ابراز علاقه

  • ۰۱:۱۰

اسکای / بارانا و هلیا خیلی باحالید خیلی دوستون دارم ....

 

 

I LIKE YOUheart

  • ۱۱۳
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

گامشو من منظورم این بود تو پست بذاری به اونی که دوسش داری ابراز علاقه کنی😂

چپکی گرفتی

"bahareh tt":
اینم خوبه خو باشه
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

الان بهت ابراز علاقه کنم😂؟

"bahareh tt":
باشه بکن ببینم چه میکنی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اهااااااا

منم دوست دارم 😁😘

💜BTS💜 ❤My🎶Heart

وات:/

"bahareh tt":
ج ح
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

اهان

داشت باورم میشد

"bahareh tt":
خوب واقع از ته دلم بود گفت ابراز علاقه کن منم کردم چیزی خاصی نیست
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

-_-

بلی بلی

منم دوست دارم عزیزم

"bahareh tt":
❤...
buny ...

آخ آخ بازم ج ح

"bahareh tt":
نگو
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

حاظرم شرط ببندم بازی خانمان برانداز ج ح؟

"bahareh tt":
فک کنم
Namgar Kim

ج ح خر است💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽

"bahareh tt":
خر خر است
Piece Of Skyy ... !

عشق دایی 😹😹😹😹

"bahareh tt":
سلام دایی جون
** RBE **

تو کی ای اصن/:

"bahareh tt":
من بهاره
تو کیی
** RBE **

عوا بهارههههههههههههه

من بابا بزرگتم/:

"bahareh tt":
پس تو بابابزرگمی
دیروز مامانم بهم گفت
** RBE **

دیروز مامانت به منم گفت/:

البته امروز گفت/:

"bahareh tt":
تا حالا من با تو اشنا نشدم بابابزرگ
** RBE **

ن

عاقا بهم نگو بابابزرگ حس میکنم پیرم😭😑😂

من به بابابزرگم میگم باباجون////: ب اونیکیشم میگم عاقا جون XD

"bahareh tt":
من چون یکی شو دارم منم میگم بابا جون
پس با تو شد دو تا به توام چی بگم
** RBE **

نمد

"bahareh tt":
همون بابابزرگ خوبه
چن سالته
** RBE **

من یه سال و 2 روز از تو بزرگترم😂👌

"bahareh tt":
عه...

** RBE **

عاره

"bahareh tt":
...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan