جواب بدین( صادق باشین)

  • ۲۳:۲۴

$سوالی که نمیخوایین از شما تو بیان بپرسن چیه$

  • ۳۹۷
لوک‍!∞ ツ꪿

"حالت چطوره؟" ((: ..

"bahareh tt":
/:
Sepehr Army

چخبرا؟ :) 

"bahareh tt":
....
Maedeh 💗😇

از کی متنفری😐

چرا انقدر میخندی😐

چرا گوزی چرا ،،،،......................

"bahareh tt":
هوممم خوبه ^^
~°•☆ LOVE

اسمت چیه:|~

"bahareh tt":
اوکی 
Sepehr Army

خاک اشتباه فرستادم 😂

از کی متنفری اینو خیلی بدم میاد 😐

"bahareh tt":
اهان 
از این به بعد ازت میپرسم ....😂😂😂😂
.... ....

من عاشق اینم که دیگران تو زندگیم فضولی کنن

ولی خودم حال ندارم برم برای فضولی چند بار امتحان کردم نشد😭

"bahareh tt":
هوممم! اصلا اینجوری فک نمیکردم 
💛... NIK ...💛

چرا ناراحتی؟

دلیل ناراحتیت چیه؟ 

:)

"bahareh tt":
اوهوم^^
negar son

خب وقتی نمی خوایم ازمون پرسیده بشه نمی یایم بگیم که

ولی من حساس نیستم هر سوالی که دلت خواس بپرس

"bahareh tt":
خواستم بدونم چون بعضی ها شاید واقعا دوس نداشته باشن بدونیم بهتره :)
PARK 🌙MOON

اون دروغ بزرگه ک راستشو نمیگی چیه :/

 

مامانت هی میپرسه :'|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اون دروغ چیه ؟


بازم میپرسم ⁦ತ_ತ⁩
~°•☆ LOVE

اصخر کیه:/

"bahareh tt":
**
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

هوم... سوال سختیه، نمی دونم تا حالا بهش فکر نکردم

"bahareh tt":
خب الان بهش فک کن حتما ی چیزایی داری !
Melika **

سلام 😊 ☺ 🙂

نمی دونم والا ، سوالی به ذهنم نمی رسه که دوست نداشته باشم بیان بلاگی ها ازم بپرسن

"bahareh tt":
سلامممم
واقعا نداری ؟
Mani army

کی رو بیشتر دوست داری

"bahareh tt":
منم :/
Maedeh 💗😇

حودت چی بهاره؟

"bahareh tt":
بدترین لحظه ی زندگیت
Park Hae ray

با این پروف مسخره بیام و شما رو بخندونم جججررررررررر😂😂

"bahareh tt":
😂😂
کریمه کریمی

نمی دونم والا

"bahareh tt":
پس فک کن ببین چیزی پیدا میکنی:)
bts world^~^

شماره بی تی اس،رو میدی؟؟

*-*

"bahareh tt":
اگه داری دیگه ولت نمیکنم😂😂
Maedeh 💗😇

#هه ری

تازه اینو داشته باش بلرا باهمین پروف یبار داشت به یکی حرفای انگیزشی ومنطقی میزد یعنی من داشتم جررر میخوردم😂😂😂 

"bahareh tt":
##
ناشناس

اقا من ناشناس میدم پروفمو میبینم اعصابم خورد میشه

"bahareh tt":
باشه😊
Tsuki _kook lover

خب اسم واقعیم چیه یا درباره روابط عاشقانه نداشتم ازم بپرسن

"bahareh tt":
اهان !
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

اگه ناراحت باشم دوست ندارم کسی حالمو بپرسه

"bahareh tt":
اخه از کجا بدونه که تو حالت خوب نیس
بهتر نیست بپرسه!؟
ناشناس

اینکه ازم بپرسن چرا تو جدی نیسی؟ چرا همش میخندی؟ 

"bahareh tt":
بر عکس من که همه میگن جدی🤔
لوک‍!∞ ツ꪿

|: ؟

"bahareh tt":
سخت در تلاشم بفهمم معنیهه این کامنتا چیه😂😂
THE BOYZ 빵❤ 큐

از چیه این کره ایا خوشت میاد؟

دخترن یا پسر؟

چرا ارایش میکنن؟

چرا دوستشون داری؟

چرا همش از این کره ایا میزاری استوریت؟

چرا پروفت یه پسره ؟

از همه این سئوالا متنفرم و خسته ام از بس ازم پرسیدن 

و فقط دلم میخواد بهشون بگم به شما چه :)

 

"bahareh tt":
منم همینطورم ولی خداروشکر تا حالا کسی بهم نگفته بگه که خودش میدونه چی کار میکنم😁
Sepehr Army

عجب 🤣🤣

"bahareh tt":
اره دیگه اینجوریاست 😂

(جمله ی سنگینی بود)
لوک‍!∞ ツ꪿

خخخخ

"bahareh tt":
هاهاها...😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

منظورمو بد رسوندم، منظورم اینه درباره غمم نپرسن

"bahareh tt":
اهان
موافقم:)
Park Hae ray

#مائده

بلرا بهم گفت ججررررررررر

بذار 11 روز بگذره تو و پانی رو میکشم جججرررررررررر

کلا حساباتون میرسم جججررررررررررر

بلرا کار خوبی میکرد

Maedeh 💗😇

#هه ری

خودش نمیدونست اون لحظه پروفش چیه حواسش نبود

اوهوم حسابمونو برس خخ

Baby angel Kooki lover

اینکه درباره دینم بپرسن ...

ودرباره علت ارمی بودنم اه این سوال هیترا دیونم میکنههههههه

"bahareh tt":
تو این دوتا سوالم اعصابم خراب میشه مخصوصا تو دین
درکت میکنم👊🏻
ناشناس

هعی پدرت به شدت خوش خندس چه کنم دیه

"bahareh tt":
بهله 😂 چه کنیم
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| نمد

"bahareh tt":
بفکر تا پیدا بکنی🤗
paria -chan

تاحالا بش فک نکردم

ولی

درباره ی بزرگترین اشتباهت

"bahareh tt":
اوهومم:
..Nika ..

کلا از من سوال نپرسن😂😂😶😶😖

"bahareh tt":
همین بهتره😂
saba (عرررد)
1:از چی بدت متنفری


2:دوست پسرت کیه:/
"bahareh tt":
🤔
saba (عرررد)

اهان اینم هست 


وقتی حالت بده میگن خوبی؟

نه پ مرض دارم  حالمو بد نشون بدم

"bahareh tt":
درسته👌🏻
sana army

اممم

من هیچ سوالی ناراحتم و یا کلافم نمیکنه جرررررررررررررر

"bahareh tt":
ایول👏
پس هر چی خواستم ازت میپرسم😎
مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

این سوال تا حالا رل زدی؟

بدمممم میاد

اخه ب شما چع

"bahareh tt":
منم بدم میاد ولی از همه میپرسم 😂
البته اینم بگم فقط تو ج ح سوال دیگه ای به ذهنم نمیرسه
Wonderland ❤ army

اسم واقعیت چیه

انقد بدم میاد از این سواللللللللل

"bahareh tt":
هومم🤔
Melika **

نه

حالا فکر می کنم شاید چیزی به ذهنم رسید 🙆🏻‍♀️ 💖

"bahareh tt":
باشه بفکر حتما چیزی به ذهنت میرسه^^
مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

میگماااااااا

خب ب ت چ 

خخخخ

"bahareh tt":
...
مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

میگماااااااا

خب ب ت چ 

خخخخ

"bahareh tt":
خوب ادم کنجکاو میشه بزار توام جرات حقیقت بازی کردنی میفهمی😂چی میگم
ولی مطمعن باش از هرکیم بپرسم از تو نمیپرسم👊🏻
Melika **

باشه 👍

"bahareh tt":
🤗
ARAM ✎𝙱𝙰𝙳 𝙶𝙸𝚁𝙻

چرا گریه میکنی؟

مامان رو بیشتر دوست داری یا بابا؟این یکی رو عصابه بدجور

"bahareh tt":
دقیقا اون سوالی که میگن مامانتو و بیشتر دوس داری یا بابا مسخره ترین سواله😐
مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ

خخخ

ممنون واقعا لطف میکنی عچقم

شی شی شی خخخ

"bahareh tt":
خواهش😂😂
your spatial angel ...HELENA...

کیو از همه بیشتر دوست داری

سعید حیاتی

من دوست دارم زیاد به سوالا جواب بدم :/

کلا هر سوالی هم بپرسن جواب میدم :)

"bahareh tt":
منم دوس دارم ولی تو بعضی سوال ها واقعا میمونم دوس ندارم جواب بدم
^^
Ice Queen

هر سوالی بپرسن جواب میدم :/

"bahareh tt":
:)
Jisoo💜Jimin

چرا از کره ای ها خوشت میاد؟

چرا بی تی اس آرایش میکنه؟

چرا کیبورد گوشیت زبان کره ای هم داره؟

چرا از بی تی اس خوشت میاد ؟

چرا بلک پینک و دوس نداری؟

چرا از اکسو بدت میاد؟

چرا جیمینو دوست داری؟

با من دوست میشی؟

میخوای با جیمین ازدواج کنی؟(ک خیلیاااا اینو میپرسن😐)

 

"bahareh tt":
هوممم واقعا سخته
منحرف اصیل

سلام ارمی به شدت منحرف هستم 

عاشق شدی یا عشقت کیه

هستی طاهرخانی

سلام نه بابا کی گفته منحرف شدن

معلوم عشقم گروه بی تی اس جین. جیمین.جی هوپ. جونگکوک. شوکا.وی.آر ام

اینا عشق های منن 💋💋💞💞💝💝😍😍وگرنه هیچ که تو زندگیم نیست اصلا من هیچ که دوست ندارم اونا میخوان ولی من نمیخوان اصلا 

هستی طاهرخانی

ببخشید شما کی هستید ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan