کیا قبول دارن

  • ۲۰:۰۲

  • ۴۱۵
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

عف .. بعضیاشون خیلی منه ..

"bahareh tt":
هییییی...
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..

لاااااااااااااااااایــــــــــــــــــــــــک خیلی گنده

خیلی قشنگ بود

"bahareh tt":
مرسی عزیز💔
💫~ HeLiA

اوهوم درسته (:

"bahareh tt":
بعله ...
ailin _n❣

من مرد

"bahareh tt":
خدا نکنه...
PARK 🌙MOON

اخی... 💔

"bahareh tt":
ببخشید استیکر ندارم هق هق
soyoun .
همیشه پشت هر خوشحالی و خنده و خوب بودن کلی چیزای ناراحت کنندس من باورشون دارم و باچشام دیدم و تجربه کردم:)
"bahareh tt":
هر کی هر جور باشه تو یه جایی تجربه میکنه
امیدوارم حداقل دیر تجربه کنن💔
sana army

گریم گرف بیشز

عررررررررررررررررررررررررررررر

من قربونشون برممممممممممممممممممم

عرررررررررررررررررر

بمیرم براشون عررررررررررررررررررررر

"bahareh tt":
نه گریه نکنیاااااااا
عرررررررررر

Maedeh ❤❤😇

عالی بود😉

"bahareh tt":
مرسی💔
pani pani

صد درصد موافقم 

دروغ گو ترین آدما کسیه که درداشو پشت شادیاش و گریه هاشو پشت خنده هاش مخفی میکنه

"bahareh tt":
دقیقا
بیشترشون منم ...
Maedeh ❤❤😇

این💔چرا فرستادی؟😐

چیزی شده؟

"bahareh tt":
نه چیزی نشده فقط تو این متن ها بیشترشون خودمم...
soyoun .
اره دیر تجربه کردن بهتره:)
"bahareh tt":
:)
soyoun .
حداقل اونفدر بزرگ شدی که خودتو نبازی یا کمتر ناراحت شی:)
"bahareh tt":
دقیقا
هر چقد دیر باشه بهتره
pani pani

درواقع بیشترشون منم بهاره جونم

"bahareh tt":
کسیو نمیتونی پیدا کنی که این مشکلاتو نداشته باشن
ما باید قوی باشیم که زود نبازیم:)
Maedeh ❤❤😇

هوم منم همینطور😭😭😭

خودتو زیاد اذیت نکن گلم😘😘

"bahareh tt":
😭😭
توام همینطور
ممنون عزیز
soyoun .
تقریبا بیشتر مردم ایران اینجورین:)
"bahareh tt":
هومم اره...
soyoun .
والبته کل ایدلا:)
"bahareh tt":
میدونی هر چی باشه ما از زندگیشون خبر نداریمو نباید زود قضاوت کنیم
ولی متاسفانه کسایی هستن که میگن چون پولدارو معروفن هیچ مشکلی ندارن
soyoun .
اونی که درداشو پشت خنده هاش قایم میکنه کساییو داره که میخواد خوشحالشون کنه فقط خودشو قربانی خنده و خوشحالی دیگران میکنه:)
"bahareh tt":
اره همینطوره
جایی میرسه که ادم از ادا دراوردن خسته میشه
LOVE ~°•☆

عر:_)

نوه ی قشنگم خوب نیستی نه؟!

"bahareh tt":
نه ننه دیگه عادت کردم
soyoun .
اره تازه حق عاشق شدنم ندارن و کل زندیگیشونو وفق طرفداراشون میکنن که بعضیاشون واقعا قدر نشناسن:/
"bahareh tt":
موافقم ...
LOVE ~°•☆

نه عادت نکردی..تظاهر میکنی عادت کردی...

"bahareh tt":
شاید..
LOVE ~°•☆

و خر دفعه اون درد بیشتر از دفعه ی قبل میشه:]

با اینکه به روی خودت نمیاری ولی همینطوره...

و بعضی وقتا بخودت میای میبینی چقد خسته ای و دلت مردن میخواد:)

شاید حتی خوب شدن حالتم بعد یع مدت برات مهم نباشه

"bahareh tt":
ننه از حال من که خبر داری
ولش کن خیلی مهم نیست 
من خیلی دوس ندارم درباره ی مشکلات یا احساسات حرف بزنم 
چون با این کار سختیه زندگی برمیگرده به خودم 
اون واقعا اذیتم میکنه
ممنون که اینارو گفتی ننه

soyoun .
نوه ات؟ یعنی من الان خاله ام هستم؟
"bahareh tt":
اره من دختر هلیام نوه شهلا
تو کیی؟؟
soyoun .
من دختر شهلام خاله ی عزیزت محدثه
"bahareh tt":
عه پس توام خالمی 
چطوری خاله
هر روز به خانواده ی ما یکی اضافه میشه 
من خبر ندارم😂
soyoun .
چقدرم خودمو تحویل میگیرم حس ننه جین بودن بهم دست داده:/
"bahareh tt":
😂😂
soyoun .
خوبم خواهر زاده تو شطوری؟
"bahareh tt":
منم بد نیستم خاله جون:)))
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

چق این پستتو دوست داشتم، واقعن قشنگ و درست بود TT چرا نمیشه بیشتر از یدونه لایک زددددد؟؟🤦‍♀️🙄😂😂

"bahareh tt":
عه چه خوب که پسندیدی 
مشکل بیانه 😂
یدونم بزنی دستت درد نکنه :))

soyoun .
خواهر زادم هرچیش شده باید زود خوب بشه
"bahareh tt":
چیز خاصی نیس  هر کی مشکلی داره بر خودش
ولش 
چون اینارو واقعا خوشم اومد گفتم بزارم شما هم فیض ببرین:))
 چن سالته خاله اشناشیم؟
soyoun .
چند روز دیگه میرم تو 14
"bahareh tt":
انشالله کی تولدت ؟
 من ۱۵ .۱۵ فروردین

soyoun .
8 مهر 85
"bahareh tt":
فن کدوم گروهی؟

soyoun .
مولتی فندومم ولی بیشتر گرل گروپ استنم بی تی اس بلک پینک اورگلو جی ایدل توایس مومولند مامامو ردولوت دریم کتچر.و.... اینا دیسبند نشدن کلی دیسبند شده هم دارم://
"bahareh tt":
به قول خودت مولتی فندومیی😂
𝐴𝑁𝐼 𝑅𝑢𝑏𝑦

موافقم در حد خدا

"bahareh tt":
👊:)
Raya Jk(:

منم موافقم ):👏👏👏👌

"bahareh tt":
:))
فاطـــღـــمـه ツ

🌹💔

"bahareh tt":
💔...
TARA'S WORLD

😔

"bahareh tt":
...
soyoun .
خواهر زاده گلم ازم بزرگتره:/ چرا من همه جا مکنه م چرااااااااااااااا؟ اوما هم نمیدونه چرا من مکنه م
"bahareh tt":
اینجا از توام کوچیکتر هست غصه نخور خاله
ما از تو زود تر پیر میشیم
Latte cocoa

کاملن موافقم😫😫😫😫

لنتی عکسا ادمو نابود میکنن😫😫😫😫😫

"bahareh tt":
منم وقتی دیدم حالم گرفت☹
Rasta (..❤..)

عرررررررر  خیلی خوب بود 

کاملا درست👍👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️

"bahareh tt":
مرسی(:
Baby Angle kooki lover

منم موافقممممممم

لاااایک لاولییی .^___^

"bahareh tt":
لایک (: ...💜
Namgar Kim

خیلی قشنگ بود😢😢😍

بمیرم واسه دل مهربون نامجونم😭😭😭

"bahareh tt":
چه خوب فک نمیکردم همه خوشش بیاد
هفتاشون💜
Min. eli.k

عرررررررررررررر

اشکم دراومد😭😭😭😍

"bahareh tt":
عرررر گریه نکن عررر
..Nika ..

هعى......

"bahareh tt":
هییییی...
Min. eli.k

عزیزم:))

من بچه میخوام....من باید ی وارث داشته باشم یا نه؟😂

"bahareh tt":
تو سراغ داری من از هر کی میپریم میگه خانواده داره
باز ولی شرو میکنم پیدا کنم توام بگرد
Min. eli.k

افرین عسیسم😂پدرزنم گفته با مهربانی با تو سخن بگویم:)

منم میگردم:))

"bahareh tt":
کاره خوبی کرده پدرم بسی حساسه
 باید با مهربونو باهام حرف بزنی😂😂
Min. eli.k

چشم عسیسم😂

"bahareh tt":
لاو 💜💜
Aida adl

سلم خاهرم:///

من بچه جدید هلیام:/

خوشبختم:)

"bahareh tt":
سلام 
چطوری خواهرم😚
خوش اومدی به خانواده 
همچنین
چن سالته اشناشیم
Aida adl

من خوبم خاهر شما چطوری؟

بسی ممنون:)

من 15 سالمه و بچه تهرونم 

شما چی؟

"bahareh tt":
خداروشکر
به من تو بگو راحت باش نا سلامتی خواهرمی😂😍
منم ۱۵ اردبیل
چه خبر 
با اون یکی خواهرات اشنا شدی؟

Aida adl

من راحت شم فقد فحش میدما همین بهتر نیس؟

هیچ سولامتی

نچ فقد به داداشم پیام دادم ک هنوز جواب نداده:(

ظلم در چ حد

"bahareh tt":
باشه راحت باش اینجا همه فحش میرم البته من جدام😂
اهل فحش نیستم 
شینا کجاست اون میومد حالم میپرسید که دیگه اونم نی
توام یه سری بزنا به خواهرت
حالا منتظر بمون جواب میده
Aida adl

عه خب شما خاصی پس😂

با اون اشنا نشدم:(

چ خاهر بی معرفتی

اوهوم چشمممم

باعش امیدوارم

"bahareh tt":
نه باو چه خاصی😂
نه دختر خیلی خوبیه کلا خواهرام یه چیز دیگن 
فقط با یکیشون جور درنمیام برا همون هر چقد دور بهتر
فدات
حتما جواب میده 💜
Aida adl

جواب داد*-*

عه من کلا تازه واردم فعلا که به شما و هانی جون پیام دادم 

بقیشون وباشون روانشاسی بودا راستش حوصلم نکشید البته ببخشیدا:(

"bahareh tt":
😂😂
مامان بابا خوب کسیو پیدا کردن
توام مث ما گشادی😂👌🏻
به من هر چی میخوای بگو فقط نگو شما راحت حرف بزن
Aida adl

ایول پس درک کردیا😂

شدیدددد

چشمممم حتما

 

"bahareh tt":
البته که درک میکنم من انقد گشادم که اینجا هم کم میام 
یه چن روزه فعال شدم😂
Aida adl

به پس گشادی از خودتونه

الگوی ما شمایید اصن😂

"bahareh tt":
تو خانواده از همه گشاد منم باز مامان بابا اینجا فعالن😂
نه تو رو خدا منو الگو نگیر میمونی
Aida adl

چ رمانتیک افتخار میکنیا😂

من خودم ی پا الگوئم ولی دیگه نه در این حد 

تبریک میگم رکورد زدی خواهر

"bahareh tt":
باعث افتخاره😂
بزار زمان بگذره بیشتر که میشناسی میفهمی خواهرم😂💜
Aida adl

فقد گشادیت بیاد جواب پیامامو ندی خودم گشاد ترت میکنما://

 

"bahareh tt":
نه تو پیام بفرست گشادم برا پست اینا
هر شب تو این ساعت ها هستم میام سری میزنم ولی حوصله نگا کردن پست های دیگه و ندارم
راستش یه چن نفر هستن حتما پستاشونو نگا میکنم چون برام مهمن
توام پست بزار میبینم😊
یادت نره پیام بفرستیااا
Aida adl

عه پس توعم مث من جغدی*-*

چشممم حتما میفرسم میسی

"bahareh tt":
اره تا ساعت ۳ مطمعنن بیدارم
کاری نکردم که😚
Aida adl

اخجون دیگه حوصلم سرنمیره شبا*-*

خب خاله بازی کنیم تا سه؟

"bahareh tt":
باشه بازی کنیم فقط باید بهم یاد بدی
Aida adl

ای بابا میگم شوور کلا تو زندگی نیازه

اینجا هم شوور لازمه دیگه😂😐

بیخی سرکاری بود:))

"bahareh tt":
بعله بعله 
ولی من اینجا نیاز نداشتم ولی با  زور منو شوهر دادن😂
شوهرم انقد خوبه که نگم 
کجایی الیییی
بگرد شوهر برا خودت پیدا میکنی میخوای من برات پیدا کنم🤔
😑😑
Aida adl

کوفتت بشه لنتی:/

وبشو بده بینیم

اوووهووم من ترشیدم شوور موخام://

"bahareh tt":
واسا هنوز که پیدا نکردم بزا بگردم بهت میگم
به مامان اینا هم حتما بگو زرتی میدن شوهر
Aida adl

نه پس اگه اینجوریه نمخام://

راسی خصوصی برام عکستو میفرسی البته اگه بخایا منم میفرسم

"bahareh tt":
وات داری؟
Aida adl

دارم ولی گوشیم نت ندارم:/

تل یا اینستا داری؟

"bahareh tt":
تل ندارم و اینستا دارم ولی خیلی کم میرم
الان پس میزارم رمزش بگیر ببین
Aida adl

پست میزاری رمزشو بگیرم؟

"bahareh tt":
اره بیا خصوصی بگم
Aida adl

اممم باعش

"bahareh tt":
منتظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan