کیا بیدارن

  • ۰۰:۱۸

وای من همین الان سریال گمراه کننده ی بزرگو تموم کردم

نمیتونم از فازش بیام بیرون

بیایید بحرفیم

 

اه بازم یادم افتاد ام وی بی تی اس و بازدیداشcrying

موضوع رو عوض کردیم کیا ج.ح بازی میکنه

  • ۴۳۰
Maria Ponz
های^^
"bahareh tt":
سلام خوبی
Maria Ponz
ممنان تو خوبی؟
"bahareh tt":
منم خوبم

چه خبر
من کلا گیج شدم هر روز پروفایلتو عوض میکنی
نمیشناسمت
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

سلوم 

خوبی؟

"bahareh tt":
سلام ممنون خوبم
تو چطوری
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خوبم مرسی ^^

هنوزم میتونیم راجب ناسا بحث کنیما😂😂

"bahareh tt":
اگه چیزی میدونی بگو شاید ما هم چیزی بفهمیم
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

من هنو شارژ نشده نتم

ول ام وی عو توی سایت دیدم

بنظرم بیشت  شبیه بلاد یا ای یانگ فوراور بود ~

خیلی خفن بود

"bahareh tt":
اره ام وی شون خیلی خوب بود

راستش دیگه نمیخوام چیزی بگم چون فاصلمون با بلک پینک خیلی زیاده رسیدن غیر ممکنه
باز خیلی ممنون
راستی ما اشنا شدیم
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

😂 

نمی‌دونم یکی از دوستام میگه می‌خوام فضانورد شم عاشق ناسا شده

منم قفلی زدم روش😂

"bahareh tt":
خخخخ
منم بچه بودنی میگفتم فضانورد میشم ولی حالا اصلا دوست ندارم

چه خبر چی کارا میکنی
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

ای نو ...

بنظرم بی تی اس اگ تیزر بده بازدیداش بالاتر میره

خب یوهو ام وی منتشر میشه حداقل اونجوری فندوم برنامه میریزن برای ویو

ینن چی اشنا شدیم ؟! اسکایم

"bahareh tt":
اره خیلی خوب میشه اگه تیزر بدن

بابا تو رو خدا پروفایلتونو هی عوض نکنید فک کردم پسرییییی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

نه بابا این مصممه😎👌

هیچ...

پیش دوستم بودم

می‌گفت هلیا خیلی چس شدی خودتو میگیری =| 

با کی داری رل میزنی😂؟ رفتارت مث دوستام بعد رلیدنه😂👌

"bahareh tt":
بابا اولا که من با تو حرف زدم خیلی سرد و عصبی با من حرف زدی
هر چی باشه دوستات تو رو میشناسن دیگه...
Maria Ponz
هیچی باو... ککک جدی؟ من ک بعد از مدت ها پروفمو عوض کردم ولی از اسمم مشخصه نیس؟
"bahareh tt":
اره ببین الان اسکایو با یکی دیگه اشتباه گرفتم

بعد اسمت فهمیدم ماری هستی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

عه :/ ؟ خو ببخشید اگه ناراحت شدی

نمی‌دونم والا ولی فک نکنم در حال رلیدن باشم😂😐

"bahareh tt":
نه چه ناراحتیی سو تفاهم شده

حالا تو رل میزنی خبر نداری


Maria Ponz
ککک اوک خو چ کنیم؟
"bahareh tt":
نمیدونم که اینجوری هم بده تو بگو بکنیم
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

وات تو دو ؟!

"bahareh tt":
خوب ایده ای داری بگو
انگلیسیم خیلی خوب نیستا
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

چی😐؟ نه😐 با کی😐؟ نگو بابا😐

وایسا😐 سوالی بود😐؟

"bahareh tt":
نه چه سوالی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

=/

"bahareh tt":
...
 برا حرفیدن ایده ای داری بگو
فقط ناسا نباشه
Maria Ponz
باشه میکنمت*ب جمله بندیه خودت دقت کن بعد نگو من منحرفم:/*
"bahareh tt":
بی ادب
تو منحرفی منظور من یه چی دیگه بود ببین کجا بردی یه جمله ی ساده رو







ولی قبول میکنم جملم ذهنو جای دیگه میبره...
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

ایده ی چ بدم ؟!

 

"bahareh tt":
حرفیدن
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

نه اونو نمیگم دیگه😂

هومممممممممم

از شهربازی نمیترسی😐؟ 

همین به ذهنم رسید😐

"bahareh tt":
نه اصلا خیلی خوشم میاد مخصوصن از کلبه ی وحشت

تو اردبیل کلبه ی وحشت نیست ولی وقتی شمال میریم اولین جا کلبه ی وحشت میرم

خوب ج ح بازی میکنی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

وای منم خیلی پایم😍 مخصوصا ترن 😍 عررررررررر دلم خواست😍😐😭

اررره😎 

بپرس 

ح

"bahareh tt":
بد ترین کاری که کردی تا حالا چیه
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

پفففففف

با خواهرم دعوام شد رفتم رژلباش رو شکوندم

کرم هاشو تو سطل اشغال خالی کردم

بعد...

دفتراشو قیچی‌ کردم

کمدش رو بهم ریختم

 

همیننننن ^^

"bahareh tt":
پس عصبی شدنی ترسناک میشی

ح بپرس
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

میخواس کرم نریزه‌ -.-

بدترین ضایع‌شدگیت رو شرح بده

"bahareh tt":
خوب یه بار جلو کراشم یه لیز کوچیک خوردم
ولی فک کنم ندید


بگو ج ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

همین😐؟ پس من به اون فاجعه ها چی بگم😐؟

ح

"bahareh tt":
کدوم فاجعه

خوب تو بیان 3 نفر بگو که بیشتر دوست داری
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

هیچی ضایع‌شدگی های خودمو گفتم😂

هوم...

شهلا

عطسه

آیسا 

"bahareh tt":
پس منو دوست نداری


بپرس ح
Scarlet Stone

واییی چه تفاهمی همین الان میخواستم برم قسمت اخرشو دان کنممم😢😢😢

"bahareh tt":
عهههههههه
خیلی خوبه نه
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

مثلا درمورد این حرف بزنیم ک ..

هو یو لایک د ؟!!

"bahareh tt":
اگه برا بلک پینک رو میگی اهنگش خیلی خوشم نیومد ولی ام وی خیلی خوب بود

Scarlet Stone

من اولش بخاطر وودوهوان شروع کردم ب دیدن ولی بعد عاشق داستانش شدم😅

"bahareh tt":
وای باور نمیکنم منم

ما اشنا شدیم
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

واعی گفتی بیشتر 

وگرنه که باید لیست بتایپم -.-

خبببببببببببببب

یه چیز جاذاب تو جنس مخالف

"bahareh tt":
مو
ج ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

ح

"bahareh tt":
تا حالا رل زدیو نمیپرسم چون حتما زدی
طولانی ترینش چقد بود
Scarlet Stone

وایسا یچی بگم قشنگ شاخ دربیاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بایس منم ویه😂😍💜

"bahareh tt":
خوب حتما تو خواهر گمشودمی

حالا تو کی هستی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

نزدم 😐

از کجا انقد مطمئنی؟

من تازه پارسال فهمیدم دوست‌پسر با دوستی که پسره فرق داره :/

"bahareh tt":
واقعا باورم نمیشه تو اولین کسی بودی که انقد مطمئن گفتم اخرشم ریدم

خوب چی بپرسم
بزرگترین ارزوت چیه
~.○ Min_ Nika ○.~

میووو☺

"bahareh tt":
سلام
خوش ااومدی
چطوری
میای بازی
Scarlet Stone

ممکنه خواهر باشیما چون اسمامون هم قافیهس

اسمم ساره س

"bahareh tt":
اره شک کردم

خوب چن سالته
فن گروه های دیگه هستی یا فقط بی تی اس

تو هم سوال داری بپرس
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

حالا چرا انقد مطمئن بودی؟

هومممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جایی جنگ نباشه

 

اگه جرئت بگم چرت و پرت غیر قابل انجام نمیگی؟

"bahareh tt":

نمیدونم ولی نگو
حالا تو که جواب ندادی
تو بپرس ح
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

منظورم این بود ک چطوری دوسش داری ؟! :|

حالا ک چارتا رو زیرو رو کرد میفهمی "اهنگ خوب نبود" ینی چی :|♡

"bahareh tt":
میدونی اسکای سلیقه ای هست البته این نظر منه



—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خب همون سوالی که پرسیدم رو بجواب

"bahareh tt":
نمیدونم یهویی شد

خوب تو بگو ج ح
Scarlet Stone

17 سالمه

اکسوال عم هستم

گات سون و جی عایدل و انسیتی عم خیلـــی دوس دارم ولی درحد فن نیستم

 

چندسالته؟ اهل کجایی؟؟ تو فقط فن بی تی اسی؟؟؟

"bahareh tt":
از من بزرگتری

خو15 سالمه اهل اردبیلم اره فقط بی تی اس

از اشنایی خوشبختم با تو ساره جون
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

ح

"bahareh tt":
اگه تو یه جزیره حبس شی و قرار باشه 3 نفرو با خودت ببری اونا کیا هستن باید از اعضای بیان باشه
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

اینکه سکبشون چیز هست ..‌ عم دارک و خفنو عانتی بوی عه ... ممکنه یکم سردو خشک بنظر بیان 

ولی کی اهمیت میده ؟!

بیم بیم بارا بوم بوم

 

 

 

 

 

 

ح.ج ؟

"bahareh tt":
من از بیشتر اهنگ هاشونو دوست دارم نمیدونم این اهنگشون حس خوبی بهم نداد



ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اینا چیه اخه😂

همون سه تا که گفتم😂

خو...

ج/ح؟

"bahareh tt":
حالا میگم یه سوال میپرسم باز خراب میشم برا همون
ح
Scarlet Stone

منم گیلانیم^^

 

منم همینطور عزیزم^^♥

 

چندوقته آرمی شدی؟

"bahareh tt":
یه 8.7 ماهع شدم
توام میای بازی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

واح خراب چیه:/؟

بدترین ویژگی‌ بهترین دوستت

"bahareh tt":
حالا کدومشو بگم

بعضی موقع ها دیونم میکنه

بگو ج ح
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

کلا ب پ همینجوریه !

همون اول ک ام وی رو میدن خوشت نمیادا ... کم کم معتادش میشی 

مثلا من سر فوردی و کیل دیس لاو و  هو یو لایک دت و حتی کامبکای قبلی مث ویسل و پلی ویت فایر اولین بار باخودم گفتم ک

"نسبت ب کامبک قبل افت کردن"

ولی بیشترو بیشتر میترکونن

"bahareh tt":
اره منم گفتماا ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

ههههه😂

ح

"bahareh tt":
کراش داری
کاگامی ردینگتون

سلام کسی که نمیشناسمت😀😀😀😀😀😀

بیا بازییییییییییییییییییییییییییییی

ح

"bahareh tt":
سلام من اونیم که بهت میگم کوچیک یادت اومد

خوب کاری که عذاب وجدان بگیری
Scarlet Stone

اوه پس یجورایی سونبه ت میشم😎

من از زمان بلاد سوییت اند ترز باهاشون آشنا شدم ولی دی ان ای یکاری کرد آرمی بشم

 

نه میخام برم گمراه کننده بزرگو ببینم بعدشم بخوابم😅

"bahareh tt":
باشه برو ببین فردا بهم میگی چجوری بود
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

نآچ 

ج/ح؟

"bahareh tt":
بابا تو دیگه کی هستی

ح
کاگامی ردینگتون

اهل یادم اومد

+ققالبلیت خیلییییییییییییی سنگینه است بود نمیشه

+همممممممممممممممممممممم کاری ک عذاب وجدان بکیرم؟وبلاکمو حذف کنم

"bahareh tt":
واقعا نمیفهمم چی میگی

ح بپرس
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

من؟ هلیا هستم ۱۴ ساله از تهران 😎

خو موقعیت خونوادم هم اجازه این چیزا رو نمی‌ده

ننم فرهنگیه بابام هم فقط معتقد به ازدواجه😂😂😂 مخفی کاری هم نداریم -.- منم سنگم😐

 

خبببببببببببببب

مخم نمی‌کشه دیگه... بذار سرچ کنم😂

"bahareh tt":
من که اینجور سوالا که ازت میپرسم صادقانه بگو کخ دربارم چی فک کردی

بسرچ چون منم اکثرا میسرچم
کاگامی ردینگتون

قالب وبت خیلی سنگینه اگه میخوای نویسندم کن قالب بذارم برات

هممممممممممممممم کراس زدی رو کسی؟

"bahareh tt":
این برا دومین باریه که میپرسی اره
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

ج

"bahareh tt":
خوب راجب من چی فک میکنی خصوصی بگو
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اووووووووووووووووووووووووووو

این چه خوبه

از نظر جاذابیت از ۱ تا ۱۰ به من چند میدی😎؟

دقت کن که جاذابیت فقط چهره نیس -.-

"bahareh tt":
مطمئنن 10 میدم چون با تو حرفیدنی حال میکنم


چ ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

چه فکری کنم😐؟ 

همه میپرسن اینارو

"bahareh tt":
خیلی کنجکاو شدم کلی بگو
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اع چه جالب

باید پول بگیرم ازتون بابت چت کردنم باهاتون😎 😂

ح

+

چیو کلی بگم؟

"bahareh tt":
چه چیزی از منو دوست داری
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

فکر خاصی نمیکنم

ج.ح

"bahareh tt":
ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

هوم...

خودتی و رک

البته فک کنم 

ح/ج؟

"bahareh tt":
با اینکه خیلی منو نمیشناسی از دو خصوصیاتم گفتی👌

ح
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

هیولا جذابتره یا من ؟! 🍒😐

"bahareh tt":
تو رو تا ندیدم چی بگم
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

واااوو😍💜

اگه میتونستی چیزی رو تو بدنت تغییر بدی اون چی بود؟

 

پ.ن: منظور اسکل‌شرتی از هیولا منم😐 

حسود شده -.- 

😌😌😌😌😌

"bahareh tt":
من از کجا بدونم من اسکایو ندیدم

قدم میخوام کمی بلندتر شه
کاگامی ردینگتون

بپرس ج

"bahareh tt":
همین الان یه پست چرت بزار
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

جاذابیت فقط چهره نیس-.-

منم ندیدی😐

"bahareh tt":
خوب نمیخوام جواب بدم
ج ح
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

قیافتا ک معلومه من

شخصیتی بگو !

"bahareh tt":
اعتماد به نفست بالاست
میشه نگم
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

#اسکای

من دیدمتااا😎 توهم منو دیدی

چرت نگو پس😎

 

ح

"bahareh tt":
اصلی‌ترین چیزی که توی جنس مقابل برای تو جذابه چیه؟
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

نچ :|♡

هلیا کی منو دید ؟!

وات ؟!

نچ ح . ج عه !

 

"bahareh tt":
هلیا
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

عااا...ذهنش تفکیکی نباشه خیلی جذابه برام

#اسکای

اون موقع که حواست  نبود ادمینت بودم تو صندوقت

تو هم منو سر همین جرات حقیقت دیدی دیگه 😐 تو وات 😐

"bahareh tt":
ح بپرس


بابا به منم عکستونو نشون بدین خو
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

ب کی حسودی میکنی؟

 

میترسم از شدت کیوتیم سکته کنی قاتل بشم😎

😂😂😂😂

"bahareh tt":
ماشالله دو با اعتماد به نفس من ااز هر دوتانم خوشگلترم حرف نباشه😂😂😂😂😂


به هیچکس
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

اون ک من نبودم :|

من عکس ندارم تو صندوقم

عکسمو پاکیدم

اون هلیاعه هم جواب بود ؟

"bahareh tt":
هلیا
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خیر بگو اعتماد به عرش😂

ارزو بر جوانان عیب نیست😎

😂😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
...
دیگه کم کم میخوام بگم
حالا من میپرسم یا تو
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

سلاممممممممممم من الان بیدار شدم

"bahareh tt":
سلام سلام چطوری
بیا بازی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

#اسکای

گآزو من خر نیستم😎 

همچین تحفه‌ای هم نبودی حالا😐✨

Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

نپیچون منو !

هوف

بپرس

ج

"bahareh tt":
بارانا رو بیشتر دوست داری یا هلیا
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

میگم من نبودم :|

اون کصخل من نبودم :|

برو بپرس از لاو اصن بت میگه اون کیه :|

عکس منو لاو دیده

"bahareh tt":
هلیا
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

#اسکای

هوم...باعش..😐😂

💜BTS💜 ❤My🎶Heart

نمیام حال ندارم میخوام شام بخورم

"bahareh tt":
تو چقد فعالی ماشالله مث جغدیاااا حالا کی میخوای دوباره بخوابی
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

من میگم جرعت تو چرا حقیقت میپرسی :|♡

"bahareh tt":


بابا من کلا تو جرعت استعداد ندارم یه چی میگم نمیتونی انجام بدی برا همون اگه میخوای بگم
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هوممممممممم شاید 2 بعد از ظهر یا 6 بعد از ظهر یا شاید کاملا نخوابم

"bahareh tt":
عافزین برو شامتو بخور بعد بیا
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

تو الان باید بپرسی

ح

"bahareh tt":
با کسی که فقط یکبار دیدیش، دیگه هم قرار نیست ببنیش، اما ازش خوشت میاد چکار می‌کنی؟

💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هوم یرفتم برفتم

"bahareh tt":
برو برو
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

میپیچونی هی

بارانارو

"bahareh tt":
برا تو سخت نبود جوابش ح بپرس
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

بقلش میکنم (اگه رو مود «وای گاد کرونا» نباشم -.-) 

بعد میگم خدافظ 😐

اصولاً زود میفراموشم✨

ج/ح؟

"bahareh tt":
ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

بین اینایی که کامنت دادن کی ژاذاب تره؟

گیر دادما...😂

"bahareh tt":
تو گیر نده نمیخواد
بگو ج ح
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

انگار برای تو خیلی سخت بود :|♡

نمد ... عمم

تهیونگو میندازی توی دره ای ک توش پر از گرگهای دارکو خفن و گرسنس

یا کوک رو با دستای خودت خفش میکنی و جنازشو میسوزونی ؟!

 

 

"bahareh tt":
کوک
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

عهههههه بگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو 

نظرت چیه بگم ج و توهم یه چرت قابل انجام بگی😐؟

"bahareh tt":
باشه خیلی کنجکاوم کردی عکستو نشون بده
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

واعی😑

باعش

اهههههع😑😑😑😑😑😑😑

"bahareh tt":
واییییییی
زود بزار بیام ببینم دارم از کنجکاوی میمیرم
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

جواب منو بده :|♡

"bahareh tt":
ببخشد نت رفت
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

چطور میتونی اینکارو بکنی :|♡

کوک هنو جوونه :|💔

"bahareh tt":
خودمم نمیدونم ولی نمیتونم با ته اینجوری کنم
ج ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

سلوم دوبارهههههههههههه

"bahareh tt":
سلام
حالا میای یا نه
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

بایسته خب :|

ح

"bahareh tt":
اگر  هرچیزی که می‌خواستی رو می‌تونستی بخری، چی می‌خریدی؟
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

عره عره

"bahareh tt":
ج ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اه =/

دیدی :/؟

تو جرات داری ج بگو -.-

"bahareh tt":
اره ممنون
فقط رحم کن ج
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ح

"bahareh tt":
مرد یا زن رویا‌های تو چه شکلیه؟
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

کره ی زمینو

ج.ح

"bahareh tt":
ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

هاححححح 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

پست بذار از اونی که تو بیان بدت میاد ابراز تنفر کننننن

بذاررررررررر

"bahareh tt":
خوب من تو بیان از کسی بدم نمیاد
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

کسی که دوسم داره منو به همه ترجیح بده فقط عاشق من باشه به علایقم احترام بزاره  و خوش اخلاق باشه

پولو و ثروت خیلی مهم نیست ولی اونم اره 

با هیکل خوب

"bahareh tt":
ح بپرس
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

چسو -.-

خو به اونی که خوشت میاد ابراز علاقه کن 

ایش

=|

"bahareh tt":
پس کل بیان باید کنن باشه ولی چون اینجایین به تو بارانا اسکای میگم فردا میزارم
ج ح

—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

ای بابا...چسو -.- 

ح

"bahareh tt":
بدترین روز زندگیت
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

اگه قرار بود از بین حرف زدن و شنیدن یکیو انتخاب کنی کدومو انتخاب میکردی

"bahareh tt":
چه سوال سختی شنیدن


ج ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

مرحله اول خوارزمی تو مدرسه -___-

ج/ح؟

"bahareh tt":
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

-_-

ح

"bahareh tt":
. بدترین قرارت با یه پسر چطوری بوده؟
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

اگ تو عاشق اونی بشی ک عاشقشم تو رو با چی میکشم ؟! 

چیز .. ن ..

عم ... عححح هیچ سوال بدردبخوری تو ذهنم نی

"bahareh tt":
من چه بدونم
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

حافظو بیشتر دوس داری یا سعدیو ؟؟ :|

"bahareh tt":
هیجکدوم کلا اهل کتاب نیستم
ج ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

به نظرت عشقت چه ویژگی‌ای داره که عاشقش شدی😐؟

یا عشق ایندت در اینده😐😐😐😐

"bahareh tt":
اول زیبایی بعد مو همین

توچی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

با پوز جلویه پسره اومدم پایین حواسم نبود پام جلوی پاش موند با پوز رفت تو باقالیا اخر سرم با سر رفتم تو تیر برق-_-

ج ح

"bahareh tt":
وااااااا
ح
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

ج 

 

"bahareh tt":
حتما انجام میدی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

بهترین روز زندگیت

"bahareh tt":
روز هایی که کسی که دوسش داشتم کنارم بود
ج ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

چه ظاهر بین -.-

من؟

ذهنش تفکیکی نباشه (خیلییییی مهمه=| )

کثیف نباشه😑

عاشقم باشه جدی جدی

 

 

خب خب...

کسی با این اپشنا هست😂؟ 😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
فک نکنم
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هلی جون عزیزم تو ایران همچین کسی نیست باید بری اون ور اب دنبالش

بعدشم اگه اونم باز ایرانی نبود

"bahareh tt":
هلیا
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

#بارانا

به من نگو هلی ایح -.- 

خو نباشه 

میخواست باشه😂

"bahareh tt":
بارانا
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ح

"bahareh tt":
پنج پسر اولی که به نظرت جذابن رو نام ببر؟
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

نه

هرچیزی جز عکس

چون یه بار عکسمو ب یه خری دادم و بش گفتم ب هیج احدی نده ولی داد

"bahareh tt":
اسمتو برا سه روز کن ممد خیلی خوشم میاد
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

میگم هلیییییییییی

-_- خودخواهی یاا

 

"bahareh tt":
هلیا
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

#بارانا

ولی من انقد با مشخوصیتم که هیچی به توی گوزوی چسوی بی‌مشخوصیت نمیگم -.-

چه ربطی داره :/؟ 

"bahareh tt":
بارانا
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هلیییییییییییییییی خودت فهمیدی چی گفتی

ربط داره دیگ ولی حال توضیح ندارم

"bahareh tt":
هلیا
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

جانگ کوکی تهیونگی جیمینی سوپ و نامچین^_^

ج ح

"bahareh tt":
ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

بهاره‌شه تو هم داری از همون سایتی که من میبینم درمیاری😂؟

#بارانا 

بلی فهمیدم بی‌مشخوصیت -.-

گشاد :/

"bahareh tt":
اره من از روزی که بازی میکنم درمیارم ذهنم کار نمیکنه
هلیا
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خودتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

گشاد که هستم مودونم

"bahareh tt":
دعوا نکنیدااااا
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

من دوبار تاحالا کردم ممد اسممو 😹😹

"bahareh tt":
یه بارم کن بشه سه بار
تا تو نپرسیده ج میگم

💜BTS💜 ❤My🎶Heart

دوست داشتی تو کدوم کشور به دنیا میومدی و تو چه خانواده ای

"bahareh tt":
خانوادم خوبه امریکا
ج.ح
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اگه بخوام به یه حقیقتی اعتراف کنم اون اینه که باید بخوابم ://

شما خفاشا هم تا صبح بازی کنید 

=/

گوزنایت😐💜

"bahareh tt":
باشه برو بخواب شب خوش
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ح

"bahareh tt":
. دوست داشتی با کدوم بازیگر خارجی ازدواج کنی؟
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

تو خونه ممد صدا میکنن خب 😹🔫

باشه

زنگ بزن ب صدوهیجده فش بده قطع کن ! ویسشم بفرس :|

یه بار ب یگانه گفتم دیدم حال کرد گفتم ب توهم بگم حال کنی

×اسکای مهربان×

"bahareh tt":
من تا حالا به کی فحش دادم اخه فردا انجام میدم میفرستم اسکای مهربون
بکن دیگه ممد
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

عاممممممم تهیونگی

ج ح

"bahareh tt":

ح
Hurt Bad MAMAAD ... ! 🏹

مثلا بگو سگ :|~

اونوخ دیه پی میبرن ک یه باندی وجود داره ک کارش گفتن سگ ب ۱۱۸ عه :|●○●○●○

هرت بد ممد

"bahareh tt":
باشه
ج.ح ممد
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

اگه میتونستی یه حیوون بشی چیو انتخاب میکردی

"bahareh tt":
سگ ج ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ح

"bahareh tt":
هیجان انگیز ترین خلافی که داشتی رو بگو
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

ج

"bahareh tt":
خوب همین الان پست بزار به بیگ هیت فحش های قشنگ بده تا یه روز نباید بگی که تو ج.ح سرت اومده خواستم به پسرا بگم دلم نیومد
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خخخخخخ ممد

خلافففففف با بیخاصیت رفتیم برق یه ساختمونو پروندیم خیلی باحال بود

"bahareh tt":
خخخخخ
ح
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

فش خوب ؟! 😹😹😹🔫🔫🔫🔫

جررر

"bahareh tt":
اره
برو جر نخور نخ و سوزن ندارم😂
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

دوست داری چه جوری بمیری(دور از جونت)

"bahareh tt":
خوب دوست دارم تصادفو تجربه کنم بعد تو تصادف بمیرم
ج.ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هوم باحاله

ح

"bahareh tt":
چندتا دوست پسر / دوست دختر داشتی؟
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

جح

"bahareh tt":
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

3 یا 4 تا

ج ح

"bahareh tt":
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

اگه قرار بود عضوی از بی تی اس باشی دوست داشتی چه جایگاهی داشتی(مثل ووکال و رپر و....)

"bahareh tt":
وکال
ج.ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

حح

"bahareh tt":
اگه میتونستی گذشتتو اصلاح کنی چیو از گذشته پاک میکردی
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

ح

حافظ بابات باشه یا سعدی مامانت ؟!

"bahareh tt":
هیجکدوم عجب سوال هایی میپرسی
شب ها چه چیزی بیدارت نگه میداره
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

مرگ خواهرمو

ج ح

"bahareh tt":
😢😢 خدا بیامرزه
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

سوال خودتو جواب بده

"bahareh tt":
تو جواب منو میدونی
ج.ح
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

درس

 

"bahareh tt":
درس واقعا
ج.ح
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

دارم درس میخونم تایم استراحت گم میشم اینجا

تو باید بگی

"bahareh tt":
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

اه یادم اومد خدا بیامرزش

ح

"bahareh tt":
...
با همین شناختی که داری از کدوم اخلاق من بدت میاد؟
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

برو توی صفحه سرچت

اخرین چیزی ک سرچیدی

"bahareh tt":
سوال جرعت حقیقت
ج.ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هومممممممم هیچ اخلاق بدی من از تو ندیدم

"bahareh tt":
اصلا
ح
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

تو جر زدی 😹🏹

ح

"bahareh tt":
اصلا میخوای اسکرین بگیرم

پر تکرارترین نصیحتی که تا حالا شنیدی چی بوده؟
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

کدوم اخلاق منو دوس داری

"bahareh tt":
کلا اخلاقتو میدوسم
ج.ح
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

باشعور باش

منظم باش

عوضی نباش

"bahareh tt":
😂😂😂😂
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

عووووووووو واقعانییییییییی

ح

"bahareh tt":
اره
خودت از کدوم اخلاقت بدت میاد؟

Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

هو یو لایک می ؟!

"bahareh tt":
نمیشه فارسی بگی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

زود اعتماد کردن

"bahareh tt":
ح
Mad Bad MMAAD ... ! 🏹

منو چقد دوس داری :|♡

"bahareh tt":
چقدش که نمیدونم
ولی دوست دارم
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

از چی این دنیا متنفری

"bahareh tt":
از بیعدالتیش
تو چی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

از همه چیش و قانونای مسخرش

 

"bahareh tt":
ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

از یه دوست چه انتظاری داری

"bahareh tt":
تو سختی ها کنارم باشه
جـودی __

دو هوآن حرف ندارههه

Scarlet Stone

واییییی چرا تموم شد😭😭😭 من بازم میخواام

تازه همه شون بهم رسیده بودنا😭

"bahareh tt":
خیلی خوب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan