جواب های چالش

  • ۲۱:۱۰

ماشالله بر شما ها چقدر اخه بی تی اسو خوب میشناسید 😂

تو کل بیان هیچکس کامل به سوال ها جواب درست نداده فک نمیکردم انقد سختتون شه

اول جواب ها رو بگم فردا برنده رو میزارم

 

اگه بگید چرا سوال5 وی هست چون ارام خودش تو برنامه گفت که بعد اون وی از همه بهتر انگلیسی حرف میزنه

 

 

 

 

 

 

 

تو اعضا کی با خارجی ها قرار نمیزاره؟؟؟ وی

2 جیهوب تو اکادمی کی رقص رو یاد گرفت؟ سونگری از بیگ بنگ

3 قد بلند ترین اعضا کیه؟ نامجون

4 تو اعضا کی عشق یک طرفه داشت؟ جیمین و وی

5 بعد ارام کی از همه بهتر انگلیسی حرف میزنه؟ وی

6 رنگ مورد علاقه وی چیه؟ سیاهو سفید

7 تیپ مورد علاقه کوکی که اعتراف کرد کیه؟ ایو

 8 بند دختر مورد علاقه ی وی اسمش چیه؟ گرلز جنز

9 کی با کی تو بی تی اس صمیمی تره؟ اینو برا همه درست گرفتم چون همشون با هم صمیمی هستن

10 جیمین قبل دیبو با کدوم از اعضا دوست بود؟ وی

11 یه اهنگ از ارام بگید که قبل دیبو منتشر کرده؟ یه چند تا هست کدومو بگم

12 دوست دختر کی از اعضا بهش خیانت کرده؟جیهوپ

  • ۱۱۴
kookmin _real

خاعک تو سرم-_-

خیلی بیشتر از اینا باید تلاش کنم تا تبدیل به یه آرمی بشم:///

 

ولی در کل مرسی از چالشت باعث شد یکم رو آرمی بودم بیشتر کار بکنم..از اونجایی ک میخوام پشت این هفتا بشر باشم باید درموردشونم بیشتر بدونم^^

 

💕✨

"bahareh tt":
باید به خودت افتخار کنی ...

❣️Ailin cutie❣️

شک کردم ب خودم.__.

من برم سر بساطم تو یوتیوب فکت حفظ کردن بهم نیومدهXDDDD

"bahareh tt":
خخخخخ
♡ Kim Jung Hyun

برم اطلاعاتمو اضاف کنم😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
حتما برو
Han haneung

عوووو بیشترشو که غلط نوشت:((

"bahareh tt":
...
از اطلاعادت لذت ببر
~.○ Min_ Nika ○.~

برم بیشتر اطلاعات جمع کنم😐😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

"bahareh tt":
برو برو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan