دوستان بیایید بازییییییییی

  • ۱۳:۴۶

حسابی تکلیف دارم ولی حوصله ندارم

یکی هست با من ج ح بازی کنه؟؟

  • ۳۴۸
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

من هستم

"bahareh tt":
ج ح ؟
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

ح

"bahareh tt":
بدترین ویژگیت چیه؟
shinya an otaku and army

پایم

ح

"bahareh tt":
هومم
تا حالا چن بار رل زدی؟
کافه ذهن ☕☕

سلام....این همه کار حالا چرا ج ح ؟؟

"bahareh tt":
سلام نمیدونم حوصلم سر رفته منم گفتم یکم بازی کنم
ساحل ملک

هستم ولی آدم وار سوال کنید خدایی 😂😂

منم ح 

"bahareh tt":
 باش حتما 
کلا تو کیستی من تو رو اصلا نمیشناسم؟😂🤦‍♀️
shinya an otaku and army

2 بار

"bahareh tt":
ح بپرس
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

تنبلم

"bahareh tt":
عه 😂
ح بپرس
کافه ذهن ☕☕

من معمولا بازی نمیکنم ولی ح

پ.ن مثل ادم سوال کنید

"bahareh tt":
ولی بعضی جاها حال میده
بزرگترین پشیمونیت چیه ؟
ساحل ملک

چرا من همرو میشناسم ولی هیشکی منو نمیشناسه 😬😬

ساحل ملک

چرا من همرو میشناسم ولی هیشکی منو نمیشناسه 😬😬

"bahareh tt":
من تو رو تو وب خیلی ها میبینم ولی تا حالا با هم اشنا نشدیم
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

می دونم تا حالا حتما یه هزار نفری رو سرکار گذاشتی

بدترین موردی که فرد رو ایستگاه کردی چی بوده؟

"bahareh tt":
از کجا میدونی
یه بار تو یه برنامه یه پسریو سر کار گذاشته بودم پسره خیلی ساده بود
ولی فقط اونو سرکار گذاشتم به جز اون کسیو سرکار نز اشتم
ساحل ملک

پ.ن چیه؟

همه میذارن چرا؟ 

"bahareh tt":
منم نمد
ساحل ملک

خو من ساحلم و... سالمه 

و همین دیگه چی بگم؟

تو بگو من همونو میگم 

"bahareh tt":
هوم منم بهاره ۱۵ سالمه و همین
حالا همدیگرو شناختیم میتونیم ج ح شرو کنیم
اگه قرار بود به یه جزیره بری همراهت باید دو نفرو از بیان میبردی کیا بودن؟
shinya an otaku and army

نگار یا شهلا؟کدومو بیشتر میدوسی؟

"bahareh tt":
ت چرا ازم از این سوالا میپرسی هر دوشونم به یه اندازه 
کافه ذهن ☕☕

من همیشه معتقد بودم آدم باید جوری زندگی کنه که هیچ وقت نگه (ای کاش...

برای همین ندارم😁😁

"bahareh tt":
چه خوب 
ح بپرس
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

چون خودم همه رو ایستگاه کردم فکر می کنم بقیه هم اینجورین

ولی خدایی خیلی کیف میده

"bahareh tt":
اره ج ح؟
shinya an otaku and army

نه دیگه

یکی رو باید انتخاب کنی

نگار یا شهلا

یه کدومو باید بگی زوووووووووود

"bahareh tt":
باش نگارو یه کوچولو بیشتر دوس دارم
ج ح ؟
ساحل ملک

پری و نیک 

بازم ح میخوام 

"bahareh tt":
اگه مجبور باشی با یکی از دوستای بیانیت قطع رابطه کنی اون کیه
کافه ذهن ☕☕

چی یا کی از همه بیشتر خوشحالت میکنه؟؟

"bahareh tt":
اینکه کسی که دوسش دارم برگرده ولی مطمعنم که بر نمیگرده

shinya an otaku and army

افرییییییییییییییییییییییییییین

ح

"bahareh tt":
سه پسر  یا دختر بیانی که به نظرت جذابنو بگو

کافه ذهن ☕☕

ح

"bahareh tt":
بزرگترین ترست چیه
ساحل ملک

محمد 

"bahareh tt":
نمیشناسم 
ح بپرس
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

من 

ح

می خوام

"bahareh tt":
تا حالا عاشق شدی ؟ سوالم در راهه داره میاد
shinya an otaku and army

جذاب از چه نظر؟؟

اخلاق؟

صمیمی بودن؟

قیافه؟

چی؟

از حالا میگم هرکدومو بگی گزینه اولش باراناعه حالا بعدی رو بوگو از کدوم لحاظ

"bahareh tt":
خوب همه ی گزینه هات
ساحل ملک

اونی که باید برگرده کیه؟

یکیم از من بپرسه 

"bahareh tt":
خوب یکی از عضو خانوادمونه 
ج ح ؟
ساحل ملک

یه ذره سوال بیرون از بیان بپرسید 

"bahareh tt":
من سوال دارم 
بزرگترین ترست تو یه رابطه چیه
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

خب 

میشه..

هیچی 

عاره شدم

"bahareh tt":
ح بپرس
کافه ذهن ☕☕

بدون اینکه کار مفیدی برای این دنیا بکنم و تغییری ایجاد کنم بمیرم و هیچ کس هم من رو یادش نمونه.

"bahareh tt":
اگه تو کاری بکنی مطمعن باش کسایی که دوست دارن همیشه تو یادشون میمونی
ح بپرس
shinya an otaku and army

خب

اول از همه اخلاق 1_ بارانا 2_ مبینا 3_ نگار

صمیمی بودن 1_ بارانا 2_مبینا 3_ نگار

قیافه1_ بارانا 2_مبینا 3_ نگار

باورم نمیشه از همه لحاظ مث هم شد خودمم باورم نمیشد

"bahareh tt":
خیلی ممنون  که منم بودم توشون:/
ح بپرس
Helia

ج بگو :/

عرررر نتونم انجام نمیدممممم ⁦ಠ_ಠ⁩

"bahareh tt":
من تو ج اصلا خوب نیست بیا خصوصی بگم
کافه ذهن ☕☕

بزرگترین ارزوت چیه؟؟

"bahareh tt":
خو ارزو رو که نمیشه گفت
ج ح ؟
کافه ذهن ☕☕

ح

"bahareh tt":
با کسی که فقط یکبار دیدیش، دیگه هم قرار نیست ببنیش، اما ازش خوشت میاد چکار می‌کنی؟
shinya an otaku and army

عررررررررررر ببخشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

تو... توی اخلاق پنج توی قیافه ندیدمت توی صمیمی بودن بازم پنج خخخ ببخشید بازم

من یا مبینا؟یکی رو بگو ( که مطمئنم میگی مبینا)

"bahareh tt":
خوبه که الان یادت افتاد
برو این سوالا رو از بارانا بپرس چرا از من میپرسی
سوالتو عوض کن 
کافه ذهن ☕☕

احساسم رو بهش میگم هرچند که قرار نیست دیگه ببینمش.

ج/ح

"bahareh tt":
ح
Namgar Kim

شینی خاک تو سرت😐

خیر سرم ننتم

ناشایسته ی نالایق☹

"bahareh tt":
😂😂😂😂
کارت تموم شد 
ج ح ؟
کافه ذهن ☕☕

از 1 تا 100 به خودت چند میدی؟؟

"bahareh tt":
۹۰ اونم به خاطر اخلاقم هستش بعضی جاها واقعا بد اخلاق میشم
ج ح ؟
shinya an otaku and army

عوض نمیکنم سوالامو برا بارانا نگه داشتم نگران اون نباش بگو الان مرتضی یا مبینا زووووووووووووووووود اسم بده

"bahareh tt":
سوالتو عوض کن....
Namgar Kim

اره قمرو شق کردم😂😂😂😂😂

ح 

"bahareh tt":
تو بیان کی بیشتر رو مخته
ساحل ملک

اینکه منو نخواد 

"bahareh tt":
اوهومم
ح بپرس
shinya an otaku and army

باشه

من یا ساحل؟؟ میدونم چرا ولی دیدم همین جلوعه ساحل گفتم خخخخ

نگار رفتی قمرو شق کردی؟؟

"bahareh tt":
من همین الان با ساحل اشنا شدمااا
سوالتو خودم تغییر میدم من یا نگار 
منم نگار میگم 
ج ح ؟
elena siwfe

هلوووو

منم اومدم 

"bahareh tt":
سلام خوش اومدی
ج ح ؟
Namgar Kim

لوک عن شانص😐

ج یا ح😁

"bahareh tt":
ح
کافه ذهن ☕☕

ح

"bahareh tt":
معیار هات تو دوستی چیع
میونه اینم از خودت بگو که کیستی
elena siwfe

ح

"bahareh tt":
داره سوالام تموم میشه
بزرگترین ترست
elena siwfe

بهار بپرس دیگه 

"bahareh tt":
سوالام تموم شد دارم دنبال سوال میگردم
shinya an otaku and army

عههههههههههههههههه خوداااااااااااا

باشه

ح

"bahareh tt":
منم مث خودت میشم 
نگار یا مبینا؟
Namgar Kim

اگه لازم باشه یکی از بیانیارو بکشی 

کیو میکشی😑☝🏼

"bahareh tt":
هیچ کس
Namgar Kim

به شینیام بگو من هیج حرفی باهاش ندارم

من شماره ۳ ام؟😑😑

ناشایست

"bahareh tt":
شینیا  باهات حرفی نداره
ج ح ؟
elena siwfe

از دست دادن کسایی که دوسشون دارم

ج ح ؟ بهار  

"bahareh tt":
ح
ساحل ملک

وقتی حالت خیلی بد باشه می میتونه خوبن کنه؟ 😜😜

"bahareh tt":
اکثرا کسی نمیتونه حالمو خوب کنه تا اینکه خودم بخوام
ج ح ؟
shinya an otaku and army

نگاااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررر

 

 

نگار اخه مگه 3 بده؟؟ مگه گفتم 4؟ 3 خیلیم خوبه ینی خیلی دوست دارم

"bahareh tt":
ح بپرس
Namgar Kim

ج😁😁

"bahareh tt":
بیا خصوصی
کافه ذهن ☕☕

معیار های من اینه

از من بهتر باشه 

هرچی بهتر باشه به نظرم دوست بهتری است.ولی اگه بخوام دقیق بگم باید بگم

باهوش باشه

از لحاظ علمی از من بالاتر باشه 

باادب باشه 

مهربون هم باشه البته به اندازه کافی نه بیش از حد

خب من علیرضا هستم.دیگه نمیدونم از خودم چی بگم...

ج/ح

"bahareh tt":
هومم
ح بپرس
ساحل ملک

ح

"bahareh tt":
تا حالا به خودکشی فک کردی

elena siwfe

بهار 

بهترین روز زندگیت رو توضیح بده کی بوده ؟

"bahareh tt":
میدونی دیگه
ج ح ؟
ساحل ملک

بستگی داره اگه بزنه زیر قولش جلو خودش میمیرم 

به خود کشی نمیرسه 

"bahareh tt":
خدانکنع
ح بپرس
☆●~●☆ Min Noora

های

"bahareh tt":
سلام ج ح بازی میکنی
اگه اره ج ح ؟
ساحل ملک

یکی به جز بهار ازم یه ح بپرسه 

"bahareh tt":
یکی ازش ح بپرسه 
elena siwfe

ح بپرس

"bahareh tt":
تا حالا عاشق شدی
کمااله برو از ساحل ح بپرس
elena siwfe

نه عاشق نشدم و نمیخوام بشم 

ساحل بگو 

فانتزی ترین خیالت ؟

shinya an otaku and army

تاحالا شده بخاطر عصبانیتت یکی توی بیانو خورد کنی؟

"bahareh tt":
نه من تا حالا با کسی دعوا نکردم که بخوام خورد کنم
ج ح ؟
کافه ذهن ☕☕

انگیزت برای زندگی چیه؟؟

"bahareh tt":
فقط برا هدفم میخوام زندگی کنم انگیزه ی من دو سال پیش نابود شد
ج ح ؟
☆●~●☆ Min Noora

ح

"bahareh tt":
پیش از همه تو بیان تحت تاثیر کی هستی
☆●~●☆ Min Noora

صحر اومام

ج ح؟

"bahareh tt":
ح
کافه ذهن ☕☕

ح

"bahareh tt":
چن بار رل زدی
اگه نمیخوای جواب نده
ساحل ملک

فانتزی ترین 

اوممممممم 

اینکه باهاش زیر بارون بدون چتر قدم بزنم 

"bahareh tt":
اووو چه رمانتیک😁
shinya an otaku and army

ج

"bahareh tt":
بیا خصوصی
☆●~●☆ Min Noora

اولین صوالم برا همه همینه😹

کراشت در حاله حاظر

راص بگو-.-

"bahareh tt":
خو حاضرین جواب بدین
elena siwfe

چه رماتیک 😂😁

خب بچه ها از منم بپرسین منم از شما بپرسم 😑

"bahareh tt":
بپرسیدددددد
ساحل ملک

خو فانتزی ترینش همین بود دیگه بیشتر از این بخوام بگم آب میشید 😂😂😜😜

"bahareh tt":
😂😂😂😂
ح بپرس
ساحل ملک

یه چی که هیشکی نمیدونه رو بگو 

"bahareh tt":
خوب اگه میخواستم به همه میگفتم دیگه
ساحل ملک

به من مربوط نیست 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
...
☆●~●☆ Min Noora

خودت ج بده:/

"bahareh tt":
من کراش ندارم
☆●~●☆ Min Noora

خب پرص

ج

"bahareh tt":
بیا خصوصی
☆●~●☆ Min Noora

ببین من نمیرم به فلانی بگم دوصت دارمو ازین حرفاها:/

یچی درص بگو:/

"bahareh tt":
باش
☆●~●☆ Min Noora

همین الان گفتم نگو ازینا:/

"bahareh tt":
ندیدم 
برو ببین عوض کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan