😂...

  • ۱۴:۵۰

.واقعیت هیییی

. دقیقا خود من

.

.

.

.

.

. بی تفاوت باشین

.این ادیتااا خیلی خوبه

اگه پیدا کن باز میزارم

.

 

  • ۳۳۵
사라 골자리

😂😂😂😂😂😂فقط جیمینه😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🏼‍♀️😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
....
사라 골자리

😂😂😂😂😂😂فقط جیمینه😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🏼‍♀️😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
😂😂😂😂😂😂😂
کافه ذهن ☕☕

😂😂😂👍👍

"bahareh tt":
😎👌🏻
LOVE ~°•☆

درخت عادمممم😂🤣🤣

"bahareh tt":
اینجوری که مردم ایران پیش میرن اخرش همینه😂
Namgar Kim

درختههههه😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
هوممم
نگو نگو ممد کجایی بیا اینو از سینگلی درار😂
ناشناس

مردم از خنده 🤣 🤣 🤣 🤣 

"bahareh tt":
نه خدا نکنه
تو همون ناشناس دیروزی دیگه😂😂
AJ deadshot

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
😂😂....
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

اون آهنگه فق🤣🤣🤣🤣 دقیقن منممممم🤣🤣🤣

"bahareh tt":
  • پس عین خودمی بزن قدش✋✋😂
sana army

جان من بازم بزار جرررررررررررررررررررر خوردم

ههههههههه

"bahareh tt":
به جان تو باز میزارم عزیز😂
جر نخور جر نخور .🤣😑
عررر

NIKI 😎 NIK

🤣🤣🤣🤣🤣 خیلی خوب بودن

"bahareh tt":
اره خیلی ادیتا خوب بود 😂😂
Min. eli.k

صگ پدرر😂😂😂

"bahareh tt":
پدررر صگگگ😂...
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

عهه توعم؟😂😂😂👍👍 شپلق

*زدم قدش😂✋✋

"bahareh tt":
منم یه بار دیگه میزنم کامل شه شپلق (از این خوشم اومد😂)
TARA'S WORLD

من دقیقا آخرین پستم😂

اصلا خودم باعث و بانیشم😅

"bahareh tt":
عه😂😂😂😂
Rasta (..❤..)

نه من ناشناس دیروز نبودم 

بهاره من رستا هستم 

نمیدونم چیشد که گزینه ناشناس را زدم آخه هیچ وقت نمیزنم😁😁😁😁

"bahareh tt":
عه تویی رستا جون 
چطوری
اشکالی نداره فدا سرت😊
Latte cocoa

😂😂😂واعی اون ک میگه مامانم صدام میزنه و اون بچه فامیل😂😂✌ من ایطوریم😂😂

"bahareh tt":
😂😂👏 منم دقیقا 😂😂
Rasta (..❤..)

خوبم خواهر زاده گلم😘😘😘

تو چطوری عشقم؟ 

مامانت خوبه؟ 😁

"bahareh tt":
خداروشکر
منم خوبم خاله جون
یه چن روزه ازش خبر ندارم باید برم بهش سر بزنم خاله
pari

جرررررررررررررررررر خیلی خوب بید متاسفانه ایموجی ندارم خودت 10 تا تصور کن 

تو عروسمییییییییییی؟

"bahareh tt":
هوممم تصور کردم
نمد فق کنم اسم مادر شوهرم معصومه بود
pari

عروسممممممممممممممم چرا زودتر خودتو معرفی نکردیییییییییییییییییی 

البته چرا من زودتر اینجا نیومدممممممممممم

"bahareh tt":
عه پس تو مادر شوهرمی
چطوری
من باید میومدم 😘😘😘
pari

نه من پدر شوهرتم :/

"bahareh tt":
عه پس تو پدر شوهرمی
النا بهم نگفته بید


pari

مادر شوهرت ازدواجید 

نامم پریسا 15 ساله از شهر مقدس :/

با من راحت باش عروسم

"bahareh tt":
منم بهاره 15
باشه پدر شوهرم
pari

بسی عالیییییییییم تو چطورییییییییی؟

"bahareh tt":
خداروشکر
منم خوبم
pari

اع خوشبختمممم

خداروشکر که خوبی

اوخی چه دختر ارومو مظلومی هسی برعکس بچه من -__-

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
دتس مای فرزند 😎💃
Min. eli.

پدر من مظلوم نبیدم؟

حیف اون نون و نمکی ک با هم خوردیم😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
/:

#پدرش

Min. eli.

/:

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
جانم
Min. eli.

جان/:

بهاره کوش؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بله/:
تو جیب من که نیست
Min. eli.

ممنون/:




هیزم تر...

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خواهش/:




:|
Jung FaFa

خدااا آخریه🤦🏻‍♀️😂

"bahareh tt":
هییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan