احساس میکنم یکی باهام خیلی سر شده😭

  • ۰۱:۰۴

دلیلشو خودمم نمیدونم ولی یه حسی بهم میگه که به خاطر دلیلی باهام سرد شده😭

کی باهام سرد شده بیاد بگه!😭

  • ۳۰۳
لوک‍!∞ ツ꪿

من |:

"bahareh tt":
تو که از اول باهام سردی😭😂
~°•☆ LOVE

🥶🥶🥶🥶

گرم دوس داری؟

هات😂🔥🔥

"bahareh tt":
اره گرم دوس دارم ولی نه از اون لحاظ😂
Sepehr Army

من 😂😂😂

"bahareh tt":
نه 
والا تو که فقط ایموجی میفرستی حرفی نمیزنی که بفهمیم😂
لوک‍!∞ ツ꪿

راس میگی |:

"bahareh tt":
اوهومم😭
Maedeh 💗😇

من حس میکنم باهمه سرد شدم ولی هیشکی نمیاد بگه چه مرگته😐

"bahareh tt":
باشه الان ازت میپرسم چه مرگته چرا با همه سردی😂
Tsuki _kook lover

من 

"bahareh tt":
پانییی
مخاطب پستم تو نیستی ولی اره توام تازگیا باهام سرد شدی😭
چرااااا
Rainy Drippy

عمت

"bahareh tt":
عمم؟نه 
هنوز خودش نیومده
خوب شد این پستو گذاشتم کسای دیگه هم باهام سر شدن برم بگم بهشون
negar son

من که بخاریم برات

 

"bahareh tt":
اره دقیقا😂👊🏻
~°•☆ LOVE

میخوای بسوزونمت؟😂😂😂اونموقع شاید حس یهتری داشته باشی😂😐🤔

"bahareh tt":
نه ننه نکن اینجوری خیلی بهتره
راستی ننه چن روزه درس حسابی ازت خبر ندارم 
چطوری 
چه میکنی^^
Maedeh 💗😇

هعی نگو خورده تو ذوق وگوزو همچیم😐

احساس کمبود محبت میکنم😐

از طرفی میگم لوس نشو باو😐

اصلا موخوام عر بزنم😐

ولی زیر چشام گود میوفته خوشم نومویاد😐

اصلا وات ده فاااااازززز به من😭😭😭😐

"bahareh tt":
اخییییی مائده 
بیا بغلم🤗🤗
منم گاهی اینجور میشم ولی درس میشی😊
Sepehr Army

😂😂😂🚬

"bahareh tt":
اینم حتما جدیده🚬
 راستی اونی که فرستادی چی بود؟؟؟؟؟؟
Rainy Drippy

حالا که اینطورع منم سرد میشم با همتون 

"bahareh tt":
نه سرد نشیاااا تو همینجوری عالیییی^^
~°•☆ LOVE

پس میزارمت تو فریزر⁦☺️⁩

خخخخ

من خوبم...همش درسو بدبختی-_-

تو چ خبر

"bahareh tt":
باشه😂
منم درگیر درسم ولی متاسفانه یه درسم از کتاب ها نخوندم به همه گفتم امسال اگه معدلم ۱۶ بشه شاهکار کردم نمیشه که درس خوند😭
Tsuki _kook lover

من باهات سرد شدم ؟ نمد شاید اما دلیش احتمالا دیر به دیر اومدنمه کلا با همه اینجوری شدم کسیم نپرسیده چه مرگته

"bahareh tt":
امروز از همتون میپرسم چه مرگتونه؟
Maedeh 💗😇

عرررر کاش واقعنی میشد بخلم کنی😭😐

نمد چند وقته اینطوره شاید از بلوغی چیزیه هعی شای همینطوری درست میشه

"bahareh tt":
اینجوری نگو😭😭
اوهومم اره حتما به خاطر بلوغ اینجور شدی ادم دلش میگیره کلا توصیف شدنی نیس یه جوری میشه کلا
☆⌁ HεLiA

کی باهات سرد شده 😐 ؟..

"bahareh tt":
عررر مامانی 😭😭
کجایی تو 
بزار بیاد خودش میپرسم ازش😭
Rainy Drippy

بزا یکم بشم ببینم چه حسی دارع

"bahareh tt":
نه پریساااا
حسشو تجربه کردم خیلی بده😭
~°•☆ LOVE

-_-

درس یعنی بدبختی

اونم تو ایران

اصلن معدل بره تو کوچه

کنکور عنو چه گوهی بهش بزنیم-_-

"bahareh tt":
برا من معدل مهمه 
خداروشکر برا کنکور اینجا نیستم😎👊🏻
Sepehr Army

سلام شیطان بود 

"bahareh tt":
اها حتما گفته بهت به من سلام برسونی نه؟
☆⌁ HεLiA

ببخشید بهورکم :(

چطوری؟

 

خا کیه ؟

"bahareh tt":
ماماننی چرا کم پیدا شدی 
قرار بود فردا بیام پیشت بحرفیم
چیزی شده ؟
یه چن نفر کا الا ن فهمیدم میگم بهشون😭
Maedeh 💗😇

عرررررر😭😭😭

علاوه بر بلوغ هعی ولش توخودت خوبی؟

"bahareh tt":
هومم فهمیدم👊🏻
منم بد نیستم
انقد گفتم خوبم دیگه بدم میاد از کلمه خوبم
چه میکنی تو مائده
راستی احساس میکنم هر کی از زندگیش سیر شده پاشوده اومده بیان 
دلیلشو که حتما میدونی🤦‍♀️
Sepehr Army

😂😂😂جررررر نه نگفته 

"bahareh tt":
پس اون شیطانه تویی 😂😂
Sepehr Army

Maedeh

🌈

Rainy Drippy

خو از الان شروع شد

"bahareh tt":
چرا یهو این تصمیمو گرفتی؟
☆⌁ HεLiA

هستم که .. 

اوخودو *^*

نه

 

عاها...فایتینگ 😐😂

"bahareh tt":
شاید چون مث قبل نمیحرفیم اینجوری شدم😭
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:/•••

"bahareh tt":
...
Sepehr Army

نه من بهش سلام دادم 😂

"bahareh tt":
چیییی پس منم شیطانههههههه😨😤😤😤؟؟؟
Rainy Drippy

یهو نبود باو خیلی وقته این تصمیمو گرفتم ولی نمت واقعیش کنم

"bahareh tt":
پس نکن خیلی بده 
یه من چن بار گفتن سردی با اینکه شخصیتم همینه😭😭
تو که اینجوری نیستی 
تازه خوب شدی دیگه نمیخواد سرد شی 

☆⌁ HεLiA

میانه بهورکممممم ⁦ಥ_ಥ⁩

سعی میکنم بیشتر بیام پیشت ⁦╥﹏╥

"bahareh tt":
بیااا مامانییی😭😚😚
Sepehr Army

😂تو نه من روح ندارم 

"bahareh tt":
۱ ایا تو رد دادی؟
۲ ایا تو روحتو فروختی؟
۳ ایا  تو منو ایسگا کردی؟
(اگه سه رو بگی میکشمت)
Tsuki _kook lover

منم مرگم رو اعصابیه درساعه خیلیی اذیتین ببخشید که یکم بد اخلاق شدم 

"bahareh tt":
نه راحت باش تازگیا همه اینجورین🤦‍♀️🤦‍♀️
Maedeh 💗😇

راستش من قبله اینکه بیام غمامو بیخیال بودم هرچقدرم بودن حس میکردم خیلی خوشبختم واومدم چون فکرمیکردم همه اینجا باهم خوبن ولی اینجوری بیشتر به چشمم میان غمام😐

منم بجای خوبم میگم خوفم😐😂

#سپهر

عررر مرسی بیا اینم مال تو🍺

"bahareh tt":
خوفم🤔🤔 خوبه از این به بعد اینو میگم
اره دقیقا من قبل ینکه اینجا بیام میگفتم جقد غم دارم ولی اینجا که اومدم فهمیدم تنها نیستم
#سپهر
Rainy Drippy

ساری ولی میخوام امتحانش کنم اگه خوشم اومد همین میشم اگه نیومدم که هیچ

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
از الان بگم مطمعنن خوشت نمیاد چون موجب میشع بعضی ها ازت دور شن
چون خودم تجربه کردم 😭

هلیا: نمیتونی ماسک بی تفاوتی و سرد بودن بزنی
چون اون تو نیستی
و تنها تر میشی
انقد چس ننالید رو مخ من را نرید مرسی اههههه 😐💕
☆⌁ HεLiA

میام عزیزم ⁦(~ ̄³ ̄)~⁩

"bahareh tt":
عزیزی😍
Sepehr Army

2

"bahareh tt":
جدی ؟
چرا این کارو کردی‌؟
Sepehr Army

به دلایلی 

"bahareh tt":
حالا چی شد 
به نظرت خوبه 
اگه میخوای خصوصی بگو
Maedeh 💗😇

آری خوفم خوفه😂

اوهوم ولی من جرات یا نمد چی چسناله ندارم😐

"bahareh tt":
خوفم خوفه خیلی
من خودم در واقعیت با سختی به کسی میگم  چه برسه اینجا بگم
واقعا مائده چرا من اینجوریم
Maedeh 💗😇

من در واقعیت هیشکی حالمو نمیپرسه نمد

"bahareh tt":
هوممم کاش بودم هر روز ازت حالتو میپرسیدم:)
قبول دارم بعضی موقع ها ادم نیاز داره کسی ازش بپرسه^^
Maedeh 💗😇

ممنونم عررررر

همه درگیر خودشونن نمیشه توقع داشت😊

 

"bahareh tt":
:)
اره اونم هس دیگه 
هی چی بگم؟
Sepehr Army

جرررررر ج ح بود 😂

"bahareh tt":
با کی بازی کردی زود بگو؟😤
Maedeh 💗😇

خخخ راستش قبل اینکه بیام اینجا واسم هیچی مهم نبود ولی الان خیلی نگا میکنم به زندگیو اینام

نمد هرچی میخوای😂

"bahareh tt":
من چندان تغییری نکردم🤦‍♀️
چیزی از مغزم بیرون نمیاد بگم😂
Maedeh 💗😇

خخخخ😂

 

 

سپهر واقعا با اینجور آدما ج ح بازی نکن😐

اونروزم ناشناس اومده میگه من عشق زندگیتم بعد میگه ج ح بود

خیلی قبله شاید یادش نیاد😐😐😐

"bahareh tt":
این حرفی میزنه دیگه  کی گفته ج ح حرف پیدا نمیکنه میگه ج ح😤😤😤
Sepehr Army

با یکی 😂😂😂

"bahareh tt":
هومم منم باور کردم😤😤
Sepehr Army

😂😂😂بگم بدبخت میشه 

"bahareh tt":
انقد کنجکاو کردی بگوووووو کیههههه نگی باهات حرف نمیزدم 😑😑
elena siwfe

سلام 

"bahareh tt":
کماله اگه از زیر این حرف سپهر هم تو در بیای میکشمت  از الان بگم😤
elena siwfe

من باهات سرد شدم نمیدونستی :/

"bahareh tt":
نه
elena siwfe

اصلا ربطی به من نداره :/

"bahareh tt":
مطمعنی؟
elena siwfe

کاملا

"bahareh tt":
کماله اینبار واقعا جدیمااااا
اگه تویی بگو 😭
elena siwfe

بهاره جون ت اصلا ربطی نداره به من 

بس میکنی ؟:/

"bahareh tt":
هومم باشه عزیز ببخشید 
این چندمین باریه که اینجوری میکنه میدونه که از این کار متنفرم😤
:/ این چیه هی میزاری؟
elena siwfe

حوصله ندارم 

میخوام گریه کنممممم😭😭😭

"bahareh tt":
چراااا؟
elena siwfe

میدونم جدی هستی منم کاملا جدی میگم من نیستم ^^

"bahareh tt":
باشه عزیز فهمیدم تو نیستی
الان نمیدونم کجا رفت بد جور عصبی شدم همیشه ادمو مسخره میکنه بعد میگه ج ح اخه 
چرااااااا
 #سپهر کجایی تو

elena siwfe

نمیدونم از صب یجوریم 

فقط میخوام بشینم یجا گریه کنم 😭😑

"bahareh tt":
چرااا ؟؟دلیلش چیه؟
elena siwfe

میخوام چرت و پرت بنویسم کامتات بشه ۱۰۰

"bahareh tt":
نه باو حوصله داری بیخیال کمالییی
elena siwfe

ماشین عمو کنعان خوشگل بود خدایی

"bahareh tt":
اره خیلی میدوسم 
زن دایی هم اومد؟
elena siwfe

شنبه امتحان دارم هیچی نمیدونمممم

"bahareh tt":
منم دارم حوصله ندارم بخونم
واسا یه پست بزارم اونحا بحرفیم اینو پاک میکنم 
کماله واقعا اینبار پدرت منو دیونه کرد 🤦‍♀️
elena siwfe

نمیدونم چرا امروز نیومدی واقعا بهت احتیاج داشتم :)

"bahareh tt":
مامانمو میدونی که...
elena siwfe

یسسس اومد 

"bahareh tt":
باش
Maedeh 💗😇

خخخ بیخیالش منم خیلی زر زدم ببخشید

"bahareh tt":
مائده این چه حرفیه میزنی😤دیگه اینجور حرف نزنی
هر چقد دوس داری بحرف دیگه هم معذرت  خواهی نکن به خاطر اینجور چیزاا🤗
elena siwfe

هادی گل بی کبریت چاک شو کالبیم 

آلو آلو یانسین سانا کولری کالسین 

 

# murat👊

"bahareh tt":
دیگه حوصلشو ندارم پدرت رید تو حوصلم😂
elena siwfe

اوکی بزار 

"bahareh tt":
...
elena siwfe

مث من هی حرف میزنم 😂

"bahareh tt":
باشه حتما
elena siwfe

امروز واقعا نمیدونم چمه 😑

"bahareh tt":
چته؟
Maedeh 💗😇

اوهوم ولی دلم نمیخواد اون روی دیگه ی مائده رو کسی ببیینه وطرز فکرش تغییر کنه

میخوام همه روی شادمو توخاطرشون داشته باشن

"bahareh tt":
هر جا باشی باید همیشه هر کی که باشه روی خوب و شاد تورو ببینه :)
همیشه سعی کن اینجوری به زندگیت ادامه بدی چون تو این دنیا ادم هایی وجود داره که هر لحظه منتظر دیدن سختی های توان^^

Maedeh 💗😇

اوهوم ممنان

"bahareh tt":
کاری نکردم که😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan