😎

  • ۰۷:۵۶

واااااااااا

 

  • ۱۰۱
Bad Bolossom !🌊

این اهنگه چقد .... عححح فاک

"bahareh tt":
😎😎
Bad Bolossom !🌊

میدونی این اهنگ مال چیه ؟!

این اهنگ ر من وقتی چارسلم بید توی ی ویدیویی دیدم ک مربوط ب ی عروس دوماد جنده بود ک داشتن همو میخوردن فاک !

الان ک اینو با کوکی دیدم شیفتهی اهنگه شدم !!

"bahareh tt":
واا
عجب خاطره ای
نه من اولین باره شنیدم اونم تو همین ویدیو



Bad Bolossom !🌊

وحشتناک ! 

پارسال کیلیپه رو پیدا کردم ... همینطوری عق میزدم

برای چی کوچیک بودم ؟

"bahareh tt":
خوب باز تو خوبه خونه نگه داشتیش
من یبار داشتم از یه خرایه ای میرفتم یه سیدی پیدا کزدم چون بچه بودم گفتم کارتونه رفتم
خونه مامانم اینا تو اشپزخونه بودن وقتی گذاشتم خدایا چیی یه ثانیه نگذشت برداشتم انداختم پشت بوم همسایه از روش هفت  هشت ساله گذشته
باز اونجاست😂
Bad Bolossom !🌊

جررررررررررررر !

حالا اگ من بیدم همسایه میومد میکردش تو حلقم -.-

"bahareh tt":
خخخخخ
하니예 .이

واووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

"bahareh tt":
😆😆🤩
a real army

ععععررررررر چقد فاخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بیدددددد😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

"bahareh tt":
😍😍😂
bunny💫

شلام بهار جونمممممم💋

آخ فداشبشمممممم من 💋💋

"bahareh tt":
سلاممممممممم

😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan