بیان خیلی ساکته:(

  • ۰۰:۳۴

بیان خیلی ساکته یکی باید این سکوتو بشکنه

واقعا من وقتی میام بیان انگار یکی میرینه به حوصلم😂

لامصب خیلی سوتو کوره

  • ۳۱۹
Shiva (:

ارواح بیانو فرا گرفتنن 😂😐💔

"bahareh tt":
😂😂
ماییم دیگه چطوری؟
soyeon ..
اخ دقیقا خیلی ساکته انگار شهر ارواحه-.-
"bahareh tt":
باید یکی دس به کار شه تا کی قراره اینجوری میش بره؟
pari pari 🌈💜

اوهوم خیلی :( 

"bahareh tt":
خیلییی🤦🏼‍♀️
Shiva (:

خوفم خوفی؟

"bahareh tt":
خداروشکرر
منم که میبینی بدجور حوصلم سر رفته
نمیدونم با چه انگیزه ای پاشدم اومدم بیان!

ro ma

مننننننن

همه جوووورهه سکوتت شکنممممممم

"bahareh tt":
اره بیا این سکوت لعنتیووو بشکن چیه اخه
چطوری مث دیروز امروزم عالی ایییی😊
Shiva (:

با انگیزه حرفیدن با من

#اعتماد ب نفسم تو حلق هیترا

"bahareh tt":
😂😂
#👌🏻
چه خبر ایده داری چی کار کنیم
ro ma

میشکنمممممم

من همه چیو میشکنم

والا لیوان میشکنم گلدون میشکنم بعد بشقاب میشکنم😂😂

عرهههه

معلوم نی؟

فق امروز ی ذره حالم گرفته شد متاسفانه

"bahareh tt":
اره بشکن بشکنه
عه چرااا کسی ناراحتت کرد
soyeon ..
میدونی مشکل اینه هرکی تلاش کرده اینجا بهتر بشه اوضاع بدتر شده و نا امید شده از اینجا-.-بهاره میدونی الی چش شده؟! -.-
"bahareh tt":
اوو اره بدیشم اینجاست عضو های جدیدی که بیان ثبت نام میکنن فک میکنن بیان کلا اینطوریه
عزیزم من بیان حتما میدونی که کم میام اومدنی هم سر میزنم بهش
چیزی شده؟
Shiva (:

خبر ک سلامتیمون

کارم ک

بریم بخوابیم 

بهترین پیشنهاد

😂💔

"bahareh tt":
خبر از این بهتر✋🏻
خوابم نمیاد به این جه میشنهادی داری🤔
من به فدای آنی کیوتم😐🔪(야시. Yasy2007)

سلااام ددیییی💃💃💃💃💃🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️حمله تو بقل 

"bahareh tt":
سلاممم برین بغلششش
چطوری
Shiva (:

برو چندتا اهنگ بگوش 

فانی مومنت ببین 

از این کارا💚

"bahareh tt":
اها🤔🤔
تو میری بخوابی؟
soyeon ..
اوهوم بعضیام که کلا فکر میکنن باید حال بقیه رو خراب کنن-.- نظراتشو بسته جواب منم نمیده ببینم چش شده
"bahareh tt":
اوو موافقم 
خیلی وقته بیانی؟
من اگه اشتباه نکنم پریروز باهاش حرف زدم حالش خوب بود 
ولی مطمعن نیستم 
من اگه خبر ازش گرفتم بهت میگم توام حتما به من بگی
Roham Mr

دقیقا...

"bahareh tt":
اووو...تازه وارد
تو اینجا هم میومدی؟
Shiva (:

اگ مامانم بزور نگد باس بخوابی ن 😂

"bahareh tt":
وایی خدا بعضی موقع مامانار  نمیفهمم اخه چرا 
مامان من اصلا از اون لحاظ جیزی بهم نمیگه
ro ma

عاااا نه کسی ک ناراحتم نکرده

فقط راستش امروز تولد داداشم بود منم یادم بودااا اصن ی هفته بود از همه میپرسیدم چیکا کنم و خلاصه روز شماری میکردم ولی من نمیدونستم امروزه فک میکردم فرداس🙁

بعد دیگ داداشیم ناراحت شد دیه....

"bahareh tt":
عه....خوب مهم اینه که تو به یادش بودی
جرا باید ناراحت شه🤔
یه اشتباه خیلی کوچکیه
نگران نباش حتما فردا برو پیشش از دلش درار
من به فدای آنی کیوتم😐🔪(야시. Yasy2007)

خوبم تو چطوریییییی؟؟؟

"bahareh tt":
منم هستم دیگه والا الان نمیدونم خوابم میاد یا چرا من دارم با این انرژی جواب میدم بگذریم
چه خبر
soyeon ..
13 روز دیگه میشه یکسال که بیانم^^ ممنون باشه منم اگه بهم جواب داد در جریانت میزارم^^
"bahareh tt":
ع توام میخوای بیان مث قبل شه نه 
اصن بیان خیلی عوض شده:/
اوو ممنونت میشم:)
Roham Mr

چطور ؟

"bahareh tt":
منظورم این بود که وبم زیاد نمیای
Sepehr Army

عره😂

"bahareh tt":
یکی پیدا کن خو جو عوض کنه😂
تو که همیشه اینجایی خدایی خسته نمیشی فرزند
ro ma

چیکار کنم براش از دلش دربیاد؟

"bahareh tt":
داداشت چن سالشه؟
Shiva (:

من معمولا تا سه و چار بیدارم ولی چون امت دارم میگد بخواب 😐💔💔💔💔💔

"bahareh tt":
عه پس مث منی که 
بعد امتحانا پس هستی 
اگه الان میگه برو بخواب راحت:))
من به فدای آنی کیوتم😐🔪(야시. Yasy2007)

برو بخواب پدر منننن

"bahareh tt":
خوابم نمیاد فرزند منننن
Sepehr Army

خو جو؟ هان 😂

بله بله نگهبان بیانم:/

"bahareh tt":
اوهومم...همین سکوت دیه تو چقد دیر میگیری🤦🏼‍♀️
اره تو نباشی این بیانیا جه میکنن😂
ro ma

داداش خودم نه ک😐

داداش بیانیه

روحه دیگ

۱۳ ساله شد امروز

"bahareh tt":
اها بگو دیگه😂
بزا بفکرم
اگه براش پست نزاشنی فردا یه پست قشنگ بزار
تولدشو تبریک بگووو
همینااا تنها گزینه هاست
Roham Mr

شاید

نمیشناسمت...

"bahareh tt":
اومم تا جایی که یادمه اشنا شدیم بگذریم
بهاره ۱۵
تو؟
Sepehr Army

😂😂من نباشم دزد میاد همه رو میبره جونن😂

"bahareh tt":
والا دزد خیلی هارو از بیان برده😥
جوننن !؟میخوای همه رو ببره از بیان
خدایی حال میکنی تنهایی؟
Roham Mr

رهام...۱۸

"bahareh tt":
خوشبختم:))
چطوری؟
soyeon ..
اره واقعا قبلا بهتر بود همه شاد بودن خیلی خیلی تغییر کرده من یادمه اون اولا خیلی بهتر بود کمتر کسی چسناله میکرد
"bahareh tt":
دقیقا
من از خودم بگم عاشق بیان بودم جوری که حتی یه ررع هم از بیان نمیرفتم بیرون همه زندگیم بیان بود تا اینکه یه چن تا ادم اومد قشنگ ریدن به بیان و رفتن الان اط قبلی ها کسی نمونده :/
ro ma

گذاشتم باباااا

اگ نمیذاشتم ک تا حالا خودکشی کرده بودم دیگ

ولی دیر شد دیه🙁

"bahareh tt":
عه پس همینه گذاشتی خیلی خوبه 
حالا برو فردا باهاش حرف بزن از دلش درار
حتما میبخشه :)
Roham Mr

همچنین...

بد نیستم ت؟

"bahareh tt":
منم خوبم 
چه خبر(به جز این سوال دیگه ندارم انگار)
Sepehr Army

تنهایی عاممم اره

"bahareh tt":
تنهایی حال نمیده ها؟؟؟!
Sepehr Army

نه حال میده :)))

..... 

"bahareh tt":
از من گفتن 
خو یه سوال فنی چطوری حال میده
با کی قراره حرف بزنی؟
ro ma

بخشیدنی ک میبخشه

داداش جونیم دلش دریاس ولی خبب از دست خودم ناراحتم.... 

"bahareh tt":
وااا ببین همین که چن روز یادت بوده خودش یه دنیاست
داداشت کیه؟من جرا از هیجی خبر ندارم خوداا
حتما داداشت مث خودت مهربونه میبخشه توام ناراحت نشو دیگه:)
soyeon ..
منم همینطور اونموقع ها که اکانت نداشتم و نت قطع بود کلی منتظر بودم بعدش که اکانت زدم و وب زدم هر دقیقه اینجا بودم اما الان حوصله ندارم واقعا خیلی فضای اینجا بد شده
"bahareh tt":
خداروشکر کسی رو پیدا کردم دلیل نیومدن به وبو بدرکه
خیلی بد شده خیلییییی

من به فدای آنی کیوتم😐🔪(야시. Yasy2007)

عه چه باحال 😂🔪

خب نخواب پدر مننننن

هوهوووو💃💃💃💃💃رد دادم😁🤧

"bahareh tt":
اره فرزند رد دادیی برو  برو بگیر بخواب😂
Sepehr Army

نکته خوبی گفتی با دیوار :/

نمیدونم با هرچیزی که تو ذهنم... 

"bahareh tt":
بعله دیگه:/
نگران نباش بیان اگه اینجوری پیش  بره وضیعتش همینه
قراره تنها باشی%
ro ma

اوهوم حتی از چن نفر پرسیدم چیکا کنم براش🙁

عهههه داداش روحم دیگ

میشناسیش حتمااااااا

وبشو بدم؟

"bahareh tt":
اره اگه میشه بدی :)
Roham Mr

خبر خاصی نی...

"bahareh tt":
اوهومم..
هی..
Sepehr Army

تنهای تنها :)

میخوای سومین نقرس باشی که عکس واقعیم و میبینی  :/؟ 

"bahareh tt":
جدی!اره میخوام سومین نفر باشم
soyeon ..
ادم هر جا میره من مردم من دارم میمیرم من اینجورم من اونجورم ما هم گرفتاری خودمون رو داریم میایم اینجا اینا قشنگ میره رو مخ ادم-.-
"bahareh tt":
وایی خدا حرفای دلمو میزنی
واقعا گند زدن با این حرفااا
Sepehr Army

آری بیا گفتینو خودت ....  

"bahareh tt":
باشه
ro ma

کلیک

این وبشههه^^

"bahareh tt":
عه اسمش صدراست 
نشناختم وبشو
ro ma

اوهوم.....

داداش صدرا رو میشناسی؟

اوهوم

عوضیده قالبو

"bahareh tt":
عه صدرا برگشتع مگه خوداااا🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
الان نمیدونم چی بگم 
چرا باید من از همه جی بیخبر باشم
MiN. eli

همممم///

انگیزه نیس عاخه

"bahareh tt":
عههه الیییی
کجایییییی 
چرا کامنتاتو بستی 
چیزی شده😢😢
اونو که قبول دارم ولی چه کنیم بلاخره انیگیزش میاد😭😭
Sλßλ ¿¡○~○

من نیستم واس همین این شکلیه😂😂😂😎

#سقف ریخت😂😂✋

"bahareh tt":
اره دیگه چون تو نیستی😂😂
ro ma

برگشته؟ 0...0

مگ رفته بود ک برگرده...

خو از اولشم بود دیگ

"bahareh tt":
نرفته بود ولی بیان نمیومد یه مدت 
راستش خیلی وقت بود تو بیان نبود
اوهوم:)
ro ma
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عاهاااااااا

عرههههه اونو میگی...

راستی بهاره جون اینو میگم ولی سان کن:

** ****** *** *****

"bahareh tt":
باشه 
اگه اشتباه نکنم رفت از بیان
MiN. eli

عه...نه بازش کردم بیب

 

 

بیا اونجا

"bahareh tt":
عه باشه عزیز میام حتما
ro ma

عهههههه

نه هس هنو

"bahareh tt":
اوو
چی بگم راستش من اهمیت نمیدم 
یه حدسی زدم فک کنم کم مونده درس از اب دربیاد
ببینیم چی میشه
ro ma

چییییییییییییی؟؟؟

بگووووووو

منم میخوام بدووووووووونممممم

"bahareh tt":
چیز خاصی نی هنو مطمعن نشدم 😂
ولش کن توام بهتره درباره اینا حرف نزنی :)
ro ma

راجع ب همون کسیه ک من میگفتم؟

واقعاااااااااااا؟؟

عاغااااا بگو چیه؟

موضو مرگ و زندگیه هااااااااااا

"bahareh tt":
تقریبا
به خدا توام حتما احتمال زدی
یه نصبحت از من دربارع اش با کسی حرف نزن چون میان میگن پشت سرم حرفزدیو اینااا ناراحت نشیاا من به خاطر خودت میگم:)
ATTRIB 32

خخ چه وب خوشگلی به به

نیو

سلامممم

واقعا از نظر من بیان نسبتبه همه سایتهای که توشون وبلاگ میسازی خیلی باحال تره من نمیدوستم بیان هم هست وگرنه توی بیان وبلاگ میزدم

این ادرس وبم خوشحال میشم توی وب من نظر بدی چون هیچکس تاحالا نظر نداده

 

 

"bahareh tt":
اره خیلی خوب بود بیان
چه وب باحالی داری حتما سر میزنم
نیو

ممنون

"bahareh tt":
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan