از این کیوت‌تر دیدین؟ `)

  • ۱۹:۱۳

به والله که ندیدین 😂 ووویی فقط ویمین ⁦ಥ‿ಥ⁩

  • ۳۷۶
Phati ◕‿◕

خدای منننننننننننن گاااااااااااااااادXD

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
😂😂
⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(اگوست سکینه😐🌈)

گاااااااااد من اینو دیده بودم محشرهههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
جر خوردی 🚶🏼‍♀️
Translator .Yasy2007

گاد عالی بود عر

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ㅋㅋㅋ
ro ma

بهاره ای؟

کی چی شد الان؟ :(

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هلیام
چی چی شد ؟ ._.
MiN. eLi

آه عزیزانم

 

 

 

بهار چرا دیه نمیاد

Ponyo ^-^

جرررررررررررررررررررررررررر خیلی خوب بووووووووود ویمینممممممممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙🤧

نیو چان

عرررر جرررر بترتنطکینقوفاایاایودس#حمایت -از-تشنج زدگان

میگم تو کره ای بلدی 니우샤

این تلفظش به فارسی چی میشه یا نیوشا تلفظش کرهایش چی میشع

n.e. w

هلیاااااا تو نیستی بهاره هم نیست راستی نن نیو0انم اون که هی زر زر میزد توی بیان ثبت نا کردن نیسیتید کاجانید؟

"bahareh tt":
زر زر چیه من زیاد نمیام بیان به امید اینکه تعطیلات قراره ولو شم اینجا
چطورع جو بیان خوش میگذره
n.e.w (پیشی کوچولو ترانه😸)

ا ایم کیه  این من نیستم اون بالای منم

n.e.w (پیشی کوچولو ترانه😸)

وای الان دیدمش یادم افتاد خودم اینو دادم اره (وجدان:اهمق خعلی اهمقی یادت نمیاد)(من:ام اره واقعا اهمقم یادم نمیاد)

یه لحظه گرخیدم دلم برات تنگ شده بود 

با ی گروه جدیدی به اسم سونتین اشما شدم دیگه چی شد توی بیان دوست پیدا کردم دختر خالم رو ارمی کردم 

negin

گاد عالییییییییییی 😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan