⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩

  • ۲۲:۱۷

واهای فرض کنید کوک یوتوبر بود ⁦ಥ‿ಥ⁩

فرض نکنید تماشا نمایید 😐 کلیک 

ععررر

اجرای امروز رو دیدین ؟ اپدیتای شوگول رو چی :``)

 

ولی ‌‌.. ریمیکسای هالیدی خداااا بودددد 😭

 

اهم و اینکه نقطه ضعف من بعد تهیونگ با موهای نقره‌ای .. لنزای عسلیه .. ععرر ینیهیدیخ

​​​​​​

  • ۳۰۶
خر روح بیان *roma*

واوووو وااااااااااااااااااااااااوووو

اواااااااااااااااا

منم منم منم منم منم منم منم منم منم

سلااااااااااااااااااامممم بهاره ای...

خوبی؟

بهاره ای دیگ؟0---0

"bahareh tt":
سلامممم 
اره من الان هلیا خبر ندارم دارم کامنت پستشو جواب میدم
ولی دیگه... ساری
خوبممم تو چطوری
وای امتحان ریاضی دارم😭
یه نفر

کمی کامنت بدیم به کامنتات اضاقه بشه:|*من چه بچه خوبیم:|*:|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
آره خیلی ..
نیو

تهیونگ ژذاب اههههه

کاشکی میشد از نزدیک میتونستم ببینمش

البته من عکسشو تو نت میبینم قششش میکنم ویگه چه برسه بخوام از نزدیک ببینمش اون موقع چند روز میرم کمااا😂😢

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan