هیییی

  • ۱۴:۲۰

ما چقد بدبختیم

تو همون برنامه که بهتون گفتم یه دوست پیدا کردم که تو کره زندگی میکرد

بهم گف که بیا اینجا همه چیو ردیف میکنم و اسپانسرت خودمم  البته اینم بگم ایرانی بود

نتونستم بهش بگم خواهرم ما ایرانیم خانواده ی ما ضد اینان ( اینو به مامانم نگفتم بگم از همه چی محرومم)

خلاصه فهمیدم که هیچ موقع نمیتونیم به کنسرت گروهی که میخواییم بریم اگه هم بریم ی معجزست

سوس ماست پلییییی😭😭😭😭

  • ۷۷
pani is hot

اوخی چطوری بهاره جون؟

"bahareh tt":
خوبم پانی جون تو چطوری
چه خبر
^^ Rozhi

آرزوشو باید ب گور ببریم فک کنم.....

 

همیشه میپرسم از خدا، مگ من چیم از دخترای کره ای یا امریکایی یا عرب کمتره ک نمتونم برم کنسرت...

من چیم کمتر از بقیه ارمیای خارج از ایرانه ک نمیتونم لایت استیک و گوشی بی تی اس داشته باشم ؟

ولی خب... باید امیدوار بود :)

"bahareh tt":
هوممم اره فک کنم قرار با خودمون خاکش کنیم
واقعا چرااااا
دیگه کم کم دارم امیدو از دس میدم😂
전💜 RAYA

خب شاید اون معجزه اتفاق افتاد...

ناراحت نباش عزیزم‌...

"bahareh tt":
شایددددد احتملا از 10 درصدم کمتره
Namgar Kim

عیب نداره

خدای ماهم بزرگه

"bahareh tt":
بعله...
Jung FaFa

نمیدونم چی بگم

ما از بچگی خیلی محدودیتا کشیدیم،چه تو جامعه خانواده مدرسه و...که تقریبا هیچ کدومش تقصیر ما نیستو هیچ نقشی توش نداشتیمو خودمون انتخابشون نکردیم

نمیتونم بیشتر بازش کنم هرچند دلم خیلی پره

ولی من خیلی امید دارم به آینده❤️

"bahareh tt":
انشالله روزی اون روزهارم ببینیم
شپش شیش پا •~• بلرا سابق #--#

ای فاک تو شانسمون با این کشوری که توش به دنیا اومدیم ینی اه اه اه 😭😭😭😭 خدایا بکش و راحتم کن😭🤦‍♀️

"bahareh tt":
خدا نکنه
دسته خودمون که نبود
ولی قبول دارم شانسمون خیلی گنده
pani is hot

ممنونم عالیم 

هیچی والا گیر مدرسم همش 

تو چخبر؟

"bahareh tt":
خداروشکر
نگو مدرسهه
منم یه کارهایی میخوام بکنم دارم تلاش میکنم ببنیم چی میشه
^^ Rozhi

بلخره خورشید ماهم ی روز طلوع میکنه :)

"bahareh tt":
خداکنه قبل اینکه ما بمیریم طلوع کنه
pani is hot

چه کارایی ؟ مشکوک میزنی

"bahareh tt":
هنوز زوده برا گفتن بزا زمانش بیاد میگم
pani is hot

وای خدایا لعنت به کنجکاوی که بو جونم انداختی

"bahareh tt":
😂 نیوفته بزا میگم خودم
pani is hot

باشه 

"bahareh tt":
😚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan