میدونین دیگه ؟..

  • ۰۷:۵۲

یه عده هستن که وقتی ازشون درباره‌ی ترانه‌نویسی بی‌تی‌اس می‌پرسید فقط از نامگی حرف میزنن و نه هوسوک. اما وقتی درباره‌ی آهنگای مورد علاقه‌شون از بی‌تی‌اس می‌پرسید میگن Dionysus, Paradise, 134340, Home, BST, Louder Than Bombs یا Mic Drop

میدونید که هوسوک همه‌ی اینارو نوشته. مگه نه؟

کیفیت اصلی

  • ۴۷۳
Yashita :)

بله بله کاملا

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
گـــــود D:
Yashita :)

*-*

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
^-^
Kim Ala

اوه گاشششش واقعااااا؟؟؟؟؟؟

من روانی home و louder than bombs عمممممممم *____________*

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
لودر دن بامبز خدااااستتتتتت بنبنبنبنبنینینی
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

عهههههههههه من نمیدونستمممممم

دلیل اینکه اینقدر خوبن این اهنگا اینه که هوسوک نوشته پس

بمب انرژی مثبت*-*

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اوگودو عره ‌*-*
MiN. eLi

هوم...میدونم....

 

 

کجا بودی سنگ؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
کجا باید میبودم
MiN. eLi

پست نمیزاشتی

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
حوصلشو ندارم
Sepehr Army

سلام D:

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
دورود

+من بهاره نیستما 
ro ma

واااااییی

این بشر چرا انقددد منو میکشههههه

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اع .-.
Mr Ghost32

وبتو پاک کردی؟ :|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نه .-.
نیو

سلاممم ببخشسد نبودم نتم مرده بوددددد ولی خببببب  ولی من فکر میکردم که فقط نامجون مینویسه وبقیه هم مینویسن وللی خخب این چند وقته خعلی نشستم انیمه نگاه کردم مانگا و مانهوا خوندم ی سوال من شنیدم میگن وی هم خعلی انیمه دوس داره درسه؟

نیو چان

میگم میخوام تو بیان ثبت نام کنم نام کاربریم باید چی باشه؟

"bahareh tt":
نمیدونم باید چند تبار بزنی تا ببین کدوم نام کاربری اصلا استفاده نشده
بیای بیان خوشحال میشم عزیز
نیو

نمیتونم ثبت نام کنم ایمیل ندارم مال خواهرمه

"bahareh tt":
یه ایمیل جدید بساز اسونه
نیو چان

میگم با ایمیل موقت اومدم

بعد شنارمو میخواد تایید که  خطا میزنه 

دیروز امتحان کردم امروزم امتحان کردم

"bahareh tt":
اول ایمیلتو چک کن بعد یه پیام اومده
بعد تایید ارسال دوباره رو بزن
نیو چان

میدونم ولی خطا میزنه میگه که 5 دقیقه دیگه صبر کنید بعد 5 دقیقه میزنم بازم اون میاد

 

نیو چان
ادر گفتینو رو برات فرستاوم توی خصوصی اونجا برا توظیح بده چی کنم
"bahareh tt":
باشه الان نگاه میکنم نیو
نیو چان

این پیام من به بی تس اس ارمی ها و هیتراست 

و میخوام از بی تی اس تشکر کننم

از بی تی اس ممنونم به خاطر اینکه  توی غم وشادی ها ما شریک بودن

از بی تی اس ممنونم به خاطر اینکه مارو تشویق کردن که ی روز دیگه زندگی کنیم

از بی تس ای ممنونم به خاطر اینکه  با حرف ها و اهنگاشون مارو وادار به عشق ورزیدن به خددمون و خودمون رو دوست داشتن کردن

از بی تس اس ممنونم

ارمی ها:

ارمی ها ما باید توی غم شادی اون ها شریک باشیم  باید حمایتشون کنیم 

توی زندگی شخصی شون  دخالت نکنیم 

از ارمی ها هم ممنونم

و هیترا ها اگه بی تی اس رو دوس ندارین اهنگ هاشون رو گوش ندیدن ام وی هاشون رو نگاه نکین و وقتتون رو برای هیت دادن طلف نکنید   ووقتتون رو بزارید روی کسای که دوسشون دارید و به اون ها انرژی بدید

از بی تی اس ممنونم به خاطر این همه کاری که برای ما انجام دادن ازتوننن خعلی خعلی ممنونم 

و دوست داشتم همیشه این حرفم به ارمی ها هیتر ها  و خود بی تی اس برسه

ممنونم از همتون

نیو چان

نممیدونم چرا گیرم گرفته شاید به خاطر این باشه که نمیتونم ببینمشون 

شاید به خاطر این باشه که جلوی خودشون نمیتونم ازشون تشکر کنم

شاید به خاطر این باشه که فکر میکنم هیچ وقت نمیتونم ببینمشون

همیه اینا هست ولی بازم من طرفدارشونم وبهشون احترام میزارم

وایی از این حرف های که میزنم خودم پشمام میریزه که میتونم اینارو بگم ولی واقعلا داره گرم میگره

نیو چان

نمیدونم کسی این چرت پرتای منو میخونه کاشکی یکی بود باهام حرف میزد درد دلامو بهش میگفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan