بیایین بازی^^

  • ۰۰:۴۳

قرار بود عروسم ج ح بزاره یهو غیب شد

بیایین بازی کنیم !^^

  • ۳۵۱
Black pink
ج. ح
"bahareh tt":
ح
Sepehr Army

سلام ننه😂😂

"bahareh tt":
سلام فرزند 
بازی میکنی؟
Black pink
منو،سپهرازبلاکی،درم بیار،مشکل حل شد،منم ادم شدم. ببخشید
"bahareh tt":
#سپهر
Sepehr Army

آره بازی می‌کنم ح

"bahareh tt":
تا حالا با کسی س*س چت کردی؟
Black pink
من بلد نیستم. بهاره... خخخخ
"bahareh tt":
نه حالا یه سوال بپرس
elena siwfe

سلام 

سما ی سوال چرا هی ویرگول میزاری ؟ 😂😐

"bahareh tt":
سلام عزیز
#سما
Black pink
همه میگن همین جوری؟
"bahareh tt":
#کماله
Black pink
عاقا،فهمیدم. ح
Sepehr Army

آره 😅

Sepehr Army

اونم دختر عمم بود به زور😬

"bahareh tt":
هومم🤔
ح
Black pink
تا،حالا ایسگا کردی؟
"bahareh tt":
اره تو یه برنامه چن تا پسرو یه جا ایسگا کردم😂
ج ح ؟
Sepehr Army

ج یا ح 

#ننه

"bahareh tt":
ح
Black pink
سپهر؛ فیلم ترسناک دیدی اینه،جکر..
"bahareh tt":
من دیدم جوکر اخه ترسناکه😑
Sepehr Army

هان 

جوکر منظورته؟

من تحقیق درمورد ارواح و.... میکنم تو میگی فیلم ترسناک دیدی! 😬

"bahareh tt":
#سما
Black pink
ج
"bahareh tt":
#سپهر
Black pink
اره،همون جوکر منظورمه! میدونم،بهترین فیلم ترسناکی،که نگاه کردی چیبود.
Sepehr Army

😂هیچی برام ترسناک نیست

"bahareh tt":
خوبه شجاعی
Sepehr Army

رل زدی تاحالا؟ 

"bahareh tt":
نه من با هر کسی رل نمیزنم**
Black pink
بهاره کجارفتی؟
"bahareh tt":
اینجام
Vafa 💙 army

منم باشم ؟

البته باید زود برم درس دارم 😀👊

"bahareh tt":
باشه ج ح ؟
Black pink
سپهر؛یه فیلم ترسناک خوب که خودتم،دیدیش،معرفی کن بهم..
"bahareh tt":
#سپهر
Sepehr Army

افنر برتو

"bahareh tt":
(:
 ج ح؟
Black pink
من؟ بهاره؟ کدوم
"bahareh tt":
؟؟
Vafa 💙 army

ح 

"bahareh tt":
تا حالا چن بار رل زدی؟
Sepehr Army

بهاره 

Sepehr Army

ح

"bahareh tt":
بزرگترین اشتباهت تو بیا چیه؟
Black pink
اها
"bahareh tt":
...
Black pink
از سپهربگم.... اینه،برادم،یک دوست میشناسمش. ودوسش دارم. فقد اینه،برادر..
"bahareh tt":
هومم
Black pink
ح
"bahareh tt":
تو تا حالا چن بار رل زدی
قراره از همه ی بیانی ها بپرسم😂
elena siwfe

بهار من رسیدم 

کجایی؟

"bahareh tt":
ما هم الان رسیدیم
ح بپرس
Black pink
هیجا،تازه شروع شد.
"bahareh tt":
**
Black pink
یه بار...
"bahareh tt":
ح بپرس
Vafa 💙 army

 ۲ بار 

 

"bahareh tt":
ح بپرس
Sepehr Army

هیجی😬😂

"bahareh tt":
اوهمومم
ح بپرس

راستی تو که درباره ی جن اینا میدونی ببا خصوصی میخوام یه چی بگم
Black pink
بهاره غیب شد
"bahareh tt":
نه اینجام دارم جواب میدم😂
Black pink
ازکسی،ناراحت شدی؟
"bahareh tt":
این چه سوالی میکنی سما
هر انسانی ناراحت میشه خو
ج ح ؟
Vafa 💙 army

ت چن بار رل زدی 😐👌🔪🔪🔪 

"bahareh tt":
تا حالا رل نزدم**
 ج ح ؟
Sepehr Army

الان داری چیکار میکنی 😂😂😂

چشم

"bahareh tt":
نشستن دارم کامنت جواب میدم این خلاقیتو از کجا میاری😂
ج ح ؟
Black pink
ج
"bahareh tt":
یه اهنگ کاور کن پست کن
ح بپرس
Sepehr Army

😂همش تو مغزم 😂

ح

"bahareh tt":
ی نفر از بیانو بگو که بدت میاد
هر جور باشه باید بگی😂
Maedeh ❤❤😇

منم مویام ح

"bahareh tt":
بزرگترین اشتباهت تو بیان؟
Black pink
بیا جاموندی؟
"bahareh tt":
بیا
elena siwfe

خب اومم 

اگه هم جنسگرا بودی کی رو انتخاب میکردی ؟ 😂

"bahareh tt":
منو که میشناسی با اون چش به هیچ کس نگا نمیکنم
ولی اگه باشه تو😂😂😂
Black pink
عاقا بیا چشامون کورشد.
"bahareh tt":
...
Black pink
باکی هستی النا
"bahareh tt":
من
Black pink
فردا،الان گشادیم میاد
"bahareh tt":
باشه
elena siwfe

خب بهارع ح گفت از اون پرسیدم 

"bahareh tt":
ج ح ؟
Black pink
حالا چرا کاورش کنمم
"bahareh tt":
هر کاری میخوای بکن فقط صداتو بزار😂
Black pink
اهااا
"bahareh tt":
^^
elena siwfe

اصلا فک نمیکردم این جوابو بدی خاک توسرت 😂😂😂😂

ح

"bahareh tt":
اخه به جز تو کسی نیست که😂😂
Black pink
سپهر رو اینه دادشت دوسش داری؟
Maedeh ❤❤😇

آممم نمد یه دوست اشتباه انتخاب کردم

 

ج ح

"bahareh tt":
ح
Black pink
برارت،یا داداشت
Sepehr Army

هیچکس😂😂

 

ج یا ح

"bahareh tt":
ح
Sepehr Army

#سما

داداشم چی 😐

Black pink
ج. ح
"bahareh tt":
از کی میپرسی؟
Black pink
نفهمیدی؟
elena siwfe

یکی از من ح بپرسه فقط مضخرف نباشه 

"bahareh tt":
یکی ازش بپرسه
Black pink
#سپهر میگم سپهرو اینه دادشت دوسش داری؟
Sepehr Army

سما نمی‌فهمم چی میگی 😐

"bahareh tt":
منم
Black pink
از،سپهررررمیپرسم.
"bahareh tt":
خدایی الان سوالت چیه از کی میپرسی
Vafa 💙 army

ح 

"bahareh tt":
یکی از بزرگترین سوتی رو توضیح بده
Black pink
بقول خودت رد دادم بازم
"bahareh tt":
هومم
Sepehr Army

😐😐

نگاه اونا از آهن میترسن ولی اگر تسخیر ‌‌‌شد باشی دیگه از آهن نمیرسن 😐

و همه اینا احتمالات هست

"bahareh tt":
اهااا
باشه این ساعتا یکم خطر ناکه فردا درباره اش میپرسم
Sepehr Army

حالت خوبه؟؟ 😂😂😂

"bahareh tt":
هشتگ بزارین بفهمیم به کی میگید**
Black pink
#سپهر س*س کردی؟
"bahareh tt":
این چه سوالیه خواهرم 😂
Black pink
نه؟ حالم خوب نیس
"bahareh tt":
معلومه
Sepehr Army

سما 😐😐الان از تو سوال کردم؟؟ 

"bahareh tt":
#سما
Sepehr Army

افنر الان صحبت کنی.... 😬

"bahareh tt":
..
Black pink
ازن من سوال کردی یانه
"bahareh tt":
نه از من کرد فک کنم
Sepehr Army

با ننم بودم! 

"bahareh tt":
نه فقط یه خورده ترسیدم
elena siwfe

حوصله سر رفت واقعا هیجان بازی گم شد اصلا 😐

"bahareh tt":
تو از من ح بپرس
Sepehr Army

سما خداییش این چه سوالی هست 😐

"bahareh tt":
ا#سما
Black pink
چیزی،به ذهنم نرسید. همه چیرومیدونستم.
"bahareh tt":
معلومه خیلی وقته میشناسیااا😂😂
Maedeh ❤❤😇

بزرگ ترین سوتیتو بگو

 

منم فعلا ح

"bahareh tt":
خوب کم مونده بود جلو کراشم بیوفتم

چن بار رل زدی
Black pink
ببخشید بابا #سپهر کدوم بازیگرودوست داری خارجی؟
"bahareh tt":
#سپهر
elena siwfe

از این جمع از کی  بیشتر بدت میاد ؟😂😂😂

"bahareh tt":
هاا؟
Black pink
ح
"bahareh tt":
تا حالا چن نفر بهت پیشنهاد داده؟
Sepehr Army

نه نترس چون 😐

الان فهمیدم تسخیر نشدی فردا بهت میگم 

"bahareh tt":
باو بگو من تا فردا از کنجکاوی میمیرم😥😭
Sepehr Army

#ننه

این اصلا منو نمیشناسه😐🤞

"bahareh tt":
الان موندم کدومتون راس میگید
ولی چون تو فرزندمی برا تو قبوله😂
Maedeh ❤❤😇

خخخ هیچ بار😂😂

 

ج ح

"bahareh tt":
ح
Black pink
برید. بخوابید. منم دیگ برم شب بخیرهمه گی بای
"bahareh tt":
تو برو اگه خوابت میاد من که هستم😂
شب خوش
Black pink
چهار،نفربرای رل زدن.
"bahareh tt":
ح بپرس
elena siwfe

ها ؟ دارع 

ول کن اصلا 

ت بپرس 

"bahareh tt":
خو نفهمیدم باز بپرس
Black pink
خیلیم خب تویکیرومیشناسم.
"bahareh tt":
هشتگ بزار
#سپهر
Sepehr Army

دوست داری امشب دونفری به چوخ بریم؟؟ #بهاره 

"bahareh tt":
یه جوری میگی میترسم مگه چی میشه 
تو وکیل داری؟
Black pink
ازکی بازیگر خوشت میاد فرق نداره خارجی،ایرانی
"bahareh tt":
یه چن نفر از بازیگرای خارجی مخصوصا کره ای دوس دارم 
ولی اسمشو نو نمیدونم😂
Maedeh ❤❤😇

آخرین پورنی که دیدی چی بوده

 

من ج فقط باپروفم کاری نداشته باش به کسیم اعتراف نمیکنم ناجورم باشه انجام نمیدم😂😂

"bahareh tt":
نمیدونم یادم نمیاد

من ت ج خوب نیستم
عکستو بزار من ببینم😂
Sepehr Army

😂😂😂😂من آخرین پورن که دیدم 1 هفته پیش 🤣🤣🤣🤣🤣

"bahareh tt":
**
Black pink
اشکال نداره
"bahareh tt":
..
Sepehr Army

😂😂آره خب 

وکیل از اونا یا وکیل دادگاه؟؟

 

 

"bahareh tt":
وکیل از اونا🤔
Black pink
بای
"bahareh tt":
بای
Sepehr Army

🤣از اونا سخته داداشم 

"bahareh tt":
یه سوال هشتگو برا چی گذاشتن 😂
Sepehr Army

😂😂😂#برای ننم بود 😂

"bahareh tt":
داداشم!!!!!!
Maedeh ❤❤😇

عکسم هست بیا رمز بگیر😂😂

"bahareh tt":
باشه
ح بپرس
elena siwfe

ح بپرس

"bahareh tt":
تا حالا رل زدی؟😂
elena siwfe

نه 😐😂

این چه سوالیه 

ازت بپرسم یا از بقیه ؟

"bahareh tt":
اخه چی میشه مگه😑
از مائده بپرس
Maedeh ❤❤😇

آممم آخرین دروغی که گفتی

 

من ح

"bahareh tt":
 دیروز

کماله بپرس
elena siwfe

مائده 

اگه بگن یک میلیارد دلار پول بدیم ی شب با ی نفر چی میگی؟😂😂😂

وای از خجالت آب شدممم

"bahareh tt":
##مائدهه
Maedeh ❤❤😇

نهههه من به این سادگی خر نمیشوم😎✌

 

 

ج ح😂

"bahareh tt":
#کماله
elena siwfe

ح بپرس😂

"bahareh tt":
کماله اون برنامه رو چطور باز کردی؟
elena siwfe

اولش ی چند تا سواله بعد چند تا موضوع داره که هر کدومو خواستی انتخاب میکنی بعد باز میکنه چطور ؟

"bahareh tt":
برا من ایمیل اینا میخواد میدم باز نمیکنه
Maedeh ❤❤😇

آممم ح🤔

 

نمد چخبرا😂

 

منم ح

elena siwfe

خو من پرسیدم

بپرس دیگه ی  سوال 😐

elena siwfe

عه چرا برا من کع آورد ایملیتو کپی کن برو بزن شاید اشتباه زدی یا قبلا اونو زدی شایددد

Maedeh ❤❤😇

بامنی؟

 

پرسیدم دیگه چخبرا😂

خب یکی از سوتیاتو بگو

elena siwfe

ی  چند دقیقه پیش سوتی دادم 😂😂

خب بزرگ ترین سوتی م 

با بهاره بودیم تو حس رفتم ی اهنگ خوندم و اینا برگشتم و با پدرم مواجه شدم یعنییییی سرخ شدماا😂😂😂😂

Maedeh ❤❤😇

خخخ منم ح که بعد برم بکپم😂😂

Black pink
من دیروز رفتم. چیشد چون الان باید برم تاساعت 7شب بیام. بهاره وبلاگو بتو نازنین میسبارماااا
"bahareh tt":
چیز خاصی که نشد 
باشه^^
Black pink
بیا خصوصی
"bahareh tt":
باش
آرکان

منم هسم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan