! (""": Jungkook's professionalism

  • ۰۱:۲۳

کیفیت اصلی

ینی همه اینا یه طرف 

اون مومنت کوکمین ملون امسال یه طرففففف

ععررر خااادااااااااا می‌خوام از این زندگی لفتتتت بدممممم

  • ۳۷۸
ro ma

اوا سلاااااااااامم هلیایی^^

بهاره ای کجاس؟

"bahareh tt":
سلاممم
هلیا نیست به جاش من جواب میدم
اینجام😂
𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴

کوک..محشره")

MiN. eli

واااو

اوه

ro ma

عههههه

سلاااااااااااااامممممممم

اوهوم خوبی؟

"bahareh tt":
سلامممم
خوبم تو خوبی؟
Sepehr Army

سلام 

"bahareh tt":
سلام..
خوبی؟
Sepehr Army

خوبم ت خوبی؟ 

ro ma

من خوب نیستم ک...^^

من عالییییییییییمممم

야시. Yasy2007

دد... 

دلم برات یه کوشولو شده=))) 

"bahareh tt":
سلام فرزند من
چطوری دخترم
منم دلم برات تنگیده😢
نیو

عررررررررررررررررررررر

ولی کوک صداش بی نظیره 

"bahareh tt":
دقیقا👌🏻
야시. Yasy2007

خوبم بابایی تو چطورییییی هق هق🤧💔

"bahareh tt":
منم خوبم دخترم😍
چه خبر ؟
(روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

سلامتی... 

اپاااا من زن میخوام کسی بهم زن نمیده

"bahareh tt":
تو که نمیخواستی ازدواج کنی چی شد؟؟؟
(روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

اخه...نمیدونم...فکر کردم شاید شما دوست داشته باشید...

"bahareh tt":
اره من نوه هم میخوام خوب با مامانت میحرفم برا توام زن میگیریم 
واسا ببینم تو مگه دخترم نبودی زن میخوای؟
(روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

اره دیگه من نمیتونم شوهر کنم اصن نمیشه ببین دد بهم نمیخوره باتم باشم درک کن الان دارم با سرعت بلدوزر حرف میزنم ولی در هر صورت ببین من نمیتونم اصن نمیشه...(به فک زدن ادامه میدهد) 

"bahareh tt":
اوهومم
باشه درکت میکنم🤔
میگم دخترم با مامانت حرف زدی؟
(روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

نه باورت میشه وبشو گم کردم:')

اصن یادم نیس ننم کی بودد خدااااا

فقط یادمه النا بود همییینننن

(به فرزند نمونه بودن خود افتخار می‌کند) 

"bahareh tt":
وااا خوبه منو یادته دخترم😂
خداروشکر اسمش یادت مونده فردا حتما به ننت سر بزنیااا
ازش میپرسم حتما یادت نره دختر
(روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

باشه...

وبشو بده من اول

یادم رفته کدوم بود اخه همه وبا شبیه همن

"bahareh tt":
http://armys.blog.ir
بیا دخمل اینم وب ننت حتما بریاا 
روح سرگردان بیان😂
(روح سرگردان بیان) 야시. Yasy2007

ممنون

اره دد امروز خودکشی کردم برا همین الان مردم

"bahareh tt":
خواهش
فرزند رفتی پیش ننت؟)
نیو

من فقط با اجیم خرف میزنم اخه اجیم کیپاپر  به خاط همین  چند وقت پیشم داشتیم با مامانم بابام مراسم ماما میدیدیم مامانم علاقهی زیادی به کره ای هاداهر ولی بیشتر سریال میبینه ولی بابام اون موقع بیشتر سرش تو گوشی بود

ماچ پس کلتتت

"bahareh tt":
چقد خوب بیشتر مامان های ایرانی یه نوع هیترن برا خودش تو خانواده ما فقط من کیپاپرم حتی ابجی ۶ سالمم از کیپاپ متنفره😢
نیو

من داداشم 4 سالشه هر وقت ی گربه ای رو میبینه میگه شوگا

من بابام خیلی مسخرشون میکنه ولی شبا با مامانم اجیم یمشینی زیبایی حقیقی نیگا میکنیم

نیو

یکی نیست بهم بگه چقدر حرف میزنییییاهههه خودم دیگه خسته شدم انقدر نوشتم

"bahareh tt":
میسی از نظراتت 
نه هر جقد دوس داری میتونی بنویسی من حتما جواب میدم^^
MS FUCKER .Yasy2007

اره رفتم... 

ولی چیز زیادی نگفتم فقط گفتم زن میخوام اونم همین حرف تورو زددددد😭💔

دد من فقط برا خوشحال کردن تو و ننه خواستم زن بگیرم اصن نمیگیرم هیق

"bahareh tt":
عه اخه وقتی ازت پرسیدم خیلی قاطعانه جواب دادی😂
اشکال نداره حالا من برات پیدا میکنم خودتم زودتر دس به کار شو😂
MS FUCKER .Yasy2007

حس میکنم باید برم وب اینو اون با روش ددیسا بگم کلاغا خبر آوردن تو عاشق منی😂💔

"bahareh tt":
واییی نه فرزندم
فقط زیر چشمی همه رو به پا 
کیو پسندیدی به من بگو با پدرت برم خواستگاری😂
MS FUCKER .Yasy2007

قبول

الان من نفهمیدم اصن دوتاتونو ننه صدا میکنم والا

وای ننه شماره 2

دارم وانشات مینویسم که دومین کار سد اندمه

و پرچام خیلییی خوبه خیلی بهش حس خوبی دارم

"bahareh tt":
والا منم نمیدونم😂
بزا قطعی کنیم من پدرم ننت الناست خوب شد دیگه😂
من کلا از خوندن بدم میاد:(
MS FUCKER .Yasy2007

من نوشتنو دوست دارم🤧

"bahareh tt":
کلا برعکس منی
من نه میتونم بخونم نه میتونم بنویسم مثلا اگه بخوام شرو کنم به نوشتم تو یه ربع اول نوشتن خسته مشینم بعد میگم این چرتو پرتا چیه😂
MS FUCKER .Yasy2007

من برعکس هی مینویسم😂✌️

"bahareh tt":
😂 به نوشتنت ادامه بده😂
MS FUCKER .Yasy2007

قبوله

خودم قلممو دوست دارم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ها خوبه خودت کارتو قبول داشته باشی ..
نیو

من خیلی دوس دارم ایدل بشم 

و خیلی به همه چیش فکر کردم

من صدام صاف ولی خوب  هنوز خوب تمیتوتم بخونم البته هنوز کامل صدام شکل نگرفته

رقصم خوبه 

و ی بار خواب دیده رودم که ایدل شدم  و کاراموزم  اون قطعا یکی از بهترین خواب هام بود

ی بارم خواب دیم که گروه استری کیدز با احسان علی خوانی دارم وسط ایستیج عصر جدید نماز میخونننن😑😒 

ی بار دیگه هم خواب دیم بی تی اس اومده شهر ما ازنا ( من توی لرستان شهرستان ازنا زندگی میکنم) اودن اونجا بعد منو اجیم میبینمیشون میگیم که چرا اومدید اینجا بعد اونا هم میگن چون خوشگل بود بعد خوابم تموم میشه 

اههههه دوبارهی عالمه حرف زدم 

تا بعد

"bahareh tt":
چه خوابییی خخخ
امیدوارم موفق شییییی
 نه راحت باش من میخونم
نیو

اقا چرا انقدر تهیونگ جذاب و مهربون خوشگل کوتهههههه اییییز

اجیم دیروز بهم ی عکس نشون داد ی سری دختر چسر بودنهن سن من بودن و رفتون اعضای بی تی اس رو بغلکرده بودن  

من اون موقع داشتم خودمو جر واجر میکردم  

MS FUCKER .Yasy2007

دد من اون کوفتیو امروز تموم کردممممم

خیلی دردناک شدههههههه ینی خیلی خوبه ولی دردناکههههه😭😭😭💔💔💔💔

MS FUCKER .Yasy2007

باباااااا بیاااااااا دارم خواستگاری میکنممممم

"bahareh tt":
  • عه واسا دارم با عروسم میحرفم
  • راستی نمیدونم دقیقا عروسمه یا نه وبشو بده زود
MS FUCKER(نخود فرنگی از همه رنگی که فدای آیناز میر .Yasy2007

دیگه نیااااا ریده شد تو همه چی دیشب دعوا کردیم فعلا بام چسه😂😂😂

"bahareh tt":
واییی چی شد یهو چرا باهات قهره؟
MS FUCKER(نخود فرنگی از همه رنگی که فدای آیناز میر .Yasy2007

kpop-dance-tutorial.blog.ir

MS FUCKER(نخود فرنگی از همه رنگی که فدای آیناز میر .Yasy2007

بابا بیخیال اصن😑💔

"bahareh tt":
باشه فرزندم:)
نیو

 آقا دیروز با ی گروهی به اسم سونتین اشنا شدم 13 نفرن خیلی خوبن

"bahareh tt":
اره منم اسمشو شنیدم 
ولی نگا نمیکنم بکنم حتما فنشون میشم😭
نیو

یکی هست توی گروهشون امریکایی کره ای خیلی خوبه اسمش ورنون راستی ببخشید چند وقت نبودم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عههههههه
عره دلمم تنگ شده بود برات --__--
نیو چان

شما هم نویسنده اید

میشه خودتو معرفی کنی من نمیشناسمت البته اهگ قبلا معرفیی کردی بهم بگو چون این روزا انگا الزاییمر گرفتم

راستی بهارههه چند وقتیه اوتاکو شدممم

بابایی

همانا آرمی خیال پرداز

عاااغغغغغغااااااا من حوصلم سر رفتح 

یکی بیاد ایدی شادم بام چت کنه

بیشتر راجع ب بی تی اس 

بیاین تا خوابم نبرده😐😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan