بازی

  • ۰۱:۴۸

دیدم امروز کسی ج ح نزاشته 

من‌ گذاشتم

کسی هس^^

  • ۳۲۰
Black pink
من
"bahareh tt":
سلام سماییی
چطوری 
ج ح ؟
your spatial angel ...HELENA...

امروز نیک گزاشت که

من میام

"bahareh tt":
عه پس من نبودم 🤔😁
بیا 
ج ح ؟
Sepehr Army

امدم 

"bahareh tt":
ج ح ؟
Black pink
ح
"bahareh tt":
اگه قرار بود تو بیان با یکی رل بزنی با کی میزدی؟
Sepehr Army

ح

"bahareh tt":
مهم ترین چیز تو جنس مخالف (ظاهری )برات چیه؟
Black pink
#بابایی تووبلاگم صداموگذاشتم.گوش کردی
"bahareh tt":
#باباش
منم ندیدم الان میرم بگوشم
your spatial angel ...HELENA...

ح

 

"bahareh tt":
همون سوالی که از فرزندم پرسیدم  ( اخلاقی)
Black pink
با هیشکی
"bahareh tt":
قراره یکیو بگی
Sepehr Army

اخلاق 😁

"bahareh tt":
سوالم ظاهری بود !!!
Sepehr Army

ج یا ح

"bahareh tt":
ح
Sepehr Army

آها خوب خداییش اینو نمیدونم 😂

 

"bahareh tt":
مگه چش نداری 
به چی نگا میکنی چش . دماغ . مو 
یه چی بگو
Sepehr Army

همجنسگرایی کردی؟ 

your spatial angel ...HELENA...

فرزندت کیه؟

کدوم سوال؟؟

عههههه 

"bahareh tt":
سپهرر
Sepehr Army

من برم یوتیوب 10 دقیقه دیگه میام 😁

"bahareh tt":
برو
Sepehr Army

چشمش 😂😂😂😂

خوب اینو واقعا نمیدونم دیگه 🤦‍♂️

"bahareh tt":
خخ
ج ح ؟
~°•☆ LOVE

سلام بهاره ننه

کمرم گرفته دیه پیر شدم😐😑🔪🔪🔪

من ح

"bahareh tt":
سلام ننه جون
خدا نکنه پیر شی**
تا حالا رل زدی؟
Black pink
کسی توبیان نیس ک بدرد رل زدن بخره
"bahareh tt":
باش ح بپرس
your spatial angel ...HELENA...

اها

اخلاقی؟؟نمدونم .به این نگاه میکنم که چقدر باکلاسه😄

"bahareh tt":
اهااا
ح بپرس
~°•☆ LOVE

عاره یه بار رل زدم:/

 

ج ح؟

"bahareh tt":
ح
Black pink
صداتو،باعکستو فرداصبح پست کن ح.ج
"bahareh tt":
سما من ح گفتمااااا
~°•☆ LOVE

تو بیان کی رو بیشتر از همه دوس داری

"bahareh tt":
نگار
ج ح ؟
~°•☆ LOVE

ح

"bahareh tt":
اگه مجبور باشی تو بیان با کسی رل بزنی اون کیه؟
your spatial angel ...HELENA...

ح؟

خوب کراشت تو بیان؟

"bahareh tt":
کراش تو بیان ندارم قبلا رو یکی کراش بودم که الان نیستم
~°•☆ LOVE

مبینا:/

"bahareh tt":
ح بپرس
~°•☆ LOVE

ج ح؟

"bahareh tt":
ح
your spatial angel ...HELENA...

خوب افرین

ج 

ولی به پروف و اسمم دست نمیزنم

پست هم نمیزارم

حالا خود دانی

"bahareh tt":
پس چی موند ؟
~°•☆ LOVE

://

بدترین کاری ک تو عمرت کردی

"bahareh tt":
به یکی اعتماد کردم 

~°•☆ LOVE

من ج نمیگم کلن😂⁦☺️⁩😑

"bahareh tt":
دو ویژگیه بدمو بگو
~°•☆ LOVE

خاب ج ح؟/:

"bahareh tt":
ح
Black pink
توبیان عاشق کی شدی
"bahareh tt":
هیچکس

ج ح ؟
your spatial angel ...HELENA...

نمدونم

اصلا همون ح

"bahareh tt":
والا😂
تو اگه قرار باشی مجبوری با یکی تو بیان رل بزنی با کی میزنی؟این سوالو از همه میپرسم
~°•☆ LOVE

استیکر نمیزاری😐🔪اون اولا فک میکردم خیلی بی احساسی ک نمیزاری...ولی بعد اومدی گروه فهمیدم بی احساس نیسی😂😑

دومیش...نمد فقط همین یکی بود/:

"bahareh tt":
من اولا با لپتاب میومدم برا همون نمیتونستم استیکر بزارم 😂
Black pink
ح
"bahareh tt":
بهترین دوستت تو بیان کیه؟
your spatial angel ...HELENA...

فیلا که یه ددی دارم

 

"bahareh tt":
هومم
ح بپرس
your spatial angel ...HELENA...

ج ح؟

"bahareh tt":
ح
Black pink
همه خوبن...دختریاپسر
"bahareh tt":
هر کی که بهترین دوستته اون به تو مونده
~°•☆ LOVE

من ح:,

"bahareh tt":
ننه قراره تو بپرسی ح
Sepehr Army

خب آمدم ح

"bahareh tt":
سه نفر بگو که تو بیان برات مهمن
your spatial angel ...HELENA...

بزرگترین کثافت کاریت چی بود؟؟

"bahareh tt":
والا نمیدونم کار کثیفی نکردم
حالا اگه بگم یکم کثیف بوده با دوستم زیادی منحرف بودم خیلی 😂
ج ح ؟
Black pink
#دختر..نازنین،ایدا... #پسر....سپهر
"bahareh tt":
ح بپرس
Sepehr Army

ترکوندی منو 

والا نمیدونم 😂😂😂🤦‍♂️

"bahareh tt":
تو امروز چیو میدونی این همه ادم هس تو بیان هیچکدومشون برات مهم نیست
Black pink
کیاتوبیان اذیتت میکنن
"bahareh tt":
کسی منو اذیت نمیکنه چون خودم نمیزارم
ج ح ؟
~°•☆ LOVE

راس میگی:/

از کی تو بیان بدت میاد

"bahareh tt":
قبلا فک میکردم از یکی بدم میاد که چون حس خوبی بهش نداشتم الان خیلی پشیمونم خیلی
بیا خصوصی بگم
your spatial angel ...HELENA...

ح

"bahareh tt":
بزرگترین پشیمونیت تو بیان
Sepehr Army

هست خوب دوستام 😁

"bahareh tt":
سه نفرشون که برات مهمن
Sepehr Army

ج یا ح 

"bahareh tt":
ح
Black pink
Love# ازخودش بدش میاد ح
"bahareh tt":
کی گفته 
دوس داری رلت باهات چطور رفتار کنه؟
Sepehr Army

تا حالا خواستی کسیو بکشی😂😂

"bahareh tt":
فک کنم چندین باره که این سوالو ازم میپرسی 
یه سوال دیگع بپرس
Black pink
عاشقم باشه دوسم داشته باش
"bahareh tt":
ح بپرس
your spatial angel ...HELENA...

امممم.....هیچی

چرا سوالای کلیشه ای میگی؟؟؟

ج ح؟

"bahareh tt":
هر چی هست تو ذهنم میپرسم خو😁😁
ح
Sepehr Army

نمد والا 😂😂😂

ح

"bahareh tt":
ایش
یه راه احضارو بگو که خوب کار میکنه
arol_ moon

سلاممم

 

من تازه اومدمم

بازیه چیه؟؟؟

میشه توضیح بدین؟؟؟

"bahareh tt":
سلام عزیز
خوش اومدی 
بازیه جرات یا حقیقت 
فک کنم میدونی چطور بازیهه
اگه حقیقت بگه سوال میپرسی و اگه جرات بگه کاری میگی که باید انجام بده
arol_ moon

آهاا

 

منم بازی؟؟؟؟

خخ

"bahareh tt":
اره توام بیا 
ج ح ؟
arol_ moon

حقیقت

"bahareh tt":
میشه خودتو معرفی کنی؟
Black pink
من برم لالا گوشیمم شارژ نداره بزارم برای فردا.قالبم خوب شده ایدابرام درستش کرده دستش دردنکنه واقع عالی شده
"bahareh tt":
برو بخواب عزیز
قالبتم مبارک باشه
arol_ moon

بهار هستم

17 ساله

اومم

چی بگم دیگه؟؟؟

"bahareh tt":
منم بهاره ۱۵
خوشبختم :)
هیچی همینا کافیه 
ح بپرس
Sepehr Army

تخته ویجاس 

"bahareh tt":
چیه؟
arol_ moon

من بپرسم؟؟؟

"bahareh tt":
بهار جون ما قبلا اشنا شدیم یه چن باری اومدی وبم ولی دیگه پیدا نشدی ^^
اره حقیقت بپرس
Sepehr Army

یه نوع احضار ژاپنی هست تو اینترنت بزن میاد 

"bahareh tt":
هومم باشه
arol_ moon

اوه آره

ی چن وقا اصلا بیان نیومدم ولی الان دیگه ی وب زدم میام

 

 

 

اومم

 

 

 

 

 

بهترین نمره ی ریاضیت؟؟؟

 

خخ

 

بخدا هیچی تو ذهنم نیست

باید میگفتم جرﺋت

 

خب بگو؟؟؟

"bahareh tt":
من تو ریاضی میتونم بگم افتضاحم ۱۸ یا ۱۹ خیلی گنده ریاضیم😂
ج ح ؟
arol_ moon

اووو

19 ک خیلی خوبههه

 

جرﺋتتتتت

"bahareh tt":
عکستو نشونم بده 
arol_ moon

وایییی

 

اویییی

چرا؟؟؟؟؟

اومم

اوکی

باش

 

 

وایسا ی جا آپلودش کنم

الان لینکو میفرستم

"bahareh tt":
نمیدونم چون جرات گفتی خواستم ببینمت باشه خصوصی بفرست ببینمت
arol_ moon

در ضمننن

به خدا عکس بهتری نداشتم

خودت آرمی ای میفهمی

کل گوشیم کیپاپه

 

و اینکه خب قیا فه درست حسابی ای هم نداریم

خخ

"bahareh tt":
کی گفته تو خوشگل نیستی خیلی هم خوشملی
arol_ moon

واییی

آف شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

"bahareh tt":
نه هستم
arol_ moon

نوبتهه منهه

ح یا ج؟

"bahareh tt":
ح
arol_ moon

جرﺋت میگفتی خوووووو

 

 

اوم

سواللل

 

 

 

میدونی من همیشه دوس دارم چیزای بد رو از قبل بودنم و سعی کنم برام اتفاق نیوفته

البته چیزایی ک دست خودمه

 

حالا

بدترین اتفاق زندگیت؟؟

 

"bahareh tt":
مرگ کسی که دوسش دارم
خو میخوای عکسمو ببینی؟
arol_ moon

اوهه

درسته درسته

 

 

 

اوه یههههههههههههههه

میخواممممم

"bahareh tt":
بیا خصوصی
☆🍓 Strawberry skies🍓☆

می

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan