چالش

  • ۰۲:۲۵

1 اسم واقعی؟

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟

3شده ارزوی مرگ کنی؟

4 کراش داری؟

5 خواننده ی مورد علاقه؟

6 از اسمت خوشد میاد؟

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟

8 اگه پسر بودی چی؟

9 از جیه دنیا بدت میاد؟

10 عاشق شدی؟

11 الان چی میخوای...

میدونم سوالام بی ربطه دیگه چه کنم چیزی به ذهنم نرسید

 

  • ۳۴۴
koky🍪 .🍓love

1 اسم واقعی؟ملیکا

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟عشق

3شده ارزوی مرگ کنی؟هزار بار

4 کراش داری؟داشتم

5 خواننده ی مورد علاقه؟کوکو

6 از اسمت خوشد میاد؟تقریبا

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟گندم

8 اگه پسر بودی چی؟یزدان

9 از جیه دنیا بدت میاد؟همه چیش

10 عاشق شدی؟اره

11 الان چی میخوای... مرگ

 

"bahareh tt":
وای اسم واقعیت ملیکاست اصلا فکرشو نکرده بودم
با 11 همه چیوو خراب کردی بارانا

گوگولی :)

صدرا

بستگی داره

ارع

ارع

ندارم

تقرببا

مامان بابام باید انتخاب کنن خخخخ

صدرا /:\

بشاسنیام

ازع

نمد

 

"bahareh tt":
نمیدونی چی میخوای
گوگولی :)

نع

"bahareh tt":
...
koky🍪 .🍓love

اسم تو شناسنامه ام ملیکاعه اسم دومم بارانا

نوچ این ارزوی قلبی منه

"bahareh tt":
بسه دیگه بارانا
به چیزای خوب خوب فک کن

بیا خصوصی کارت دارم
Who The Hell !? 🚬

1 اسم واقعی؟

اسکای

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟

عشق

3شده ارزوی مرگ کنی؟

اره

٤ کراش داری؟

نچ

 خواننده ی مورد علاقه؟

بنگتن / لاو / جی ایدل

 از اسمت خوشد میاد؟

هوم

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟

اسکای

 اگه پسر بودی چی؟

اسکای

 از جیه دنیا بدت میاد؟

هرچی توش هس

عاشق شدی؟

اره

 الان چی میخوای...

یه شخصیو

"bahareh tt":
نمیخوام بپرسم
ولی کیو میخوای بیارم🤔
Who The Hell !? 🚬

هیونگم 

"bahareh tt":
واسا ببینم کجاست...

Who The Hell !? 🚬

خونشونه -.-

الان باید اینجا باشه بغلم کنه و فق تو بغلش گریه کنم

"bahareh tt":
چرا گریهههههه اخه

این روزا دل همه گرفته
Who The Hell !? 🚬

اصن تو بغل اون اتشفشانم اروم میشه 😿

"bahareh tt":
حیف که نمیدونم کجاست

حالا بهتر شدی یا نه
چون چن روزه داغونی
Who The Hell !? 🚬

من ک میدونم کجاس

ن ! واسه چی بشم

"bahareh tt":
اخه چرا نشییییی
Who The Hell !? 🚬

اخه چرا بشم

"bahareh tt":
میدونی همه تو زندگی سختی هایی داره
اگه همه مث تو شن چی میشه
مطمعن باش بعد مدتی بهتر میشی مث اسکای قبل
Who The Hell !? 🚬

هوم .. شاید

"bahareh tt":
شاید نه حتما
میدونی که هر وقت خواستی کنارتم
parisa 👑.

سلام عزیزم 

۱.نمیتونم بگم

۲.واقعا نمیدونم سخته شاید عشق

۳.آره

۴.کراش نه خودش میدونه ...ما عاشق همیم

۵.مهدی احمد وند/میثم ابراهیمی و...

۶.آره همه میگن قشنگه

۷.خب دخترم دیگه اسم خودم و دوست دارم

۸.شاید سیاوش یا کیارش یا مهراد

۹.نمیدونم شاید از اینکه همیشه بر وفق مراد آدم نیست

۱۰.آره عاشق کیوتمم

۱۱.درگیری ذهنی نداشته باشم 

"bahareh tt":
4 چه خوب
ممنون بابت نظر
ببعی 1🐑

پانته آ

عشقی ندارم که بخوام فرق بزارم پس خوانواده

اره

نچ

بی تی اس اکسو بلک پینک تی اکس تی مونستا اکس

اصلا

میونگ هی

نمیدونم فکر نکردم

همچیش

نچ

یونجونو

"bahareh tt":
ممنون بابات نظر
nishi Mio

نازنین

خانوادم

اره باو

بلی

اووووووووو زیادن.چنتای اصلی:: بی تی اس.اکسو.بلک پینک.ادل.سلندیا.بیلی ایلیش

ماریا

ماریا

کارن/مایکل/از میگل هم خوشم میاد

من تمام تلاشمو برای بهترین زندگی در این دنیا به کار میگیرم پس اگ بخام از چیزی دلگیر باشم مطمئا اون اتفاق سرم میاد درنتیجه بش فکر نمیکنم^^

اره

میخام فقط تو نت بچرخم بعدشم بخابم(صادقانه)

افنر^^

دیه چیزی نپرس

"bahareh tt":
ممنون بابت نظر
باشه دیگه نمیپرسم
buny ...

خواهش میکنم

بهاره فهمیدی پانیم؟

"bahareh tt":
اره چرا نفهمم
hot. arol

بهار.....هر دو....عشق رو تجربه نکردم پس خانواده.....آره آرزوی مرگ کردم خیلی زیاد.....نه ندارم.....بی تی اس و شاینی...ایرانی بابک جهانبخش...آره اسممو دوس دارم....همون بهار....آرمی......مردمی که پشت سر بقیه حرف میزنن.....نه نشدم....بستنی.....خوب بود؟؟؟؟؟

"bahareh tt":
ممنون بابت نظر
اره خیلی خوب بود
اگه میشه منو بهاره صدا کن چون تو بیان بهار هست کاتی میشه ممنون
ما اشنا شدیم؟؟؟
wonhoO Ssi

یگانه

خانواده

هرروز

اره

خو طبیعتا هرچی خواننده توی کیپاپ استن میکنم ولی سیروان و زانیار دوس دارم 

عاشق اسمم

همین ک الان اسممه

ماهان

از همه چیش

نه

موفقیت ت درسام

"bahareh tt":
ممنون
하니예 .이

1 اسم واقعی؟ هانیه

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟ جفتش

3شده ارزوی مرگ کنی؟خیلی

4 کراش داری؟ عاره

5 خواننده ی مورد علاقه؟جاست بی تی اس

6 از اسمت خوشد میاد؟اهم

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟همین هانی_ملودی نیز دوس😍

8 اگه پسر بودی چی؟نظری ندارم😂شاید اسم داداشم حمزه

9 از جیه دنیا بدت میاد؟بی انصافی تو همه چیز..و دروغ

10 عاشق شدی؟ عاره

11 الان چی میخوای؟میخوام کسی ک دوستم داره واقعا دوستم داشته باشه

الکیو بیخودی نمیخوام

"bahareh tt":
ممنون بابت نظرت هانیه جون  راستی من چی صدات کنم
ما فک نکنم قبلا اشنا شده باشیم
من بهاره 15
نازلی خرمی

1اسم واقعی؟خورشید

2بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی ؟ عشق البته اگه بدونم ارزشش و داره ولی بازم سخته

3شده ارزوی مرگ کنی؟اره یک بار اونموقع احمق و افسرده بودم

4کراش داری؟نچ اخه من فقط از چهره کره ای ها خوشم میاد

5 خواننده مورد علاقه؟ jisoo, jungkook,lisa,rosa

6از اسمت خوشت میاد؟ اره اره خیلی 

7اگه دختر بودی چه اسمی انتخاب میکردی؟ همون خورشید یا شایدم انگلیسیش میکردم sun

8اگه پسر بودی چی؟ الیاس یا سامان

9ازچیه دنیا بدت میاد؟قبلن تریا از همه چی ولی بعد یک کتاب بدستم رسید وخوندمش اسمش راز بود بعد فهمیدم من اسکل بودم و خیلی از ادمای دورو برم هم هنوز اسکلن به هر حال که الان از هیچی بدم نمیاد چون همه چیز دت خودمونه حتی سرنوشت

10عاشق شدی؟نچ

11 الان چی میخوای؟وااای اخ گفتی زودتر به این وبلاگ بهم ریخته ام سروسامون بدم بعد شماهابیاید بعد بگید که مطالبی که گذاشتم به دردتون خورده و ازش لذت بردید و هی درخواست بدیدو منم بزارم براتون 

تازه یک چیز دیگه هم میخوام که زودتر باهاتون اشنا ودوست بیشم 

"bahareh tt":
سلام خورشید جون
باشع حتما میام به وبت سر میزنم
خوب من بهاره 15
ارمی هستم
از اشنایی خوشبختم با تو
هر سوالی درباره ی وبت داشتی میتونی خصوصی بپرسی
نازلی خرمی

مررررسی عزیییییزم حتما ازت میپرسم تازه لیندا شی هم داره بهم کمک میکنه  قبل از اینکه بیام استرس داشتم که نکنه رفتار خوبی باهام نشه ولی الان میبینم که شما ها همتون خیلی مهربونید قول میدم زود زودی وبم و سرو سامون بدم تا مطالبی که میزارم به دردتون بخوره😊😊🙆🙆💋💋

"bahareh tt":
ممنون عزیز
بزار که منتظرم
Vanda . Lanzhan

1اسم واقعی؟ تف ! وندا عم -_________________-

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟ خودم :/ خانواده

3شده ارزوی مرگ کنی؟ اف کرس

4 کراش داری؟ خیر

5 خواننده ی مورد علاقه؟ ده بویز - مهدی احمدوند - و...

6 از اسمت خوشد میاد؟ اف کرس

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟ وندا ینی خاهش و خاسته

8 اگه پسر بودی چی؟ وندا (وندا هم مال پسره هم دختر )

9 از جیه دنیا بدت میاد؟ عشق و عاشقیش تفففف :/

10 عاشق شدی؟ تففف خیر !

11 الان چی میخوای... روزیرو ببینم که همه انتمد و مودائو روببینن(بیانی ها) - بفهمم خاهریم کجاس... :(

"bahareh tt":
ممنون وندااااا
Lee. NarXeS(:

1 اسم واقعی؟ نرگس

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟ نمیدونم:! باید تو موقعیتش قرار بگیرم

3شده ارزوی مرگ کنی؟ تقریبا

4 کراش داری؟ اوهوم

5 خواننده ی مورد علاقه؟ دابل اس، اکسو، سوپرجونیور، بلک پینک،توایس. خیلی هستن...

6 از اسمت خوشد میاد؟ هوم

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟ همین خوبه :)

8 اگه پسر بودی چی؟ نیما؟

9 از جیه دنیا بدت میاد؟ ادماش

10 عاشق شدی؟ بعله

11 الان چی میخوای... یه عالمه پول :|||

"bahareh tt":
ممنون نرگس شی
ناز لی

میگم من از تنها بودن خوشم نمیاد  چه مجازی چه واقعی میشه از یکی دو نفر بخوام که همراهم توی وبم باهم فعالیت کنیم :(

فقط میخوام بخش about meبه about us تبدیل شه

تنهایی برا من حی گوهی داره :((

"bahareh tt":
برو خصوصی بهت فرستادم
CRAZY LOVE

1 اسم واقعی؟

زهرا

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟

عشق

3شده ارزوی مرگ کنی؟

عاره

4 کراش داری؟

نمد:-/

5 خواننده ی مورد علاقه؟

بى تى اس

6 از اسمت خوشد میاد؟

عاره

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟

اممم:/اسم خودم.. یا باران

8 اگه پسر بودی چی؟

ممد:/😂

9 از جیه دنیا بدت میاد؟

بیشترش:/عادماى بد

و اینکه مرگمونو زندگى دست خودمون نى

 

10 عاشق شدی؟

عاره

11 الان چی میخوای...

عشقمو:/

پىتزا.. 😂

Han haneung

1-اسم واقعی؟

《زهرا

2- بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟

《قطعا خانوادم 

3-شده ارزوی مرگ کنی؟

《از دست خانوادم اره خیلی وقتا توهین بقیه ادما واسم مهم نی

4- کراش داری؟

《روی ایدلای کیپاپ زیاد

5-خواننده ی مورد علاقه؟

《بی تی اس و بلک پینک

6 از اسمت خوشد میاد؟

《قبلا نه ولی الان اره

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟

《رها 

8 اگه پسر بودی چی؟

《مهرداد

9 از چیه دنیا بدت میاد؟

《نژاد پرستی

10 عاشق شدی؟

《نه اصلا

11 الان چی میخوای...

《رسیدن به تمام ارزوهام

 

"bahareh tt":
ممنون بابت نظر
امیدوارم هر چه سریع به ارزوت برسی
하니예 .이

سلام بهاره جون

هرچی دوست داری عزیزم

من هانیه 18

جیمین

ویکوک

"bahareh tt":
ممنون هانیه جون
از اشنایی باهات خوشبختم
hot. arol

چشم بهار جون...راساش اسن واقعین بهاره هست ولی بهار رو دوست دارم...نه آشنا نشدیم من تازگیا اومدم بیان

"bahareh tt":
اهان پس هم اسمیم
خوش اومدی بهار جون
من بهاره 15 تو چی میتونی خودتو معرفی کنی
hot. arol

معلومه...من 16سال دارم...دوم دبیرستانم و میرم سوم دیگه...دگر چه بگویم؟؟

"bahareh tt":
پس از من بزرگتری
هر چی که خواستی
توام اگه سوال داشتی میتونی بپرسی
hot. arol

سوال..امممم..کلاس چندمی،،،تو کیپاپ کیارو دوس داری؟،اممم..دیگه نمیدونم چی بگم..

"bahareh tt":
کلاس هشتمم
فقط بی تی اسو دوست دارم ولی خیلی از گروه هارو میشناسم تو چی
hot. arol

من که ...خداا..تا قبل قرنطینه همه ی گروهارو میشناختم ولی فقط آرمی و شاول بودم...ولی بعد تعطیلی...نگم برات...قبلش فقط ازشون آهنگ گوش میدادم ولی الان از بی تی ای که ۴ساله میشنایمش بیشتر ازشون میدونم...ولی فن عادیشونم..فن اصل فقط بی تی اس و شاینی...میگم تهیونگ رو بیستر از همه دوست داری یا فقط بایسته؟؟؟؟؟

"bahareh tt":
اره
همشونو دوست دارم ولی وی رو کمی بیشتر
hot. arol

اوهوم..منم جیمین رو بقیه یه کوچولو بیشتر دوس دارم..ولی خب بایسم یونگیه...

"bahareh tt":
عه جیمین

hot. arol

میگم تو نمیدونی این چیزا رو چطور دست کنیم..منظورم همین چیزای وبلگ رو میگم..مثلا چطور پست بزاریم یا چطور مثل مال تو پشت صحنشو از بی تی اس بزاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من چیزی ازشون سر در نمیارم

"bahareh tt":
خصوصیا بیا بهت بگم
BLINK _BLACKPINK.1

1: سینا

2: عاشق هر دوتا ولی از ته قلبم شک نکن عشق 

3: وقتایی که فکر و خیال به سرم میزنه دوست دارم بمیرم

4: اره شک نکن

5: بیشتر J Balvin ولی Blackpink و BTS و Post Malone و Justin bieber گوش میدم

6: اره بد نیست

7: بر عکس اسم خودم انیس

8: همین سینا خوبه

9: اره کم و بیش :((

10: الان فقط دوست دارم تنها باشم با یکی دلداری بهم بده باشم هیچی دیگه نمی خوام

"bahareh tt":
ممنون بابت نظر
hot. arol

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟ببخشید هیچی نمیدونم

"bahareh tt":
خصوصی بهت گفتم برو ببین
BLINK _BLACKPINK.1

انجام وظیف بود

"bahareh tt":
🙂
....Noora ....

1 اسم واقعی؟اسماااااا

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟عشق

3شده ارزوی مرگ کنی؟اره

4 کراش داری؟اعضای گروه بی تی اس 😂

5 خواننده ی مورد علاقه؟بی تی ای

6 از اسمت خوشد میاد؟نه

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟خب دخترم دیگه ولی اسم نورا خوشم میاد

8 اگه پسر بودی چی؟شهاب

9 از جیه دنیا بدت میاد؟بدی هایی که روز به روز زیاد میشه

10 عاشق شدی؟نه

11 الان چی میخوای.........

تهیونگو از نزدیک ببینم

"bahareh tt":
ممنون بابت نظر
....Noora ....

خواهش^^

"bahareh tt":
goog_ girl

1 اسم واقعی؟دنا

2 بین عشق و خانواده کدومو انتخاب میکنی؟عشق رو هنوز درک نکردم..خانواده

3شده ارزوی مرگ کنی؟یه مدت بی مخ بودم که داشتم

4 کراش داری؟نچچ

5 خواننده ی مورد علاقه؟کپاپپپ..همشون...البتع بیشتر بی تی اس

6 از اسمت خوشد میاد؟خیلی

7 اگه دختر بودی چه اسمی برا خودت انتخاب میکردی؟دنا

8 اگه پسر بودی چی؟آرمین یا پاشا

9 از جیه دنیا بدت میاد؟خخخخ..من فقط از ایران خوشم نمیاد توی دنیا..وکرنه بقیه ی چیزاش تقریبا خوبن

10 عاشق شدی؟عشق به شخص نه

11 الان چی میخوای...بابام گوشیشو چک نکنهه

 

هر لحظه میترسم بیاد مچمو بگیره ک بدون اجازه ب نتش وصل شدمم(همه در این شرایط بودن مگه نه؟)

"bahareh tt":
مرسی دناااااا جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan