اولین فیکشن

  • ۱۷:۲۳

فیکشن: عشق یخ زده

گروه ها: ایکن و بلک پینک

ژانر:عاشقانه،علمی تخیلی پزشکی

17 قسمت

دریافت

 

 

 

چطور بود بگیدااااا

  • ۶۷
Who The Hell !? 🚬

استریته !؟

"bahareh tt":
نخوندم ببینم چیه
گوگولی :)

کاش خلاصه داتان هم میگفتید

"bahareh tt":
داتان؟...
گوگولی :)

داستان -_-

"bahareh tt":
چون من خودم نخوندم نمیدونم از اون جایی که دان کردم  نوشته نشده بود

Arian JoJo

سلام خوبی؟ من تازه امروز فهمیدم فیکشن چیه و خیلی باهاش ارتباط برقرار نکردم.... و راستی خیلی ممنون که نظر داده بودی، متاسفانه اون مطلب فیلتر شد و من مجبور شدم ورش دارم،شاید دوباره با کمی تغییرات منتشرش کردم💐💐

"bahareh tt":
منم خوشم نمیاد
خواهش
بزار باز نظر میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan