جوننننن

  • ۰۱:۰۳

بعد مدت ها بعد بی تی اس فن گروه مامامو شدم
واقعا نمیدونم چی شد یهو

شما فن کدوم گروهاااا هستید...

  • ۹۲
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

تبریک😁!

وانس، اکسوال، کمی هم بلینک‌ام

"bahareh tt":
سلام چطوری هلیاااااا
ممنون
من که بعد بی تی اس نمیتونستم فن گروه دیگه بشم خودمم تعجب کردم

SHARUN SEZAR

به جز بنگتن؟

توایس . گات سون.بلک پینک.اکسو.

خیلیا از گروه ها هستن که فنشونم:|

 مخم الان یاری نمیکنه😂

مامامو فنشون نیستم و خوشم میاد ازشون

 

"bahareh tt":
چرا به جز بنگتن

راستی اشنا شدیم
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

سلام خوبم بهارههههه😁

تو خوبی؟

گوزو اون پست ج ح رو نذاشتیا -.-

"bahareh tt":
منم خوبم

خوب شد یادم انداختی امروز کلا خونه نبودم الان میزارم
SHARUN SEZAR

منظورم اینه گروه هایی که غیر از بنگتن فنشونم:|

یعنی ارمی هستم ..

"bahareh tt":
هوم
Scarlet Stone

تبریک میگم بت😂💕

 

 

و اینکه

نه هنو از فازش در نیومدمT-T

به نظرت الان به جای گمراه کننده چی ببینم:(؟؟؟

"bahareh tt":
ممنون عزیز

من کلا خیلی فیلم کره ای دیدم بعد اون به نظر من هیلرو ببین اونم قشنگه
Scarlet Stone

تو سومین نفری هستی که بم میگی هیلر ببینم

اوکی پس کم کم شروعش کنم

"bahareh tt":
من یه دفتر دارم چون عاشق فیلو سریلم اسم فیلم هایی که دیدمو نوشتم خیلی زیادن
تازگیا هم زدم فاز فیلم کره اای
اگه خواستی بگو اسم فیلم هایی که به نظر من خوبه بگم برو ببین
Scarlet Stone

چه جالب منم یه دفتر دارم اسم فیلمایی که میخوام ببینمو مینویسم😹

"bahareh tt":
چه تفاهمی منم کنار اونا مینویسم
Scarlet Stone

پادشاه سلطنت ابدی دیدی؟؟؟

 

"bahareh tt":
اره نگا کردم فک کنم تو ق 14.13 گذاشتم کنار نمیدونم چرا خیلی خوشم نیومد
Scarlet Stone

ولی من خیلی از سبک داستانش و مخصوصا پایانش خوشم اومد:"

 

هوارانگ دیدی نه؟؟

"bahareh tt":
اره فقط به خاطر وی

تنها فیلمی که با دیدنش افسرده شدم عاشقان ماه بود خیلی ناراحت شدم
حتما دیدی
Scarlet Stone

واییی آره دیدمش T-T

 

دلم میخواد گابلین و نسل خورشیدو هم ببینم

تو دیدی؟؟

"bahareh tt":
گابلینو دیدم و نسل خورشید فقط قسمت اولشو دیدم چون کلا از موضوعوش خوشم نیومد
گابلینم خیلی خیلی موضوع خاصی نداره تخیلی

به جای اینا فیلم هایی خوبی هست واسا دفترمو پیدا کنم بگم بهت
Scarlet Stone

اوه ک اینطوور

 

خب بنظرت چیا خوبن؟؟

Scarlet Stone

قالبتو عوض کردی*-* مبارکهه

"bahareh tt":
همینجوری گذاشتم فردا باز قبلو میزارم
hot. arol

خب به جز بی تی اس فن شاینیم...بعدش واناس..بقیه گروه ها فن معمولیم

"bahareh tt":
خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan