بیکاران^^

  • ۱۷:۱۹

 

دیروز بسی زر زدین 

میخواستم رکورد خفاشای شبو بشکنم که حیف نشد😢

باشه برا بعد

میخوام یه فیلم سینمایی نگا کنم چون خیلی وقته فقط سریال میبینم  به نظرتون کدوم فیلمو ببینم^^؟

  • ۱۰۷
.... ....

جه9جهقث7فقجایث8عثحقعیحه

تهیووووووووونگ

😭😭😭😭😭😭

جذاب لعنتی...

من آخرش از دستتون سکته می زنم

💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞

"bahareh tt":
خدا نکنه
باید دیگه تحمل کنیم چون لعنتی هر چقد میگذره جذاب تر میشه😍😢😢
Maedeh ❤❤😇

😍😍😍😍

"bahareh tt":
😍😍
paria -chan

😍😍😍😍😍😍😍

چقد باید شه تا بشکنی؟

بیشتر انیمه میبینم:|

"bahareh tt":
یه بار خواستم ببینم صدای خاموشو نگا کردم ولی نمیدونم چرا کلا لز انیمه بدم میاد
pani is hot و پنلوپه

فیلم نمیبینم 

"bahareh tt":
عه کیه که فیلم نبینه**
باش
elena siwfe

بعد از آن  حتما ی بار دیگه ببین 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
برا تو میزیم تو فلش میری دوباره با جون و دل نگا میکنی
MiN. eli

عاقا اسم اهنگش چیه؟

"bahareh tt":
سلام النااا
چطوری
نمیدونم ^^
saba mohamadi

فیلم سینمایی.....
ژانر مورد علاقه تو بگو

(من وره هر چی فیلمو کتبو اهنگم )


خارجی؟؟ ایرانی؟؟

"bahareh tt":
خارجی 
فقط قضیش خوب باشه
منم دقیقا مث توام فقط سریال نگا میکنم روزم نصفش با لپتابم میگذره
MiN. eli

سلام لاولیییی

چطوری؟

چ خبرا؟

"bahareh tt":
خوبم ممنون عزیز
هیچ اسیر کلاس انلاینم
از تو چه خبر
pani is hot و پنلوپه

من اصلا نگا نمیکنم چون میدونم اخرش چی میشه 

 

راستی میای تا داستان رل سابقمو بهت بگم ؟

"bahareh tt":
نه بعضی فیلم ها هست که ادم اونی که فک میکنه اخرش نمیشه چن بار تو سریال های کره ای سرم اومده
اره هستم بگو
saba mohamadi

خب میتونی انه شرلی جدید رو ببینی فقط اخرش رو باید با سانسور نگاه کنی


شکارچیان سایه (یخورده ترسناکه)


چیز های عجیب و غریب



نابغه ها (فک کنم )

13 جیز برا ....


برج تاریک 
جومانجی 


راهبه(یه چیز تو مایه های انابله)

انابل 


انیمیشن :
عصر یخبنداننننننن@_@

بازم بخوای دارم


 

"bahareh tt":
فک کنم تو اکشن دوس داری 
راهبه . انابل. جومانجی. رو دیدم
۱۳ دلیل برا اینکه رو خیلی شنیدم ولی 
اناشرلی رو نگا میکنم حتما
اره اگه داری بازم بگو تو لیست فیلم هایی که قراره ببینم مینویسم
saba mohamadi

اره کلا اکشن نگاه میکنم

"bahareh tt":
من وقتی کسی بهم میگفت تو اکشن نگا میکنی میگفتم نه تا زمانی که دفتر لیست فیلم هایی که دیدمو نگا کردم دیدم از نصف بیشتر اکشنه
MiN. eli

منم گیر دبیرای گلمم

"bahareh tt":
اه از دست اینااا

saba mohamadi

یدونه سنت شکن هم هست که 1و2و3 داره ولی خب سانسوری زیاد داره


عاشقانه اصلا نگاه نمکینم چون یا این ب اون نمیرسه یا این ب اون 

ژانرش رو برام مشخص کن

"bahareh tt":
سنت شکن ددیم خیلی خوب بود خیلی
چهار 😂
هر چی خوب باشه میبینم فرق نمیکنه ژانرش چی باشه 
saba mohamadi

نه من دارم گونه زیاد ندیدم اگر هم دیدم ترکیبی با اکشن بوده (بغییر از انه شرلی)

mochi ^-^

من فقط انیمه سینمایی میبینم:|
اگه میخوای انیمه بگم؟
دیدم بالا گفتی از انیمه خوشت نمیاد..اما قول میدم از اینی که میگم خوشت بیاد(:

"bahareh tt":
باشه بگو حتما نگا میکنم
mochi ^-^

خوب..
انیمه آب و هوا با تو..
انیمهA Whisker Away (من عاشق این انیمه هستم^^)خیلی خیلی پیشنهادی اول از همه اینو ببین
انیمه فرزندان گرگ..یکم قدیمیه اما تاثیر گذاره..عاشقانه نیست..
انیمه دختری که در زمان پرش میکرد..اینم بسی دوست داشتم..

arol_ moon

سلاممم

 

 

ی فیلم هستتت

من قبل اون از فیزیک متنفر بودممم

الان خیلی دوسش دارممممممم

نمیدونم دیدی یا نا مال 6سال پیشههه

Enterstellar

اسمشههه

خیلی خوبههه

از دستش ندههههه✊✊✊✌✌☝☝☝ߑ̀✊ߑ΀ߑ̀✊ߑ΀ߑ̀✊ߑʀ☝✋ߑ̀ߑ΀ߑ̀✊❤❤ߒˀ❤ߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒπߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒπߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒπߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒπߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒрߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀߑꀂߑ뀂ߑ쀂ߑ퀂ߑ䀂ߑ倂ߑߑ瀂ߒ@ߒ€ߑߑߑ耂ߎŀߑ쀂ߑဂߑ ߑ。ߒÀߒƀߒǀߒŀߑ뀂ߑ适ߑꀂߑ퀂ߑߑߒ ߒꀂߑ ߑ€ߑÀߑ。ߑĀߑŀ

"bahareh tt":
نه اینو ندیدم ولی یه فیلم هست برا سال ۲۰۲۰ خیلی شبیه این فیلمه 

arol_ moon

البته خیلی قشنگ تر هم برات دارم

 

پیکاچو

 

 

نبینی از دستت رفته

 

 

ی سریال هم هستتتتت

 

 

 

اینو خداییش واقعا نبینی مل عمرت بی هوده بوده

 

باب اسفنجیییییییییییی

 

 

 

خدایی ببینششش عالیههه

خخخخ

 

اون پیام قبلیممم

 

یکم مشکل داشتمم

خل و چل شده بودم

خخخ

"bahareh tt":
اره اینو دیدم خوب بود
اشکال نداره^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan