اتاق کیا اینجوریه

  • ۱۴:۱۶

  • ۱۵۹۴
مجنون بی لیلی 😭😢🥀

اوه مای هارتتتتتتت

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

"bahareh tt":
🤣🤣🤣🤣
PARK AY-SA

لامذهبببببببببببببببببببب

من بدبخ فقط عروسک تاتا و ون رو دارم😭😭😭😭😭

و دیگر هیچ..................😭😭😭😭

عررررر

"bahareh tt":
اشتباهی نشه این اتاق من نیست برای یه ارمیه😂
PARK AY-SA

مودونم باو

ما فنای ایرانی کلن بدبختیم😥

"bahareh tt":
دقیقا
King-army ‌‌

قبول نیییییییییییییست اینا اصن تو تهران گیر نمیاد

بری فروشگاها رو صاک بزنی شاعد دوتا کوله اونم خودشون الکی عکس روش چاپ کردن گیرت میاد اونم سیصد تومن :| منم میخوااااااااااااااااااااااام

"bahareh tt":
😂😂
چرا تو بعضی جاها هستن ولی چون وارداتیه خیلی گرونه
King-army ‌‌

هس ولی اون چیزی ک من میخوام نی

"bahareh tt":
نمیدونم
goog_ girl

مال من عین همینه

 

البته تمش رنگای شادتره

این یکم دلگیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زر زدمممن

 

 

من آرزوی ی کوسن بی تی اس تو دلم موندههههه

"bahareh tt":
انشالله یه روز برا همه ی ارمی ها اینجوری میشع 😎
Tahyung

اتاق من همینطوره 😌 کاری نداری وسایل هاش رو از نت سفارش میدی منم همه چیز ها رو از نت سفارش دادم همه عروسک هاشون هم دارم 💜 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خا تو مامان بابات بات راه میان :| ..
نیو

عررررررررررررررر

خدایا منو بکششششششش

من تنها چیزی که دارم ی پیکسل و  ی ماسک بی ای اسسسسسس اومممممن

"bahareh tt":
خدا نکنهههه
امیدوارم روزی برا ما هم اینجوری میشه😢
نیو

منمممممم 

من که میخوام سعی خودمو کنم بتوننم بورسه بگیرم برم کره یا اجیم اون اگه بتونه بورسیه بگیره هممون راهی میشیم ولی تا اون موقع خیلی اتفاقات میفته اههههه لعنت به ای زندگیی ایششش

"bahareh tt":
انشالله موفق میشی نگران نباش ابجیت چن سالشه؟
نیو

یازدهمه

"bahareh tt":
اهان👌🏻
نیو

یازدهمه

من مامانم خیلی دوس داره ما بریم کره 

مامانم خیلی از فرهنگ کره ای ها رفتار هاشون خوشش میاد به خدا اگه همشده میرم کشورای همسایشون 

 

"bahareh tt":
وای خدا 
کاش به ما هم از این مامانا میداد
مامانم خودش یه هیتره😑
نیو

من بابام ی چیزی درس کره مشبک مشبک اجیم عکسای گروه هایکیپاپ رو چاپ کرده میزنه ی سری چیزا  میشه خودمونم درس کنیم مثلا با نمد یا پارچه عروسک هاشوندررس فقط البوم میمونهههه

اقا ی بار هیترا  گیر داده بودن به جیمین تقریبا 3 سال پیش نمیدونم یکی میگفت جیمین رو میخواستن بکشم ولی کلا قضیش چی بود ؟

"bahareh tt":
وایی اره ببین تنها جیمین نیس یه چن نفر از اعضا رو تهدید کردن
ولی خوب کمپانی پیدا کرده و انداخته زندان ولی میگم باز اون هیتره از زندان دراومده هیلی ها نگرانن ولی ما مطمعنیم که کمپانی پشت اعضاست 
اره تعدید به مرگ جیمین کردن حتی تو یه کنسرت جین کپ لباس حیمین پوشید که کسی که تهدید میکنه نشناشه بعد اون موضوع بیگ هیت  خیلی از کنسرتاشو لغو کرد
خودم🤣

منممم میخاااام من ی ابجب دارم س سالشه ی داداش دارم هف سالشه کللل اتاقق برا اوووناااس ینی سه تا عادم تو ی اتاااق قبووول نییی الان چی بگمممم منننن هققققققق خو منم دل دارمنن😭😭

핫다

منم دارم حتا بزرگترو باکلاترشو

مدیونید فک میکنین از رو عقده زر میزنم*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan