نامجیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  • ۰۳:۱۹

واقعا اون 10 حاضرین چیکار میکنن

  • ۲۴۰
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

یس یس نامجین ایز ریلللللللللللللللللللللللللللللللللل

"bahareh tt":
سلام سلام
خانم نامجین رلللللللللللللللللللل
하니예 .이

**-**نامجین

"bahareh tt":
...
~.○ Min_ Nika ○.~

هیچ کار بیکاری:/

"bahareh tt":
یه چی بگین که بفهمم یه انسانی چیزی وجود داره
하니예 .이

وااا چرو جدیدا همه اینجوری ج میدن#-#

....

"bahareh tt":
پس چجوری جواب بدم هانیه
Piece Of Skyy ... !

#نیکا

تو اسمون دنبالت میگشتن

توی زمین پیدات کردن !

واتس عاپ ویت یو !؟

"bahareh tt":
نیکا
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

سلام سلوم

خوبی خوبی

"bahareh tt":
من خوبم تو چطوری
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

منم خوبم

چه خبرا بهاره ایی

"bahareh tt":
بیکاری بیکاری علافی همین
하니예 .이

ندانم😂هرجور میدوستی

ی استیکر بده خب

این چند تا نقطه حکم فحشو داره😂

"bahareh tt":
نه بابا چه فحشی تو اونجوری برداشت کردی
하니예 .이

نمیدونم😂خب همه اینجوری جوابمو میدن

"bahareh tt":
باش
دیگه اینجوری جواب نمیدم
چطوری
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خخخخخخخخخخخ خوده منی

"bahareh tt":
چه تفاهمی
چی کارا میکنی
하니예 .이

فدایت😘

بد نییتم

تو چوطوری؟

"bahareh tt":
منم خوبم واقعا از این خوبم دیگه بدم میاد
چه خبر
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هیچی بیبی تازه به دنیا اومده

تبریک میگم مامان بابا پیدا کردی

"bahareh tt":
اره اره
تازه دیروز پیداشون شد
فک کنم مامانی خوابیده
하니예 .이

😂خوب بودن ک خوبه

کاش همیشه خوب باشی خوشمله*-*

هیچکار مردیم از بیکاری😂

"bahareh tt":
همونو بگو دیگه اخرش افسرده میشم




#لعنت به کرونا
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

بلی که ننت خوابه 

باباتم خوابه

کلا خوابن

"bahareh tt":
فقط من بیدارم
하니예 .이

هعیییی

خداااا کاش کرونا بره واقعاپوکیدیم

-_-

 

"bahareh tt":
پوکیدیم چیه داریم فصیل میشیم

بگذریم چی کارا میکنی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

بلی بلی بیبی تازه به دنیا اومده قدت کوتاه میشه ها برو بخواب

"bahareh tt":
نه کوتاه نمیشه فک کنم قدم به حد کافی بلند شده


تو هنوز مامان بابا نداری
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

قدت چنده

چرا دارم ولی زوج نیستن

"bahareh tt":
168


؟؟.؟؟ منظورم مجازی بودااااا
하니예 .이

😂👍

هیچکارا

صب تو گوشی شب تو گوشی نصفه شبم تو گوشی*-*

"bahareh tt":
عافرین بر تو
하니예 .이

تو چ میکنی؟😂

"bahareh tt":
منم که هیج کاری نمیکنم
اهااا
امروز تولد دختر دادیم بود
하니예 .이

درود😂❤

"bahareh tt":
...










واقعا از این سه نقطه خوشم میاد 😂😂😂😂

💜BTS💜 ❤My🎶Heart

ایحححححححححححح چرا همه ازم بلند ترن

خو همون دیگه اصلا همو نمیشناسن

"bahareh tt":
مگه قد تو چنده


عه بارانا😏😏
خو اشناشون کن
하니예 .이

😂😂خب درکش نموکونم

چی میگه اصن...

الهیییی😍مبارکههههه

"bahareh tt":
مرسی 💜
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

160-_-

نمیشه اومام از اپام بزرگتره

"bahareh tt":
اون قدراهم کوچیک نیستی
چی میشه خو منم از مامانم بزرگترم
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

چرا هستم همه بالا 160 هستن من تازه 160 شده قدم

خو این خیلی زیاده بعدشم اپام بچست 

"bahareh tt":
خیلی ها کوتاهم از تو
مگه کیه
النا

سلام 

"bahareh tt":
سلام چطوری
النا

قربونت خوبم تو ؟

"bahareh tt":
منم مث تو خوبم
چه خبر کماله ساعت چن میخوابی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خو من تو بیان از اکثر دخترا کوتاه ترم--__--

بابام صدراعه مامانمم فاطمه(هوپی لاوره)

"bahareh tt":
اهاااا
همون فاطمه که باهاش حرفیدیم
کماله

میخابم دیگه الان تو ؟

"bahareh tt":
منم یکم حرف میزنم بعد میخوابم کماله دقت کردی دو ساعت پیش میخواستی بخوابی
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

عاره عاره همون خوش مشربه

"bahareh tt":
عه خیلی دختر خوبی بود

کماله

اره ولی اهنگ گوش میکنم بهخاطر اون 

"bahareh tt":
باشه گوش کن
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

اوهوم خیلی زود قبول کر ننم بشه

"bahareh tt":
اره اره الان قشنگ یادم افتاد


از پینترست به خوبی استفاده میکنی
کماله

معرفی نمیکنی بهاره ؟

"bahareh tt":
#بارانا معرفی کنم دختر داییم النا
من
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هوم عاره خیلی باحاله من چندتا از شیرینیاشو درست کردم خیلی خوشمزه بود

تو چرا اکانتت پاک شده؟

"bahareh tt":
چی پاک شده منم چن روزه میگم چی به سرش اومده
جی کار کنم؟
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

بفرما معرفی کن خوشحال میشم بشناسمش

رمز و نام کاربری اکانت قبلیتو بزن اگه نشد یه اکانت دیگه بساز

"bahareh tt":
 معرفیش کنم النا که ما بهش میگیم کماله 16 سالشه و تازه ارمی شده


باشه
النا

خوشبختم بارانا 

"bahareh tt":
#بارانا
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

النا اونی منم خوشبختم^_^

"bahareh tt":
#النا
باز خوابت نمیاد
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

نوچ من خوناشامم

"bahareh tt":
هر چی باشه اونا هم میخوابن
نمیدونم چرا با اینکه خوناشام نیستم منم تو همین ساعت ها بیدارم
تست خون اشام دادی؟
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

عاره

"bahareh tt":
چی بود جوابش
برا من گفت تو انسان عادی هستی با اینکه حس میکردم بودم
~.○ Min_ Nika ○.~

#اسکای

 

دارم با بارانا میچتم......

 

هیچ....گم و گور شدم:/

 

 

#بهاره

اوکی باشه😂😂😂💜

"bahareh tt":
#اسکای
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

زد شما خوناشام واقعی هستیدو فلان-_-

من خون میخوام 

"bahareh tt":
برو برا همسایتونو بخور
نیایا اینجا ها😂😂😂
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

نع میرم برای نیکارو میخورم

نع نمیام

"bahareh tt":
برو برو
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

خخخخخخخخخخ

دختر داییت رفت خوابید

"bahareh tt":
نمیدونم شاید
دختر با حالیه زیاد اشنا شین با هم جور میشین
~.○ Min_ Nika ○.~

یاا خون من الکی ک نیست:////

ب همه همه نمیدم://///

"bahareh tt":
#بارانا

به منم نمیدی کنجکاو شدم
~.○ Min_ Nika ○.~

ن نمیدم😶😶😂😂😂😂

 

 

"bahareh tt":
نده منم نمیخوام 😐😐😐😐😂
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

هوم اوکی

هی بیبی کاری نکن که......هوفففففففف

باید بدی

"bahareh tt":
#نیکااااااا
~.○ Min_ Nika ○.~

#بهاره

خوب خوبه😂😂😂💜

 

#بارانا...

حتیی فکرشششششششممم نکنننن اصلاااا://////

"bahareh tt":
#بارانا
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

فکرشم میکنمممممممممممممم باید بدیییییییییییییییییییی

"bahareh tt":
#نیکا
~.○ Min_ Nika ○.~

خیر:/

تامام...من رفتم بای😂😂😂😂😂😂💜❤❤🧡

"bahareh tt":
#بارانا
برو شبخوش
💜BTS💜 ❤My🎶Heart

چرااااااااااااااااااااااااااااااااا

بیشورررررررررر

"bahareh tt":
##نیکااا
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نامجین شیپر دواتیشس اصن😂😂

"bahareh tt":
😂
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

واو😂👌

"bahareh tt":
کجا بودی مامان
داشتم  تو رو میگشتم دیروز زود خوابیدیااااا
صدرا ...

خخخخخخخخخخ

❤️💙Nika 💙❤️

😂😍👍🏻

"bahareh tt":
👍👍👍👍👍👍👍
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

جانم کاری داشتی؟

ساعت دو صبح زوده :/؟ 😂

"bahareh tt":
نه بابا دیروز شبو میگم نبودی
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خو من همونو میگم دیگه :|

میخواستی قالبت رو بعوضی  

"bahareh tt":
اهااا
اره زوده

به اسکای گفتم قراره امروز عوض کنه
Maria Ponz
جیمین یه نامجین و ویکوک شیپر دو اتیشس... ویدیو هاشم تو گوگل فراااااااوااااااان
"bahareh tt":
عهههه
اون یکی ها رو نمیدونم من خیلی ویکوک دیدم خیلی زیادن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan