بازی کلیشه ایمون 🤘

  • ۲۲:۴۹

بحرفیم یا ج ح بازی کنیم؟؟

البته اگه کسی هس**

  • ۳۵۷
ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

های

"bahareh tt":
هلوو
ج ح؟
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

نمیدونم....

"bahareh tt":
حالا یکیشو بگو برا من فرقی نداره**
Sepehr Army

های

 

"bahareh tt":
سلام
تو شرو کن ح بپرس
Mr.Ghost .14

ج ح 

10 دیقه هستم

ح بپرس

"bahareh tt":
تا حالا به کسی پیشنهاد دادی که ردت کنه؟
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

با اینکه همین امروز به چوخ رفتم هستم😐👌

من ح

"bahareh tt":
لعنتی یه بازیه که نمیشه دس کشید😂
بزرگترین اشتباهت؟
Black pink
سپهرجواب بده؟؟؟!
"bahareh tt":
##سپهر
ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

ج

"bahareh tt":
امروز قراره اینو به هر کی ج گفت بگم 😂
شعر اهویی دارمو بخون ضبط کن فایلشو برام بفرست
Sepehr Army

بدترین کارت چیه😂

"bahareh tt":
اینکه به یکی اعتماد کردم
ج ح ؟
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

ح

"bahareh tt":
دلیلی که توبیانی چیه به خاطر چی اینجایی؟
Black pink
ممنونم،جوابمونمیده قهره،بامن من دوستش دارم. بهش،بگوبرگره سپهرعزیزم. برگرد.
"bahareh tt":
چی شده ؟؟؟
ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

هن؟

ن بابااا

بیخ ی چی دیگ بگو

"bahareh tt":
اسمتو بزار 🖕
Sepehr Army

ح 

"bahareh tt":
بدترین اخلاقت؟


چی شده؟
Sepehr Army

14 سالته 😐

"bahareh tt":
ها؟
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

بخاطر همتون

ج

"bahareh tt":
یه اهنگو کاور کن پست بزار
Black pink
توجوابمو،بده
"bahareh tt":
با کیی؟؟؟
Black pink
ج،ح
"bahareh tt":
ح
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

بچه ها از هر کی می پرسین اسمشم بگین

"bahareh tt":
خوب شد گفتی والا الان من نمیدونم چی یه چیه😂
Sepehr Army

اوممم هیچی ندارم 😂

"bahareh tt":
هیچکس بی نقص نیست...
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

اینکه امروز ظهر ج ح بازی کردم😐

ج ح؟

Black pink
سپهر
"bahareh tt":
...
ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

اسممو بزارم چی :/

جانع ننت ی چی خوب بگو

اصن ح

&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

چی کاور کنم آخه؟😂

"bahareh tt":
هر چی خواستی
Sepehr Army

خخخ باشه کمی عصبانیتم

"bahareh tt":
ح بپرس
نگفتی چی شده؟
elena siwfe

چه خبرع اینجا ؟ 😑

بهار ج ح ؟ 

"bahareh tt":
مگه نمیبینی😂
ح
Sepehr Army

تا حالا به کسی بد رفتاری کردی 🤔

"bahareh tt":
اره 
یکیش همین کمالست😂😂
ج ح ؟
Black pink
تو،اول جواب منوبده بهت،هی کامنت،میدم. انگار،نه،انگار بعد
"bahareh tt":
....
PARK 🌙MOON

میشه بحرفیم :/

"bahareh tt":
سلام بابایی چطوری؟
Black pink
نمیدونم،چراجواب،کامنتمو،نمیدی؟ ولی من،بهت،دوروغ،نگفتم. دوتا،چیزو،نگفتم،حتما،صلاحنبوده،بگم،میگم،بهت،بعد
"bahareh tt":
بسه دیگه حتما دلیل داره برا خودش
فرزندم را اذیت نکن
elena siwfe

الان کنارمی چی بپرسم اینجا 😐😂

"bahareh tt":
هر چی خواستی
Sepehr Army

😂😂😂ح

"bahareh tt":
از چه شخصیتی خوشت میاد؟
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

من ج😂

"bahareh tt":
یه پست بزار از مسخره ترین رفتارت بگو
Black pink
مرسی،عزیزم که،جوابمو،دادی؟ سپهر
"bahareh tt":
...
elena siwfe

به نظرت بهار خوددرگیرترین ادم بیان کیه ؟😂😑

Sepehr Army

میشه اینجا پیام ندی 😐😐😐

"bahareh tt":
#بلک پینک
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

گذاشتم

"bahareh tt":
ح بپرس
PARK 🌙MOON

سلام

تو خوبی؟

"bahareh tt":
منم خوبم
چه خبر تو بازی نمیکنی پدر؟
Sepehr Army

 

&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*&  سلام خاله 😂😂✋

"bahareh tt":
##
Sepehr Army

مهربون راستگو آدم خوب و با شخصیت و دروغ گو نباشه 

"bahareh tt":
هومم🤔😂
ج نمیگم ازت خاطره ی بد دارم ح بپرس
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

یعنی سوتیمو بگم؟

باشه😂

"bahareh tt":
اره سوتی هات تو بیانو بگو
ح بپرس
Sepehr Army

ح یا ج

"bahareh tt":
ح
elena siwfe

بهار ج  بگو 

شرط هامم گفتم 😂

"bahareh tt":
یه اهنگو کاور کن بزار تو پستت همین امشب
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

#سپهر

اوه سلام عشقم💕

بعد این همه تازه فهمیدیم😂

 

من تو پرسیدن افتضاحم🙄

خب...

اگه بخوای یکی رو بکشی کی رو انتخاب می کنی؟

می دونم چرته😂

"bahareh tt":
# سپهر



نه کسی رو نمیخوام بکشم😂
ج ح ؟

&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

اون کشتن ماله بهارست

"bahareh tt":
جواب دادم
Sepehr Army

همین سوال خودت بر تو 

چه خاطره بدی 😂🤔

"bahareh tt":
کدوم سوال الان کلا قاطی کردم😂
PARK 🌙MOON

من عاممم ن

الان رو مودش نیستم :/

شب بخیر

"bahareh tt":
باشه 
شب خوش
elena siwfe

باشه ج ح ؟

"bahareh tt":
ح
Sepehr Army

#خاله 😂

😂😂

خوبی سلامتی 😂🤔

Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

باشه الان میزارم

آممم خب چطور اومدی بیان

"bahareh tt":
(:
اینو یکی امروز ازم پرسیده بود
خوب من اوایل همیشه ناشناس میومدم تو وب ملودی 
بعد تصمیم گرفتم وب بزنم
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

ج

"bahareh tt":
امروز خیلی شجاع شدیااا😂
اسم پروفتو 💩 این بزار
باید ج نمیگفتی😂


elena siwfe

چرا چتاتو نشونم ندادی عوضی؟

"bahareh tt":
خواستم مثل خودت باشم
Sepehr Army

چه خاطره بدی از من داری 😂🤔

 

"bahareh tt":
چندان خاطره ی بدی ندارم
ولی تو ج ح دیروز تو ج خاطره ی بدی بود😂
ج ح؟
Sepehr Army

😂😂😂آها 

ح

"bahareh tt":
😂
تا حاالا کاری کردی که پشیمونی؟
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

خخخ من بازم ج😂

"bahareh tt":
نه دیگه ج تموم شد😂😂
برو پست بزار به یکی فحش بده
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

😂😂

باشه الان عوض می کنم👌

"bahareh tt":
خخ
ح بپرس
Sepehr Army

😂😂

اصلا چون میدونم دارن چه تصمیمی میگیرم و تفکر و اندیشه دارم 😁

"bahareh tt":
خوبه
ح
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

گزاشتم 😂😂👌

"bahareh tt":
😂😂
ح بپرس
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶

اگه یکی رو کراشت کراش بزنه چیکار میکنی😂😂

"bahareh tt":
مونده کی روم کراش بزنه🤔😂
Sepehr Army

کاری که انجام دادی بعدش خوشحال شدی

"bahareh tt":
کدوم کار؟
Sepehr Army

هر کاری 

"bahareh tt":
چه سوالایی میکنی
معلومه که کاری انجام دادم که خوش حال شدم 
ناسلامتی انسانم😂😂😂
Sepehr Army

😂😂😂راست میگیا 😂

"bahareh tt":
بعله من همیشه حرف درست میزنمم😂😂😂😁😂
Sepehr Army

😂😂😂

"bahareh tt":
تو که مث من جغدی
پس ج یا ح؟
قرار بود دختر داییمم بیاد یهو غیبش زد🤔🤔
Sepehr Army

😂😂😂

ج با پروف و نام کار نداشته باش 

"bahareh tt":
خوب ج گفتی باید انجام بدی
اهنگ کاور کن پست کن😂
Sepehr Army

چه غلطی کنیم حوصلمون جر خورد

"bahareh tt":
انقد ج ح بازی کردم دیگه کم کم داره ازش بدم میاد
ایده ی خاصی به ذهنم نمیرسه تو داری بگو
Sepehr Army

اومممم منم😂

خب هااااا چرت و پرت بگیم 😂

Sepehr Army

😂😂😂حالا چه آهنگی 🤔

"bahareh tt":
هر چیزی که میخوای فرقی نداره
Sepehr Army

2 سال. دیگه تمومه 😂

"bahareh tt":
دو سال😲
تا فردا باید بزاری
ح
بپرس
elena siwfe

های به همه 

"bahareh tt":
سلام چه زود اومدی😒😒😒
elena siwfe

یکی از من بپرسه ج ح ! 

حوصله ام  سر رفته 

بهارررر

"bahareh tt":
ج ح؟
Sepehr Army

عاشق کسی هستی 🤔

"bahareh tt":
نه 
ج ح؟
elena siwfe

ارع دیدی چه زود میام 😂😐

 

"bahareh tt":
بعله😑😑😒
elena siwfe

ح بپرسین 

 

"bahareh tt":
صادق باش چرا بهم نگفتی
Sepehr Army

ح

"bahareh tt":
همون سوالی که لز من پرسیدیو خودت جواب بده
elena siwfe

بهت گفتم که چرا هی میپرسی ؟

واقعا راستشو گفتم بهت 

"bahareh tt":
باشه یه لحظه میتونی بیای شاد؟
Sepehr Army

اره

"bahareh tt":
😂😂
ح بپرس
elena siwfe

یکیتون بگین ج ح ؟ 

"bahareh tt":
ح
Sepehr Army

تا حالا کسیو بدبخت کردی 🤔

"bahareh tt":
نه موجب ناراحتی بعضی ها شدم ولی  نه تا اون حد که بدبخت کرده باشم
بعدا برات توضیح میدم
ج ح ؟
elena siwfe

همه چیو میدونم دیگه چی بگم !

از چه شخصیتی متنفری ؟ 

"bahareh tt":
شخصیت دو رو لوس و یادم نمیاد دیگه...
Sepehr Army

ح

"bahareh tt":
تا حالا به کسی پیشنهاد دادی که ردت کنه؟

ح اینبار یه چیز درست حسابی بپرسیاااا😂
Sepehr Army

😂😂😂😂

نه قبول کردن ولی مردن 😂😂

چشم 😂

"bahareh tt":
چرا مردن ؟؟؟

هومم🤝🤔
Sepehr Army

😂😂2 تا شون مردن 😐

4 نفر از تهران رفتن 😂😂😂

و منم موندم تنها 😂😂😂

"bahareh tt":
نگران نباش این تنهایی یه چن روزست😂😂😂
خدا رحمتشون کنه فاتحه😂📿📿

هومم🤔
Sepehr Army

😂😂😂😂😂😂😂

انشالله 😁😂

"bahareh tt":
دست به دعااا🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Sepehr Army

😂😂😂😂چرا فرار میکنی🤔😂

"bahareh tt":
میرم دعا کنم هر چه زود تر برات زن پیدا کنم😂😂
Sepehr Army

😂😂😂😂همین الان برو پیدا کن با نیک 😂😂😂😂

"bahareh tt":
یه جور میگی انگار ریختن تو بیان 😂
نیک نخوابیده؟؟؟
elena siwfe

ح بهاره ی سوال درس حسایی بپرس !

"bahareh tt":
به من اعتماد داری؟
elena siwfe

صد درد صد 

تو نمیدونی اینارو 

ج ح ؟

"bahareh tt":
اگه اعتناد میکردی بهم میگفتی
ج
Sepehr Army

😂😂😂نه بیداره

"bahareh tt":
واسا برم وبش ببینم چی میشه
Sepehr Army

😂آفرین 😂🤝

"bahareh tt":
پرونده ی رابطته هات سنگینه 😂😂
انشالله با نیکی برات یه نفرو پیدا کنیم
😂😂
elena siwfe

دلیلمو بهت گفتم اگه بهت اعتماد نداشتم کلا هیچی نمیگفتم اینم هس 

اهنگرو بیخیال شو !

"bahareh tt":
باشه باو تو جرعتشو نداشتی چرا جرعت گفتی 😒😒😒
elena siwfe
بحث جرعت نیار باشه میخونم
ج گفتی پس یکی از اهنگ های بلک پینکو بخون
"bahareh tt":
باشه برات میخونم برو بخواب دیگه دیره شب خوش
Sepehr Army

😂😂😂به قبل توجه نکن الان مهمه 😂😂😂

"bahareh tt":
درسته 
گذشته ها گذشتن
به نیکی کامنت فرستادم منتظرم جواب بده دس به کار شیم
تو بگو برات مهم ترین چیز چیه؟
elena siwfe

نه پست کن 

نمیخوابم هنوز مامان 😐

بای 

"bahareh tt":
بسه ته تو پس کن نه من 😑
نخواب 
Sepehr Army

تو چی مهم ترین جیز 🤔

"bahareh tt":

خلاصه دس به کار میشیم برات پیدا میکنیم تمام👊
Mr.Ghost .14

چ پیشنهادی مثلل

"bahareh tt":
رل زدن و اینا...
Mr.Ghost .14

نه از اون لحاظ -_-

ج یا ح ؟

"bahareh tt":
ح
Mr.Ghost .14

خب تو دادی؟

"bahareh tt":
نه اولا دخترم دوما غرورم پس کجاست برم به یکی پیشنهاد بدم😂
Mr.Ghost .14

راست میگی 😂😂😂😂

حواسم نبود اصن 😂😂😂

ح

"bahareh tt":
بزرگترین پشیمونیت
Mr.Ghost .14

بردن ی نفر‌تو گروه واتساپ

"bahareh tt":
هوممم کی بیخیال
ح
Mr.Ghost .14

از کی بدت میاد سه نفر

"bahareh tt":
سه نفر ناشناس اومده وبم از اونا بدم میاد
Sepehr Army

های 

"bahareh tt":
سلام 
خاله گفت رفتی احضار کنی؟
Sepehr Army

اره

"bahareh tt":
چی شد حالا چیزی اومد یا نه؟😂
Sepehr Army

ظهر تعریف میکنم 

آره اومد

"bahareh tt":
عه باشه
هومم
یه سوال ازت میپرسم جواب بده
اگه نمیخوای کسی بدونه خصوصی بیا بپرسم
نیو

میگم میشه این بازی رو برام توظیح بدید

از نظرم جالبه

وای خیلی وب خوبی داری

این تنهای وبی که میتونم درد دلامو راجب کیپاپ بهتون بگم و یکیم بهم جواب میده من توی وبای دیگ همین کارو کردم ولی اصلا اهمیت ندادن

"bahareh tt":
احتمالا چون وب نداری برا همون باشه
خوب این بازی جرات حقیقته حتما بازی کردی؟
هر چقد بخوای میتونی کامنت بدی من حتما جوابتو میدم😊
نیو

سلامم 

ممنون من ی وبی دارم تو بلاگفا اسمش کهکشان رنگی منه تقریبا از اوایل سال زدمش ولی بازدید کننده ندامر فقط یکی 

نظر میده 

درمورد علاقه هام و چیزایی که دوست دارمه اگه منم مثل شما بازدیدکنده داشتم اونجا درد دلامو میکردم و چند تا دوست پیدا میکردم  ادرس وبم توی سایت یا وبلاگ گذاشتم اخه حالو حوصله نداشتم ادرسمو کپی کنمبزارم 

ای خداااااااا دوباره خیلی حرف زدم راستی اگه راضی هستی میخوام وبتو توی وبم تبلیغ کنم 

مممنون که جوابمو دادییییی 

به قول اجیم ماچ پس کلتون

"bahareh tt":
میتونی اینجا هم وب بزنی بیان خیلی کاربر داره میتونی دوست های خیلی زیادی هم پیدا کنی اره میتونی تبلیغ کنی اشکالی نداره☺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan