نزدیک یه ساله:)

  • ۰۴:۰۰

۲۸ اردیبهشت روزی که من به بیان اومدم 

روزی که با خیلی ها اشنا شدم

روزی که واقعا خوشحال بودم🙃

قبول دارم که روز های خیلی خوبی رو اینجا گذروندم 

با ادم های اینجا خیلی خوش میگذشت

ولی خوب اون لحظه ها گذشت الان میتونم بگم هیچ کدوم از اون ادما دیگه بیان نیست

جو قبلی بیان نیست نمیتونه باشه 

بیان که من بهش ملحق شدم ادماش صادق بود ولی الان چی ؟

میدونم که بیشترتون منو نمیشناسید چون دیگه نیستم بیان فقط گاهی سر میزنم 

هیییی خلاصه پیشاپیش یه سالگی و قدیمی شدنمو تو بیان تبریک میگم:)

  • ۵۳۳
خلو چل کیوت امید:|(yash) ..

مبارکه:)

"bahareh tt":
مرسی:)
MOMO TEORIO

مبارک باشه ^^

 

به نظرم جو بیان میتونست و میتونه بهتر بشه

"bahareh tt":
مرسی🙃
خیلی وقته عوض شده امیدی نیست که دوباره بشه بیان قبلی
𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

مبارک:″  •-•

"bahareh tt":
مرسی🙂
´‴ 𝙉𝙄𝙆

مبارک:)

منم اردیبهشت اومدم

واقنم جو بیان دیه مث قبل نی :"

"bahareh tt":
ممنون خاله اره مثل قبل نیست 🤷🏻‍♀️
☘Li^ ^li

مبارک باشه💚

فکر کنم من در حده یه اسم بشناسمت

بهار

"bahareh tt":
ممنون 💕 
اوهوم منم نمیشناسمت
نوکر خونه تهیونگ اینا 😐✌

مبارک باشه بهاره جون 

او راستی من نیو ام اشتب نگیری 

در اسر ح ج محبور شدم عوض کنم😐

مبارکرکرککروزوستقهخیهقهقه

"bahareh tt":
مگه میشه تو رو نشناسم مرسی عزیز😊
Sakura ...

مبارک:)

 

ولی بیان دیگ اون بیان نیس

"bahareh tt":
مرسی🙃
اره چیزی که عوض شد دیگه مثل قبل نمیشه🤧
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

مبارکه دارلینگم:)

"bahareh tt":
ممنون عزیز❤️
ناشناس

منم اردیبهشت اومدم :/

"bahareh tt":
اوک یه ساله اینجایی😐
ひな 𝐇𝐈𝐍𝐀

بهاررر T^T

"bahareh tt":
بلههه؟
Mr Ghost32

هیییی یادش بخیر روزی که گند زدم تو قالب 😂😂😂

"bahareh tt":
عه تو هنوزم اینجایی🥲
نه باو دیگه گذشت😂
Sakura ...

خواهش:)

 

 

دقیقنن!

 

"bahareh tt":
اوهوم؛))
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

مال منم داره میشه یسال

"bahareh tt":
پیشاپیش مبارک باشه🤗
ひな 𝐇𝐈𝐍𝐀

ای وای میصت شدمممم گودو T~T

منو یادت میاد نه ،،

"bahareh tt":
مگه میشه یادم نیاید خاله😁
چطوری؟
ひな 𝐇𝐈𝐍𝐀

هق خداروشکر هم یادت میام هم انی XD TT

والا نمد مود ادم عوض میشه هی نمیشه فهمید که =/

تو چطوری؟

"bahareh tt":
نه یادمی😂
راس میگی ادم نمیدونه ولی برا جواب میگه خوبم هییی😥
ひな 𝐇𝐈𝐍𝐀

دههه

راستی بهاره لاو الارم دو رم تموم کردم

چنتا سریال دیگم دیدم یییلبفسیشثص

همش تقصیر توعه هااا XDDDD TT

"bahareh tt":
نگو اه چی بود اون قشنگ ریدن به سناریو تمام قسمتش تو یه روز اومد من فقط اخرشو دیدم
عه من الان خون شیرین و پنت هاوس دنبال میکنم
خوبه که نگا کن😂
ひな 𝐇𝐈𝐍𝐀

دیقاااا قشنگ ریدننن تو مود ادم =/// اه من سونو میخامممم T~~~~T

او پنت هاوس من دیدم تموم کردم هر دو فصلشو TT خیلی محشره عررر T~T افرین ک میبینی XD

خون شیرین ندیدم

اممم

اینارم دیدم-

angel's last mission

are you human too

بقیه چرا یادم نمیان TT

هان چیزه میگن پنت هاوس فصل سومم داره

عررررر T~T در حد مرگ ذوق زدم TT

"bahareh tt":
اره سریال پر هیجانیه فک کنم چهار فصله پنت هاوس 
حتما خون شیرینو ببین خون اشامیه 
دومیو دیدم اولی هم نوشتم کنار ببینمش😂
وای تو‌سریاله فقط لوگان لی خیلی کاراکتر خوبیه👌🏻
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

مبارک سوییتی:)

"bahareh tt":
مرسی🙃
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

مرسی لاوم

"bahareh tt":
❤️❤️
.. ..

منم یسالع اینجام 

 جوش خیلی تغیر کرده 

اونموقع ک من برا اولین بار بدون اک اومدم 

فروردین پارسال ینی... وبا همه رنگاش روشن، ادماش شاد، 

اما الان.... 

"bahareh tt":
اره خیلی عوض شده هیبی🥲
ادم فضایی🧝‍♀️

بهاررررررررههههههه

"bahareh tt":
یاسییییی😂
ادم فضایی🧝‍♀️

یه پست نیزنی بگی کیم یاسی برگشته

قدبمای بیانو ندارم وبشونوووو

 

"bahareh tt":
یاسی هیچ کس از قبلی ها نمونده اینجا به جز چن نفر 
باز اگه میخوای بزارم؟
ادم فضایی🧝‍♀️

حالا بزار ببینم چی میشه

 

کیا هستن؟؟

"bahareh tt":
عه یاسیی بزارم برات شرمنده الان اومدم بیان:)
ملیکا موحد

الهی پابرجا و ثابت قدم باشی.

 

گاهی میبینم برخی از دوستان   بای میدن و میرن .

 

شوکه میشم . و غمگین . 

 

داشتیم مث پیج اریانژاد و یا نورا نوری یا ماندانا معینی و یا سارا قربانی که دو سال غیبت بیخبر داشتن ، ولی مجدد بازگشتن و این که ما فراموششون نشده بودیم یه دنیا زیبایی داشت و یا مثلا خاله آذر که با اینکه اغاز فعالیتش در  محیط  بیان ،نبود  ولی توسط شین براری به بچه های بیان معرفی شد و الان بهترین پیج ۹۹ انتخاب شدش

خاله اذر یه دکتر جراح هست  و مث شما یکساله شده.

به شما هم تبریک میگم جوجه رنگی جان . 

negar son

ولی من هنوز هستم بهاره :)

"bahareh tt":
چون پروفتو عوض نکردی یادمی
نریا♡
آقا لوکه ( مستر گیوربا 🐈 )

قالبتو من زده بودم نه ؟ :|

"bahareh tt":
بله
negar son

نگارم 

هیچوفتم عوض نمیکنم

YUNA ^^

مبارکهه=)

من وب شما رو فالو کردم میشه شماهم وبمو فالو کنین پلیز؟:)

"bahareh tt":
مرسی
اره چرا نشه فالو شدی🤗
• YUNA •

تنکسسس:)

"bahareh tt":
خواهش:))
ro ma

الان که من اومدم از یه سالگیشم بیشتره :"

خوبی بهاره؟

حقیقتش خیلی دلم برات تنگ شده بود ")

"bahareh tt":
عهههه
سلام چطوری رزی
منم کلا دلم برا بیان تنگ شده خیلی وقته نیومده بودم😭
.... .....

بهار:)

دلتنگت بودم :)

"bahareh tt":
عه ایدا کجا بودی 🥲
منم همینطور 😭😭
چطوری؟
خیلی وقته که حرف نزدیم🥲
ro ma

اوهوم

منم زیاد نبودم

ولی خب سعی میکنم بیشتر باشم :"

ع . شکیبا

سلام 

نوشتی خوشحالی که با آدمهای خوب آشنا شدی 

خیلی خوبه . یه حس خوب 

حالا من دعوت می کنم با شهدا هم آشنا بشی . شهدا آدمهای عجیبی نیستند . بهترین آدمهای دور و بر ما بودند که از پیش ما رفتند ولی یادشون همیشه زنده است. 

ان شاءالله موفق باشی

"bahareh tt":
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan