کسی

  • ۰۱:۲۰

یه چن روزه نمیام وب گفتم بیام با هم یکم یحرفیم

 

کسی هستش

  • ۱۲۹
nishi Mio
یپ می^^
"bahareh tt":
سلام ماری چطوری
گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

سلام بهاره شی(بارانا نیستما)

"bahareh tt":
سلام خوبی
اگه اشتباه نکنم ایسا هستی
buny ...

کجا چرا نمیای چیزی شده؟؟؟

"bahareh tt":
سلام پانی جون چطوری
نگران نباش عزیز
یه چن روزه خونه نبودم برا همین


گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

ممنونم تو خوبی

بله ایسا هستم 15 ساله از اراک

"bahareh tt":
خوب ایسا جون چه خبر
راستی تو ج ح بازی کردی اسمت عوض شده
buny ...

اها

خب خوبی بهاره 

اقا چرا ایسا اسمش این شده؟با کی جرعت حقیقت بازی کرده؟؟

"bahareh tt":
خوبم ممنون
نمیدونم حتماااا ج ح بازی کرده
nishi Mio
ممنان تو شطوری؟
"bahareh tt":
منم خوبم
چه خبر
گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

بلی بلی حماقت محز(محذ-محظ-محض)

تو کیستی بانی

"bahareh tt":
# پانی
nishi Mio
خبر خیر... یادت نره امروز فردا بزاریا
"bahareh tt":
میدونی چون اکثرا با لبتاپ میام دو تا عکس دارم توش برا همین فردا از گوشی میریزم تو لبتاپ بعد میزارم
عشقه دخملم ♡

سلام بهاری منم نبودم:/

"bahareh tt":
سلام محنا جون چطوری
تو چرا نبودی
گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

خبری نیست بارانا مرده فک کنم 

"bahareh tt":
خدا نکنه چیش شد یهو قیبش زد بهش بگو خیلی دلمون براش تنگ میشه

Arian JoJo

سلام،خوبی؟...اع همه کع اینجا هستن؟؟

"bahareh tt":
سلام خوبی
منم مث همیشه خوبم
همشون که نیستن
buny ...

#آیسا 

من پانیم 11 سالمه خوشبختم

منم ج ح بازی کردم اسمم برا سه روز ببعی شد

"bahareh tt":
## ایسا
Arian JoJo

خیلی طرفدار داریا 

"bahareh tt":
😁😁
عشقه دخملم ♡

خوبم تو خوبی؟

حاله بد

"bahareh tt":
خوبم ممنون

چرااااا
nishi Mio
اوکی بزاریا... بعد پیله کردم روش
"bahareh tt":
باشه حتما میزارم اگه خیلی کنجکاوی عکسی که قبلا گذاشتمو برات بزارم
گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

حالا بهت میگم چش شده حالش وحشتناک بد بود شبیه افسرده ها شده بود از دیروزم ازش خبری نی

پانی خوشبختم پانی شی

دیگه این حماقتو نکن

"bahareh tt":
اخه چرا این اینطوری میکنه واقعاااا

# پانی
گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

منم نمیدونم بهم هیچی نمیگه رفته خونه یکی از اشناهاشون فک کنم تو اردبیل یا تبریز یادم نی

"bahareh tt":
چی اردبیللللللل

تنهایی که نرفته؟
عشقه دخملم ♡

بد دیه..

تو چرا نبودی؟

"bahareh tt":
منم خونه مامان بزرگم مونده بودم خیلی با دختر دادیم حال کردیم
کلا سه روز به تمامی اجرا های بی تی اسو دیدیم
وای اخرین اجراشون تو سال2019 ماما خیلی خوب بود من فک کنم 10 بار نگا کردم
دختر داییم دیونه ی وی شده
nishi Mio
چمد... ن هولهولکی نباشه... درس حسابی عکس بزار دلوس دلوس من باشه*-*
"bahareh tt":
باشه پس ولی فک نکنم عکس واضح از خودم بزارم

گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

نمیدونم ولی مامان باباش میدونن

نمیدون اردبیل بود یا تبریز

"bahareh tt":
اهان پس خوبه بره یکم حال کنه
عشقه دخملم ♡

بش بگو مگ خودش ناموس ندارع ناموص منو نگاه میکنه و دوونش میشه؟:/

حاجی من کله اجراهارو ع برم

این بنگ بنگ کنم نصفشو دیدم عریدمممم*-*

"bahareh tt":
 نه نداره😂😂
اخه مگه دیونه شدنی نیست
ولی کلا حرکات وی منو دیونه میکنه
من تو هر اجراشون میمیرمو زنده میشم
nishi Mio
:/ چرا خواهر؟؟
"bahareh tt":
هر چی باشه فضای مجازیه دیگه
عشقه دخملم ♡

بهتره ع ناموصم دوری کنین وگرنه با اره برقی میوفتم دنبالتون و جیغ بنفش میزنم*-*

"bahareh tt":
😂😂
اگه دعوای ناموصی کنی مطمعنن میمیری😂
عشقه دخملم ♡

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

یکاری نکن جیغمو تا اونجا بفرستم*-*

وی عشقه منهههههههههههههههههههههه

"bahareh tt":
کی گفتههههه؟؟؟
عشقه دخملم ♡

من و عشقمممممممممممممممممممممممممم

"bahareh tt":
باشه بابا اصلا بیخیال موضوع شو چون اخرش  بد دعوا میکنیم


nishi Mio
اوک هرجور راحتی.. زود بزار:))))
"bahareh tt":
الان یا نه
عشقه دخملم ♡

منو تحدید نکنااااااا من برا عشقم فرشته ام برا بقیه گیس بریده *-*

"bahareh tt":
حالا عشقت تو رو کجا دیده
عشقه دخملم ♡

تو تختش*-*

"bahareh tt":
🙄🙄
باشه بابا حالا هرچی
ولی فک نکنم دیده باشه
nishi Mio
خب الان بزار^^
"bahareh tt":
باشه
عشقه دخملم ♡

نخیرم بهتره تو روابط زناشوییمون دخالت نکنی*-*

"bahareh tt":
من که دخالت نمیکنم تو رویاتو میگی
عشقه دخملم ♡

بای

"bahareh tt":
محنا ناراحت شدی
Arian JoJo

چرا مطالب رمز دار میزارید واقعا 😷

"bahareh tt":
این چیز خاصی نیست به جز عکس
عشقه دخملم ♡

نمیدونم

الان تو دوره حساسیم

"bahareh tt":
فقط یه شوخی بود
ناراحت نشوووووووو
ایم ساریییییی
عشقه دخملم ♡

ن اوکیم

"bahareh tt":
خوش حال شدم
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

یکی هسسسسسسسسسسسسس

ت قلبتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

 

 

 

 

 

 

بنام فایتر😂😂😂👊👊😎😎😐

 

هاها😐😂

انتظار داشت اهنگرو ادامه بدم؟

خو منم دادم بقیش همینه😎😎👌👌

"bahareh tt":
😂😂
نه انتظار نداشتم
BLINK _BLACKPINK.1

سلام بهاره خوش گذشت بیرون بودی :))) یا نه  

"bahareh tt":
اره خیلی جاتون خالی
BLINK _BLACKPINK.1

خوش به حالت من که تو خونه حبس شدم تا دم در بزور می تونم برم :((((((

"bahareh tt":
چرا خوب
BLINK _BLACKPINK.1

کرونا

"bahareh tt":
اخ اخ کرونا
BLINK _BLACKPINK.1

بد بلاییه

"bahareh tt":
اره
bunny💫

سلامممم بهار جونم خوبی ؟؟

دلم واست تنگ شده بود عزیزدلمممم 😢

ببخشی نبودم ... دوست بدی هستم میدونم 🥺💋💋

چه خبرااااااا ... یهوییی چقد اینجا شلوغ سد •-•

"bahareh tt":
سلام خوبم تو چطوری
نه همه یه مشکلی دارن
اره همه چی تغییر کرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan