سلاممممممم

  • ۲۲:۲۴
  • ۱۳۶
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

انیوووووووووووووو^^

خوبی

خوشی

"bahareh tt":
سلام خوبی
هم هوبم
هم خوشممممم
koky🍪 .🍓love

عع بهاره شی سلوم خوفی 

"bahareh tt":
 
سلام چطوری بارانا
خوبم ممنون
نمیدونم چرا الان یه حس خیلی خوبی دارم
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

چون با فایتر چت کردی برا همین احساسات خوب بت حجوم اوردن 😂😂😂

اعتماد ب عرش بیداد میکنه

"bahareh tt":
نمیدونم شاید
یه موضوع پیدا کن بحرفیم
koky🍪 .🍓love

عع خو خوبه امروز برای من مضخرف بود

"bahareh tt":
چراااا
SPDH 💜 2004

سلام😊😍

"bahareh tt":
سلام خوبی
میشه خودتو معرفی کنی
koky🍪 .🍓love

اه از وقتی بیدار شدم همش بد بود اول که یه خبر بد باز بهم رسید 2 ساعت داشتم گریه میکردم بعدشم که سر درد گرفتم الانم که اسکای نیست

"bahareh tt":
وای اخه چرا
اسکای هم گمو گور شده نمیتونیم پیدا کنیم
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اصن شک نکن بیب😂😎

موضوع:

اسکای کجاست؟

"bahareh tt":
اینم برا من سواله تو میدونی بگو

موضوع منم اینه خودتو معرفی میکنی
koky🍪 .🍓love

دیگه خبره خیلی ناگهانی بود و شک بدی بهم وارد کرد ولی الان خوبم

اسکای عن از دستش ناراحتم

"bahareh tt":
خوش حالم که خوبی
اگه خواستی چیزی بگی هستم
اه اسکاییییی
SPDH 💜 2004

مرسی

سپیده ام

آرمی ام 

سویفتی 

۱۵ سالمه ولی بزودی ۱۶

 

"bahareh tt":
از اشنایی خوشبختم سپیده جون

اگه به ذهنت اومد موضوع بگو
SPDH 💜 2004

من درحال حاضر تنها موضوعی که چسبیده به مغزم اجتماعیه که فردا امتحان دارم

😎😂😂

"bahareh tt":
خخخخخ
اجتماعی شما نهمی ها چقد بد شانسین
koky🍪 .🍓love

هوممم باشه

اسکای عن گیرت بیارم بیارم میکشمت

"bahareh tt":
ولی بارانا حتما چیزی اینجا شده که اینطوری میکنه
koky🍪 .🍓love

من میدونم چش شده ولی داره مسخره بازی در میاره بیشور

"bahareh tt":
چی شده؟؟؟؟🤔🤔



نگی میکشمتت
koky🍪 .🍓love

نمیگم-.-

 

"bahareh tt":
😥😪
بارانا
♥️ txt lovers

سلام

خوبی

"bahareh tt":
سلام پانی
خوبم میسی
چطوری
چه خبرااااا
♥️ txt lovers

منم خوبم

هیچی هیچ خبر 

حوصلم سر رفته پایین این پست بزن جرعت حقیقت بازی کنیم چون فک کنم فقط ما بیداریم

koky🍪 .🍓love

بلی

"bahareh tt":
باشه بابا نگو

والا نمیدونم دقیقا به اسکای چی شده ولی فک کنم دو روز پیش اینا بود ....
بقییشو خصوصی بهت میگم
nishi Mio
سلام شوطوری؟؟
"bahareh tt":
سلام سلام
 منم خوبم
چطوری ...
Skyy ! 🐾

چطوری تو !؟

"bahareh tt":
سلام
کجایی اسکای همه دنبالتن

Skyy ! 🐾

إسکای چ خریه

"bahareh tt":
تو مگه اسکای نیستی بابا
Skyy ! 🐾
نمیخام دیه باشم
"bahareh tt":
چرا اخه میدونی همه نگرانتن که چی شده یهو غیبت زده
تو اسکای مایی و هیچ وقت عوض نمیشی
Skyy ! 🐾

بهاره شی

"bahareh tt":
بله
koky🍪 .🍓love

اسکای شههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عوضیییییییییییییییییییییییی نصفه جونم کردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

"bahareh tt":
#اسکای
koky🍪 .🍓love

تو چه مرگتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه میخوای منو بکشی عایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه بچه شدی مگه قهر میکنی 

"bahareh tt":
#اسکای
Skyy ! 🐾

:]

یه مدتی نیستم

میشه وبمو بدم دستت !؟

"bahareh tt":
منننننننن
اخه بگو چیت شده از چیزی ناراحتی
چرا اینطوری میکنی
koky🍪 .🍓love

عوضی بیشورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جوابمم نمیدی ها خیلی عنی باشه با من دیگه حرف نمیزنی فهمیدی

"bahareh tt":
#اسکای
دد
koky🍪 .🍓love

بهاره شی بای تا فردا من برم یکم خودمو تخلیه کنم تا نزدم همرو بکشم

"bahareh tt":
باشه باشه برو تخلیه کن بیا
nishi Mio
خوبم مرسی... خب چ کنیم؟؟
"bahareh tt":
نمیدونم تو فکری نداره
سرم بد جور درد میکنه
Skyy ! 🐾

ازت میخوام ک نظراتو نخونی

چون زیاد اشنا نیستی اگ بخونی هم اتفاق خاصی نمیوفته

ولی خب لطفا نخون

کاربری میدی !؟

"bahareh tt":
اسکای میخوام اینو بدونی برا من نظر ها مهم نیستن
من وبتو میگیرم و  فقط برا یه مدت بعد میای وبتو خودت اداره میکنی
من به خاطر اینکه حالت بده دیگه سوال نمیکنم که چی شده
btsvb.blog.ir
....Noora ....

سیلام^^

"bahareh tt":
سلام خوبی
Arian JoJo

خیلی مطلبت مفهومی بودا 😐😶

"bahareh tt":
چی...
Arian JoJo

🐬🐬 هیچی گلم مطلبت عالی بود

"bahareh tt":
از کی تا حالا گلتم
Arian JoJo

باشه کاکتوسم 🌵 من اصلا هیچی نمیگم  خوبه؟😯😯

"bahareh tt":
نه اینجوریم خووب نیست
موضوع عوض کنیم خودتو معرفی کن
Arian JoJo

معرفی که وبمو ببینی یه چیزایی متوجه میشی....

"bahareh tt":
رفتم دیدم ولی خیلی چیز درباره خودت نگفتی
یا من ندیدم؟؟
....Noora ....

مرسی من خوبم

تو چطوری؟؟؟؟؟

چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟

همه چی خوبه؟؟؟؟

"bahareh tt":
منم مث همیشه
هیجی
اره تقریبا
....Noora ....

خداروشکر^^

"bahareh tt":
میسی
تو چطوری عزیز
....Noora ....

من خوب نیستم

چون هک شدم🙄

"bahareh tt":
عزیزم
همه از بیکاری نمیدونم چی کار کنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan