف که استیا میعروفشون کردن البته کاراشون جز این موفقعیت هاست
من خبر ندارم کلا درباره این موضوعی که گفتی شرمنده
نیو

من ارمیم اسکو رو هم دوست دامر البته فقط دی او  که یک پارچه اقاست ولی فن های اکسو خیلی دارن هم به ارمیای فحش میدن وقتی یک چیزی رو دوست ندارین دلی نمیشه که اون فرد رو  اذیت کنید  مثلا من از اکسو وبلکپینک خوشم نمیاد ولی دلیل نمیشه که برم به اونا فحش بدم  

بازم میگم ممنون از وب خوبتوننن

"bahareh tt":
دقیقا ولی قبول نمیکنن
خواهش میکنم🤗
نیو

ولی من هنوز نفهمیدم قضیه چیه

"bahareh tt":
ولش کن برا خیلی وقت پیشه😔
نیو

اره کلا کیپاپ همشون خوشگلا ی عالمه خوشگل ریخته تو کیپاپ

"bahareh tt":
اخ😂
نیو

مییگم اگه دوست داری بیا تو وبلاگ من باهم حرف بزنیم ی جا بگو باهم بتونیم حرف بزنیم راستی تو گفتینو داریی 

"bahareh tt":
خو من بیان کم میام ولی سعی میکنم بیشتر بیام ولی شبل حتما چک میکنم
اره گفتینو دارم 
حتما میام وب^^
هانی

فقط ما اکسوال ها نیستیم که فحش میدیم...یه نگاه تو فندوم خودتون بندازین لطفا...برید اینستا ایدی exo flop بزنید ببینید صاحب پیج از کدوم فندومه..یا توییترو چک کنید... وقتی خودتون اینقد هیت میدید دیگه انتظار نداشته باشید ما ساکت بمونیم...من خودم ب شخصه هرکی هیت بده نه فقط به بی تی اس به همه بند ها ..من جرش میدم...چون نمیخوام هیترا بیشتر بشن...هی اون هیت میده اون یکی هم در جواب باز هیت میده ...اینم بگم نه اکسو ن بی تی اس با هم مشکلی ندارن و دوستن...پس چرا یسری نخاله از این دو فندوم سره همه چی فنوار راه میندازن :/

"bahareh tt":
حرف تو درست ولی وقتی یکی داره هیت میده به نظرت درسته بیان بگن خواسته از ایدلت دفاع کنه !!
BLACK PINK

گور بابای اکسو و فن هاشون

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوی :\ 
Lia

این اکسوالی ها خیلی دیگه دارن گوه خوری بی تی اس رو میکنن.

چش ندارن ببینن که بی تی اس انقدر موفق😏

ما ارمی های عین ارتش پشتشون هستیم👊🏻💜 

Kai💜Jisoo💜Jimin

من هم ارمیم هم اکسوال=/

 

خجالت اوره والا 

بابا ارمیا اکسوالای گل 

انقدر باهم دعوا نگیرین /=

ب خدا اونا انقدر باهم دوستن 

کای و جیمین 

تهیونگ و بکهیون 

و........

عیبه این کاراتون ب خدا/:

من خودم پس زمینه ی گوشیم عکس ته و بکه 

اونا انقدر همو دوس دارن ک 

من کلی فیلم از باهم بودناشون دارم حیف نمیتونم بفرستم ببینین

تهیونگ و بکهیون عین برادر همو دوست دارن همو بغل میکنن 

کای و جیمین ک ی مدت باهم دعوا داشتن ولی ی عکس دارم ک باهم رفتن رستوران

خلاصه من انقدر اینارو نوشتم و..... 

منظورم اینه هرچقدر اگه از چیزی ک طرف مقابلتون خوشش میاد متنفرید 

ب روش نیارین 

ب علایق بقیه احترام بذارین حتی اگه غلط باشه 

اون لحظه نمیدونین چقدر دل طرف مقابل اتیش میگیره....

همین و بس

از طرف یک آرمی آل💖

 

الی آرمی ال

آقا ناموسا الان دیگ هست دادن ها گروه های کیپاپ بهم کمتر شده اکثر آرمی ها اکسو هم دوست دارن اما توی دعوای هیدن وقتی اکسو ال ها پشت آرمی ها رو خالی میکنن ما چیکار باید بکنیم یعنی واقعا که ما همه کیپاپریم این رفتار واقعا نامردیع 

الی آرمی ال

منظورم هیت بود کیبوردم هست کرد😬

الی آرمی ال

اکسوال ها ما همیشه پشت هم بودیم بیاین نزاریم فن وار بشه و بقیه لذت ببرن ما همیشه با همیم نمیگم متهد شین برین فوش بدین و اینا میگم فقط و فقط و پشت هم باشیم

آه چقد تایپ کردم😬😂

Yuki

ای باباااااااااااا ، بازم دارن درمورد بی تی اس بد میگن .

البته نمگم آرمی ها بی تقصیر نیستن .

با این کارا فقط بی تی اس و اکسو خجالت زده مشن 😐

اکسوال:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ******* ** *** * **** * ****** *** *****

*** ******* *** ******

*** ******* ** ***** ***** **** *** ***** ** ******** ********

*** ***** *****

**** **** *** **** * **** *** **** *** ******* ***** ****** ***** ** ******

* *** *** ****** *** ***** **

**** *** **** ** ***** **

*** ** ****** ***** *** ***** **** **** * ***** ** *** **** ***** *** ******* * ** ***** *** ****

میرای
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** ** ****** ** **** **** ** **** ***** ** **** ***** *** *** ** ** ** * **** ** ****** ** **  *** ***** **** ** ***** ******* **** **** **** ** ****** *** *** ******* ** **** ***** ** *** **** ***** ** ****** 

اکسوال

خیلی خجالت اوره=/

همه ی گروه های کیپاپ سختی کشیدن و زحمت به خرج دادن اونوقت شما ها با کمال سادگی میاید بهشون هیت میدید؟

من اگه از موفقیت های اکسو و بی تی تی اس و توایس و ایتزی و بلک پینک و اف ایکسو و گات سون و ....بهتون بگم مختون میگوزه=/

با این هیت دادنا فقط شخصیت خودتونو دارید میارید پایین نه گروه های کیپاپو.

در ضمن شماهایی که میگید پسرای گروه های کیپاپ شبیه دخترن اینه که کمپانی اونا رو مجبور میکنه ه گریم کنن و الا چهره ی واقعیشون با چهره ی گریم شدشون یه دنیا تفاوته=/درضمن شما که از کیپاپ بدتون میاد چرا سراقشو میگیرین؟وقتی از بی تی اس یا اکسو بدتون میاد چرا اصلا میرید دنبالش؟شما ها مشکلتون کیپاپ نیست فقط میخواید یه چیزیو بچکولید یا از یه چیزی اشال بگیرید=/ایدلا بات نیستن مثل شماها ادمن البته اگر بتونم اسم شما رو ادم بزارم=/

اکسو

واقعا برای کسانی که نوهین میکنن متاسفم من خودم ۵ سال اکسوال هستم و دیگه اونا مثل خانواده ی دومم محسوب میشم بیش اندازه دوسشون دارم کای من که خیلی مظلوم پاک چرا به بچم توهین میکنن اینا واقعا معصومن وچن هم اینقدر خوش حتل شدم باب شده اتفاقا اون روز هم که خبرش اومد بهش تبریک گفتم نمیدنم چرا این جوری میکنن تازه اونا دل دارن مگه چیه که نباید زندگی کنن اونا ربات نیستن که چیزی ما میخوام زندگی نن اونا خواننهده هستن ومسعله شخصی زندگیشون به ما مربوط نمیشه 

"bahareh tt":
اره ولی هیترا دیگه شورشو درمیارن خوب نیس که بیای پیچ بزنی هیت بدی زر بزنی به هر گروهیی که میخوای (منظورم شما نیستیااا هیتراس)🥲
هستی طاهرخانی

ببخشید شما با من هستید

"bahareh tt":
نه با تو نبوداا فکر کنم😅
🍪🐻لیلین خرسیتون🐻☕ (کای ژو ژو پنگوئنه خودمه...بچه‌ی خودمهT^T)

چرا نصف بیشتر ارمیا شدن تازه به دوران رسیده و وحش؟:" 

دارین فندومو خراب میکنید 

دارین به این بی تی اس صدمه میزنید 

الان یکی اینارو ببینه میگه واو اینا فنای بی تی اسن؟ 

اگه فناشون اینان پس خودشون چین؟

هیچ چیز از ارزش های گروه و ایدولی که هیت میخوره کم نمیشه و فقط دارین شأن فندوم آرمی رو خراب میکنید 

چرا خدایی 

چی میرسه بهتون؟

هوف

فندومو خرابش کردین 

اینقد گند نزنین تو اعصابممممم 

⁦ಥ_ಥ⁩

🍪🐻لیلین خرسیتون🐻☕ (کای ژو ژو پنگوئنه خودمه...بچه‌ی خودمهT^T)

چینجا؟

بیشتر حرفارو اکسوالا میزنن؟

هیچوقت نشد یه پست اکسورو باز کنم به آرمی زیرش کامنتِ‌ حاویه هیت نداده باشه 

دیگه خسته شدم هرروز دارم اینا و از هم جدا میکنم 

اصلا فازتون از فنوار راه انداختن و هیت دادن چیه؟ 

چی بهتون میرسه؟

چرا نمیتونین دوستیاشونو ببینین؟

هوف

🍪🐻لیلین خرسیتون🐻☕ (کای ژو ژو پنگوئنه خودمه...بچه‌ی خودمهT^T)

با اجازه بنده اینجا به اونایی که فنوار راه میندازن و هیت میدن چنتا نکته میگم :"

🍪🐻لیلین خرسیتون🐻☕ (کای ژو ژو پنگوئنه خودمه...بچه‌ی خودمهT^T)

هیت دادن فقط شأنتون رو میرسونه 

اگه از یچیزی یا یه کسی بدون میاد کسی شمارو مجبور نکرده که برین جار بزنید 

میتونید نظرتون رو برای خودتون نگه دارید 

اینجا به عنوان یه اکسوال میگم : 

بی تی اس کینگ کیپاپ نبوده و نیست سو شات آپ 

چرا قبول نمیکنید؟

چرا همیشه یا دلیلای الکی میکشینشون بالا؟با دلایلی که وجود نداره؟

هه‌.. 

تا پارسال فندوم اصلیم من آرمی بود .. ولی شماها کاری کردین که به فندوم دوم هم نرسه 

وجه آرمیا‌ رو نه تنها پیش من بلکه پیش همه خراب کردین 

و الانم دارین کاری میکنین که دید مردم نسبت به همه چی عوض بشه

بی تی اس فقط داره به خاطر شما آرمیا تعصبی هیت میخوره

بس کنید 

هیچ کس هیچوقت برتر نیست! 

قرار نیست همیشه کسی که دوست دارین رو اول ببینین 

و اکسو هیچوقت از بیلبورد حذف نشد دهنای فاکیتونو ببندین!همش به خاطر اون رئیس کمپانیشونه‌..که همه‌ی دعوتارو رد میکنه 

هه 

"بی تی اس امسال گرمی رو نبرد چون اکسو رأیا رو خرید" 

باشه اکسو هم دوسال کامبک نداد چون بی تی اس شهرت بیشتری میخواست

اعضای اکسو الکی متهم شدن چون بی تی اس دلش نمی‌خواست اونا کینگ باشن 

خوبه منم این‌جوری بگم؟دلتون نمیشکنه؟عصبانی نمیشین؟ناراحت نمیشین؟حالتون بهم نمیخوره؟ 

دقیقا حسیه که هر فندوم به هیت ها و چرت و پرتا دارن! 

 

 

و به عنوان یه آرمی هیچی نمیتونم بگم‌...حرفی باقی نذاشتین‌...دارین با بیشعوری تصویر فندوم رو خراب میکنید 

بسه به عاقبتشم فکر کنید

اعضا باهم دوستای صمیمی‌ان 

چرا کوربد؟

چرا دوستیاشونو نمی‌بینید؟

هی "آرمیا‌" مگه اکسوالا چکارتون کردن؟ 

هی "‌‌‌اکسوالا‌" مگه آرمیا چکارتون کردن؟ 

بسه 

فنوارا و هیتا‌ هیچ خوب نیست 

برای همه بده 

هم اونی که هست میده هم اونی که هیت میخوره 

#آدم_باشید 

 

 

#مخاطبش همه بود

Fateme stay

سلام 

این حرفا اشتباس 

همینطوریش هیترا هستن کمه خودمونم اضافه بشیم 

ولی من واقعا از این به اصطلاح ارمیا بدم میاد 

همینایی که میان به بقیه گروه ها و فندوما هیت می دن 

خب که چی 

والا 

بای 

"bahareh tt":
اوهوم
اکسوال

چرا نمیفهمید که اکسو قبلا اول بوده؟

و اینکه بهترین بوی بند جهان و کینگ کیپاپ شده؟

اکسو چون کمپانی بهش کمک نکرد....بی تی اس طرفداراش بیشتر شده و همچنین معروفیت بی تی اس بیشتر شده ولی...اون موقع که اکسو معروف ترین بود بی تی اس کدوم گوری بود که اکسو رتبه اول رو داشت؟

حالا چون بی تی اس معروفیتش بیشتر شده به اینش نَنازید

وقتی که اکسو کینگ کیپاپ بود...بی تی اس کجا بود؟

الان شاید بی تی اس بهتر شده باشه چون کمپانی بش کمک میکنه ولی اکسو هیچ کمکی بهش نشد به خاطر همین بی تی اس بهتر شد ولی اگ کمپانی به اکسو کمک می‌کرد بی تی اس گوز اکسو هم نبود اما شانس گند اکسو یه کمپانی گوز تر از بی تی اس گیرش افتاد

اره اره اصن بی تی اس بهتره ولی اون موقع ها که اکسو می‌درخشید بی تی اس گوهی نبود

من خودم ۸ ساله اکسوالم و ۲ سال آرمی بودم ولی

....تو دختر جون با این کارت منو از آرمی ها به کنار دادی عنتر

این حقیقتو بفهمید اکسو قبلا از همه گروه ها بهتر بوده ولی چون بش کمک نشد بی تی اس رفت بالا

۸ ساله دارم هیت میفهمم و هیچی نمیگم

اما دیگه ۸ ساااال

صبرم زیادی بود

دهن ما اکسوال هارو سرویس کردین دیگه بفهمین

اکسوال ها هم مثل شما که حرثتون در میاد ماهم حرثمون در میاد

اگه شما ارمی ها شر  و ور کص کون نگید  ماهم خاموشیم 

توی عنتر دیگه کُفر منو بالا اوردی

اگه زر زر نمیکردی شاید این کامنتو نمیذاشتم

با تشکر

گمشو بای🤮😒

"bahareh tt":
 ارمی ها جوابتو به خوبی دادن نیاز نمیبینم ب ت جواب بدم
اکسوال

تا ۳ سال پیش بی تی اس چیکار میکرد؟

بی تی اس فقط سوءاستفاده کرد از اینکه اکسو نتونست کامبک بده

چون میدونست اکسو نمیتونه کامبک بده گوه خوری کرد وگرنه الان اکسو اول بود🤙

حتا سوپر جونیور هم سوءاستفاده کرد ولی خداروشکر اکسو دوباره بالاتر از سوپر جونیور شد😏بزودی هم از بی تی اس میزنه بالاتر اکسوال ها نگران نباشید

"bahareh tt":
بسه دیگع فهمیدیم://
اکسوال

تا ۳ سال پیش بی تی اس چیکار میکرد؟

تا ۳ سال پیش اکسو اول بود

بی تی اس فقط سوءاستفاده کرد از اینکه اکسو نتونست کامبک بده

چون میدونست اکسو نمیتونه کامبک بده گوه خوری کرد وگرنه الان اکسو اول بود🤙

حتا سوپر جونیور هم سوءاستفاده کرد ولی خداروشکر اکسو دوباره بالاتر از سوپر جونیور شد😏بزودی هم از بی تی اس میزنه بالاتر اکسوال ها نگران نباشید

ارمی بلینک

سیلام.

من خودم آرمیم ولی اصلا به اکسو هیت نمیدم.

اول اینکه اکسو و بی تی اس با هم دوستن.

دوم اینکه هم بی تی اس و هم اکسو برای جایگاهشون تلاش کردن پس حقشون نیست هیت بگیرن.

و خیلی خوب مبشه اگه آرمی ها و اکسوال ها باهم دوست بشن و از هردو گروه حمایت کنن.

و اینکه لطفا همه ی آرمی ها رو یکی نکنین.  بعضی اژ آرمیا واقعا درست رفتار نمیکنن. 

ولی بیشترمون اینجپری نیستیم

من خودم کلب دوست اکسوال دارم

هیچوقت سر گروهمون دعوامون نمیشه و حتی حمایت میکنیم

مثلا گاهی برای هم استریم میزنیم

به هرحال

هرگروهی برای جایگاهش تلاش کرده

پس هیت ندید دیگه اه

"bahareh tt":
حق هیچ گروهی نیس که هیت بگیره
کاش بعضی ها حرفتو بفهمن
ممنون
:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** ****** ** ** ** *** ****** **** ** **** **** ******* **** **** ** ****** ** **** ** ***** **** *** ******** * ***** *** **** ***** ** ***** **** *** **** * ***** *** ***** ***** *** *** *** **** ** ******* *** **** *** ****** *** ***** *** **** **** ** ******* ** *** **** ***** ** ********

 

F

وقتی میاین هشتگ دبسبندی برای بقیه گروه ها میزنین به بچه ی یکساله میگین حروم زاده به چن فقط برای اینکه ازدواج کرد و بچه دار شده هیت میدین برای یکی از اعضا سنگ قبر درست میکنید میگین بکهیون فقط ناله میکنه میاین مرگ یه نفرو مسخره میکنین و بعد مرگشم حتی بهش هیت میدین صورت اعضا بلک پینک رو روی صورت پورن استارا فوتوشاپ میکنین به همجنسای خودتون فقط به خاطر چند تا پسر که اصلا نمیدونن شما وجود داربن فحش میدین و میگین هرزه و جنده برای خودش و خانوادش آرزو مرگ میکنین شما فقط به اریانا هیت دادین که چرا وقتی جونگ کوک رفت کنسرتش و باهاش عکس گرفت سوتین نپوشیده بود و هزار جور فحش بهش دادین یا موقع فیتشون با هالزی هالزی پارتی توی اهنگ نداشت ولی به خاطر حضور هالزی رکورد زد که بازم شما بهش هیت دادین اینا به کنار شما همونایی هستین که رفتین توییتر به جیمین هیت دادین که چرا اومده بین ویکوک قراره گرفته رابطه شونو بهم زده 

پسراتون فرشتن ؟ خیلی پاکن ؟ برید لیریک expensive girl رو ببینید که نامجون داره میگه واژنتو جوری گاز میگیریم که تاحالا حسش نکردی 

یا همون جونگ کوک که موقع مستی تصادف کرد یکی زیر گرفت پروندشم هنوز بازه 

راستش دلم برا اعضا بی تی اس میسوزه که همچین فنایی دارن اونا بلاخره روزی ازدواج میکنن و شرط میبندم وقتی یکی از اعضاتون ازدواج کرد یا بچه دار شد بلایی سرش میارین که کلا کیپاپ رو بزاره کنار 

"bahareh tt":
همونی که میگف چرا هاید میکنی خوشت میاد از حرفاش😒
حداقل وقتی کامنت مینویسین بفهمین دارین چی میگین..
اینو قراره چندین هزار ببینه خجالت بکشین
بعد میگین ارمی ها فق دارن به اکسو هیت میدن اینو از هیت حساب نمیکنید 
Armity

ارمی ها میشه این حرفای چرت پرت تموم کنید خوبه همتون یه فیلیم دارین از اینکه بی تی اس چیا به ما یاد دادن ک چطوری باشیم اینا حالا نیاین به این اکسوال ها اینا رو نگین

یعنی اگه اکسو بی تی اس باهم رابطه دوستانه نداشتن شما میرفتین به اکسو ال ها تو هین می کردین ارع بی تی اس اینا رو یاد ما داد بس کنین به اندازه کافی ما ابرومون تو دنیا رفته اگرم هر اکسوالی (ساسنگ) بیاد یه چرتی بگه دلیل بر این نمیشه ک همه فنای اون گروه اینطوریه همینجوریشم ارمی های (ساسنگ) هستن ک گند کاریاشون قابل گفته شدن نیست  لطفا این چرت و پرت تموم کنید (من الان اینو گفتم بعضیا میان میگن چرا توهین میکنی) 

منطق

من آرمی هستم و ی سوال از اکسوالای عزیز دارم خودتون خوب میدونین که بی تی اس و اکسو باهم دوستن ولی چرا میایین هی هیت میدین؟ بعد میگین آرمیا ام هیت میدن و... خب یجورایی تقصیره خودتونم هستش دیگه بی تی اس چپ میره راست میره سریع میگین دارن از اکسو اصکی میرن و... جونگکوک نفس میکشه سریع میگین چانیول نفس کشید جونگکوکم ازش اصکی رفت:/ تروخدا بسه دیگه مهراد هیدن با آرمیا دعواش شد و هیدن اومد فنوار راه بندازه از اکسوالا تعریف کرد و شما اکسوالا انقدر بچه این که گفتین وایی از ما تعریف کرد یعنی ما انقدر خوبیم و آرمیا بدن و... :/ اصلا نفهمیدین که داره از خنگول بودنه شما سواستفاده میکنه بعدشم من زیاد دیدم که اکسوالا با تتلیتیا و فنای یاس و هیدن و... گروه چت میزنن و به بی تی اس هیت میدن، خودمم میخواستم قبلا اکسوال بشم و از اکسو واقعا خوشم اومده بود ولی رفتاره شمارو دیدم و پشیمون شدم نمیگم اکسو بده و فنشون نشدم من فقط نمیخواستم اکسوال محسوب نشم همین، لطفا شخصیته خودتون رو بد نشون ندین واقعا خیلی حیفه که اکسو به اون خوبی فناش اینطوری باشن الانم کامنتارو خوندم بازم دیدم که اکسوالا دارن به بی تی اس هیت میدن، آدمو فقط از خودتون ناامید میکنین، لطفا نیایین الان بهم فحش و حرفای بد بزنین من فقط تاجایی که تونستم نظرمو منطقی و از دیده خودم گفتم لطفا شما ام نظراتتون رو منطقی بیان کنین چون هرچی بدتر حرف بزنین بی منطقی تر و مسخره تر میشه:/❤

اکسوال

دلم واسه بی تی اس میسوزه که همچین فنایی داره الان ویکوک شیپره ها و جونگ کوک لاور ها دارن به تهیونگ هیت میدن که تولد جونگ کوکو بهش تبریک نگفت ......

سالگرد فوت مادر بزرگش بود ...

شما آرمیا الان اسم خودتونو گذاشتین فن واقعااا؟؟؟؟

بی تی اس میاد از شما دفاع میکنه و شما اینجوری جوابشو میدین 

بعدشم اکسوالا خیلیم درست گفتم توی این کامنتها

بعدشم اکسو کینگ کیپاپه اینو بفهمین

من از بی تی اس بعدم نمیاد من از آرمیا بعدم میاد که انقدر نفهمن که دارن به اعضای گروه خوردشونم هیت میدن واقعا که

"bahareh tt":
هر کی نظر خودشو داره
اونایی که هیت میدن ارمی نیستن من اینو اصلا قبول ندارم 
این بحثو جمع کنیم دیگه اون کینگ کیپاپو این حرفا هیچ کدوم نیست چه اکسو چه بی تی اس 
اگه بخواییم رو راست باشیم کسی که کیپاپ معروف کرد گروه بیگ بنگ بود که بعضی ها با کیپاپ اشنا شدن و بی تی اس کیپاپو به کل جهان اشنا کرد اگه بری تحقیق کنی گروهایی مثل توایس و..این حرفارو زدن پس سعی کن احترام بزاری🙏🏻

اکسوال

اصلا برام مهم نیست که قبول نداری 

همه ی آرمیا بین ۱۳تا ۱۴سالن 

و با همین وحشی بازیاشون شدن قدرتمند ترین فندوم .....

و به این پی بردم که هیتر های بی تی اس وفادار تر از فناشن 

اکسوال

بعدشم من به بی تی اس بی احترامی نکردم 

خودتون قدر بی تی اسو نمیدونین

#آدم_باشید

فرشته مرگ

من اکسولم ولی آرمی هم هستم نمیدونم چرا بعضی از این عوضی های گوه میرن به بی تی اس هیت میدن بعد میگن ما بلینکیم یا ما اکسولیم آخه خاک بر سر اکسو و بلک پینک صد سال سیاه کسایی مثل تورو نمیخوان بیشعور سگ مادر  

Kpoper

بیخیال بابا هر گروهی یک خوبیایی داره 

اینکه میاین میگین اکسو بهتره یا بی تی اس یک حرف خیلی مسخره هسته

و بعدشم اکسو و بی تی اس باهم دیگه دوستن

خیلی خنده داره دو گروه باهم دیگه خوب باشه بعد فناشون از هم دیگه بدشون بیاد 

من خودم اکسوالم ولی بی تی اس رو هم خیلی دوست دارم 

هیت دادن کار احمقانه ای هست پس لطفا تمومش کنید و باهم دیگه کنار بیاین

Suho

چراا چرا میگی اکسوالا هیت میدن اما خودت در جواب کامنت داری به اکسو و اکسو الا هیت میدی اکسوالا حسودی میکنن چرا وقتی نمیدونی میگی همه مثه هم نیستن اکسو از بیلبورد افتاد نه عزیزم نیافتاد چون اکسو افتخار نمیده به بیلبورد بره فهمیدی 

اول ببین اکسو الا چطورین بعد بگو الان من یه دوست ارمی داشتم که کلی به اکسو فحش داد و منم بلاک کرد پس منم بگم همهههه ارمی ها همینجورین تو میبینی اگسو فرشتست بعد اون اکسوالی که اینا رو گذاشته مثل تو که این پست رو گذاشتی حتما خیلی تحت فشار بوده

بفهمید 😑😐

بنده خدا

از قدیم گفتن آدم هر چی موفق تر دشمناش بیشتر.

ااکسوال ها انققد غلط اضافی نکنین.اگه ما آرمی ها بی ادب و گستاخیم شما خودتونم چیزی از ما کم ندارین.

دوستِِ دختر داییم بی دلیل به بی تی اس هیت میده.مثلا به کیم نامجون میگه کیر نامجون.

پس انقدر مظلوم نمایی نکنین 

بنده خدا

اکسوال ها انقد مخ ما آرمی ها رو خط خطی نکنین. 

میاین میگین زیر هر پستی که راجع به اکسویه آرمی ها میان هیت میدن،پس خودتون الان توی این سایت دارین گوه کدوم یکی از ۷ تا فرشتمونو میخورین.

این سایت مخصوصه ارمی هاست،اکسوالا گمشید بیرون

Kim uora

بعضیا کرم دارن من خودم اکسو الم 

هممون ایدلامونو دوس داریم نمی تونیم بی احترامی به اونارو تحمل کنیم

ولی فکرکنم اون دختره یا پسره اکسو ال واقعی باشه بعضیا دنبال شدن میخوان دعوا راه بندازن ما نباید این حرفارو بدل بگیریم🙂😉

ارمی

بس کنین.. کافیه. کی پاپ به شما چی یاد داد؟ که با هم اینجوری دعوا کنین؟ خجالت نمیکشید؟ بس کنین خواهش میکنم اینقدر ابروی ای ایدلاتونو نبرید.. تا حالا دیدین ایدلا سر معروفیتشون باهم دعوا کنن؟ خودتون مشکل دارید حد اقل اکسو رو با بی تی اس بد نکنین بخدا این کاراتون زشته! یعنی چی اولین گروه اولین گروه راه انداختین؟ اولین گروه چیه؟ کی پاپ کی پاپ همه گروها هم خوبن افتاد؟ 

آرمی تا ابد😎💪

گور بابای اکسو اونا هیچ گوهی نیستن ببین حقیقت اینه که چشم اینو ندارن که میبینن بی تی اس هر روز داره پیشرفت میکنه یه مشت بیکار عنن عاقا بی تی اس با اینا مقایسه میکنین بی تی اس لولش بالاش حداقل به یه نفر مقایسه کنید که مقامش کمی بالا باشه اکسوال های عزیزم میدونم که میدونید اکسو هیچ وقت به مقام بی تی اس نمیره هر چقدم زر می‌زنید بزنید😒

بی تی اس همیشه قوی هست و میمونه😎💪

M

چرا الکی با هم دعوا میکنین همه ایدلا گند کاری دارن بعد آخه پارتی رفتن کوکی به جونگده و اینا ربطی نداره جونگده خودش دوست داره اینجوری خودش و نشون بده بعدم ما درون هیچ کدوم نبودیم که از سختی هاشون صحبت کنیم شما هم برو حسابی از اکسو حمایت کن به جای اینکه بیای وقتت و برای ارمیا بزاری اکسوال عزیز به اکسو ایمان داشته باش و تا میتونی ازشون حمایت البته تا همین جاشم اکسو خوب دووم آورد چون بی تی اس با الیومناتی ولی اکسو پیشنهاد الیو رد کرد وقتی جاستین بیبر از الیو دراومد یه جانشین براش انتخاب میخواستن کنن اول به اکسو پیشنهاد دادن اکسو قبول نکرد بعد به بی تی اس دادن قبول کرد 👍

M

ارمیا چرا اینقدر از قدرت اکسو میترسین چرا اینقدر میترسین اکسو برگرده میفهممتون چون خیلی با استعدادن 

به تو چه !! 😑

اکسوالا فقط از حق اکسو دفاع می کنن و هیچ قصد دیگه ای ندارن 

 با یه آرمی حرف زدم بهم میگه ما آرمیا وحشی هستیم آخه تویی که قبول داری از توی باغ وحش اومدی چرا اینقدر ک*** میگی !!🤦‍♀️

آرمیا چرا اینقدر  از روزی که اعضای اکسو برگردن و قدرتشون رو به دست بگیرن می ترسید پسرای ما که هیولا نیستن ؟! 😂

از فرصت باقی مونده اتون به خوبی استفاده کنید چون که اعضای شما هم به همین زودی یکی یکی میرن سربازی اونوقته که حس اکسوالا رو درک می کنید و به گ* خوردن می افتید 🙂

ارمی

ارمی ها وحشی نیستن ما مهربون ترین بزرگ ترین متحد ترین و قوی ترین فندوم رو داریم بی تی اس هم با ارمی هاش خوشبخته اونا از ما نمیترسن چرا باید بترسن اصلا ما ارمی ها برای جیمین زمانی که تهدید به مرگ شده بود هر کاری کردیم حتی جونمون رو تو خطر انداختیم شاید ما ایرانی ها کار خاصی نتونستیم بگنیم ولی کره ای ها و بقیه کشور ها چی اونا هر کاری میکنن ما ارمی های ایرانی با همه سختی هامون بازم حمایتشون میکنیم عوضی گم شو برو خواننده های الکی خودت رو جمع کن من این حرفم رو پس نمیگیرم مگه اینکه تو هر چی به بی تی اس گفتی رو تموم کنی اگه فیوت از بی تی اس بهتر بود بی تی اس بزرگ ترین فندوم دنیا نبود دقت کن حرف رو تو دهن کثیفت مزه مزه کن بعد بیا زر بزن ارمی قوی تر از حد تصورته جوجه 

ارمی

بی تی اس راه رو هموار کرد بی تی اس فراتر از کیپاپه کافی نیست یا ادامه بدم؟

 

ارمی

یه کامنتی اون بالا گفت بی تی اس ایلبومناتی رو قبول کرد 

مدرکت کو؟ 

این حرفتو از کجا دراوردی زدی؟ 

مدرک نشون بده الکی فقط حرف نزن 

"bahareh tt":
راستش انقد کامنتای چرت گذاشتن که نگم بیخیال بزار با این فکرا خودشونو اروم کنن✨
دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)

تو هر فندومی تاکسیک و فیک فن هست 💖

Bts_exo

من هم اکسوالم هم آرمی اگه هم طرفدارشون نیستیم نباید هیت بدیم هر گروهی برا فناش بهترینه

"bahareh tt":
دقیقا👌🏻
.....

هارمیون تازگیا دارن قد شیو رو هم مسخره میکنن

انگار مثلا قد جیمین خیلی بلنده 

شوگا هم کرونا گرفت ولی ما چیززی بهش نگفتیم و کاری نداشتیم ولی وقتی شیومین کرونا گرفت برای بقیه اعضا هم آرزو مرگ میکنن

بعد همه ی اینارو گردن اکسو اکسوالا میندازن

خودشون نمیدونن چه گو*هی دارن میخورن 

بعد تازه میگن ما فنوار راه میدازیم

خودتون برای هزاران نفر آرزوی مرگ میکنین

آره درسته توی هر گروهی تاکسیک و فن بد هسته ولی هارمیا همشون تاکسیکن

واقعا برا همتون متاسفم

برا چانیول سنگ قبر درست کردن

به بچه چن گفتن حرومزاده

 

باید پماد بگیرن بزنین به کون*تون

اگه کونتون نخاره که این ک*سشرارو نمیگین

با بی تی اس مشکلی ندارم ولی حیف بی تی اس نیست که همچین فنای گاوی داره که فقط کونشون میخاره

هر فنواری که باشه همیشه یک نفر از فندوما باید هامی باشه

خیلی جالب نیست؟

 

Aref

بنظر من ک راس میگ... خب اون آرمی بیشور چرا زیر لایو بقیه اون چیزا رو نوشته بود؟؟؟ آخه بیشوری هم حد داره ینی چی نوشته چرا نمردی تو احمقی؟ ینی چی که صورت اعضا بلک پینک رو بچا پورن آستارا فتوشاپ میکنین؟ ینی چی ک واسه چان سنگ قبر درست میکنین؟ به بچه چن میگین حروم زاده؟ مرگ ینفرو مسخره میکنین؟ هرگوهی دلتون میخواد میخورین بعد ینفرم ک میاد تلافی کنه جو میگیرین؟؟  یه نفر باید باشه جواب تونو بده. اون فقط داره از فندومش دفاع میکنه منم بودم اینارو میدیدم همینکار میکردم حق میدم ک اینجوری دفاع کنه. شما خودتون بدترین! انقد کورِ خود بینای مردم نباشین ک حالم بهم میخوره و اینکه فک نکنین منم یه بچه ی ۱۴ ساله ی کیپاپر احمقم فقط دارم طبق چیزی ک دیدم با منطق حرف میزنم.

"bahareh tt":
هر فندمی از گروهش حمایت میکنه ولی این درس نیس که برا اینکه اکسو یا هر گروهی رو به چش بیاره بیاد به گروهای دیگه هیت بده اگه اینو میگی دفاع کردن خب واقعا فک میکنی به این میگن منطق!!
Aref

بعد جالب اینجاس ک این بهاره خانم ک به قولشون اکسوالا چرت گو هستن فقط جواب ارمیا رو میده.. چرا جواب کامنت هایی مث کامنت من که افتخارات فنای بی تی اسو برات نام بردم نمیدی؟ کم میاری؟ خودت پشمات میریزه میمونی چی بگی درک میکنم. خییییلی مسخره این همتون

"bahareh tt":
 من جواب نمیدم چون بعضیاتون واقعا تو چارچوب ادب حرف نمیزنین من زیاد به اینجا سر نمیزنم که جواباتونو یکی یکی بدم ✨ تو هیچ وقت نمیتونی بگی که هیت دادن به بی تی اس دفاع از گروه اکسو هس یا هر چیزه دیگه تو اگه هیت شنیدی که ارمی بوده منم خیلی چیزا شنیدم ولی دیگه لازم نمیبینم که بیام برات بگم هر گروهی هیتر داره 🤷🏻‍♀️
Aref

در ضمن اکسو هیچوقت دیس بند نشده و نخواهد شد. وقتی چیزی ازش نمیدونین و اطلاعاتی ندارین چرت نگین. اکسو همون گروهیه ک با عن ترین کمپانی ممکن ۹ سال تمامه داره میدرخشه حتی الان ک اعضا سربازین. فقط اینکه میاد میگه فندوم اکسو عجیبه رو کجای دلم بذارم خدایا😂

"bahareh tt":
درسته اکسوال نیستم ولی اطلاعات کافی رو دارم 
exo_l

شما خودتون همین کامنت ها رو بخونید میفهمین که اکسوالا بیشتر فوش میدن یا ارمی ها

به نظرم بهترین لقب ارمی ها همون ((هارمی)) واقعا بیشتر ارمیا هار ـن

 

اینکه میگین اکسوالا چشم دیدن موفقیت بی‌تی‌اس رو نداره😐واقعا فازتون چیه الکی چرت و پرت میگین 

حالا بی تی اس داخل ایران خیلی فن داره نمیگم توی بقیه کشورا نداره، داره اما کمتر از ایران

 

اما اکسو توی همه ی کشوارا بیشترین فن ها رو داره، اما داخل ایران کمتر

بس الکی چرت و پرت نگین

"bahareh tt":
هر گروهی تو همه کشورها فن دارن حتی شاید اکسوالا زیاد تر ازارمی ها باشن ولی خودشونو با هیت دادن نشون میدن اکثرا برا همینع که فندوما جبهه میگیرن
min insook

فاک بهتون هارمی ها🖕🏻🙄😏میدونین اکسو کینگ کیپاپه هی انکار کنید😏🤣

هارمی که میگن راست بمولا/: 

"bahareh tt":
اینم نمادی از یه اکسوال (تو هر فندمی مثل اینا هست منظورم همه نیستن)وقتی بع خودت احترا نمیزاری انتظار نداشته باش بقیه بزارن
من اینو هاید نمیکنم تا همه بی احترامینو ببینن
ارمی ال

خب من هم فن بی تی اسم هم اکسو فقد خاسم بگم اینجور اکسوالا دارن عقده شونو اینجوری خالی میکنن همه ما میدونیم ارمیای زیادی هستن ک ب اکسو هیت میدن ولی بیشتر ارمیا ب ایدولای بقیه کار ندارن و فقد ب بی تی اس اهمیت میدن

این چیزی ک من میگم هیت ب اکسو نیست

اکسولا بعضیاشون واقعا حسودن نمیخام  مثل فندوم X خدمو وحشی نشون بدم پس زیاده روی نمیکنم

بی تی  اس جزو کیپاپ نیست

اکسولا یادتونه با بلینکا متحد شده بودین بی تی اسو از کیپاپ بیرون بندازید؟؟

خب موفق نشدین ما خدمون خاسیم جزو کیپاپ نباشیم سو الانم میگین اکسو کینگ کیپاپه درست ولی بی تی اسم کینگ کل جهانه بزرگ ترین بوی بند جهان میتونی سرچ کنی اسم بی تی اسو میبینید

در اخر عاشق اکسوعم و از اکسوالا متنفرم

"bahareh tt":
از کامنتی که گذاشتی ممنونم خوبه بینمون کسایی هس که فقط یه طرفع نگا نمیکنه🙏🏻
army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چقدر گوه خوری😐یکی بیاد این **** رو جم کنه تو یکی ** نگی کسی نمیگه لاله پس پلیز خفه شو min insook ***** *** ** **** *** ******

~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

و اکسوال هایی که تموم فندوم اکسوال رو بدنام کردن.

و ارمی هایی که همین کارو کردن.

و بلینک ها‌

تو هر فندومی اینجور ادما هستن که واقعا مایه تاسفه

*لبخند تلخ

"bahareh tt":
دقیقا👌🏻
یه بنده پاک خدا

نگا کن عشقم میدونم این پست مال فلان ماه پیش نمیمواد بگی😂 

اومدم بگم فندوم خودتون هم کم نخاله نداره 

تو فقط هیت هایی که اکسوالا بهتون دادنو دیدن اما تا حالا شده بری هیت هایی فندومتون که به پسرای ما دادن رو هم ببینی؟  

وقتی به لی هیت میدین و میگید عضو گروه نیست وقتی به چان هیت میدید و میگید خیانت کاره در حالی که نیست

وقتی به چن میگید اون باید بره و به بچش هم هیت میدید وقتی میگید کای قیافه نداره وقتی میگید سهون صدا نداره وقتی میگید دی او بی استعداده اون وحشیه و مثل رباته. 

و خیلی چیز های بیشمار دیگه 

ماهم مثل شما ضربه میخوریم 

انسان که هستیم بیاین به هم هیت ندیم و همو ناراحت نکنیم 

"bahareh tt":
خوبه ک میدونی😂
دقیقا بیایین هیت ندیم منو ت شاید ت این فکر باشیم ولی ت هر فندمی هیتر هس بخوای نخوای🙌🏻🥲
BTS_Aemy

چقد گوه خورامون زیاد شدههههه 

 

 

 

 

army_forever

اااااا

خود آرمی ها هم خیلی کارای اشتباه کردن ( ببخشید یادم نبود اینا آرمی نیستن) اینا هم اکسوال نیستن رابطه دوتا گروه خوبه (نه آرمیم نه اکسوال ولی دیدم چجوری به جون هم میوفتن و تیکه بار هم میکنن آقا ول کنین خب)

محدثه

واقعا نمی دونم چی بگم. من اول که این عکسا رو دیدم فکر کردم دارین توهین های آرمی ها رو بقیه نشون میدین ولی بعدش فهمیدم برعکسه. میرین تو لایو اعضای ما فحش میدین و آرزوی مرگ می کنین بعد ماییم که باید جواب پس بدیم؟ واقعا خجالت نمی کشین؟ کاش برای حفظ آبروی خودتونم که شده چیزی و می زاشتین که اول ما شروع کننده ی دعوا باشیم ولی جالب اینجاس همه دفاع از گروه خودمون بوده یعنی حق اینو نداریم؟

شما آرمی ها اگه جای ما باشین طرف و جر میدین.

 

دیگه چیزی ندارم بگم واقعا زبونم از این همه بی حیایی و پررویی بند اومده. واقعا براتون متاسفم

 

و از همه جالب تر اینه که اومدی زیرشون از هم فندومیات خواستی جلوی این اکسوالا رو بگیرن🙂 

.

.

.

نباید اول جلوی هم فندومیای خودت و بگیری که انقدر به پر و پای اعضای ما نپیچن و توهین نکنن؟ اگه شما کاری نکنین ما مریض نیستیم که فنوار درست کنیم

ارمی

سلام من خودیک اکسوال هستم من واقعا نمی فهم چرا این فن های بیشعور این کار را رو میکنن احق های عقده ای واقعا که 

Exo.L Forever

میدونم این پست مال خیلی وقت پیشه. ولی من واقعا درک نمیکنم این پستی که گذاشتی رو.

چندتا هیت رو گذاشتی و داری ارمی ها رو تشویق میکنی به اکسو هیت بدن.

و میگی همیشه این اکسوالا هستن که فنوار راه میندازن.

الان خودت با این پستی که گذاشتی فنوار راه انداختی اینجا.

تازه، برو تو سایت مجله تایم و بیوگرافی اکسو رو سرچ کن. برو بین کامنتا. اولین کسی که هیت داده یه ارمی بوده. درحالی که اون مقاله درباره ی اکسو بوده و تویی که از اکسو خوشت نمیاد چرا باید بری مقاله ای رو که درباره ی اکسو هست رو بخونی و هیت بدی.

من با اینکه سه هفته است اکسوال شدم. اما تو این مدت کم انقدر هیت شنیدم که خسته شدم.

و میدونی بیشتر هیت ها از طرف چه فندوم هایی هستن؟

ارمی و بلینک

همتون میاین میگین اکسوالا دعوا رو شروع میکنن اما باور کن تا یکی پستی، مقاله ای یا هر چیز دیگه ای از اکسو میزاره یه ارمی یا بلینک هست که زیرش کامنت بزاره و بهشون هیت بده. 

و ما هم ساکت نمیشینیم تا به اکسو و ایدلامون هیت بدین.

اگه هیت بدین هیت میدیم.

اگه هیت ندین هیت نمیدیم.

اکسوال

ببینید هم اکسو و هم بی تی اس بهترین هستند رابطه اکسو بی تی اس مثل برادر و یک خانواده میمونه پس چرا باید این فندوم به اون فندوم حسادت کنه یا هیت بده اکسو و بی تی اس قابل مقایسه نیستند و قابل هیت دادن نیستند من آرمی نیستم و اکسوالم ولی خیلی برای بی تی اس احترام قائل هستم و دوستشون دارم چرا باید با هیت دادن در اون آرمی یا اکسوال رو بشکنیم من وقتی میبینم یک آرمی به اکسو هیت میده واقعا اعصابم داغون میشه و ناراحت میشم برای بی تی اس هم همینطور چرا باید بهشون هیت بدیم آرمی ها هم اعصابشون بهم میریزد پس بیاید با صلح و آرامش رفتار کنیم فندوم اون گروه نیستید و دوستشون ندارید نگاه نکنید و با همین هیت دادن های بیخود خیلی از ایدل ها خودکشی کردن 

آرمی آل

شما آرمی و اکسو ال هایی که می‌یاید به آیدلامون فش می‌دین فقط دارین اکسو و بی تی اس رو توی چشم بقیه بد جلوه میدید 

من واقعاً شما هارو درک نمی کنم 

چرا انقد هست می دید باید با هم دوست باشیم بی تی اس و اکسو با هم دوستن درک کنید لطفاً 

وقتی اونا دوستن دعوتتون برا چیه اونا با هم دوستن دوست ندارن ما بهم دیگه هست بدیم 

لطفاً دیگه این دعوا رو تموم کنید

 

Exo.L Forever

میخوام جواب کامنتاتو بدم

 

"bahareh tt": 

 

(موافقم

من این پستو خیلی وقت پیش گذاشته یودم

اون موقع ها تازه ارمی بودمو نمیتونیستم هیت اکسوال ها رو قبول کنم

که دیگه دیدم ارزش ندارن...)

همونطور که تو نمیتونی هیت اکسوالا رو تحمل کنی ما هم نمیتونیم.

 

"bahareh tt": 

(منم چند بار خواستم لایواشونو ببینم ولی نشد 😂

این که اینارو نوشته نمیدونم فازش چیه مثلا اکسوال صفحش پر از هیت دادن به بی تی اسه 

همه کثافت کاری های اکسو رو میدونه حالا اومده چی میگه )

چه ربطی داره؟

اون داره از ایدلش دفاع میکنه

برای مثال تو هم همه ی کثافت کاری های بی تی اس رو میدونی ولی ازشون دفاع میکنی.

والا

 

 

 

"bahareh tt": 

(منم لاولی و راستش برای اونا سخته چون با اومدن بی تی اس اکسو از بیلبورد افتاد الان هم دارن از حسودی جر میخورن)

تو که اطلاعات کافی داری چطور نمیدونی اکسو از بیلبورد نیفتاد. بلکه حاضر نشد به بیلبورد بره؟

 

 

bahareh tt": 

(تموم شد؟خیلی تاثیر گذار بود/:)

خیلی هم تاثیر گذار بود. حداقل حرف راست رو زد.

 

 

"bahareh tt": 

(بسه دیگع فهمیدیم://)

اصلا هم بس نیست چون تو از اون ارمی هایی هستی که حتی اشتباهت رو بفهمی هیچوقت قبولش نمیکنی برای همین باید همش بگیم تا یادت بمونه. و اینکه حرفش کاملا راسته.

 

 

 

"bahareh tt": 

(راستش انقد کامنتای چرت گذاشتن که نگم بیخیال بزار با این فکرا خودشونو اروم کنن✨)

اخی، من هم انقدر بخاطر کامنتای چرتی که ارمیا برای اکسو گذاشتن اعصابم خورد شد که نگو، ولی چیزی نگفتم چون اکسو همیشه با موفقیتش دهن ارمیا رو اسفالت میکنه.

 

 

"bahareh tt": 

(هر فندمی از گروهش حمایت میکنه ولی این درس نیس که برا اینکه اکسو یا هر گروهی رو به چش بیاره بیاد به گروهای دیگه هیت بده اگه اینو میگی دفاع کردن خب واقعا فک میکنی به این میگن منطق!!)

تو که اینجوری میگی، یه نگاه به پستت بنداز. خیلی واضح توی پستت گفتی بیاین در مقابل هیت هایی که اکسوالا میدن متقابلا بهشون هیت بدیم.

کسی که خودش همچین حرفی زده داره درمورد منطق حرف میزنه.

خنده داره 😂

 

 

"bahareh tt": 

(اینم نمادی از یه اکسوال (تو هر فندمی مثل اینا هست منظورم همه نیستن)وقتی بع خودت احترا نمیزاری انتظار نداشته باش بقیه بزارن

من اینو هاید نمیکنم تا همه بی احترامینو ببینن)

پس معلوم شد کامنتایی که اکسوالا توش به بی تی اس هیت میدادن رو پاک میکردی.

اونوقت چطور کامنتایی که ارمی ها توش به اکسو هیت میدادن رو پاک نکردی؟

اینش به کنار، چطور در جواب اکسوالایی که به بی تی اس هیت دادن متقابلا هیت میدادی، اما در جواب کامنتایی که ارمی ها به اکسو هیت میدادن، ازشون بخاطر هیتایی که دادن تشکر کردی و حتی ازشون دفاع کردی؟

 

"bahareh tt":
فق جواب اخریو میدم 
من هیچ وخ به ارمی هایی که به اکسو هیت میدادنو گفتن ارع راس میگی
تو که ب جوابام جواب میدی میتونی ببینی که همچین چیزی نکفتم
بعضی هارو هاید کردم چون طرف داره فحش میده
حیف ادمین پیجه پیجو پاک کرده یا نه خیلی حرفای بد نر از اینم زده بود و تو رسما داری طرفدار یه فن میکنی که هیتره پس ب نظرم حرف نزنی بهترع اینجور فنا تو هیچ فندمی جا نداره و تو میای میگی گذاشتنت منطقه وات😒
برو از اول بخون ببین من کجا به ایدلت فحش دادم
Exo.L Forever

با کامنتای محدثه و عارف خیلی موافقم.

اول گوه خوری نکنین تا ما جوابتونو ندیم بعدش هم سعی کنین یکم از گوه خوریاتون رو کم کنین یا بپوشونین. البته که شماها ارمی هستید. مطمعنا میاین بیشتر گوه خوری میکنین بجای اینکه گوه خوریاتون رو کم کنین.

😂

 

حتما هم میخوای این کامنت رو پاک کنی نه؟

باشه عزیزم پاک کن

راحت باش

😂

"bahareh tt":
بعد حالا میای میگی ارمی ها وحشین😂
همین که گفتم تو از یه فن هیتر داری طرفداری میکنه هر وقت جایگاه فن هارو فهمیدی اون موقع بات حرف میزنم
خیلی دوس داری همه ادبتو ببین اوکی بزار ببینن 👏🏻
علی

سلام گل،بنده اکسوالم،خواستم بگم انقدر ک ارمی ها گوه خوری اکسو و اکسوالا رو کردن بقیه نکردن،ارمی های بچه سال ک رده سنی بیشترشون زده بود ۱۳،میان گوه خوری اکسوالا رو میکنن،مخصوصا اکسو،خودت گوه خوری آرمی هارو ندیدی ولی چون جوابشونو دادیم اومدی فقط جواب رو گذاشتی ک ما رو بد نشون بدی؟،آره آقا قبول،بی تی اس بهترین گروه کیپاپه،ولی دلیل نمیشه زارت و زورت هرجا میری یه ارمی گنده گوز کنه و دنبال دعوا باشه،اینم از شعور تو ارمی هس ک دنبال دعوایی،نصف کامنتای اینجا کصشرایی از ارمی ها هس ک گوه خوری راجب اکسوالا میکنن

Bangtan7

اول اینکه اکسو ال ها خیلی بی ادب و بی احترام هستین و دوم اینکه انقدر نگید اکسو کینگ کیپاپه و بی تی اس نیست. آره چون بی تی اس ما کینگ جهانه، کیپاپ ارزونی خودتون بی ادب ها. بهتره یه کم خجالت بکشید. هم شما هم اون آرمی هایی که مثل شما چرت و پرت میگن. 

آرمی هزار اتیشه

 ببین  من خودم پنج  ساله  آرمیم ولی خب مثه بعضی آرمیا  تعصب کورکورانه نمکنم حرف حقو میگم ب اونا هم هیت نمدم چون درکشون میکنم بخاطر شرایط سنیشونه تازه نوجون شدن و احساسین 

ولی خود تو حرفای ی اکسوالو ک ب اعضامون هیت داده بودو گذاشتی و نگفتی قبلش آرمیا ب اون بنده خدا چی گفتن اونام ب ایدلش هیت دادن خب اونم ناراحت شده و دفاع کرده

خودت فنوار راه انداختی اینجا!!!!! 

 

بعضی از فنای فندوم واقن حالمو بهم میزنن چن بار خاستم دیگه آرمی نباشم و فقط بی  تی اسو عاشقانه دوست داشته باشم ولی بازم آرمی شدم بخاطر بعضی فنای خب  ولی شما ها مثلا با اینکاراتون  از بی تی اس دفاع میکنن ولی باعث نفرت بیشتر طرف مقابل میشین

من ی دوست اکسوال داشتم ک آرمی نبود ولی اعضای بی تی اسو دوس داشت ولی انقد فندوممون بعضیاشون توهین کردنو هیت دادن میگه من دیگه بی تی اسو دوس ندارم چون فناشون بدن پس بی تی اسم بده😪😪😪

 

تو این جریان تروخشک باهم میسوزه 

خب ما ارمیایی ک ن ب اکسو و ن ب اکسوالا هیت میدیم چ گناهی کردیم ک بخاطر شماها بگن ......چیز ترین فندوم آرمی 😢😢😢😢

"bahareh tt":
نمیدونم الانم پیجش هست یا نه نه ولی کاملا پیجش انتی فن بی تی اس بود
من فقط وظیفه ای ک ی ارمی باید میکرد انجام دادم تا پیجشو گذارش بدن که الا بسته شده
اگع کسی ارمی نیس حق اینو ندارع پیج بزنع ویدیوهای الکی ادیت بزنه بگه بی تی اس صدا نداره 
یا خیلی حرفای دیگه اگ ت دیدی دفاع نکردی پس ارمی نیستی !
آرمی هزار اتیشه

تو هر فندومی نخاله پیدا میشه 

هم اکسو و هم بی تی اس 

ولی واقن من بخاطر هیت های بعضی  آرمی نما ها از اکسوالا معذرت خواهی میکنم 

ببخشید 

ولی همه  آرمیا اینطوری نیستنا اینم درک کنین

 

Park chiho

در این مورد اطلاعی نداشتم امیدوارم این سو تفاهما زودتر تموم شه

 

 

Army

ارمیا هیچ وقت هیت ندادن شما اکسوال ها بودین که هرچی میشد میگفتین اینا از اکسو اصکی رفته😐وقتی جین داشت میرفت سربازی اعضا دستشون رو گذاشتن روی سر جین بعد عکس گرفتن حالا اکسوال ها میگن که ما از اونا اصکی رفتیم اگه اینجوریه اکسو هم از من اصکی رفته

پرپل یو

کسایی به ما میگن وحشی که من تو یه چنل کیپاپی عضو بودم ، بعد زیر پست بی تی اس از بی تی اس تعریف کردم ، چند تا اکسوال اومدن و شروع کردم فحش ناموسی دادن به خودم و خانوادم فقط و فقط به خاطر اینکه برای بند مورد علاقه م زیر پست مربوط بهش فن گرلی کردم ... اونوقت به ما میگن وحشی به خاطر اتحادمون ، بچه سال به خاطر اینکه بی تی اس رو بورسه ....خو اکسو دیگه قدیمی شده حتی اگه فناشم سنشون سی سال به بالا باشه طبیعیه چون خودشونم سنشون زیاده ...مثلا گروه های نسل اول و دوم بیشتر سن طرفداراشون سی به بالاس ....البته بی تی اس هم خیلی وقته دبیو کرده و کینگ کیپاپه و هیچ بندی که کینگ باشه اونطور نیس که دوروز اومده باشه و خودمم ۲۳ سالمه ، بچه بچه افتاده رو زبونشون در صورتی که نمیخوان واقعیت رو بپذیرن ...اونایی هم که میگن اکسو با بی تی اس خوبه ، فقط کافیه برن توهینای تاعو به بی تی اس و لیدرمثلا محترمشون به نامجون رو ببینن که چقدر ایدلای بی کیفیتی دارن و پسرای فرشته ما و لیدر فهمیده و صبرمون چقدر با شعور کامل و صبر تمام و اونطور که شایسته یه انسان کامل و بزرگترین ارتیستاست باهاش رفتار میکنه ....تازه پسرای ما اگه دوست دختر هم داشته باشن ، دوست دختر دارن ، مثه کریس که به جرم تجاوز و ازار جنسی به زنا و دخترا که نگرفتنشون ....ارمی بزرگترین و وفا دار ترین فندوم دنیا ، بی تی اس بزرگترین ، با ارزش ترین ، بی نظیر و بی مثال ترین بند جهان ، هفتا فرشته هامون کامل ترین و با شعور ترین و قدر دان ترین انسان های جهان ، از کیپاپ فراتر و حتی کینگ کیپاپ هم براشون کمه ، واسه داداش کوچولو هاشون که تی اکس تی و انهایپنن و طرفداراشون خاکی ترین همراه ها هستن ...حالا اکسوالا هر چیم بگن یا حتی ارتیستاشونم فشار بخورن به چپ ارمیا و فدای سر بی تی اس 

چانیول

شما تمیتونید به اکسوال توهین کنید

 

حالا منم یکم از بی تی اس قد بگم خوب میشی

ارمی ارمی خوب میکنن اینجوری میگن شما رو سننه دعوای بین اکسوال ها وارمی ها

 

 

درضمن دیگه به اکسوال توهین نکنید

دختر دهه هشتادی

هر دو گروه فوق العادن❤فنوار ممنوع عزیزان ❤

 

اکسول واقعی

من یه اکسول واقعیام و واقعا واسه آرمی های اصل متاسفم که این اکسول ها و آرمی های فیک رو فن می‌دونم و براشون ارزش قاعلن و میان اینجا حرف میزنن

....

دوستان حرف مفت نزنین من مولتی فنم  قصد توهینبه هیچ گروهی و فندومی رو ندارم

من تو بیوگرافی اکسو دیدم آرمیا فنوار را انداختن.

یه آرمی ( پرپل یو) گفته اکسو قدیمیه بی تی اس فقط یک سال قبل دبیو کرده حالا زر بزن

من به عنوان یک اکسو ال از تمام آرمیا معذرت میخوام

آیدلا زحمت کشیدن نه مثل شما هیترا که فقط بلدین دهنتونو باز کنید

پ

اکسو ما همیشه طرف سما رو میگریم هر طور که بشه ودر هر موقعیت بدی بازم طرف شما رو میگریم برام مهم نیس چه اتفاقی بیوفته اگر بی تی اس هم از همه ایدل ها جلو بزنه بازم اکوال می مونم 

فکر کنم الان اونی که ارمی باشه به من فحش میده ولی من به نظرش احترام میزارم که یک ارمی هست ولی لطفا ارمی هاهم یکم ادم باشن و هر حرفی که میزنن یکم ادب داشته باشن همه چی خوب پیش میره پس لطفا بیایید به هم و نظرهامون احترام بزاریم میدونم بعضی از اکسوال هاهم به ارمی ها هم بد میگن ولی نمیدونم باید انهارو چکار کرد باید ادب داشته باشن 

shinoko

نشسته ام ب در نگاه میکنم 🗿

اوکی ولی منی که فن کل گروه های کیپاپم چ بگم:/؟

پارت رپ سچان تو کریم سودا

الان مثلا انقد اینارو بزرگ میکنین که چی؟؟

اخه نه که خودتون خیلی فندوم پاکی هستین و اثن به اکسو هیت نمیدیننننن بخاطر همینه!!!

خب داوشا وقتی به اکسو هیت میدین انتظار نداشته باشین اکسوالا هم بشینن و هیچی نگن اول هم خودتون شروع کردین این بازیه کثیفو وقتی به اکسو هیت میدین پس منتظر باشین که اکسوالا هم به بی تی اس هیت بدنننن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan