برای ارمی هااااا خیلی مهمههههههه

  • ۱۴:۱۷

ام وی stay gold ساعت یک و نیم همین امروز اومده و بازدیدش وحشتناااک کمه!!!

و فاجعه اینجاست که ام وی بلک پینک هم درست همین ساعت اومده و ما این قدر بازدید کم داریم

لطفا هرکاری از دستتون برمیاد انجام بدین حداقل بقیه عارمی هارو خبر کنید

 

ممنون از وبfantasy-haa-95.blog.ir

  • ۹۵
❣️White girl❣️

من موندم چ کنمممممممممممم

از ی طرف هدف فندوم بلینک بالای 10 میلیون بازدید تو 24 ساعت اوله

اینم ک اومدههه

چیو بازدید بزنمممممم؟؟؟؟؟؟؟

"bahareh tt":
هر دو تا رو برو ببین
رادمهر ..

مگه بازدیدش چند تاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

"bahareh tt":
خیلی کمه بازدید ام وی بلک پینک بیشتر از بی تی اسه
Hurt Bad BOYY ... ! ⚔️

گایز من نت ندارمممممممممم

"bahareh tt":
هر وقت داشتی برو حتما
♡ Kim Jung Hyun

نفر ۲۳🤟🏻✌🏻

"bahareh tt":
عافرین بر تو ای فعال
Jin Army

واییییییی چراااااااااا ؟؟؟؟؟

ای خدا من که نمتونم کاری کنم ننههههههههههههههههه

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

"bahareh tt":
چون ارمی خوابیدن ...
چرا نمیتونی از گوگل برو خوب
whcaw --

واا حالا زیادم بشه، چی میشه مگه:/؟ جایزه تی چیزی میدن؟ 

"bahareh tt":
ببین کلا برا ارمی ها و بی تی اس خیلی مهمه الان کلی دارن دو گروه با هم رقابت میکنن چون هر دو تو یه ساعت
منتشر کردن من رفتم دیدم بازدید گروه بلک پینک خیلی خیلی زیاده 
اگه بری یه بازدید بزنی ممنون میشم

whcaw --

ن من خودمم شده طرفدار یه خواننده یا بند باشم، ولی خب درکل میگم.خواننده یمخونه تا شنونده لذت ببره دگ:'/مهم خودتی که شنیدیش اینا همش حواشیه

بلک پینک رو چنتا از اهنگاشو شنیدم به نظرم کازشون خوبه. 

"bahareh tt":
نه میدونی کلا قضیش فرق میکنه
میدونی من برا چی ناراحت میشم
چون بی تی اس بوی بند جهانه با اینکه منم بلک پینک هم دنبال میکنم ولی چرا اخع بلک پینک بازدیدش زیاد تر از بی تی اس شع
النا

سلام 

"bahareh tt":
سلام
الان یه پست میزارم رمزش 22 هست بیا اونجا حرف بزنیم
tae

ما از بلک لینک بیشتر بودیم! یوتیوب پشماش ریخت بازدیدا رو پاک کرد

"bahareh tt":
کلا یوتوب با بی تی اس مشکل داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan