کسی هست یا نه**

  • ۲۲:۳۲

چقد امروز بیان ساکته

حوصلم به صورت وحشتناک سر رفته

دیگه سریالم و فیلمم حوصلشو ندارم نگا کنم (تا اون حد)

کسی هست بحرفیم!🤔

راستی کسی دنبال شوهر میگرده؟؟؟

 

 

 

کماله کوجایی😔😔

  • ۸۶
😈GOOD GIRL😈

من مننن⁦🖐️⁩

"bahareh tt":
تو هستی یا شوهر میخای؟
POKER Reyhane❣

من هلنمو میخام.. 😢

"bahareh tt":
کجایی هلنش ریحانه تو رو میخواد🤦‍♀️
نگران نباش همه چی درس میشه
😈GOOD GIRL😈

هستم

شوهر میخوام ولی نه برای خودم

یکی از بچه هام شوهر میخواد

محدثه....soyoun

"bahareh tt":
هومم واسا ببینم کسی که قراره ازدواج کنه میخواد یا نه هنوز باهاش حرف نزدم😂
راستی تو کیی؟
💫~ HeLiA

شوور برا کی میخوای :|

"bahareh tt":
برا فرزندم ولی نمیدونم چون از خودش نپرسیدم
قراره من پیدا کنم خواستم حضور ذهن داشته باشم😂
ailin _n❣

اره من دنبال شوورم

"bahareh tt":
هومم تا الان دوتا پیدا شده 
انشالله هر چه زودتر شوهر کنی😂
😈GOOD GIRL😈

😂😐

من ننه بزرگخ پیرو فرتوتتم🥺🥺😭

"bahareh tt":
عای وای باز یادم رفت
چرا همتون منو یادته من نه
💫~ HeLiA

واو 😂 فایتینگ 😂👌

"bahareh tt":
نگفتی قراره چی بگی😅
💫~ HeLiA

ها

چی میخواستم بگم :/؟

"bahareh tt":
مادرم بیا خصوصی
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶

برا چی میپرسی کی شوهر میخواد؟

"bahareh tt":
برا فرزندم در اینده البته خودش خبر نداره😂

Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶

خخخ🤦🏼‍♀️😂😂

"bahareh tt":
😂..
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶

سپهر ممظورته؟

"bahareh tt":
اره
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶

اون چند دقیقه پیش بهم گفت زن میخواد😂👌

بهت الهام شده جررر😂😂

"bahareh tt":
عه خخ
اره فک کنم
هر جاست بگو بیاد اینجا ببینم کیو میپسنده 😂😂
تو مجردی
 
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶

جرررر آره مجردم😂

باشه میرم بهش میگم بیاد😂😂

"bahareh tt":
هومم
بگو زود بیاد منتظرم
NIK NIK

وایسا ببینم پسرت زن میخواد نه شوور😐

الان برا کدوم یک از بچه هات شوور میحوای؟

بدینش به سپهر بره😂😂😂

"bahareh tt":
سلام خاله
چه عجب وب منم سر زدی😂😂
خوب برا سپهر میخوام

NIK NIK

عره خاله گفتم یکم اینجام بیام😂😂

خب خاله چ خبرا؟

"bahareh tt":
تو دیگه سرت شلوغه درک میکنم😂😂
هیچ سلامتی داریم از بیکاری میپوسیم
از تو چه خبر
NIK NIK

من بدبخ در حال بچه داریم خاله😂😂

ولی در عین حال منم دارم از بیکاری کپک میزنم😂😂😂

elena siwfe

هلوووو بهار خوبی ؟ 

وای خیلی خوشحالم بهارههههه

"bahareh tt":
سلام کماله الان میام وبت
فقط یه ن دیقع صبر کن
elena siwfe

هاردا گالدون آی قیز ؟

"bahareh tt":
واسا کار حساسی دارم
اومدم
elena siwfe

هع هع بیلدیم ننک 😂

بابام گلیدیه !

"bahareh tt":
خخخ
عه چه خوب خداروشکر
چشات روشن
baby Aisel 💙 army 💙jm

ماماماماماماننننننننننننننن

"bahareh tt":
بعله فرزندم
baby Aisel 💙 army 💙jm

منو ندوست *^* ؟؟

"bahareh tt":
چرا چی شده دخملم
baby Aisel 💙 army 💙jm

همینجوری فک کردم منو نمیدوستی *^* 

"bahareh tt":
چرا تو رو دوس نداشته باشم 
تو فرزند یکی یدونه ی منی😚
baby Aisel 💙 army 💙jm

پزمزپزپنبپیکیکوژپژدزنمی 

عرر مامانییی *_* 

عکسمو دیدی ؟؟؟ 😸😸😸

"bahareh tt":
نه ندیدم 
بده ببینم دخمل خوشملوووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan