شما ارمی نیستید

  • ۱۹:۴۸

واقعا که فک میکنید ارمی هستید برید به سوال های چالش جواب بدید

هر چی میدونید بگید برنده کسیه که بیشتر جواب هاش درست باشه

 

حالا همه به خودشون میگن ارمی...

الان یه نگا کردم به بازدید کننده ها انقد بازدید کننده داره ولی کسی به جز چن نفر( خیلی ممنونم) جواب نداده

 

بعضی ها تو بیان ادای ارمی بودنو در میارن

  • ۲۳۷
buny ...

الان ناراحتی بهاره؟

"bahareh tt":
اره یه چن ساعت پیش به تو میگفتم که سر خودمم اومد
buny ...

ناراحت نباشششش

مهم نیستن که تو الکی خودتو بخواطره اونا نارحت کنی 

منم نمیفهم فازشون چیه فالو میکنن کامنت نمیدن خودتو ناراحت نکن

"bahareh tt":
من برا اینا ناراحت نمیشم برا اون کسایی ناراحت میشم که ادای ارمی ها رو درمیارن
حق بی تی اس فن های فیک نیست
....Noora ....

عزیزم ناراحت نشو

درسته جواب دادم ولی ابروی خودم رفت😂😂

اونا رو هم ولشون کن

👍🏻👍🏻

"bahareh tt":
نه بابا اخه چرا ابروت بره تو باز خوبی
Han haneung

خون خودتو کثیف نکن 

نمشه کاریش کرد

بزور که نمیشه ازشون نظر کشید که

من جواب دادم ولی فک کنم کلش اشتباهه

 

"bahareh tt":
از کجا میدونی کلش اشتباهه
Han haneung
همینجوری اخه بعضیاشو همینطوری از رو تجربه جواب دادم
منطورم از تجربه همین ران ها و مصاحبه هاست
"bahareh tt":
خوب کاری کردی چون بعضی هاشون رو میشه به راحتی بیدا کرد
whcaw --

dude chill:/

خیلیام کی پاپ گوش نمیدن و بازدید زدن مثلا خودم. 

"bahareh tt":
من از تو که کلا کیپاپ گوش نمیدی انتظار ندارم از کسایی انتظار دارم که میگن ارمی هستن
باز ممنون که بازدید زدی
Fond BAD BOYY ... ⚡️

گشادم :|

"bahareh tt":
اخه چرا یه چی جواب بده دیگه
ولی باز نظر خودته
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

میانه بهاره شه ندیدمش =(

"bahareh tt":
اشکالی نداره دیروز خیلی اعصبانی بودم برا اون
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

الان بنظرت بدم؟

"bahareh tt":
تو که ندیدیش یه بحث دیگست

~.○ Min_ Nika ○.~

من پستت چالشتو همین الان دیدم💛

شرکت کردم💚💛💙

"bahareh tt":
مرسی عزیز
hot. arol

هییی..چه کنیم؟؟؟منم بعد از ۶سال فن بودن بی تی اس خیلی چیزاشونو نمیدونم

"bahareh tt":
وااا
hot. arol

آره...خو نمیدونم..چ کنم؟؟؟

"bahareh tt":
...
전♡ 미수

چخبر شده؟کدوم سوالا؟

من چندوقت نبودم چخبر شدهه

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عاااااااووووو فرزندم ⁦⁦ಠ_ಠ⁩
بیخیال درگیرش نشو ⁦ಠ◡ಠ⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan