چالش😛

  • ۱۳:۳۳

1 اسم ؟سن؟

2 ارمی هستی ؟اگه هستی بایست کیه؟

3 دو اهنگ بگو که دوسش داری؟

4 از چیه زندگی بدت میاد؟

5 از کدوم کارت پشیمونی؟

6 اگه دوستت بهت خیات کنه چی کار میکنی؟

7 اگه دوباذه به این دنیا پا بزاری میخوای اهل کدوم کشور باشی؟

8 دوست داری ایدل بشی ؟

9 تو این یه هفته دروغ گفتی ؟ چی گفتی؟ به کی گقتی؟

10 از من میخوای چی بپرسی؟

  • ۸۷۲
Jin Army

مینا (مبینا)

اره جین ^-^

fake love و in the name of love 

مردمش 

امروز رفتم تو نت یه چیز خاک بر سری زدم الان پشیمونم😂😑

کره •~•

اهومممم 😭

نه 

من دقیقا وب کی اومدم؟؟؟😐😐😐

"bahareh tt":
اشنا بشیم بهتره مینایی
من بهاره تو دقیقا تو وب بهاره ای😂



a real army

روشنا15

نه:)اصلا بی تی اس کیه نمیشناسم:) کوکی

ده تروث آن تولد و زیرو او کلاک

از اینکه تو ایرانم و 15 سالمه

از اینکه رفتم تیزهوشان

کتکش میزنم:/

کره:)

اره خیلییییییییییییییییییییییییییی

اره خیلی زیادن یادم نی:/

فعلا سوالی ندارم:)

"bahareh tt":
ممنون روشنا جون
a real army

اها برا اخری سوال پیش اومد

نمیای واتس بهم بگییییییییییییییییییییییییی

"bahareh tt":
چیوووو
a real army

ای وای عزیزم ببخشید با یه وب دیگه وبتو اشتباه گرفتم میانه عزیزم

"bahareh tt":
اشکالی نداره عزیز
فدای سرت
a real army

بازم عذر میخوام بهاره شییی

ببخشید انقد بی ادبانه باهات حرف زدم

"bahareh tt":
گفنم که اشکالی نداره 🖤


اصلا بی ادبانه حرف نزدی❤

لازم نیست خودتو ناراحت کنی لابلی❤



انقد هم عذر خواهی نکن اینبار من ناراحت میشمااااااا
Jin Army

حتما 

مبینا هستم ولی بهم بگو مینا (این یه دستوره 😂)

۱۴ سالمه بوشهری ام 😀بایسم توی بی تی اس جین هست 

فن جی ایدل ، بلک پینک ، ده بویز ،اکسو ،پنتاگون ،اورگلو،مامامو ،ایتزی و یه عالمه دیگه هستم 😊

حالا خودت مثل من کامل معرفی کن 😂😂😂

 

"bahareh tt":
باشه
منم بهاره
15 سالمه اهل اردبیلم
بایسم تو بی تی اس وی هست
فن بی تی اس و بلک پینک هستم


مینا جون از اشنایی با تو خوشبختم



از دستورت همواره اطاعت میکنم😂😂😂
Jin Army

منم همین طور بهاره شی 

بایست تو بلک پینک کیه؟؟؟

بایس من جیسو @-@

از اول دبیو شون باهاشون بودم ^-^

چند وقته کی پاپری؟؟؟

من چهارسال 😀

"bahareh tt":
بایسم تو بلک پینک جنیه


من 6 ماه ایناست کیپاپرم ولی خیلی از گروه ها رو میشناسم
فک کنم اطلاعاتم زباده برا 6 ماه

چون 6 ماه مثل دیونه ها صبح تا شب دارم اطلاعات جمع میکنم😂😂
Jin Army

واییییی جنییییی 😍😍😍😍😍😍😍

من هفته قبل اولین سالگرد ارمی شدنم بود 😀

من تقریبا بیشتر گروه ها رو میشناسم (یکی دوتا که نیستن ، برا خودشون یه کشورن 😑)

"bahareh tt":
چه خوب
میدونی خیلی پشیمونم که زود تر ارمی نشدم
اره گروهاشون زیادن😯
a real army

چشم دیگه عذرخواهی نمیکنم☺☺☺☺

ممنون گلم❤❤

"bahareh tt":
😍😍😍😍❤❤❤
hot. arol

1-بهر 17 شدم تازگیا

2-هستم..بایسم یونگیه ولی یه کوچولو جیمین رو از بقیه بیشتر دوس دارم

3-وار آف هورمون و فرست لاو هر دو از بی تی اس

4-از ..پشت سر همیدگه حرف زدن...همون غیبت کردن..

5-2 کار...خیلی روشون عذاب وجدان دارم..یکی اینکه یبار حوسام نبود کی دست داد بهم ولی من چون حواسم نبود جوابشو ندادم(مدونم مسخرس)دومی اینه که یکی از دوستامو از خودمو خیلی دور کردم و هنوز نتونستم ازش عذر بخوام..

6-بستگی به خیانتش داره..که در چه مورده

7-ایران..البته ایران آزاد باشه و تحریم هم نباشه بعدش میخوام دوباره تو ایران باشم

8-نه..دلم میخواد هکر بشم

9-بله گفتم...نه نگفتم..اصلا درموردش چیزی نگفتم ولی قایمکی کاری کردم..آها یه دروغ...پام درد میکرد...به بابام که پرسید خوبی؟؟گفتم آره(خخ)

10:اممم..خوبی؟

 

"bahareh tt":
اره خوبم تو چطوری
hot. arol

منظورم همون بهار بودم ولی جدیدا به خودم میگم بهر

"bahareh tt":
عه منم بهاره 
واقعا بهر از کجا پیدا کردی
goog_ girl

1 اسم ؟سن؟دنا 16

2 ارمی هستی ؟اگه هستی بایست کیه؟هستم..یونگی

3 دو اهنگ بگو که دوسش داری؟مایک دراپ بی تی اس. بنگ بنگ از بیگ بنگ

4 از چیه زندگی بدت میاد؟نمیدونمم

5 از کدوم کارت پشیمونی؟راستشش

همین چندروز پیش اتفاق افتادد

پدربزرگم چند روز پیش مرد

شب قبلش حالش بد بود.. بهم گفت ک ببرم بیرون..نمیتونم نفس بکشم

مامانم همش پیشش بود و اونموقع فقط ی لحظه رفته بود بیرون

بابابزرگم هم 93سالش بود و باورت نمیشه قبل اینکه مریض بشه از ی جوون 20ساله سرحال تر بود

الکی میگفت مربضم ببرینم دکتر..وقتی میبردیم دکتر میگفت سالم سالمه

خلاصه که منم اون شب فکر کردم داره الکی میگه

بش گفتم که همونجا بشینه نمیخواد بره بیرون(قبلش خودش از ی دونده دو هم بختر راه میرفت ولی چند شب ک واقعا مریض بود دیکه نمیتونست)

اومم

داشتم میگفتم

نبردمش

فرداش فوت کرد

فهمیدیم که کلا ب زور نفس میکشیده و همون چن روز ب زور زنده بود

 

دیگه عذاب وجدانم شروع شد

فکر کنم فقط اون دنیا بتونم آروم کنم خودمو

6 اگه دوستت بهت خیات کنه چی کار میکنی؟

7 اگه دوباذه به این دنیا پا بزاری میخوای اهل کدوم کشور باشی؟کانادا

8 دوست داری ایدل بشی ؟نچ

9 تو این یه هفته دروغ گفتی ؟ چی گفتی؟ به کی گقتی؟تز گفتن ک قطعا گفتم..ولی یادم نیس

10 از من میخوای چی بپرسی؟

اوممم

 

 

سوالی ندارم

خخ

"bahareh tt":
بازم ممنون
Min _suga🥰💜

بایس من یونگی و کوکی ان ☺

پشیمون؟! نه والا🤣

Bahar

۱_سلام من بهار هستم ۱۵ سالم

۲_من  یکی از فن های بی تی اس هستم بایسم جین است 

۳_Dynamit _ GO_GO

۴_فلن هیچی

۵_قبل از اینکه آرمی بشم یک بار به بی تی اس بی احترامی کردم و هنوز پشیمونم 

۶_برای خودم متاسف میشم که با همچین کسی دوست بودم 

۷_کره ودر شهر سئول 

۸_ آره ولی به شرطی که بتونم فاقد یک بار اعضا را ببینم 

۹_آره گفتم مامان و بابام گیر میدن بهم چون آره هستن منم مجبور شدم بهشون دروغ بگم که هیتر شدم ولی هیتر نیستم 

۱۰_خودتو معرفی کن و بگو بجز بی تی اس به چه گروهی علاقه داری؟ 

Bahar

۱_سلام من بهار هستم ۱۵ سالم

۲_من  یکی از فن های بی تی اس هستم بایسم جین است 

۳_Dynamit _ GO_GO

۴_فلن هیچی

۵_قبل از اینکه آرمی بشم یک بار به بی تی اس بی احترامی کردم و هنوز پشیمونم 

۶_برای خودم متاسف میشم که با همچین کسی دوست بودم 

۷_کره ودر شهر سئول 

۸_ آره ولی به شرطی که بتونم فاقد یک بار اعضا را ببینم 

۹_آره گفتم مامان و بابام گیر میدن بهم چون آره هستن منم مجبور شدم بهشون دروغ بگم که هیتر شدم ولی هیتر نیستم 

۱۰_خودتو معرفی کن و بگو بجز بی تی اس به چه گروهی علاقه داری؟ 

نیو

1 نیوشا یا نیو بایسن ته ته 

از اینکه نمیتونن برم کره  

بیوید لاو پرسونا

هیچ کاری

من دیگه بهش اهمیت نمیدم

کره 

اره دوست دارم ایدل باشم

یادم نمیاد

دوست دارم بگم میشه باهم دوست شیم

راستی امروز تولدمههههههه

"bahareh tt":
عه..تولدت مبارکککککککک🎊🎊
نیو

مرسییییییی

ببخشید من خیلی دوست دارم باهات دوست شم

"bahareh tt":
اخی 
چرا که نه
خوب من بهاره ۱۵ سالمه فک کنم توام ۱۲ سالته باشه نه؟
نیو

اره اقا ی پستی رو مشخص کن که من اونجا حرف بزنم هی گم میکنم

نیو

میگم رو اخری ن پست باهات حرف میزنم

ماچ پس کلتتتتت

"bahareh tt":
باشه فرقی نداره
نیووووو

سلامممممممم

بهاره کاجاییی چند روزه نیستی

"bahareh tt":
سلام
چطوری
اره چن روزی نمیام بیان
نیو

میگم راستی لقبی چیزی نداری

اگه داری  بگو با اون اسم صدات کنم 

من خودم اسمم نیوشا بوده اجیممم نیایش  من به اجیم میگم نیا اونم به من میگه نیو

 

"bahareh tt":
نه لقب ندارم ولی هر جور راحتی میتونی صدام کنی نیوشا
정바니아♡

وانیا 13

آره آرمی هستم بایستم جیهوپه♡

Airplane pt2 ، Blood sweat and tears ، idol,fire کلا همه ی آهنگای بی تی اس و کلا کی پاپ مثل بلک پینک مامامو اسپا توایس و... البته تو آهنگای انگلیسی نیکی میناژ و کاردی بی،دوجا کت دوست دارم

از چیزی از زندگیم بدم نمیاد

از اینکه زودتر آرمی نشدم(من یک ساله آرمیم)

دیگه بهش اهمیت نمیدم

کره  در سئول یا ژاپن

آره دوست دارم آیدل بشم

دروغ؟؟نه یادم نمیاد*-*

سوال:چند ساله  کلا کی پاپر هستی؟(من خودم 4 ساله چون از همون اول بلینک بودم و بایسم هم جیسو و رکرم لیساست و من همه ی گروه های کی پاپ رو دوست دارم و فنشون هستم البته جز ایتزی چون خیلی خوشم نمیاد ازشون ولی گروه مورد علاقم بی تی اسه و بعدشم بلک پینک و مامامو و اسپا) ولی همه ی گروه ها رو میشناسم♡.♡

 

 

𝙨𝙝𝙞𝙢 𝙟𝙖𝙠𝙚

پارمیس‌ 11

 

اهوم اره یونگی

 

(Given taken(enhypen) o.o (nmixx

 

نمد جررر

 

از اینکه تو ایران زندگی میکنم

 

شمارش و پیامامونو عکسامونو پاک میکنم و سعی میکنم فراموشش کنم

 

ژاپن_انگلیس_کره_تایلند_امریکا

 

اهوم

 

ارههه ب مامانم همین چنروز پیش الکی گفتم قرصمو خوردم

 

عاممم میشه کلا ی بیو بدی من تازه اومدم تو وبلاگ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan