بیاین زر بزنیم

  • ۲۳:۱۷

بحرفیم ...

  • ۴۸۰
Sepehr Army

علیک

"bahareh tt":
سلام^^
فرزند به نظرت ج ح بازی کنیم یا بحرفیم؟
negar son

زر

"bahareh tt":
سلام
چطوری؟^^
Maedeh ❤❤😇

سیلام چطورید

"bahareh tt":
سیلام ...
منم خوبم بقیه رو نمیدونم
ولی خوابم میاد😭
لعنت به کلاس انلاین
negar son

خوابم میاد

اما خوابم نمیبره

"bahareh tt":
دقیقا مث من
چی بگم اخه از دس این کلاسا
نه درس میدن نه درس یادمیگریم😢
Sepehr Army

زر بزنیم بعد ج ح 

"bahareh tt":
باشه
تا الان زر از درس بوده
چه میکنی با درسا فرزند؟
Maedeh ❤❤😇

منم خوابم میاد ولی نمیخوابم😂

واقعا این کلاسای آنلاین ریدن دهنم 

بیشتراز اینکه درس جواب بدم سوتی میدادم:/

"bahareh tt":
نگو من خداروشکر تا الان سوتی ندادم 
چون فقط به درس جواب میدم همین
چه سوتی هایی دادی؟
paria -chan

سلم😄

"bahareh tt":
سلام
چه خبر
Sepehr Army

😂هیچ دیوانه شدم 

"bahareh tt":
چرا دیوانه شدی **😂
Sepehr Army

1 فالوور نیاز دارم تا صد تایی=||

"bahareh tt":
من برا یه فالور دو هفته منتظر موندم برعکس شده بود 
اون یه فالوره پیدا نمیشد😂
تو منتظر باشی پیدا نمیشه بیخیال خودش ۱۰۰ تایی میشه به زودی
Maedeh ❤❤😇

مثلا یبار اومدم حاضری بزنم

نوشتم سلام مانده******هستم حاضر😐😐😐😐

"bahareh tt":
این چیزا که خیلی مهم نیس😂
چقد بده تو خونه تلوزیون نباشه به خدا فسیل شدیم 
Maedeh ❤❤😇

سپهر پس الان میرم آنفالوت میکنم دوتا نیاز داشته باشی😂😂😂😂

"bahareh tt":
گناه داره 
بد دردیه 
مائده منو به شک انداختی موقعی که من پست گذاشتم فالوم کنید ۱۹۹ بودم که شدم ۱۹۸ نکنه اون تو بودی😂
Sepehr Army

😂😂😂

Maedeh نکن این کارو😭😭😭😭😭😭😭🤒

"bahareh tt":
نکن ...
pani is hot و پنلوپه

بچه های منکه همه اینجان 

"bahareh tt":
اره کجا بودی تو پانی ؟
paria -chan

خبر ندارم

مامان پیدا کلدم😄

پانی مامانمه😍

"bahareh tt":
عه اینم خودش یه خبر
مامانت خیلی مهربونه 
اها مامانتم اومد
paria -chan

عه اوما:|

"bahareh tt":
اوماش
sama ❤❤851385
بیاین بحرفیمویازیکنیم.حالم خوب نیس...
"bahareh tt":
بحرفیم 
چه خبر
چیزی شده؟
pani is hot و پنلوپه

بله دخترم 

"bahareh tt":
دخترش
paria -chan

شپهری کیی؟

۱۰۰ تایی کردمت😂

"bahareh tt":
سپهر ۱۰۰ تایی شدییییی
Sepehr Army

😂😂😂

ننه جان میگم

 

 

 

 

هیجی😂😂😂😂😂🤷🏻‍♂️

"bahareh tt":
بگو بگو 
Maedeh ❤❤😇

نه بخدا من نبودم من اولین باره از این کرما میخوام بریزم😂😂

#سپهر

 

میکنم😂

"bahareh tt":
شوخی میکنم باو😂
#سپهر 
pani is hot و پنلوپه

منکه گیرم درواقع همه جا هستم مثل شبح وبام 

"bahareh tt":
پس فقط تو وب من نیستی🤔
چه خبر باز بچه زاییدی
Sepehr Army

Maedeh#

🤒😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤒😭😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒😭🤒🤒😭🤒🤒😭🤒😭🤒🤒😭🤒😭🤒😭🤒

"bahareh tt":
#مائده
paria -chan

اوما با مانی نشستیم وبو درس کردیم😂

منو ادمین کرد😍

 

"bahareh tt":
#اوماا
Sepehr Army

ایسگا بود😂

"bahareh tt":
فرزند میدونی که از این چیزا خوشم نمیاد😑😂
Maedeh ❤❤😇

هوی اون کی بود رید تو کرم ریختنم آخه یه زره صبر میکردین خو😐😐

"bahareh tt":
کی بود؟؟؟؟؟؟؟
Sepehr Army

paria#

ععععع مرسییییی 💙💙💙💙

"bahareh tt":
#پریااا
pani is hot و پنلوپه

درواقع هیچ جا نیستم 

 

من تا الان 9 تا بچه دارم 

"bahareh tt":
اها
بسه دیگه چقد میزایییی🤣
نگو که بازم بچه میخوای
paria -chan

#ماعده

من😂😂😂

 

"bahareh tt":
#مائده
Sepehr Army

paria#

ممنون از لطف و محبت شما😁✌️

"bahareh tt":
#پریا
paria -chan

مهربون کی بودم من😎

 

"bahareh tt":
مهربونیت رفته به مامانت☺
Aida adl

نمیشه چیز دیگه بزنیم...

اهم ببخشید 

سلااااام

"bahareh tt":
چی بزنیم؟
سلام خواهر
تو وب منم میومدی؟
Maedeh ❤❤😇

سپهر برو نگا کن ۱۹۷تایی شدی من سه تا اکانت داشتم جعرررر😂😂😈

"bahareh tt":
وای مائده نکن این کارو این دیگه اوج کرم ریزیه😂
Maedeh ❤❤😇

سپهر شوخی کردم نری ببینی😂😂

"bahareh tt":
#سپهر
paria -chan

#ماعده

خیلی گاوی

الان میرم ۱۹۸ تاییش میکنم😂😂😂

 

"bahareh tt":
#مائده
Sepehr Army

Maedeh

😐😐😐😐😐😐😐😐😐👎

"bahareh tt":
#مائده
sama ❤❤851385
منم صدتایی کنید... اره حالم بده میخوام حافظموپاکش کنم فقط تتلو باشه توش
"bahareh tt":
انشالله زود میرسی به ۱۰۰ تایی
چرا میخوای پاک کنی؟
تتلو🤔
من بعضی اهنگ هاشو دوس دارم ولی خیلی گوش نمیدم
Sepehr Army

paria#

😁✌️😂

"bahareh tt":
#پریاا
paria -chan

#ماعده

ایسگا به این میگن😐💔

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

"bahareh tt":
#مائده
Maedeh ❤❤😇

سپهر؟چرا منو انگلیسی مینویسی😂😂

 

#پریا

بیابرو تو گوشم😐👈👂

"bahareh tt":
#سپهر
#پریا برو گوشش
Sepehr Army

paria

😂😂😂😂😂😂😂😂🤛🤜

"bahareh tt":
#پریا
pani is hot و پنلوپه

نههه من میخوام رکورد شهلارو بزنم

"bahareh tt":
واووووو 
خیلی زیاده که برا شهلااا 
من دو تا بچه دارم یکیش که نمیدونم کجاست اصلا نمیاد
و یکیش که هر روز همه جا پلاسه😂
Sepehr Army

Maedeh

نمد

"bahareh tt":
#مائده
paria -chan

#ماعده

اونجا جا نمیشم😂

پایین تر شاید جا شدم👃

 

"bahareh tt":
#مائده
Maedeh ❤❤😇

#پریا

خب معلومه ایسگاکردن تخصص منه کنچانا😎😂😂

"bahareh tt":
#پریا
Aida adl

حرف بود منظورم-_-

عاره عشخم زود ب زود سر میزنم بوخودا

"bahareh tt":
جملت ذهنو رو جای دیگه میکشید😂
اره بیا که ابجیت دلش برات تنگ میشه
چه کردی زاییدی یا نه هنوز
Maedeh ❤❤😇

#پریا

جا بزرگ تر میخوای؟😐

برو تو پنجره😐👌

"bahareh tt":
پریا برو تو پنجره
paria -chan

#ماعده

یه بار دیه بگو کنچانا تا بندازمت تو سیاه چاله🍑

 

"bahareh tt":
#مائده
paria -chan

#ماعده

وا نمیشه ایییییییی نمیشه رففففففففففف

خداااااااااااااا 

 

"bahareh tt":
#مائده
Sepehr Army

Maedeh

پنچره نه یخچال البته منظورم به دوستم بود که تو دنیای واقعی هست😂

"bahareh tt":
مائده
sama ❤❤851385
میخوام وبمو حذف کنم. حافظموحذف کنم. چطوره بنظرت کسی که میخواستم بهم اهمیعت نداد. منم میخوام همه چیرو عوض کنم.
"bahareh tt":
تا حدودی منظورتو فهمیدم
نظری ندارم
Sepehr Army

کی بازی رول پلی داره تو کامپیوتر! 

"bahareh tt":
فرزند دیگه دس بردار از این بازی به خدا کسی نداره 
.... ....

گیاهتون اومد🌱

🥳🎉🎊🎉🎊🥳

"bahareh tt":
خوش اومدی عروس گلم
چرا دیر کردی منتظرت بودم
Sepehr Army

چه سکوت زیبای به به😐😂

"bahareh tt":
بعله برا احترام دو دیقه سکوت
Maedeh ❤❤😇

یخچالم خوبه ولی پریا باید بره تو پنجره کنچانا👌😐

"bahareh tt":
#پریا
Sepehr Army

#تارا

خوش آمدی به جمع بیکاران 😂

"bahareh tt":
تارا
Aida adl

لنت بر مغز منحرف:/

والا اینقد سفارش قالب دارم چیزم پاره شده:/

وقت بچه داری ندارم ک

الان امشب 5 تا قالب باید بزنم:/

"bahareh tt":
اخیی
 این کارا رو دیگه بزار کنار 
من میخوام خاله شم چطور بگم 😤
sama ❤❤851385
پاک کنم حافظ ذهنمو یکنم نفس بکشم.ممنون برای نظرت""
"bahareh tt":
هر کاری که فک میکنی برا صلاحته انجام بده
^^
PARK 🌙MOON

سلام فرزندم

"bahareh tt":
سلام بابایی 
کجا بودی
دلم برات تنگیده بود😭
Sepehr Army

خب حرفی ندارم استیکر میفرستم 😂😂😂😂😂😂😂😂

🤷🏻‍♂️

"bahareh tt":
چرا حرف نداری 
به خواهرم جواب بده زودد
paria -chan

#ماعده

میگم این سوسیس کالباسا تو یخچالت چیکار میکنه با این کرونا

چی گفتی من نرفتم تو پنجره رفتم تو یخچال دیر شده غذاهات به فاک رفته🐷

"bahareh tt":
#مائده
Aida adl

هی سپر اونشب خوب در رفتیا واس چیز چت با مائده:/

"bahareh tt":
#هی خالت با توعه
.... ....

#آیدا

فیک خوندن از چت بهتر بود

 

#بهاره

داشتم ظرف می شستم

"bahareh tt":
#ایدا
عه باش ^^
Sepehr Army

Aida

😂شارژ نداشتم 😂

درواقع تارا ول کرد یه دفعه ول کرد🤷🏻‍♂️😂

"bahareh tt":
#ایدا
PARK 🌙MOON

منم دلم تنگیده بود 😂

بازی میکنین یا ن؟

"bahareh tt":
بابایی^^
 تا الان که مشغول حرفیدنن 
بازی میکنید؟؟؟؟
Sepehr Army

بعد تارا راست میگه فیک و فیلم بهتر از..... هست 😁😂

"bahareh tt":
خدایی اخه اون .... بود!

Aida adl

آجی جون شما بچه رو کشف کن زاییدنش با ما😂

#تارا

اینو موافقم واقعا😂 حبف پفیلا هام

#سپر خالی نبند در رفتی دیگه😂

"bahareh tt":
باشه حتما نگاهی میندازم
#تارا
#سپهر 
منم موافقم در رفت
Maedeh ❤❤😇

#پریا

کنچانا کنچانا😂

"bahareh tt":
چرا 
شما دو تا داریم به هم کرم میریزین😂
مائده بحرف دیگه چع میکنی
.... ....

حوصلم سر رفت

چقدر کم اومدن

 

"bahareh tt":
یه چن دیقه پیش شلوغ بود یهو سکوت همه جا رو فرا گرفت
Sepehr Army

#ایدا

نوچ 😁🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

"bahareh tt":
#ایدا
Sepehr Army

چه سکوتی قار قار 😐

نون و پنیر و بامیه...... حاضرین بزنین تو زاوووویه 😂

"bahareh tt":
این چه حرفایی میزنی تو تربیتت کجاست😂
PARK 🌙MOON

چرا انقد اینجا ساکته... 😐

"bahareh tt":
بابا به سوال ایدا جواب بده
Aida adl

#سپر

خودتی

#همه

بچه ها سوسک میبینین چ میکنین://

 

من دیشب شاشیدم تو چیزم:/

"bahareh tt":
یه دمپایی برمیدارم میکشمش😂
.... ....

سپهر یه جوری بزنمت تو زاویه🔪

کی اینو بهت یاد داده؟😂

"bahareh tt":
والا همینو بگو از کجا یاد میگیره این حرفارو
Sepehr Army

PARK 🌙MOON

سکوتی که هیچوقت نبوده.... 😐

"bahareh tt":
#بابا
👊👊
.... ....

معمولا آدم سوسک می بینه هر چی دستشه می کوبه رو بدبخت

"bahareh tt":
اره موافقم من کم این کارو نکردم😁
Sepehr Army

#تارا

😂😂😂خودم هفته پیش اختراع کردم 😂

قافیه رو حال کن 

نون و پنیر و بامیه...... تارا بزن تو زاوووویه 😂

"bahareh tt":
خیلی سکوته بگید^^ 
جرات یا حقیقت ؟؟
paria -chan

چون خیلی یتلقسثانخدیسانح عه

یه چیزی بهش گفتم

هعی میاد میگه کنچانا😐📿

من بازی میکنم

"bahareh tt":
تو چرا با کنچانا مشکل داری؟**
بیا ج ح ؟
paria -chan

چون خیلی یتلقسثانخدیسانح عه

یه چیزی بهش گفتم

هعی میاد میگه کنچانا😐📿

 

"bahareh tt":
...
paria -chan

دوبار اومد:/

 

"bahareh tt":
😂
elena siwfe

سلام

"bahareh tt":
سلام عزیز
کجا بودی؟
Sepehr Army

elena

سلام دخترم 😁✌️

"bahareh tt":
دخترش
.... ....

پریا یه سلامی به من بکن

مثلا خاله بدبختتم😐

"bahareh tt":
پریا چرا به عروسم سلام نمیدی😒
Aida adl

نمخام من میبینمش میترسم چ برسه بزنم تو سرش:///

عررررر دیشب خیلی گریه کردمممم

آبجی بخل😂

"bahareh tt":
چرا عزیز
بیا بغلممممم
PARK 🌙MOON

ب چیش ج بدم.. 😐؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چرا کامنت باباتو همینجوری ول کردی هاااا 😐👡
عخشممممم ⁦╥﹏╥
paria -chan

#ایدا

با دستمال برشمیدارم میزارمش بیرو زندگیشو کنه بیچاره گنا داره😐📿

"bahareh tt":
#ایدا
elena siwfe

سلام بابا 

خوبین ؟ چی کارا میکنین ؟

"bahareh tt":
باباش
Sepehr Army

elena

میبینی که بیکار و بیعار 😂

 

"bahareh tt":
دخترش
paria -chan

#خاله

عه خالمی😐

سلام خاله خوفیییی

دیه چی بگم:/

"bahareh tt":
خالش
paria -chan

#بهاره 

ح

"bahareh tt":
بزرگترین اشتباهت
elena siwfe

 فردا هم امتحان زبان داشتیم اونو میخوندم 

چه خبرا ؟😂

"bahareh tt":
افرین 👏👏
هیچی میبینی که دارم هشتگ میزنم😂
Aida adl

#پریا

ناموصن:///

ایول باو

من میترسم به یه قدمیش نزدیک شم:/

"bahareh tt":
#پریا
paria -chan

#ایدا

😐چیش ترس داره حیون خدا😐😂😂

"bahareh tt":
#ایدا
Sepehr Army

ننه چخبرا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤷🏻‍♂️

"bahareh tt":
هیچ دارم زر های شما رو میخونم هشتگ میزنم
PARK 🌙MOON

... 😐 اینجا جای من نیس دخترم

"bahareh tt":
چرا بابا؟
paria -chan

#همه

بازی کنیم دیه😐

"bahareh tt":
والا نمیدونم که یکی زر میزنه یکی بازی میکنه 
paria -chan

#بهاره

خالم عروستع:/

"bahareh tt":
اره
Aida adl

#پریا 

ب خودم امیدوار شدم:/

ایشالا دفعه بعد سعی میکنم گریه نکنم :/ تهش همینه

ویی دست و پاهاش شاخکاش تکون میخورن وااااااای

"bahareh tt":
#پریا
ایدا اخه کجاش ترس داره بردا یه جی بزن سرش مرگ مغزی شه😂
.... ....

#آیسا

جات تو بغل هلیاست 😂👌

"bahareh tt":
#ایساا
بعله اون که جای خودش
.... ....

#پریا

نمیتونم ابراز احساسات کنم چون مامانت خفم میکنه😂

"bahareh tt":
#پریا
PARK 🌙MOON

خودتون بحرفین من برم پیش هلیا

 

تارا#

دقیقن😂😂👌

"bahareh tt":
باشه برو پدر سلام منم به مادر برسون
#تارا
paria -chan

#بهاره

خودمو بخاطر چنتا دوست بی لیاقت عوض کردم بعد فهمیدم چه گوهی خوردم دوباره خدم شده😐

ج یا ح؟

"bahareh tt":
مهم اینه که اشتباهتو فهمیدی^^
ح
pani is hot و پنلوپه

# تارا 

تو هم سایا شیپ میکنی؟

"bahareh tt":
#تارا
paria -chan

#خاله

😐📿

کنچانا😂

"bahareh tt":
#خاله
PARK 🌙MOON

هلیااااااا😍😍😍 عشقم حواست بوددددد

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
:)
.... ....

#پانی

اندازه ویکوک عاشقش شدم😂

"bahareh tt":
#پانی
pani is hot و پنلوپه

# تارا 

اره واقعا 

 

#تارا و پریا 

 

کسی حق ابراز احساسات نداره ها

"bahareh tt":
دیگه از هشتگ خسته شدم خودتون گذاشتین کافیه**
PARK 🌙MOON

لاولی قربانت روممم😍😍😍

مرا در هیچجا تنها نمیزاری♥-----♥

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نرو ⁦╥﹏╥
لاااااااوووو یووو ⁦⁦ಥ‿ಥ⁩
Aida adl

عررررر نمخااااام :/

حالا ی سوال دیگه:/

ی فامیل هس شما نمیخاین پروفتونو ببینه ولی میخاین بفهمه چقد شاخین:/

درمان این بیماری چیست؟

.... ....

#پانی

خودم میدونممممممم😒☹

"bahareh tt":
پانی
paria -chan

#بهاره

خب 

کسی که ازت متنفره و تو دوسش داری چجوری باهاش رفتار میکنی؟

"bahareh tt":
اگه ازم متنفر باشه اصلا برام مهم نیست میدونی من یه شخصیتی دارم که با منطق جلو میرم تا احساسات برا همون فک نکنم تو این موقعی باشم اگه هم باشه اون کسی که دوسش دارن از چشمم زود میوفته
ج ح؟
PARK 🌙MOON

تارا و پانیمو #

مرسی ک انقد مارو حمایت میکنین😍😍😂😂

"bahareh tt":
منم که لازم که نیس که بگم بابایی:)
paria -chan

#اوما

فهمیدم:|

"bahareh tt":
اوماش
.... ....

#آیسا

خواااااهش😂❤

 

دارین ج ح بازی می کنین؟؟؟؟

من ح

"bahareh tt":
بدترین اخلاقت
paria -chan

#ایدا

پروفو نمیزارم

بهش پیام میدم میگم از این به بعد من شاخم:/

"bahareh tt":
 ایده ی خوبیه
pani is hot و پنلوپه

# آیسا 

خواهش ماه بیان

"bahareh tt":
بابا
PARK 🌙MOON

دوس دارم قربانت روم♥-----♥

لاو یو مووورررررر 😍 😍 😍

 

دکتر : الان مطمئنم هلیا در جواب جمله اولیه میگه  «خو برو💃»  😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خب الان چی بگم :| ...
Aida adl

#پریا 

اصن منطقت منو نابود کرد*-*

شوور داری؟😂

 

"bahareh tt":
پریا؟؟
paria -chan

#همه

یکی به خالم ح بگه:(

"bahareh tt":
همه
paria -chan

#ایدا

من بچم*~*

شور ندوست

"bahareh tt":
نگران نباش هر چقد هم ندوسی تو رو شوهر میدن 😂
Sepehr Army

✌️🤛🤜

"bahareh tt":
ج ح ؟
paria -chan

#بهاره

ح😂

"bahareh tt":
تو ببان کیو بیشتر دوس داری
Aida adl

#پریا

بیا بچه من شو*___*

"bahareh tt":
بچه پانیه
elena siwfe

خب چرا بازی نمیکنیم ^_ 

من ح 

"bahareh tt":
یه سوالی که تا حالا نتونستی از م نبپرسی چی بود؟
Maedeh ❤❤😇

من شارژ ندارم ۲درصده😐

"bahareh tt":
برو بزن شارژ خو
PARK 🌙MOON

هیچی نگو... 😐

میخای برینی تو صورتم یا تو دهنم؟ 😂

کدومشو بیشتر دوس داری هلیا؟ 😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بیشوهور :| ...
اصن بروووو 
منم میرمممم
عععررررر 😭😭 خدایا منو شفا بده 😂😭
paria -chan

#ایدا

مامان دارم@-@

"bahareh tt":
مامان داره
.... ....

حسودم

یه قانون دارم چیزی که مال منه برای منه چه با ارزش باشه چه یه تیکه آشغال

"bahareh tt":
خوبه
ح بپرس عروس
paria -chan

#بهاره

سر سفره عقد میگم این ازدواج زوریه:/

"bahareh tt":
اینجا عقد نمیکنی همینجوری میدن میری😂
Sepehr Army

ح

"bahareh tt":
بهترین کاری که کردی چیه
paria -chan

#بهاره

قبلا ازم پرسیدن

اون موقع بچه پانی نبودم 

گفتم پانی 

الانم میگم پانی@-@

"bahareh tt":
هومم🤔🤔
.... ....

#بهاره

من تو پرسیدن یا ج دادن افتضاحم برای همین فقط جواب میدم😂

"bahareh tt":
نه حداقل یه سوال بپرس 😞
Aida adl

عا آبجی دیدی دیگهههه

بعد بگو بچه بیار 

کمبود بچه داریم خاهرم-_-

"bahareh tt":
کمبود نداریم زود میرن میزاین نمیزارن برا تو بمونه 
PARK 🌙MOON

هلیا 😂😂 امروز خعلی کویوت شدییییییی 😍 😍 😍 😍 😍

عرررررررررر داری بیش ع حدت کویوت میشیییییی

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نههه اسکل شدم 😂😭
عره الان می‌میری :| ...
pani is hot و پنلوپه

# پریا 

 

افرین الحق که دختر خودمی 

 

من به همه حواسم هست من شبح وبام 

"bahareh tt":
توام بحرف دیگه چرا ساکتی پانی
Maedeh ❤❤😇

نمت آبجیم شارژرمو تصرف کرده گوزو😒

"bahareh tt":
ما رفتینی خونه مامانبزرگم به خاطر یه شارژر دعوا راه میندازیم😂
elena siwfe

چه سوالییییی^^

به جزاین چیزی به ذهنم نیومد 

چرا اون روز که میرفتیم باغ به همع شکلات دادی به من نع ؟😂😂😂

"bahareh tt":
فقط فقط به دایی دادم وا کماله چقد زود حرف در میاری
خودم نتونستم بخورم دیدم کسی نمیخواد به جز دایی من باید همیشه بهت بگم
اها او یکی ها هم برا زندایی بود برا من نبود گفت بپرس به بچه ها بده منم دادم اخرش که ازت پرسید زن دایی
.... ....

#آیدا

اتفاقا کلی بچه بی مادر پدر تو بیان هست تو نمیتونی بیاری😑

 

"bahareh tt":
دقیقا
Sepehr Army

😅شادی برای دوستانم که ناراحت بودن درست کردم! :) 

Aida adl

#تارا 

خاهرم من وقت ندارم با شوورم حرف بزنم چ برسه بخام چیز کنم:/

اون ب جهنم وقت ندارم با بچه زر بزنم:/

اون ب جهنم عررررر چرا اینقد قالب زیاااااد شدهههه

"bahareh tt":
تارا

به جهنم...
PARK 🌙MOON

یکم خشن شو ذوق کنم😂😂😂

ضد حال -_-

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چرا فک میکنی دست منه :/ 
میانه 😭/:
.... ....

#بهاره

وقتی کراشت رو از نزدیک دیدی اولین فکری که میکنی چیه؟

دیدی گفتم افتضاحم😂👌

"bahareh tt":
کجاش بده عروس کراشم که وی چون یه چیز غیر ممکنه تا حالا  اصلا تصور نکردم چون تصورشم یه جوریه فهمیدی که
ج ح؟
paria -chan

#بهاره

اینجا عقد نمیکنن میدم میری

دیه نمیام:/

 

😐😂😂😂

"bahareh tt":
منم مث تو بودن که یهو دیدم شوهر دارم😂
با دوتا بچه
elena siwfe

اره باش اوکی شدم 😂

ج ح ؟

"bahareh tt":
ح
.... ....

#آیدا

انگار ما 24 ساعته تو تختیم😐

منم با شوهرم کم حرف می زنم

نیست من همش در حال زر زدنم 5 تا دارم فقط 2 تاشون میان حرف می زنن باهام بقیه مفقودالاثر شدن😐

اونو دیگه نمیدونم چی بگم

این خانواده شوهر هستن گیر میدن به عروس بچه بیار حس اونا رو دارم😂

"bahareh tt":
عا این خانواده شوهر حتما ماییم دیگه نه🤔
خوب عروسی باید بچه بیاری من نوه پسر میخوام😂
.... ....

#بهاره

من تهیونگ رو از نزدیک ببینم به ثانیه نکشیده غش میکنم😂

ح

"bahareh tt":
برا من از غشم گذشته بی حسم نمیدونم چه میکینم 
شاید گریه کنم از ذوق شاید
تو چی ؟
Aida adl

#تارا 

کم اوردم:///

عاقا بچه رو شما کشف کنین بقیش با من

بدبختی اینه فقط تو ک نیسی خاهر و ننه خودمم میگن😂

 

"bahareh tt":
شوهر دادیم فرزندم برات میابیم
paria -chan

#بهاره

پانی منو شور نمیده😐

جرررررر

😂😂😂

"bahareh tt":
انشالله
.... ....

#بهاره

منم پسر میخوااااااممممممم😭😭😭😭

پسر خیلی کمیابه

پانی سینگله دو تا پسر داره اونوقت من با 5 تا دختر و یه کمدین هنوز پسر ندارممممم😭😭😭

"bahareh tt":
وا چطوری پس بچه زاییده حتما هر کدومش برا یه نفرع😂
elena siwfe

مهم ترین چیز از نظرتو برای رل آیندت ؟

"bahareh tt":
از چه لحاظ؟
.... ....

#بهاره

گریه که صد البته

دوست دارم وقتی دیدمشون بغلشون کنم

"bahareh tt":
به امید خدا یه روز میبینیم 
میدونی چون  غیرممکنه تا حالا انچنان تصوری نکردم 
حتی نمیدونم چه کار میکنم
elena siwfe

جفتش هم قیافه هم اخلاق بگو !

"bahareh tt":
ظاهری مو دست 
اخلاق غرور غیرتی 
تو چی
.... ....

#بهاره

مریم مقدسه😂

 

"bahareh tt":
😂😂
PARK 🌙MOON

ینی چی دست تو نیس؟ 😂

خا ب خودت فشار نیار آروم باش 👐

 

هلیااااااا انقده کویوت میشی اینجوری میگیییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
یعنی اینکه انقد مودم عوض میشه دست من نیست 😐💔 اسکلم بفهم 😭😂

یه معذرت خواهی انقد کویوته :|
pani is hot و پنلوپه

# تارا و پریا 

 

بله من بچه هامو شوور نمیدم اصلا خودمم هم سینگلم هم رل دارم

"bahareh tt":
تو کی رل دار شدی ما بی خبریم
Sepehr Army

پسر تو بیان منقرض شده 😳😂🤛🤜

"bahareh tt":
بله رو به منقرض شدنه😟
paria -chan

#خاله

عه مامانم:(

بی ببد

تو  ت  کتاب سرنوشتت نوشتن فقط دختر بیاره😌😂😂😂😂😂

paria -chan

#بهاره

دیدی مامان من شورم نمیده😌

"bahareh tt":
بعله قراره بترشی
.... ....

#پریا

دختر پشت دختر 

خدایی راست میگی یا شوهرم مشکل داره یا سرنوشتم همینه😂

#پانی

رل داری؟؟؟؟؟؟؟

elena siwfe

قیافه مو لخت ، چشم ابرو مشکی 

اخلاق غیرتی و مغرور و با فهم و شعور 

 

"bahareh tt":
بعله انشالله به زودی جلوت سبز کنه😂
.... ....

من فکر می کردم به موی پسرا جذب میشم ولی دقت کردم لب و چشم بود

 

"bahareh tt":
عه 
نه من فقط مو البته به قیافه هم نگا میکنم😁
elena siwfe

نه باو بیخیال 

ح بپرس

"bahareh tt":
😂
تو قراره بپرسی ح
paria -chan

#بهاره

بهتر از.....:/

ج یا ح؟

"bahareh tt":
ح
PARK 🌙MOON

فقط یبار دیگه ب خودت هیت بده ببین چجوری یکاری میکنم... 😐 دو قلو دار شیم😂😂😂😂😂😂😂😂

 

عاخه تا حالا ندیده بودم اینجوری معذرت خواهی کنی😍😍😍

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
:| میشه شوورتو به عنوان متجاوز معرفی کنی بعد مجرم بشه :/؟

خا الان دیگه میبینی 😭😂
elena siwfe

اگه قرار باشه با یکی از اعضا دوئت بری با کی میخونی ؟و کدوم اهنگو ؟

"bahareh tt":
معلومه وی نمیدونم
تو چی
.... ....

این سایا چقدرررر کیووووتن!!!!😍😢

"bahareh tt":
اره خیلی مامانو و بابام بسی کیوتن
داره عشقشون فوران میکنه
PARK 🌙MOON

#تارا

کیوتی ع خودتونه😂

"bahareh tt":
واووو
paria -chan

#بهاره

ح نگو دیه😐

خب ام

تاحالا وسوسه شدی یکیو ب*بوسی؟

خاک به سرم😐

"bahareh tt":
من ج نمیگم نمیدونم چرا
نه 
ج ح؟
elena siwfe

منم وی 

Mic drope 

ح بپرسسسسس

"bahareh tt":
منم مایک دراپو دوس دارم ولی کره ای رو از کجا یادبگیرم 
ح بپرس
امروز قراره اسکی برم
PARK 🌙MOON

حالا من یچیز بهتر بپرسم؟ 😂

وختی یکی سه قلو بزاعه ع جاش میتونه تکون بخوره ک بره ع یکی شکایت کنه؟

*وی لبخند ژیگوند میزند*

😂😂😂

 

گوگولییییییی

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
گامشو عح 😭💔/:
paria -chan

من برم لالا 

فردا ساعت ۷ کلاس دارم@-@

"bahareh tt":
برو لا لا کن پریایی
منم کلاس دارم شب خوش
elena siwfe

فضا بسی رمانتیک است😐😂😂😂😂

"bahareh tt":
بعله خیلیی
داره فوران میکنه😂
PARK 🌙MOON

راه خونمونو بلدم خوشگله😊

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
باش 
میانه :(
شب‌‌خوش لاو
PARK 🌙MOON

هلیااااااا

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
جاااااانممممم 
elena siwfe

تا حالا چیزی رو کع به من نگفتی رو بگو !

بابد جواب بدی!

"bahareh tt":
باشه یه اعتراف میکنم ...
PARK 🌙MOON

هلیااااااااااااااا

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
جانم
PARK 🌙MOON

هلیا خعلی بدی

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
آیسا خعلی خوبی *^*
elena siwfe

خب بگو !!!!

"bahareh tt":
نه ولش کن سوال دیگه ای بپرس
elena siwfe

گفتم باید جواب بدی ح گفتی 

جر زنی نکن بگوو!

"bahareh tt":
خوب هیچ چیز خاصی تا حالا نشده بهت نگم
elena siwfe

خب باش 

بد ترین اسکی کع رفتی ؟

"bahareh tt":
الان خوابم میاد حضور ذهن ندارم
کماله باز او سوتی یادم افتاد به صاحب زن باغ چی گفتم خدا😂
pani is hot و پنلوپه

# تارا و بهاره 

 

خیر من دیگه غلط کنم بخوام رل داشته باشم همون یبار بسمه 

"bahareh tt":
عه با کی رل زدی تو ای کلک
pani is hot و پنلوپه

نپرس اونی یادم میاد فشارم میره بالا بعدا تو خصوصی بهت میگم 

"bahareh tt":
باشه حتما بگیاا
خوابت میاد؟
elena siwfe

واییییی ارع عرررر چه بد شد ولیییی 

زنه هم ماشاللل پررو و گرسنه 😂😂😂

"bahareh tt":
اره  خیلی هر دفعه هم بردیم گرفت از دستمون🤣
چه خبر چه کردی
Maedeh ❤❤😇

عرررر منکه از ج ح توبه کردم😭

"bahareh tt":
گوشیتو زدی شارژ
بیا توام بازی
البته اگه خوابت نمیاد
elena siwfe

وایییی اره بیچاره بار اول ضایع شد رسما دهنش قهوه ای شدددد 

اره چه خبره چه کردین 

با خودم گفتم یکم ازش بخوری خودتو میزنی چرا گرفتمش این زهرمارو😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
😂😂
pani is hot و پنلوپه

نه اصلا خوابم نمیاد 

"bahareh tt":
عه 
تف به این کلاس انلاین خواب نزاشتن برا ادم
Maedeh ❤❤😇

اره نه هقق امروز اونی پانی ازم ناراحت شد بخاطرش😭😭

"bahareh tt":
مگه چی شد؟
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

غلط میکنی ج ح بازی کنی

"bahareh tt":
نه بزار یه بار بازی کنه
Maedeh ❤❤😇

اونی

 

نه بازی نمیکنم😭

اصلا روم نمیشه وبت کامنت بزارم هقق😭

"bahareh tt":
باشه بازی نکن عزیز
ولی یه بار باید حسابی بازی کنیم
هئی چی بگم؟
Sepehr Army

https://www.aparat.com/v/euCkU?playlist=500360

https://www.aparat.com/v/jLCfN?playlist=500360

https://www.aparat.com/v/1cZ57?playlist=500360

امشب وادارتون میکنه بیدار بمونید😂

برید حال کنید 😁😂

"bahareh tt":
باز ترسناکه برم ببینم روت کم نمیشه میخوای بترسونی ولی من نمیترسم😎👊
Maedeh ❤❤😇

سپهر به نظرت دلیل اینکه از اون فیلما نترسیدم شجاعتم بود یا اینکه بی صدا نگاکردم؟🤔

"bahareh tt":
به نظر من بی صدا چون حس چیزهای ترسناک تو صداشه اگه صدا نیس هیچ حالی نمیده
Sepehr Army

😂تو نه میخوام حاضرین بترسن 😂🤷🏻‍♂️

"bahareh tt":
پس بهتر میدونی که من نمیترسم😎
اونا هم مث منن
Sepehr Army

Maedeh

بی صدا بودن 😐😂

میخواهید روش احضار با تخته ویجاس و بهتون یاد بدم شب نخوابید😂

"bahareh tt":
یاد بده
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

نبایدم روت بشه 

 

 

"bahareh tt":
چی کار کرده مگه پانی ازش‌اعصابانی؟
elena siwfe

من اینقدر خوابم میاد که اگه راهبه هم بیاد پیشم میگم بیا با هم بخوابیم خواهرم 😂😂😂😐😐😐

"bahareh tt":
اره منم همینطور 😂
کماله راستی کنارت راهبه هست دیگه با موهای زرد بگو بیاد پیشت بخوابه😂
Maedeh ❤❤😇

#اونی

 

هوم پس نبخشیدی 

ببخشید اون برا شوخی بود قول میدم دیگه تکرار نشه

"bahareh tt":
منم مردم از کنجکاوی مگه چی کار کردی
Sepehr Army

ننه #

حداقل شب نه آلان بنویسم........... 😳

ول کن بزار یه چند تا ترسناک بفرستم 😂

"bahareh tt":
پس چیز خالی ننداز وسط گفتی یاد بدم منم گفتم یاد بده چیزی‌نمیشه 
من خودم چن بار تو این ساعتا خوندم راه های احضار و ..باش بفرست
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

خواهرم من معمولا به راحتی ناراحت نمیشم یا قهر نمیکنم اما امان از روزی که ناراحت شم 

"bahareh tt":
نالاحت نباش پانی جون
Sepehr Army

https://www.aparat.com/v/AxGts/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4_%D8%B3%D8%B9%DB%8C_%DA%A9%D9%86_%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D8%A7_%D9%85%D9%85%D8%AF_%D8%B3%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D8%AA...%2FSEC-SHOT

"bahareh tt":
الان خوابم میاد فردا نگا میکنم
Maedeh ❤❤😇

خب من چیکار کنمـ ببخشی؟

"bahareh tt":
🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
elena siwfe

خاک تو مخت کنم با این خلاقیت 

بگم به مو زرده بیاد پیش تو بخوابه میدونی کع عاشق توعه !😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
خاک باید تشکر کنی میدونی تو این ساعت چقد فشار اوردم تا ایده بیارم😂
اره میدونم عشق اولش منم😂
your spatial angel ...HELENA...

بازبی خوابی زد به سرت؟

"bahareh tt":
نه والا اخوابم میاد ولی دلم نمیاد تنها بزارم اینار و برم بکپم:)
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

نمیدونم میتونی از بقیه کمک بگیری

"bahareh tt":
مائده
Sepehr Army

الان میرسم به ترسناک ترین دنبالشم😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
برو بگرد زندگیت جن و روحه 😑
Maedeh ❤❤😇

چه کمکی؟اصلا دور هرچی ایسگاوج ح ست خط کشیدم 

خواهش میکنم ببخش

"bahareh tt":
ببخشش پانی
Sepehr Army

بهر حال این کار برای شما که اولین بارتونه،کاری بس مشکل و پر دردسره و بدون وجود یه مدیوم ماهر(اگه همراتون نباشه!)خیلی خطر ناکه!

 

واسه همین من دعاهای مهم این روش رو نمینویسم...!

 

اما اگه خیلی مشتاقین این کارو انجام بدین،میتونم شما رو در این راه کمک کنم!

 

اگه میخواین این کارو یاد بگیرین میتونین از طریق ابمیل(آدرس ایمیلم تو وبلاگ هستش) با من در تماس باشد!

 

منتظرتونم که بهتون کمک کنم!

 

 

 

چیزایی که در این روش لازمه:

 

 

 

1) یه جمع خوب به که وجود ایزد یکتا و ارواح اعتقاد داشته باشن!

 

2)بهتره که این افراد شهامت بیشتری داشته باشن (افراد ترسو باعث ترساندن شما و در نتیجه گمراهیتون میشن!)

 

3)تعداد این افراد بهتره که بیشتر از 3 فرد باشه(یه مدیوم و دو شخص دیگه)

 

4)یه اتاق نسبتاً تاریک!

 

5)وجود شخصی که از این روش اطلاعات کافی رو داشته باشه و یه مدیوم خوب!

 

6)یه صفحه ای که حروف الفبا رو روش نوشته یاشین(صفحه ای که در موردش قبلاً چیزایی خوندین!)،شما باید رو این صفحه علاوه بر حروف،اعداد تک رقمیم لازمه بنویسین (مثل:1،0،...،9) و همچنین دو کلمه ی «بله» و «خیر» رو هم روی صفحه مینویسین!

 

7)روشن کردن یه عود(وجود یه عود کمک میکنه که تا ارواح بهتر و سریعتر دعوت شما رو قبول کنه!)

 

8) یه چیزیم مثل درب نوشابه و یا درب شیشه ی شربت و یا مانند این ها را انتخاب میکنید و سپس به قسمت محدب آن یه فلش جهت دار(پیکان،به وسیله ی یه ماژیک)میکشید!(این درب نوشابه و یا...،روی حروف حرکت میکنه و بعدش فلش روی حروف قرار میگیره و شما با پش سر هم قرار دادن حروف به جواب سوالی که از روح مورد نظر میکنید،میرسید!)

 

 

 

حالا روش احضار روح رو به این طرق انجام میدهید:

 

 

 

ابتدا کل جمع یه فاتحه برا همه ی رفتگان میخونن،بعد کسی که رهبری رو بر عهده میگیره،باید بر روی روح مورد نظر که میخواد احضارش کنه،تمرکز میکنه و سپس براش فاتحه میفرسته و سوره ی قدر رو میخونه و بعد دعاهای مورد نظر و کسب اجازه رو................. که من نمینویسم رو میخونه!(گفته بودم که اینارو نمیگم!)

 

سپس مدیوم یا کسی که پشت صفحه(صفحه ی حروف الفبا)میشینه باید بدنشو شل کنه(به قول خودمون ریلکس باشه!)تا روح بتونه دست اونو بگیره!(آخه مدیوم دستشو رو اون درب نوشابه به طوری که اون درب نوشابه هم روی صفحه حروف باشه،لمس گونه نیگه میداره و تمرکز میکنه!)

 

وقتی که روح میاد درب نوشابه حرکت و باعث حرکت دست مدیوم میشه!به گونه ای که آدم احساس میکنه که یه چیزی درب نوشابه رو از پایین به سمت بالا فشار میده،همچنین به حرکت در میاره!

 

در اون موقع دست از ناحیه آرنج درد میگیره و شما نباید بترسید چون روح دست و از آرنج میگیره!

 

بعد شروع میکنیم به سلام گفتن صحبت کردن با روح(شما باید خیلی متین با او حرف بزنید!)

 

(در واقع شما سوالاتونو با حرف زدن میگین،اما روح مورد نظر جوابتونو با به حرکت در آوردن فلش روی درب کلماتو به شما نشون میده و شما با پشت سر هم قرار دادن حروف،کلمه ی مورد نظر روح رو میتونین بخونین!توجه داشته باشین به هنگام سوال کردن عجله نکنین و سوالاتو فقط یکیتون بپرسید !اگه همتون حول بشین و یه جا سوال کنین باعث ناراحتی و در نتیجه عصبانیت روح احضار شده میشین و دیگه نمیتونین کنترولش کنین مگر با دعا ها و آیات .........اینارم نمیگم!

 

به هنگام حرکت درب نوشابه سعی کنین دستتونو ار رو درب نکشین و تا آخر به گونه ی لمسی دستتون روش باشه!

 

باید بگم که هنگام سوال کردن اگر دیدید که روح به سوالی جواب نمیده،اصرار نکنید!حتماً مشکلی از طرف شماست چون دفعه ی اول و دوم و .... تا دهم ، روح به شما باج نمی ده در صورتی که باید یه سری دعاها و سوره های خاصی رو بخونین! اگه شما در مورد آخرت از اونا سوالی کنین یا جواب نمیدن و یا میگن« سر»،پس اگه شما سوال کردین و دیدین جواب نمیده،دیگه دوباره ازش در مورد آخرت(زندگی اخروی)چیزی سوال نکنید!

 

هنگام بیرون کردن روح باید به طور مودبانه از روح خواست که اتاق(جلسه رو)رو ترک کنه!

 

 

 

به خاطر همین میگم این روش خیلی سادس!دیدینکه!

 

فقط یه راهنمایی میکنم:

 

در صورتی که با مشکلی مواجهه شدین ، آیه ی اول سوره ی جن و سپس شروع کنید به خوندن سوره ی مبارکه ی فتح و سپس از روح و یا هر موجود دیگه ای بخوایید بره بیرون و جلسه رو ترک کنه!

 

سعی کنین سوره ی مبارکه ی فتح رو زیاد بخونین(اونقد بخونین که دیگه مطمعاً شین که روح یا جن دیگررفته و اتاق رو(جمع رو) ترک کرده!)

 

 

 

بازم تکرار میکنم:

 

من دعاهای مهم رو ننوشتم،لطفاً اجرا نکنین! اگر میخواین احضار روح کنین با من در تماس(آدرس ایمیلم تو وبلاگ هستش) باشین!

😂اینو از یه جا کپی کردم خودم ننوشتم! :) 

"bahareh tt":
ابنو من میدونم تو یه فیلمه دیده بودم البت کامل نخوندم تا نصفش خوندم

elena siwfe

اره میدونم پس گل به مخت 😂

ا‌ون روز چرا سیخو دادنی  بهش نگفتی عشقممم ناراحت شده 😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
باو بابات داد میخواستم بگم بیا جیگر نوش جونت برگشت یه نگاهی کرد دلم رفت کلا😂

تف به این کیبور
Sepehr Army

اگه واقعا جراتش و دارین انجام بدین خودم داشتم انجام می‌دادم وحشتناک بود😳😳😳🤷🏻‍♂️

"bahareh tt":
ترسو نیستم ولی نمیدونم بتونم یا نه چی شد ؟ چیا پرسیدین؟
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

قبوله امااااا هنوزم ناراحتم 

"bahareh tt":
مائده
your spatial angel ...HELENA...

سپهر#

چی نوشتی سپهر؟؟؟؟

"bahareh tt":
#سپهر
Sepehr Army

HELENA#

روش احضار 

"bahareh tt":
هلنا
Maedeh ❤❤😇

#اونی

 

ممنون وواقعا ببخشید میخوای اصلا وبمو ببندم دیگه منونبینی

"bahareh tt":
پانی
your spatial angel ...HELENA...

پانی و ماعده#

عهههه به منم بگید چتونه

"bahareh tt":
سر ج ح یه اتفاقاتی افتاد منم بی خبرم هر چی میگم بگید نمیگه
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

نههه لعنتی از تارا بپرس راهنماییت میکنه تو بری من چیکار کنم ؟

"bahareh tt":
مائده
Sepehr Army

#ننه

چیز دیگه ای نمیخوای 😂😳🤷🏻‍♂️😂

"bahareh tt":
نه همینا کافیه^^
elena siwfe

ارع چشاش سگ داره لامصبببب😂😂😂

"bahareh tt":
چش نیست مثل چش کنداله😂
pani is hot و پنلوپه

# هلنا 

 

چیز خاصی نیس ماعده عصر یکم زیادی بامزه شده بود 

"bahareh tt":
هلنا
Maedeh ❤❤😇

#اونی

 

دلم نمیخواد کسی ازم دلخور باشه خواهش میکنم دیگه ازم ناراحت نباش 

 

هوم وافعا؟نمد تازگیا خوددرگیری پردا کردم فقط یه دلیل کوچیک لازمه که ببندمش

"bahareh tt":
پانی
Sepehr Army

#ننه

خب نگاه مدل های مختلف دارن!

بائو سوال بپرسی و.... تمام کار هایی که گفته رد انجام بده! تا بتونی!

اصلا صلیب کار نمیکنه!

فقط شمع یا عود✌️

موفق باشی 🤛🤜

البته پیشنهاد نمیکنم چون اتفاقات ناگوار برای تو بقیه خوانواده ات میوفته اگر درست انجام ندی! 

"bahareh tt":
نه باو حوصله ی این کارو ندارم ولی چرا دروغ بگم اگه کسی کنار بود کسی که درباره ی اینا میدونه از من بیشتر حتما انجام میدادم ولی خودم نمیتونم تنهایی
توام نرو دنبال ینجور اچیزار اخرش خوب نی
your spatial angel ...HELENA...

گرفتم بیخیال

بچه هاااا

یکی بیاد وب من ببینم هدرم چیه؟؟با لبتاب سفیده اما با گوشی عکس چانبکه

چشه؟؟

"bahareh tt":
من با گوشیم ولی سفیده
arol_ moon

سلاممممممم

"bahareh tt":
سلام چطوری بهار
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

اوففف خیلی خب ناراحت نیستم از اولم نبودم 

اگه بری شتکت میکنم 

"bahareh tt":
مائده
Sepehr Army

متأسفانه احضار که بخوای کنی اونا آماده ترن، 😂

و فوری میکشنت فقط موقعش باید قرآن شمع 5 نوع میوه 4 الی 5 نفر باشین بقیه اش توکل به خدا 🤛🤜

"bahareh tt":
موجودی افراد نداریم تنها خودمم و شاید کماله سه نفر دیگه رو از کجا پیدا کنم
elena siwfe

کندال 😂😂😂😂جررر

 

"bahareh tt":
بعلههه کندال عرررر😂
your spatial angel ...HELENA...

بچه ها نمیشه یه جا باشین؟؟؟

مردم اینقدر از اون وب پریدم اینور:(

"bahareh tt":
من که یه جام بقیه رو نمیدونم 
Maedeh ❤❤😇

#اونی

 

ممنون 

"bahareh tt":
پانی
Sepehr Army

خودم نمیرم الان 1 هفته هست 😂

ولش فقط بخند 😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
تو به جای همه ی ما میخندی بسه😂
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

هومم قابلی نداشت تو دومین نفری بودی تو بیان که باهاش تا الان اشتی کردم 

"bahareh tt":
خداروشکر به خوشی پایان یافت مبارکههه😊
arol_ moon

خوبم تو خوبی؟؟؟؟؟

راستی

عکگست خیلی کیوت بوددددددددددددددددد

"bahareh tt":
منم خوبم 
مرسی عزیز کیوتیه خودته
چه خبر
your spatial angel ...HELENA...

الان سفیده؟؟؟

(خاک تو سرش)

"bahareh tt":
اره
Sepehr Army

دوستانت

البته نکن چون دیوانه میشی آخرش؟ =|

"bahareh tt":
پس تو چرا تا الان دیونه نشدی؟
elena siwfe

فردا میحرفیم بهار 

فعلا برم بکپم چشام دیگه قرمز شده 😩

شب همگی خوش

بای 👋👋

"bahareh tt":
باشه منم با سختی اینجام 
خدافظ شب خوش عزیزم😚
Sepehr Army

نماد مسیح خیلی خطرناک هست این مواقع 

ننه تمام کامنت لام درمورد این چیزارو تو این پست پاک کن! 

"bahareh tt":
اووو باشه مرسی بابت اطلاعادات 
الان حوصلشو ندارم فردا سان میکنم
arol_ moon

بیکارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بدبختییییییییییییییییییییی

همه چییییییییییییییی

"bahareh tt":
هییییی 
منم دارم از بی خوابی میمیرم 😭
pani is hot و پنلوپه

#کماله 

 

برو بخواب بزودی بگه من میشی

"bahareh tt":
بزودی چیه تو میشه؟؟
Maedeh ❤❤😇

#اونی

 

امیدوارم آخرین نفرم باشم

"bahareh tt":
پانی
Sepehr Army

، 😂😂😂

خنده خوبه 

ز نخندی ز قوره حلوا نسازی! :-) 😂

"bahareh tt":
بعلهه
arol_ moon

😐😐😐😐

ی سوال

چرا نمیخوابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

"bahareh tt":
نمیدونم دلم نمیاد شما هارو تنها بزارم
elena siwfe

پانی#

بابای خاله ^^👋

"bahareh tt":
پانی
Sepehr Army

😳الان پاک کن تا اتفاقی نیوفتاده 🤷🏻‍♂️

از ما گفتن بود

"bahareh tt":
نه هیچ اتفاقی نمیوفته  خیالت راحت
pani is hot و پنلوپه

# ماعده 

 

قطعا یه نمونه بارزی که همه بفهمن چقد من اخلاقم تو قهر کردن افتضاحه 

 

# بهاره 

من متاسفانه نمیتونستم بهش نه بگم واسه همین اشتی کردیم 

 

# سپهر 

 

النا ماله منه

"bahareh tt":
کاره خوبی کردی
النا بچه تاراست
Sepehr Army

#پانی

نوچ کماله برای منه 😐😐😐😐😐😐😐😐🤯

 

"bahareh tt":
یه لحظه سکوت مگه وسایل مال تو عه یا مال اون فرزند تاراست تمام
Sepehr Army

#پانی

ول کن تو هم اومدی بچه های منو و تارا و می زدی زیر لامپ اتاق، 🤯😂

خیلی بچه ریخته برو اونا رو بردار َ😂😐

"bahareh tt":
پانی
pani is hot و پنلوپه

# سپهر 

نچ مال من میشه

"bahareh tt":
خیلی وقته فرزند تاراست 
کی میخوای بگیریش فرزند تاراست
arol_ moon

واقعا نمیتونم چیزی بگممممممم

 

"bahareh tt":
هوممم 
چرا تو همیشه این ساعتا میای وبم
pani is hot و پنلوپه

# سپهر 

بوزینه جهش یافته 

"bahareh tt":
سپهر
Sepehr Army

#پانی

😂😐

نه دیگه خواهر من بچه منو و تاراستتت🤷🏻‍♂️

بچه های ما تخم طلا میزارن میای میبریشون؟ 😂

"bahareh tt":
پانی
Maedeh ❤❤😇

اوهوم من دیگه مثل قبلم نیستم 

من دیگه باید برم فعلا

"bahareh tt":
اخییی
باشه عزیز برو شب خوش
your spatial angel ...HELENA...

سپهر پانی#

الان دقیقا سر کی دعوا میکنید؟؟

"bahareh tt":
یه چن هفته پیش کماله شده فرزند تارا الان پانی میگه نه باید بشه فرزند من
pani is hot و پنلوپه

#سپهر 

 

نه دیگه برادر به طور عجیبی چشمم دنبال کمالست نمیدونم چرا

"bahareh tt":
خوب یه چیزی بگم هر دوتا تونم راحت کماله خودش خواست  فرزند تارا شه 
فک نکنم بیادفرزند تو شه پانی جون:(
your spatial angel ...HELENA...

اسم تو چیه ادمین جون؟؟

"bahareh tt":
چی ادمین جون
هلنا اینجا وب منه بهاره😂
هلیا ادمینه
arol_ moon

خخ

شبا نت دارم

 

 

من دوست ندارم یه آرمی از بیخوابی بیمره و یکی از فندوم کم بشه

به خودت سخت نگیر

برو بخوابببببب

"bahareh tt":
عه پس هر وقت خواستی شبا بیااکه من هستم 
ولی یه جن روزه چون صبح زود بیدار میشم خوابم میاد
فدات شم عزیز 
باشه الان دیگه میرم یوا یواش بخوابم
Sepehr Army

#پانی

استغفرالله 😐🤷🏻‍♂️

بچه منو تاراست بیای جلو. میکشمش😂

د ول کن خواهرم 

شاعر می‌گوید 

در آینده پانی نامی در بیان چشمش کماله را می‌گیرد 

که سر انجام باز برای سپهر و تارا خواهد شد

هیچ گاه بچه مردم و نزدید 

شاعر (سعدی)

پارسی را پاس بداریم 🤛🤜😂

 

"bahareh tt":
پانی
pani is hot و پنلوپه

# سپهر 

 

خدا نکشتت واقعا ادمو میخندونی 

"bahareh tt":
من رفتم بخوابم شما هم بحرفین ببینین میتونین به ۳۰۰ برسونید 😂👊
your spatial angel ...HELENA...

عهههه چرا اسمتو فراموش کرده بودم؟؟

"bahareh tt":
نمیدونم🤷‍♀️
Sepehr Army

#پانی

چاکر شما کار من خندوندن هست که دیگران شاد باشن 😂🤛🤜

شادی را با احساس کنید با سرعت فورجی! 😂

your spatial angel ...HELENA...

سپهر#

اره مخصوصا با اون سوتی های قشنگت

باور کن وقتی میخونمشون به زور خودمو کنترل میکنم 

Sepehr Army

من موندم مثلا برم سرکار برم حسابدار شم میخوام تو ورقه ها طنز بنویسم 😂😂😂😂؟ 😂🤷🏻‍♂️🤯

arol_ moon

بدبختیم اینه درس دارم نمیتونم همیشه شبا آن بشم

باشه

 

آفرین دونسنگ خوشگلم

برو بخواب

"bahareh tt":
هییی این درس چیه اخه😭
شب خوش بهار جون
pani is hot و پنلوپه

# سپهر 

 

واقعا یروز ببینمت میخوام محکم بغلت کنم تو بمب انرژی هستی 

اصلا اوپا صدات میکنم

Sepehr Army

#HELENA

😂خب بخند تو دلت گیر نکنه بعد 120 سال تو دلت بمونه و به دیار باقی بری 😂

اگر نخندی ز قوره حلوا نسازی 😂

Sepehr Army

#پانی

 

😁✌️✌️

Sepehr Army

میخواین سوتی هام و اینجا بگم کساییه بهشون نگفتم 😂؟ 

your spatial angel ...HELENA...

سپهر#

برو یه آیس شکلات بخور حالت خوب شه نازی

pani is hot و پنلوپه

# سپهر 

 

اره بگو اوپا من نشنیدمشون تا حالا

Sepehr Army

HELENA#

😂😂😂

فعلا دارم چیپس سرکه نمکی میخورم ولی نمیدونم چرا طمع قیمه میدع😳😐😂

your spatial angel ...HELENA...

چرا ماعده لواشکی نمیاد؟؟؟

:(

لعنتی پستاش جدا باحال بودن

Sepehr Army

داشتم پیش مهمون ها میگفتم خداروشکر پدرم زندست گفتم خداروشکر پدرم جنده هست😂😂😂😂😂🤦‍♂️😂

 

 

 

خواستم بگم بابا زنگ بزن نون وایی بگو شاتر نون با کنجد های روش چند میشه گفتم بابا زنگ بزن شاتر بگو تخماش چنده 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

یا خواستم به مهمون ها بگم بفرمائید تخم شربتی گفتم بفرماید شربت تخمی😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 یا خواستم با خیار فروشه بگم خیارات خوبه دستم و مشت مردم گفتم خیارات خوبههه؟ گفت عالییی😂😂😂

 

چند هفته پیش تو تاکسی بودم خواستم بگم که آقا کیف پول تو جیبم نیست گفتم آقا ببخشید کیف پول تو کو***نیستم 😂

یا رفته بودم برای چکاب گفتم سلام آقا دکتر اومدم برای شکار 😂😂😂😂😂

ادامش رو بزودی میگم یا امشب😂

اینو دیشب برای هلنا گفتم کپی کردم اینجا! :) 

Sepehr Army

آها خواستم بگم بیا بریم سفر شمال گفتم بیا شمال شومبول کنیم😂😂😂😂😂😳😂

pani is hot و پنلوپه

# سپهر 

 

خدایااااااا تو دیگه کی هستی دارم میمیرم از خنده خداییش جات تو بهشته اوپا

your spatial angel ...HELENA...

سپهر#

خیلی باحالی بچه😉

Sepehr Army

#پانی

😂😂😂مرسی شما ها شاد باشید انگار من شادم! :)

میخوای بقیه اش هم بگم؟ 

Sepehr Army

#هلنا

ممنون😁✌️

pani is hot و پنلوپه

# سپهر 

 

فردا میگی ؟ دیگه دارم چرت میزنم والا 

 

Sepehr Army

#پانی

آره 

برو بخواب بای😁✋

saba mohamadi

#همتون 
واقعا دمتون گرم!!!
تا ساعت دو داشتین میحرفیدین که!!!!

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
تو چ سحرخیزی 😂💔
MiN. eli

یا حضرت جن و پری

275 تا کامنت😂

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هممممممممممهنخهنئختن 🙂😂💃
paria -chan

#مین . الی

تازه قرار بود سی صد تا شه😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بیا بکنش 300 تا
اوپای تارا جونم و همسر آیدا جوننننم

اینجا تا ساعت ۸:۴۱ مکانی برای بیکارا بوده :/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عه |:
saba mohamadi

سحر خیز نیشتم امتخان داشتم بعدشم مدرسه

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
حالا مگه سحرخیز بودن بده /:
paria -chan

😐 

تیکه تیکه پیام میدم بشه سی صد تا😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
گود 👌|:
paria -chan

سلام

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
های
saba mohamadi

خاااک تو سرم معتاد شدم رفت 

 

نیشتم :/😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
😂💔
paria -chan

بیا اشنا شیم

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نوموخام
paria -chan

بهاره رو میشناسم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
منم
paria -chan

تورو نمیشناسم:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
می تو
saba mohamadi

همدیگه رو نمیشناسن بعد چت میکنین؟!

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
مشکلش چیه :/؟ نمیخورمتون ک |:
saba mohamadi

من نگفتم که میخوری مثلا منم الان نصفیا رو نمیشناسم ولی حرف میزنم تا حالا هم هورده نشدم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
حو |:
paria -chan

:/ خودمو معرفی نمیکنم بس😐📿

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ناز نکن /:
Sepehr Army

کامنت ها 288 هست که😳😐

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
میخوای تو هم تلاش کن /:
saba mohamadi

یک کامنت....

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
درود
saba mohamadi

میخوای ۱۰ تا دیگه هم بدم؟!😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بر تو
Sepehr Army

😁باش مطالب احضار میفرستم😂✌️

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
فایتینگ :|
Sepehr Army

احضار روح درجات مختلفی داره که ساده ترین آن احضار با نلبعکی واستکان می باشد من درباره ی هرکدام از این روش ها به طور مختصر توضیح خواهم داد اما قبل از هرچیز باید نکاتی را راجع به احضار روح بگویم. احضار روح کار هرکسی نیست این کار به دانش بسیار زیاد لازم دارد. این کار به قدری خطرناک است که ممکنه باعث مرگ به طرز وحشتناک شود. کسی که احضار روح می کند در درجه ی اول باید خیلی راجع به روح وجن بداند زیرا ۹۰ درصد در احضار اجنه ارواح خبیث وسرگردان می آیند او باید بداند که چگونه به اصطلاح آن ها رو دک کند زیرا وجود آنها در خانه باعث ترس و وشت وآزار و اذیت جسمی و روحی می شود و حتی ممکن است انسان را به جنون و کام مرگ بکشانند قبل از این کار باید سوره های حمد و کوثر و ناس (در بعضی جاها هم به سوره ی یس اشاره شده) خوانده شود.

 

این روزها اکثر دانشجوها بدون اطلاع و بدون دانش لازم به این کار دست می زنند و با حوادثی رو به رو می شوند مثل اتفاقات عجیبی که برای آن ها پیش میاید نبودن اشیا جای چنگ و گاز گرفتگی باز و بسته شدن خود به خودی در و.... پس به افرادی که آگاهی کامل و کافی ندارند می گویم که جداً از انجام دادن این کار خودداری نمایند

 

احضار روح به دو دسته تقسیم می شه:

 

۱ـ احضار روح مردگان که به خود به ۴ دسته ی احضار با استکان یا نلبعکی :

 

در این روش یک قطعه کاغذ که روی آن حروف الف با و اعداد نوشته شده است نیاز و یک استکان که سر انگشت افراد باید مماس با استکان باشد به طوری که افراد نتوانند استکان را لمس و حتی حس کنند

 

ب )نوشتن:افرادی که از طریق نوشتن احضار روح می کنند کسانی هستند که مدیایی بسیار قوی می باشند ارواح در جسم اینگونه افراد رفته وبا استفاده از جسم طرف گفته های خود را می نویسند

 

ج)صحبت کردن:مانند نوشتن است اما با این تفاوت که ارواح از صدا کمک می گیرند

 

د)دیدن:این گونه احضار برای افرادی بسیار بسیار خاص است که چشم بصیرت دارند و ارواح را می توانند ببینند ومستقیم با او گفتگو کنند. اما به هرحال احضار روح خوب نیست و به افراد توصیه می شود سراغ آن نروند زیرا آگر قرار بود ما از آینده خبر داشته باشیم خدا آینده را به ما نشان می داد

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نخوندم ولی
واااااااااووو
saba mohamadi

یاخدااا

میدونستین یه دعا هست جت اخضار میشه ؟!

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوم  از این چرت پرتا زیاد هس /:
saba mohamadi

من یه پرنده امممم 

که مث خر در گل گیز کرده و صدا بز میده!!

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
به به چ تشبیهاتی 
Sepehr Army

😁آره میدونم خودم تحقیق کننده جن ارواح و احضار کننده هستم 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عه/: احضارم کردی خودت:/؟
Sepehr Army

البته زیاد احضار نکردم! 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عاها /:
Sepehr Army

2 سه بار که داشتم میمردم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چرا نمردی پ |:
Sepehr Army

و یه نکته اگر جایی جن دید فرار نکنید و شمع روشن کنید! 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
پشم |: شمع ع کجا بیاریم تو اون وضعیت /:
saba mohamadi

سوال خوبیه 

چرا نمردی؟!

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
حس میکنم با اون علامت سوال میخوای مارو قورت بدی /:
Sepehr Army

چند سوره خوندم و در این موقعیت باید در کنارت پوست پیاز باشه

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
میدونی :| ...
من اگه شانس بیارم غش نکنم میرم پوست پیاز و شمع هم میارم |:
Sepehr Army

همیشه تو کمد تون شمع داشته باشید 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اصن جن ب ما چیکار داره :| ...
saba mohamadi

بابا داداش (شایدم خواهر)من دعوا ندارم بخدا 🤦‍♀️

علامت سوال نفرستم چی بفرستم!؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هم /:
ایموجی 
saba mohamadi

بلی خب 😣🤔بفرمایید😁

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عه آفرین 💃
Sepehr Army

در این بخش می خواهیم از یک شئ بی جان اما مرموزی بنام “آینه” صحبت کنیم. شیئ که همیشه در اطراف ما وجود دارد اما شاید چیز زیادی در رابطه با آن نمی دانیم. اینجا می خواهیم نگاهی هم فیزیکی و هم متافیزیکی به راز آینه ها داشته باشیم و از ماهیت واقعی آینه ها تا حدودی با خبر شویم.

 

آیا آینه، دریچه ای به عالم ماوراء می باشد؟

 

اجازه بدهید قبل از اینکه وارد راز آینه ها و ماورا بشویم، آینه ها و حس بینایی انسان را از نگاه علمی و فیزیکی بررسی کنیم. ابتدا چند سوال: آیا اجسامی که در اطراف خود میبینم به شکل واقعی خود هستند؟ آیا چشمهای ما حقیقت و شکل واقعی اشیاء را نشان ما می دهد؟ وقتی نور به اشیاء رنگی برخورد می کند، آیا رنگ سفیدی که مشاهده می کنیم واقعا سفید است؟ پس چرا همین رنگ و نور را اگر از منشور شیشه ای عبور دهیم به هفت طیف رنگی تقسیم می شود؟ طیفهایی که در واقع، رنگ نیستند، بلکه موجهایی هستند که طول و مقدار ترددشان باهم متفاوت است. پس در واقع نه سفید، سفید است و نه قرمز، قرمز. هر چه که اتفاق می افتد حاصل فعل و انفعالات همین امواج در سلول های عصبی موجود در انتهای محل ارتباط چشم و مغز است. که مرکز بینایی در مغز آنها را شناسایی و به صورت رنگهای مختلف ترجمه می کند.در واقع ما و هر آنچه اطراف ماست، عبارت هستیم از فضای بزرگی که اتمها در آن شناور هستند.

اگر ساز و کار حس بینایی ما با آنچه در حال حاضر هست فرق داشت میتوانست از دیوار های بتنی نیز عبور کند و ما پشت دیوار را نیز میتوانستیم ببینیم. اما برنامه ریزی بینایی ما طوریست که دیوار را غیر قابل نفوذ میبیند در صورتی که ماهیت دیوار یکدست نیست و از منافذ زیادی برخوردار است که برخی اشعه ها می توانند از آن عبور کنند اما امواج و اشعه های مرتبط با بینایی انسان قادر به نفوذ از آن نیست، و هنگام برخورد با دیوار منعکس شده و به سمت ما باز میگردد. احکامی که ما نسبت به دنیای اطراف خود صادر می کنیم تنها تجربیاتی از حواس پنج گانه ما هستند نه احکام و ماهیت واقعی آنچه میبینیم. یعنی جهانی که داریم مشاهده می کنیم خود حقیقی آن نیست، بلکه جهانیست که ما به واسطه حواس پنجگانه خود ساخته و تعریف کرده ایم. ما نه تنها اشیاء را آنچه هستند نمیبینیم بلکه اشیائی جلو چشم ما وجود دارند ولی آنها را نمیبینیم. یعنی امواج و رنگهایی غیر از طیف رنگی به صورت کوتاه و بلند وجود دارند که ما قادر به دیدن یا شنیدن آنها نیستیم. و یا برعکس، گاهی اشیاء و اشکالی را میبینیم که اصولا وجود خارجی ندارند، مانند ستارگانی که میلیون ها سال مرده و از بین رفته اند ولی هنوز آنها را در آسمان میبینیم. [یعنی در اصل نمیبینیم ولی تحت تاثیر زیبایی آن قرار میگیریم]

 

در راز آینه ها ، آینه به شکل مرموزی عمل می کند. مثلا اگر به آینه نگاه کنیم سمت راست خود را چپ و سمت چپ خود را است میبینیم. یعنی اگر روبروی آینه دست راست خود را حرکت دهیم دست چپ آینه شروع به حرکت می کند. بعضی ها می گویند آینه همه چیز را معکوس نشان می دهد در صورتی که این طور نیست، یعنی آینه هیچ وقت تصویر مارا وارونه نشان نمیدهد که مثلا پاهای ما بالا و سر ما پایین قرار بگیرد. آینه فقط حالت افقی و چپ و راست را معکوس می کند و نه حالت عمودی. آینه هیچگاه نور را مستقیما به چشمهای ما منعکس نمی کند، بلکه آن را جذب و سپس بصورت معکوس به طرف ما منعکس می کند. [و آنچه در آن میبینیم حقیقی نیست بلکه امواج الکترومغناطیسی متردد از اینجا و آنجاست. ] حال سؤال اینجاست، براستی این نوری که جذب می شود به “کجا می رود؟ و چگونه و از کجا دوباره به سمت ما باز میگردد؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
به‌به چقدر جالب و اموزنده
paria -chan

-_-

چه نازی اخه

پریام ۱۴ سالمه

کلاس هشتمم

بایسم شوگوله ولی همشونو دوس دالم:'))))

بچه پانیم

حالا خودتو معرفی کن 

-_-

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
مای نیم ایز هلیا
اند
عایم گود گرل
/:
نایس تو میت یو *-^
paria -chan

وتف:/

اوک یور گود گرل😐📿

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوم :/؟
اوهوم
paria -chan

هوم......

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ژان |:
paria -chan

چقدر من شناختمت😐📿

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هممم --__--
15 سالمه وانس و اکسوالم هستم :| و کمی بلینک
بایسامم مومو و چان و رزی و جیمین
سوال ... ؟
paria -chan

ندارم ممنان:/

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خواهشان (:
paria -chan

خوشبختیانه:)

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خا بسه :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan