ارمی ها ببینید چی پیدا کردم جیمین لاورا نگا نکنن

  • ۱۶:۵۵

 

##فوش ازاد

  • ۱۳۴
전💜 RAYA

واتتتتتتتتتتتتتت؟ من مرگگگگ

"bahareh tt":
واتشو که تو ویدیو معلومه ولی خودمم موندم چی شد😂
خدانکنه
elena siwfe

وات ده ...بهارهههه😑

"bahareh tt":
بعله برا اولین بار دیدم کل یه روز از یادم نمیرفت هی میخندیدم
مامانم پرسید چت شده تو😂
شپش شیش پا •~• بلرا سابق #--#

وات دا فاخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

"bahareh tt":
؟؟همینی که دیدی😭😭
baby Aisel ♥ army ♥jm

چــــــــــی جـــــــــــــــــــدی دروغ نــــــــــــــــــه مــــــــــن مــــــــــــــــــــــرگ 

وایـــــــــــــــــــــ نـــــــــــه جیمـــــــــــین چـــــــــــــــــــرا،نـــــــــــــــــــــه اه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

"bahareh tt":
خدانکنه
بزرگش نکنیم فقط بوسه ی ریزی بود همین
ولی خدایی جیمین خیلی داوطلاباته رف جلو😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| اون جیمینه؟!

"bahareh tt":
اره فک کنم جیمینه
𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫

باو جیمین نیس اون صدا اهنگ بنگتنو گذاشتن رو کنسرت یه گروه دیه :|

"bahareh tt":
نه فک کنم خود جیمینه حرکاتش خیلی شبیه 
پشت سرمشم اعضا میومدن من کاملشد دیدم ولی جای حساسشو گذاشتم😂😥
POKER Reyhane❣

فاک.... 

"bahareh tt":
هیی از فاکم گذشته😔
&*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*& ^~^

شت...

دوست دخترشو برده کنسرت؟

چرا صندلی vip بهش نداد نامرد؟😂

"bahareh tt":
شتتتت
نمیدونم هر وقت دیدم ازش میپرسم 😂
Min. eli

من مردممممممممممممممممممممممممممممم

"bahareh tt":
خدا نکنه😢
THE BOYZ 빵❤ 큐

شاید مامانش تو کنسرت بوده 😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
اره امیدو از دس ندیم مامانشه😂
Latte cocoa

من اینو دیده بودم خیلی وقت پیش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جیمین بوسیدش انگار ن ارمی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خدااااااااااااا چرااااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😭😭😭😭😔😔😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭😔😔😔😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😩😩😫😫😫😫😫😫😭😭😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

"bahareh tt":
عه من امروز دیدم اصلا اون صحنه یادم نمیره هیی😭😭
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

یاااا چخبرتونه... فندوم هر چیزی از دستش برمیاد بیخود عر عر نکنید:|

"bahareh tt":
چون بایسم جیمین نیست خیلی اهمیت نمیدم😁
اونو که میدونیم ولی خیلی واقعی میاد😂
موافقم بزرگش نکنیم چیز خاصی نبود😂
baby Aisel 💙 army 💙jm

اومااااا من بچت شدمممم 💃💃💃💃💃💃💜

"bahareh tt":
عه ذوق زده شدم
چطوری مامانی
چن سالته کی
 کلا بگو میخوام بشناسمت(:
baby Aisel 💙 army 💙jm

اسمم آیسله یک ماه و چند روز دیگ ۱۴ سالم میشه تازه ، کلاس هشتمم ، اهل مشهدم ، از ۸ سالگی توسط دختر خالم 😒 شوتیده شدم ت کیپاپ از همون موقع یه آرمی صد آتیشم 💜 😂😀

"bahareh tt":
ازخوش اومدی به خانواده ی ما دخملم
baby Aisel 💙 army 💙jm

مرسی مامانی 😭💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

"bahareh tt":
💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan