چالش🤗

  • ۱۵:۴۰

اینم چالششش

ایسا معذرت خواهی حرف زدن

هلیا کراشمو بهش میگفتم بغل میکردم

نگار میخندیدم 

النا سرتا پا یه نگاهی بهش مینداختم و سر صحبتو باز میکردم

پانی بغلو درد و دل

محنا دوس دارم بیشتر شخصیتشو بشناسم حرف زدن و بغل

صدرا ...

خورشید حرف زدن 

نیک نیک صحبت درباره ی رابطشون😂

ایدا نگا کردن به سریال کره ای

بارانا نگا کردن بی تی اس ران و حرف زدن درباره ی بعضی چیزا که کنجکاوم

شینیا بعضی چیزا که اشتباه میکنه رو بهش میگفتم

لوک نمد...

شهلا حرف زدن و بغل

برادرم 🤔

شینا یه عالمه حرف دارم که بهش بزنمو میزدم

بهنوش یه سوال دارم اونو ازش میپرسیدم

فایتر حرف زدن و اشنایی

اسکای بیشتر از همه چی دوس دارم ببینم چطوریه😂

نیکا گوش دادن به اهنگ حرف زدن بغل:)

 

 

اینا رو یادمه اگه کسی یادم رفته بگه اضافه کنم 

  • ۹۲
PARK 🌙MOON

بهارهههههه

کجا بودی بیشووورررر😭😭😭😭😭

"bahareh tt":
باباییی کار داشتم برا همون نتونستم بیام
چطوری؟
PARK 🌙MOON

ببوووووو😭😭😭

دلم برات تنگیده بود بچههههههه

خوبم تو خوبی؟ 😂

"bahareh tt":
منم بابایی 😭😙
منم خوبم چه خبر باز تو نبود من اتفاقی چیزی افتاد
💫~ HeLiA

عخی *^*

"bahareh tt":
:)
Jung FaFa

@__@

"bahareh tt":
/:
‍لوک‍ ‍بد‍شانص‍!∞

😂

"bahareh tt":
تو نشده یه بار بحرفی 😑😂
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

همیشه منو فراموش میکنی:)

"bahareh tt":
وای ببخشید 
الان درس میکنم💜
PARK 🌙MOON

😂😂😂

اینو از من نخاه برات توضیح بدم😂👐

"bahareh tt":
باشه دیگه نیومدم گذشته بیخیال ددی😂
♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

What's your question??😹🍭

"bahareh tt":
هر وقت دیدمت میپرسم😂😂
Min. eli

سر تاپا؟😂

بیا ببین تو وبم من بات چیکار میکنم😂

 

"bahareh tt":
هومم اره میخوام ببینم چه شکلی😂
وای خدا واسا الان میام
your spatial angel ...HELENA...

چجوری حوصله نوشتنه این همه رو داری؟

"bahareh tt":
دیگه باید بنوسیم
چون نصفش دوستامه مجبورم
احتمالا خیلی ها یادم رفته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan