حاضرین بیایید بیحرفیم

  • ۲۳:۵۶

جرعت یا حقیقت؟؟؟؟

  • ۴۰۵
koky🍪 .🍓love

بهاره شیییی سلام

"bahareh tt":
سلام
چطوری بارانا جون




.... دادی
koky🍪 .🍓love

خوفم تو خوبی

نه فک نکنم بتونم الان بدم

من دلم ادیشن بیگ هیتو میخواست اما فقط واسه پسرا بود

"bahareh tt":
منم خوبم
میدونی که فردا برام روز مهمیه
باز  شانستو امتحان کن

♥♡ ♥♡

هاى

حقیقت

"bahareh tt":
سلام چطوری پوکر
اسمتو درست گفتم
اخرین چیزی که تو گوشیت جستو جو کردی چی بود
koky🍪 .🍓love

اره فایتینگ حتما نتیجشو بگو بهم

من اخه بابام میگه بزار کمی بزرگ تر بشی و زبونشونو کامل یاد بگیری اون موقع این کارو کن

"bahareh tt":
باشه حتما تو رو خدا دعا کن

نمیدونم باز نظر خودت مهمه اخه میدونی چن بارم بدی احتمالش کمه که ببینن به خاطر همین میگم
koky🍪 .🍓love

هوممممممممممممممممممممممممممممم باشه دعا میکنم اونی

اوه هوم 

"bahareh tt":
بارانا
جرعت یا حقیقت
مهدی عسکرپور

از قالبت راضی هستی یا چی؟ :)

"bahareh tt":
اره ممنون اگه خواستم عوض کنم بهتون میگم

♥♡ ♥♡

توى چه چیزى از گوشیم؟ منظورت گوگله یا مثلا هرچى؟ هرجا؟ 

"bahareh tt":
هر جا
koky🍪 .🍓love

حقیقت

"bahareh tt":
اگه مجبور باشی با یکی از اعضای بیان قطع رابطه کنی اون کیه
☆●~●☆ Min Noora

حقیقت

"bahareh tt":
اگه بفهمی کسی که دوسش داری از دوست صمیمیت خوشت میاد چی کار میکنی
♥♡ ♥♡

عاخرین بار.... توى واتساپ داشتم ى پى امو جستوجو میکردم با مضمونه:عذاب وجدان نداشته باش.. 😐😂

"bahareh tt":
😂😂
Maria Ponz

سلام خاهر^^

"bahareh tt":
سلام چطوری بیبی

جرعت یا ح
☆●~●☆ Min Noora

هیچی

میگم خوش باشین...

این اتفاق افتاده...

"bahareh tt":
یعنی انقد میتونی زود بگذری

از منم بپرسید
koky🍪 .🍓love

هومممممممممممممم نمیدونم شاید یه کنه فضول و رو اعصاب که خیلی هم تنه میزنه

حالا تو ج یا ح

"bahareh tt":
نگفتیاااا کیییییییییییییییییی
ح
☆●~●☆ Min Noora

وقتی طرف منو نخاد منم میکشم کنار

 

ج یا ح؟؟

"bahareh tt":
ح
koky🍪 .🍓love

نمیگم دیگه این خصوصیتشه

هوممممممم اگه میتونستی با یکی از اعضا جز تهیونگ بخوابی کدومو انتخاب میکردی

"bahareh tt":
جیمین
ج یا ح
☆●~●☆ Min Noora

این صواله دیکی😹😹

اگه کصی که دوصش داری با کصی که دوصت داره لبه ی پرتگاه باشن کیو نجات میدی😹😹

"bahareh tt":
کسی که دوسم داره


ج با ح
koky🍪 .🍓love

ح

"bahareh tt":
تا به حال از دوست پسر دوست صمیمیت خوشت اومده
☆●~●☆ Min Noora

ج

koky🍪 .🍓love

نه -_-

ج ح

"bahareh tt":
ح


یه ج واسه نورا پیدا کنید
Maria Ponz

بیبی!؟!؟

عمته-_-

 

 

عااااااااممممم حقیقت

بپرس

"bahareh tt":
چی صدات کنم



چه چیزی در موردت هست که به کسی نگفتی
koky🍪 .🍓love

عامممممم تاحالا شده جلوی کراشت با سر بخوری زمین

ای دو نو

 

"bahareh tt":
با سر که نشده ولی خیلی کم لیز خوردم
فک کنم نفهمید



ج یا ح
koky🍪 .🍓love

ح

"bahareh tt":
اینو یه دوستم از من پرسیده بود


اگه یه روز بیدار شی ببینی جنسییتت عوض شده  اولین کاری که میکنی چیه
Maria Ponz

ماری

مارماری

مری

میو

ماریا

؟؟

ترجیحا ماری یا مری

 

 

خو باهوش اگ میخاستم بگم ک زودتر میگفتم دیه-_-

یسوال دیه بپرس عه:)))

"bahareh tt":
باشه ماری

تو بیان به کی حسودی میکنی

اگه خواستی عوض کنم
قراره توام از من بپرسی
koky🍪 .🍓love

عااااممممممم از خوشحالی جیغ میزدم-.-

ج ح

"bahareh tt":
ح

راستی واسه نورا یه جرعت بگو بگم بهش
koky🍪 .🍓love

اوممممممممم اگه یه روزی پاشی ببینی توی یه سیاره دیگه ای چه کار میکردی

نمیدونم من چیز زیادی از جرئت بلد نیستم-.-

"bahareh tt":
اول قشنگ همه جا رو میگشتم تا ببینم کجام
باشه

ج ح
Maria Ponz

عامممممممممم حسودی....

راستش من معمولا ادمی نیسم ک حسود باشم

چون اگ بدونم طرف با تلاش خودش ب این جایگاه رسیده خب میگم موفق باشه و بای برتری از طرف تلاش میکنم

ولی اگ بدونم الکی داره شاخ بازی درمیاری....

دیه عنش میکنم^^

"bahareh tt":
باز نگفتی کیه

حالا تو از من بپرس
koky🍪 .🍓love

ح

"bahareh tt":
ترجیح میدی زشت و عاقل باشی یا خوشگل و نادان باشی؟؟؟
Maria Ponz

خب تو بیان شخص خاصی نیس ک بش حسودی کنم!!

ج ح؟؟

"bahareh tt":
ح
koky🍪 .🍓love

زشت و عاقل

ج ح

"bahareh tt":
ح
koky🍪 .🍓love

اممممممم اگه میفهمیدی فقط 5 دقیقه زنده ای چه کار میکردی

"bahareh tt":
فک کنم تا من بفهمم مردم
ج ح
PARK AY-SA

سلام گایز:)

"bahareh tt":
سلام ایسا جون چطوری
خیلی وقته نیستی


بگو ج یا ح
Maria Ponz

پوزیشن مورد علاقت تو سکس؟؟

"bahareh tt":
سوال دیگه ای پیدا نکردییییی
koky🍪 .🍓love

خخخخخخخ

ح

"bahareh tt":
مرد رویاهای تو چه شکلیه
Maria Ponz

نوچ:))

میخای عوض کنم یچی بدتر بپرسم؟؟

چون این جزو سوالات مورد علاقمه^^

"bahareh tt":
یکی دیگه بپرس
PARK AY-SA

خخخخ

خوبی بهاره؟

درس دارم زیاااااد :/

 

عاممم ح

"bahareh tt":
اگه میتونستی تو شب نامرئی شی اولین کاری که میکردی چی بود
توام ازم بپرسیاااا
Maria Ponz

اوک

سکس با کیو ترجیح میدی؟؟

من یا پسرخالت؟؟ (اگ نداری پسرعمو)

اگ نداشتی داداش خودم0_0

"bahareh tt":
اخه من به اینا چطوری جواب بدم



PARK AY-SA

میرفتم بیرون تو خیابون واس خودم گشت میزدم :)

خاب ج یا ح؟

"bahareh tt":
ح
Maria Ponz

ن دیه نشد

یا من یا طرف؟

گفتم سوالای بعدی بدترن

ب اخطارم گوش نسپردی:))

"bahareh tt":
باشه بابا

ج یا ح
kim Jung Hyun💫♡

ح

"bahareh tt":
وای سوالام تموم شد
تا به حال به کسی که اعتراف کردی بهت جواب رد داده

ازم بپرس
Maria Ponz

خواستار زیاد دارم&&

واو یو کن ریلی دنس

واووو یو کن ریلی دنس

ح

"bahareh tt":
چه اعتماد به نفسییییییی

به چه نقطه ای از بدنت افتخار میکنی
باید جواب بدی
koky🍪 .🍓love

عاممممممممممممم مرد رویاهام واقعا راجبش فکر نکردم ولی خب اولین چیز برام اخلاقشع

عاه من دیگه برم بهاره شی خوش گذشت و اینکه نتیجه اونو بهم بگو برات ارزوی موفقیت میکنم

"bahareh tt":
باشه برو ممنون
فردا حتما بهت میگم 
شب بخیر بارانا جون
kim Jung Hyun💫♡

اره

 

 

اگ بخای انتخاب کنی کدومو انتخاب میکنی

کوک رو ک برادرتو بکشی یا کراشت تهیونگ؟

"bahareh tt":
کوک
ج ح
PARK AY-SA

خاب بوگو بینم

اولین کسی ک تو بیان باهاش آشنا شدی کی بود؟

"bahareh tt":
توووووووووو
ج یا ح
kim Jung Hyun💫♡

ح

"bahareh tt":
اگه قرار بود با یکیش ازدواج ، با یکیش (معذرت)لب و یکیشو بکشی کیا رو انتخاب میکردی
وی کوک و جیمین
Maria Ponz

واقعیته بیب

دیدن ژذابیت های من چشم بصیرت میخاد ک متاسفانه متاسفانه شما هم مث بقیه ازین توانایی محروم گشته اید^^

 

دیه نمیگم کونم ک-_-

ن کونمم هس

باسن مقدس النورانیم^^

 

امممم خب ب گونم و چشمام

فرمشونو دوس دارم&&

"bahareh tt":
ازم بپرس ح
PARK AY-SA

ناموسن؟

پشمام

خخخخخخخ

 

ح :)

"bahareh tt":
ارههههههههههههه
اخرین باری کع گریه کردی کی و به خاطر چی بود


kim Jung Hyun💫♡

وی ازدواج

کوک لب

جیمین مرگ

 

ج ح؟

"bahareh tt":
چه زود جیمینو گشتی

ح
PARK AY-SA

امممم فک کنم چنروز پیش بود. نمیدونم چرا ی فکری افتاد تو سرم ک اگه خدای نکردع مامانم بلایی سرش بیاد چی میشه. بعدش انقد ناراحت شدم گریم گرف :/

خاب بگو ج یا ح؟

"bahareh tt":
خدانکنه ایساجون

ح
Maria Ponz

خب

اولین سکس چتت باکی بود؟؟

"bahareh tt":
با هیشکی نمیدونی من دختر مثبتم
😂
ج ح
♥️ yeonjun

سلام

جرعت

"bahareh tt":
سلام چطوری پانی

اخرین جمله ی چتتو با یکی دیگه رو بگو
PARK AY-SA

اگ اعضای بنگتن رو یهو (بر فرض محال) تو ایران ببینی عکس العملت چیه؟ :/

"bahareh tt":
از هوش میرم یا شاید به مدت کوتاهی سکته ی قلبی بکنم

ج ح
♥️ yeonjun

مرسی تو خوبی

سلام هانی خوبی؟این بود همین الان دادم هنوز جواب نداده

"bahareh tt":
منم خوبم
هانی؟؟؟
Maria Ponz

ج

 

 

 

اقا یمقدار منحرف باش-_-

"bahareh tt":
باشه اگه میتونی و جرعت داری بگم
♥️ yeonjun

تو چی بهاره جرعت یا حقیقت؟

"bahareh tt":
ح
PARK AY-SA

خخخخخخخ

 

ح

"bahareh tt":
رو کسی کراش داری کیه
♥️ yeonjun

امممم اگر ببینی بی تی اس اومده ایرانو و ته به تو یه شاخه گل رز میده چیکار میکنی

"bahareh tt":
سکته میکنم راستش نمیتونم بگم چون غیر ممکنه

حالا تو بگو ج ح
Maria Ponz

بگو بگو

"bahareh tt":
اسم پروفایلتو برا دو روز بزار

وای خودم از خجالت اب شدم
♥️ yeonjun

کی؟بازم من؟

PARK AY-SA

خخخخ ن باو

 

ح ج

"bahareh tt":
توام مثل من مثبتی

ح
PARK AY-SA

بین کنسرت بنگتن و فن ساینشون کدومو انتخاب میکنی؟

 

ح

"bahareh tt":
کنسرت بنگتن
ج ح
♥️ yeonjun

بهاره بپرس توام کیف میده

"bahareh tt":
اره خیلی حال میده
اگه قرار باشه یه هفته بعد بمیری 5 چیزی که میکنی چیه
PARK AY-SA

گفتم ح :/

"bahareh tt":
ببخشید ندیدم تو جذابتری یا بهترین دوستت

ح
Maria Ponz
اشغال:)))) اوکی میزارم... امشبم حساب میشه ها
"bahareh tt":
باشههههه

ح ازم بپرس
♥️ yeonjun

خب اول میرم زنگ میزنم به دختر عمم

بعدش هرجور شده ریحونو و بهارو میبینم

بعدش میرم کره یونجون و جونگ کوک و میبینم

بعدش کاری ندارم دیه..

فکرم نکنم برسم این همه کار کنم

تو چی ح ج

"bahareh tt":
ح
♥️ yeonjun

اگه قرار باشه یکیشون بمیره کدومو نجات میدی

تهیونگ جونگ کوک

"bahareh tt":
ته ته
ج ح
Maria Ponz
اوووممممم منحرف ترین فکری ک میتونه راجب ویکوک داشته باشیو کامل و با جزعیات شرح بده .......^^
"bahareh tt":
یکی دیگه بگو من اعضا رو با هم شیپ نمیکنم
♥️ yeonjun

ح

PARK AY-SA

عامممم نمیدونم :/

من 😎خخخ

 

گلم من فردا صبح امتحان دارم

باید برم مدرسه. برم بخابم

شب بخیر :)

"bahareh tt":
باشه برو بخواب وقتی ازمون ها تموم بشه با هم کلی حرف میزنیم
موفق باشی
PARK AY-SA

اوهوم

ممنون عزیزم :)

"bahareh tt":
خواهش
sex shart bazi-.-
دروووووووووغ میییییییگییییییییی؟؟؟؟ شیپ نمیکنیییییییی؟؟؟؟ لذت جهان تو همین شیپ کردناس لنتیo_O اه... اوک.. بدترین و منحرف ترین خابتو بگو
"bahareh tt":
اره اصلا نمیکنم

به خدا تا حالا ندیدم
عوض کن
♥️ yeonjun

بهاره جواب ندادی گفتم ح

"bahareh tt":
ندیدم ببخشید تو بیان از کی خوشت میاد و از کی بدت میاد
میتونی خصوصی بگی ادم رازداریم
sex shart bazi-.-
ای گمشو اصابمو تخمکی کردی عه-.- اقا اصن بگو منحرف ترین فکری ک تا حالا داشتی چی یود؟؟
"bahareh tt":
اگه بگم صبح میشه
اخه من چی کار کنم خواب منحرف نمیبینم
الان میام خصوصی بهت قشنگ توضیح میدم
♥️ yeonjun

اشکال نداره خوصوصی بدم بهتره

"bahareh tt":
باشه منتظرم
Jerk Sky !☁️
سلام ؟
"bahareh tt":
سلام چطوری اسکای
خبری نیست ازت
sex shart bazi-.-
خا بدو بیا
"bahareh tt":
باشع
Jerk Sky !☁️

مث همیشه عم !

خبری نی !؟ تو پیگیری نمیکنی وگرنه هستم

"bahareh tt":
اره امروز خیلی خونه نبودم
بازی کنیم
♥️ yeonjun

خب ح ج

"bahareh tt":
ح
Jerk Sky !☁️

بپرس

"bahareh tt":
ج ح
♥️ yeonjun

من نمیدونم تو بپرس ح

"bahareh tt":
نه دیگه از منم بپرسین
♥️ yeonjun

از کی تو بیان خوشت میاد 

"bahareh tt":
از خیلی هاا
♥️ yeonjun

ح بپرس

"bahareh tt":
رو کسی کراش داری کیه
♥️ yeonjun

داشتم ندارم دیگه

"bahareh tt":
ح ازم بپرس
Jerk Sky !☁️

ح

"bahareh tt":
اگع قرار باشع به کنسرت بی تی اس بری از اعضای بیان کیا رو با خودت میبووردی
البته چهار تا بلیط داری
♥️ yeonjun

تاحالا جلو یه جم ضایع شدی چرا 

 

ج

"bahareh tt":
اره به خاطر یه حرف

اسم پروفایلتو بزار اصکول
♥️ yeonjun

چه مدت اسمم اسکول باشه؟

"bahareh tt":
یه روز

ح
♥️ yeonjun

امشب تا فردا اوکی کمه

 

اگه یکی ناشناس بهت پیام بده و خیلی زر بزنه من عاشقتمم و فلان جوابشو چی میدی

 

ح

"bahareh tt":
بهش میگم تو غلط میکنی اشغال برو عاشق ننت شو

راستش تا حالا تجربه نکردم

منم این سوالو از خودت میپرسم
Jerk Sky !☁️

خیلی زیادننن

نمیشه هفتا بلیط !؟

 

"bahareh tt":
نه دیگه لذتش تو همینه
اسکول بدشانس

بفرما اسممو کردم اسکول بدشانس

 

خب اول میپرسم تو کی هستی که همیچین زری میزنی و من تورو میشناسم اسمتو بگو وگرنه ولت نمیکنم

 

ج ح

"bahareh tt":
ح
Jerk Sky !☁️

خب اول هیونگمو

بعد بارانا

بعد فایتر

بعد هلیا

دوتا بلیط دیگهم برای اومام و اپام میخرم^-^

"bahareh tt":
خیلی بدی پس من چی


منو زود فروختی
Jerk Sky !☁️

بهاره شی میخاستم هفتا باشه ک هفتمیش تو باشی

خودت نخاستی !

البت میخاستم مینا و روشنا هم لول کنم ببرم ! هرچی باشه بهرحال چون ساخته ی دست منن باید ببرمشون

"bahareh tt":
خیلی بی انصافی باشه توام من بپرس
اسکول بدشانس

یه بار جرعت بپرس خوووووووووو

 

از چه چیزی نا راضیی

ج

 

 

"bahareh tt":
از بی رحمی و نا عدالتی زندگی

اخرین چتتو با دوستت رو بگو
Jerk Sky !☁️

خب تو بگو

ح ج

"bahareh tt":
ح
اسکول بدشانس

یادم نی 

بهاره من میرم بخوابم خدافظ

"bahareh tt":
برو بخواب ما که هنوز بیداریم
شب خوش
Jerk Sky !☁️

اگه روی کسی از بیان کراش زدی یا خیلی دوسش داری اسمشو بگو

"bahareh tt":
تا حالا نزدم
اسکول بدشانس

بهاره وقتم تموم شد میتونم اسممو عوض کنم؟

"bahareh tt":
اره
ببخشید اگه بد شد
♥️ yeonjun

نه بابا اشکال نداره 

بخواطر تو کلی خندیدیم 

"bahareh tt":
عزیزی
MI-CHA ^-^

اره واقعا چون فرهنگاشون خییلییییی باهم تفاوت دارن

 

من کلا کامپیوتر بخاطر همین استیکر ندارم ککک^>^

 

اسم فارسیم هیوا کره ای لی می چا

 

نمیدونم با سوال پرسیدن رابطه خوبی ندارم خودت بگو از خودت ^.^

MI-CHA ^-^

ای خاک بر سرم اشتباهی غیر خصوصی فرستادمممم×_×

BLINK _BLACKPINK.1

سلام بهاره خوبی

 

حقیقت یا جرعت

"bahareh tt":
ح
BLINK _BLACKPINK.1

اگه بهت بگن باید یکی از اعضای بی تی اس رو بکشی مگرنه همه خانواده ات میمیرن چیکار می کنی ؟؟؟

"bahareh tt":
سوال سختی بود
ولی فک کنم شاید یکیشونو بکشم
Nura Park

سلام بهاره‌شی چطوری؟ :)

حقیقت ^^

"bahareh tt":
خوبم ممنون تو چطوری

تا حالا به بی تی اس فحش دادی
به ذهنم سوال نیومد
BLINK _BLACKPINK.1

حالاتو بپرس 

 

حقیقت

"bahareh tt":
اگه همین سوال از تو بپرسم چی جواب میدی
BLINK _BLACKPINK.1

می کشم یکی رو بعد خودمو می کشم :)))))

"bahareh tt":
عه
BLINK _BLACKPINK.1

حالا تو 

 

ح یا ج

"bahareh tt":
ح
BLINK _BLACKPINK.1

اگه یک شب تنها بودی و دزد بیاد خونتون چیکار می کنی

"bahareh tt":
از استرس سکته میکنم
ولی شجاعم وا میسم جلو دزده میگم گمشو
Nura Park

خوبم مرسی

 

 

خخخخ نه فکر نکنم ، درسته اولش ک شنیدم راجبشون خوشم نیومد 

ولی فک نکنم درحد فش باشه😂

"bahareh tt":
تو ام من بپرس ح
BLINK _BLACKPINK.1

استرس یا ترس 

 

اره خیلی راحت دزد هم رفت ولی شاید هم رفت چون هزار ماشاالله شجاعین 

 

حالا تو بپرس  

 

ح

"bahareh tt":
هر دو
اره
بزرگترین دروغت چیه
Nura Park

تاحالا عاشق شدی؟

"bahareh tt":
نه
تو چی ج ح
Nura Park

من .. نمیدونم اسمش عشقه یا نه 

هرچیزی میتونه باشه .. ولی آره

حقیقت

"bahareh tt":
بزرگترین ارزوت چیه
BLINK _BLACKPINK.1

من راستیش دروغ بعضی وقتا زیاد میگم ولی بزرگ ترینش فکر کنم یک امتحان خیلی کم شدم بهشون گفتم 19 شدم یا یکی دیگه اینه به مدیر مدرسمون یک تقلبی که برای بچه ها نوشته بودمو دید گفت چیکار می کنی گفتم دارم سوالات ریاضی رو حل می کنم :)))

 

ج یا ح 

"bahareh tt":
ح
Nura Park

میشه نگم؟ 

یه‌چیز دیگه بپرس

BLINK _BLACKPINK.1

عجیب ترین خوابی که دیدی؟؟؟؟

"bahareh tt":
من هر روز خواب میبینم ولی تا حالا یه درست حسابی شو ندیدم همشون چرت و پرتن
BLINK _BLACKPINK.1

ح سوال بگو

"bahareh tt":
تا حالا کاری کردی که ازش خیلی پشیمونی
BLINK _BLACKPINK.1

اره خیلی

"bahareh tt":
ح بپرس
BLINK _BLACKPINK.1

دوست داشتی تا حالا کسی رو تا حد مرگ بزنی :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan