#edit

  • ۱۵:۵۷

. استیری کیدز( هیونجین)

 

.

.

.

.

 

.اگه درخواستی دارین خصوصی بگید بزارم براتون^^

 

  • ۳۱۳
Horny cute top .Yasy2007

چطوری بابا؟ 

"bahareh tt":
خوبم فرزند ت چطوری
Horny cute top .Yasy2007

من...خوبم=)

دلم واست تنگ شده بود :) 

"bahareh tt":
خداروشکر
منم فرزند
چه خبر بیان خوش میگذره
𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 :|~🌈

سعلام/:

"bahareh tt":
سلام
چطوری
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

واییییییییی هیونجین 😍😍

"bahareh tt":
فن استیری کیدزی؟
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

دارم فنشون میشم

فلیکس و هیونجین رو میشناسم

 

 

"bahareh tt":
عه منم زیاد فنشون حساب نمیشم
درکل سه تا اهنگشونو گوش دادم
فقط فلیکسو میشناسم😂💔
Horny cute top .Yasy2007

نه

اصلا خوش نمیگذره تکراریه

و اینکه چرا هرچی تلاش میکنم نمیتونم بک گراند بزارم وبمممم

"bahareh tt":
چه زود برات تکراری شده
من اصلا از درس کردن قالب اینا سر در نمیارم💔
Horny cute top .Yasy2007

درست شد:)

ایندفعه یه کوچولو... 

فقط یه کوچولو قالبم دارکه=) 

"bahareh tt":
فرزند الان این وبی که سفیده رو میگی دارک ؟
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

باز تو خوبی

من حتی یه اهنگم گوش ندادم ازشون

"bahareh tt":
برو حتما به اهنگ جدیدشون گوش بده
اسم اهنگه back door قشنگه
Horny cute top .Yasy2007

اوهوم...بابا زندگی برام تکراری شده

روتین همیشگی پاشو بخور بخواب از اینکار خسته شدممم

"bahareh tt":
عوض کنش😂
Horny cute top .Yasy2007

بابا وب اصلیمو ببین الان با اون کامنت داد=)

وبمو نمیشناسم اصلا

"bahareh tt":
بگ گراند دارک میخوای بدم
اکثریت برا شبیه وب خودمه فقط عکسا فرق داره
Horny cute top .Yasy2007

نمیشه 

نمیتونم عادت کردم بهش

"bahareh tt":
اگه میخوای ادامه ندی باید عوض کنی
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

اوک حتما

"bahareh tt":
راستی خودتو معرفی میکنی
Horny cute top .Yasy2007

نه وب من فن نیست وب شخصیه نمیخوام بک گراندم کس خاصی باشه 

"bahareh tt":
اهان پس خوبه هر جور راحتی
Horny cute top .Yasy2007

اینی که الان گذاشتمو دوست دارم=) 

"bahareh tt":
اوهوم:)
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

اوم

باران

۱۲

مولتی فن

"bahareh tt":
خوشبختم:))
elena Vd

واو بهاره

ت بیانم میومدی¡

"bahareh tt":
گفتم حیفه کم موندم ۳۰۰ تا شم یه فعالیتی کنم و برم😂
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

منم💚

"bahareh tt":
^^
Roham Mr

ت کی بودی ؟!

"bahareh tt":
بهاره:/
SOYON & Li^^li

دلامممم

"bahareh tt":
^^
Roham Mr

اها...

"bahareh tt":
:)
SOYON & Li^^li

دلامممممم

phati ◕‿◕

خوبیییییی؟*-*

دلم‌برات تنگولیده بودددد🤧

"bahareh tt":
خوبم عزیز تو چطوری
اخی می تو😢
نیو

عرررررررررر هیونجین خعلی خوشگل شده مخصوصا موهاش که بلند شدههه واییییییییییی عررررر ولی من از بنگ چانم خعلی خوشم میاد و فیلیکس ای ان هان همشون خوبنننننننننن

نیو

خب خب من همیشه اسم یکیشون رو یادم میره بزار ببینم خب خی

هان_هیونجین _فیلیکس_بنگ چان_ای ان_چانگ بین_لی نو اون عضو دیگری رو اسمش یادم نیس یه عضوم که از گروه رفته

بابای کیوتی

نیو(نیو چان)

بهارررررررررهههههه

میخوای کلا بری؟

تروخداااا نرووووووووو

بموننننن

من دلم برات تنگ میشههه

"bahareh tt":
نه نمیرم فقط کم میتم مث همیشه
ro ma

چ خووووووبب D:

چطوری بهاری جون؟

Has ti

فالو شدی فالو کن 

راستی اعلامیه هم میذارین؟؟

من وبم فیلتر شد دوباره درستش کردیم خیلی کمک لازمم

"bahareh tt":
حتما نه عزیز نمیزارم فقط برا بعضی از دوستام این کارو میکنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan